Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
- lepermessiah
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2796
- Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 02:41
- Bydlisko: ZV
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
tak vies, ak je tvoj motor konstruovany aby papal 95 oktanovy benzin, tak nejaky 97+ ti velky rozdiel nemoze spravit. ale keby si mal nastavene auto na 100 oktanov a tanknes tam 95, to by si videl co to vie robit s motorom (detonaciami). a myslim ze nitro+ je len o aditivach, ci to za to stoji je uz otazne, ja to sice cerpam, ale ako sekundarne palivo, lebo ja som vymenil motor pod kapotou za kachle ako niektori radi vtipkuju.
inak otacky celkom fajn, by som necakal ze sa to bude drzat pod 3000 na aute s takym malym motorom
inak otacky celkom fajn, by som necakal ze sa to bude drzat pod 3000 na aute s takym malym motorom
Spoiler: ukázať
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Ja som rozdiel ani neočakával, občas je to palivo za fajn cenu a ak človek vezme plnú nádrž a využíva tie body má to za to iste ako bežnú 95tku tak prečo nie
Ako píšeš toto Nitro + je vyslovene len o aditívach, oktánové číslo zostáva na 95.
Ta 6tka je dost dlha to prekvapilo aj mna :o Najlepšie na tom je, že ten motor pri tých otáčkach vôbec nepočuť čo je pri dlhej ceste fakt veľké plus.
Ako píšeš toto Nitro + je vyslovene len o aditívach, oktánové číslo zostáva na 95.
Ta 6tka je dost dlha to prekvapilo aj mna :o Najlepšie na tom je, že ten motor pri tých otáčkach vôbec nepočuť čo je pri dlhej ceste fakt veľké plus.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4775
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Tak zas v swifte 1.6 to toci:
120km/h = 3000rpm
130km/h = 3300rpm
Podla GPS to premeriava o 5km/h, takze nejakych 150rpm hore a mame real... ale zas mam hore nejakych 19 kilwaatis. Popravde som cakal, ze turbitko bude tocit menej. Ale ono to je vpodstete jedno, pokial nie je hluk podstatna je spotreba a tu mas velmi slusnu
120km/h = 3000rpm
130km/h = 3300rpm
Podla GPS to premeriava o 5km/h, takze nejakych 150rpm hore a mame real... ale zas mam hore nejakych 19 kilwaatis. Popravde som cakal, ze turbitko bude tocit menej. Ale ono to je vpodstete jedno, pokial nie je hluk podstatna je spotreba a tu mas velmi slusnu
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 606
- Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
- Bydlisko: Dunajská Streda
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Tak tankuj iba v nedeľu nitro
Urob z 0-100
Inak tvoja téma ma motivovala sa zastaviť v predajni SEAT... No musím konštatovať, že (u mňa) sa seat netrafilo, ani leon cupra ma nenadchla. Predošlé seaty (2011 ročniky cca) sú podľa mňa krajšie... Ibiza je oproti predchodcovi ďaleko lepšie to priznávam... teda aspoň krajšia...
Žene idem kupovať auto, chcel som poukázať na to, že nie iba opel astra existuje... no zatial som nenašiel konkurenciu...
Urob z 0-100
Inak tvoja téma ma motivovala sa zastaviť v predajni SEAT... No musím konštatovať, že (u mňa) sa seat netrafilo, ani leon cupra ma nenadchla. Predošlé seaty (2011 ročniky cca) sú podľa mňa krajšie... Ibiza je oproti predchodcovi ďaleko lepšie to priznávam... teda aspoň krajšia...
Žene idem kupovať auto, chcel som poukázať na to, že nie iba opel astra existuje... no zatial som nenašiel konkurenciu...
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
SpQx to som rad o tom to aj je. Aut je vela a zit v tom ze vsetko nove je na faka je uplne z cesty. Fakt sa da kupit dobry tatos za dobre prachy. Len treba hladat samozrejme nemoze auto za 13,14,15 k splnat vsetky poziadavky.
Seat je a vzdy bol budget znackou VAGu. Tam pokial nejdes s vybavou do FR alebo excelence mas interier z fabie co je nic moc. Toto je tiez nieco, co sa nedozvies na fore, a ani ti to predajca nepovie, pretoze potrebuje predavat lacne auta a lepsie sa mu preda ibizka za 10k ako ibizka za 13k co je uz entry level cena leona. Tam sa uz argumentuje tazko pretoze dedovi z hornej dolnej alebo tetuske do obchodu je uplne na nic koza na volante a sportove sedacky.
Na Cupru zabudni, to fakt nie je daily driver ani nahodou. Vytrase ti kostrč na nasich cestach, Akoze nie je to totalne tvrde ako hothatche ako ich pozname, ale aj v komforte je to dost tvrde na to, aby ta pekne vyhrkalo.
Ďalej čo sa týka Seatu, a všeobecne vozidiel od VAGu - emocia z auta prichadza az po jazde. Aspon u mna to tak bolo. Inak su tie vozidla extremne podobne az vagne na pohlad pre niekoho. Mne sa nahodou aj tie nove Seaty pacia, no vravim, ani by som to FRko neuvazoval keby ma zena nenahovorila na test drive. Pretoze takych aut je na trhu strasne vela. A az ked si clovek do toho sadol, vidi pristrojovku z Audi, makke plasty, latkove vyplne dveri, vyborny volant logicky rozmiestnené komponenty, skvely MMI a vyborne jazdne vlastnosti (podvozok) usudi ze to ma daco do seba. Je to taka laska cez rozum, nie cez srdiecko
Zene by som stale pokojne ukazal Citrona C3 - da sa fakt pekne konfigurovat, je to megapohodlne auto na daily driving, sedacky su ala kresielko co je super, a ak by si to vzal dokonca s 1.2 3 hrniec benzin 110k vies k tomu dostat aj tradicnu automaticku 6 kvaltovu prevodovku s hydromenicom. Vyhlad z auta je skvely a ani MMI nie je totalny odpad.
Inak a Astra, nova Astra, je strasne pekne auto. My sme zvazovali aj to, priatelka mala velke zlavy na Opel, no ani s nimi sme sa nikdy nevedeli dostat na nejaku rozumnu cenu. Vela sa priplaca za vybavu.
Teraz sa tie nove ibizky fakt oplatia, maju opat dake packy za dobre prachy a vies si celkom nafulovat interier serepetickami za maly peniaz. Skoda je, ze to auto je uz urcene inemu publiku, som rad ze som stihol este variant 6j
Inak nie je zle skusknut nejakeho dobreho YTbera co riesi auta https://www.youtube.com/channel/UCUhFaU ... SVA/videos toto je moj oblubenec respektive ma zaujimave nazory a rovnaku metodiku. Su to kratke rychle testy, obcas trebe somariny ale na taky rychly prehlad je to ffajn + mava 360 videa ci mrte pomoze.
Pre zenu by som hned bral
scream to mas ten 6 kvalt ale hej? Spytam sa kamosa co ma swista tiez ze kolko mu to toci som zvedavy
Seat je a vzdy bol budget znackou VAGu. Tam pokial nejdes s vybavou do FR alebo excelence mas interier z fabie co je nic moc. Toto je tiez nieco, co sa nedozvies na fore, a ani ti to predajca nepovie, pretoze potrebuje predavat lacne auta a lepsie sa mu preda ibizka za 10k ako ibizka za 13k co je uz entry level cena leona. Tam sa uz argumentuje tazko pretoze dedovi z hornej dolnej alebo tetuske do obchodu je uplne na nic koza na volante a sportove sedacky.
Na Cupru zabudni, to fakt nie je daily driver ani nahodou. Vytrase ti kostrč na nasich cestach, Akoze nie je to totalne tvrde ako hothatche ako ich pozname, ale aj v komforte je to dost tvrde na to, aby ta pekne vyhrkalo.
Ďalej čo sa týka Seatu, a všeobecne vozidiel od VAGu - emocia z auta prichadza az po jazde. Aspon u mna to tak bolo. Inak su tie vozidla extremne podobne az vagne na pohlad pre niekoho. Mne sa nahodou aj tie nove Seaty pacia, no vravim, ani by som to FRko neuvazoval keby ma zena nenahovorila na test drive. Pretoze takych aut je na trhu strasne vela. A az ked si clovek do toho sadol, vidi pristrojovku z Audi, makke plasty, latkove vyplne dveri, vyborny volant logicky rozmiestnené komponenty, skvely MMI a vyborne jazdne vlastnosti (podvozok) usudi ze to ma daco do seba. Je to taka laska cez rozum, nie cez srdiecko
Zene by som stale pokojne ukazal Citrona C3 - da sa fakt pekne konfigurovat, je to megapohodlne auto na daily driving, sedacky su ala kresielko co je super, a ak by si to vzal dokonca s 1.2 3 hrniec benzin 110k vies k tomu dostat aj tradicnu automaticku 6 kvaltovu prevodovku s hydromenicom. Vyhlad z auta je skvely a ani MMI nie je totalny odpad.
Inak a Astra, nova Astra, je strasne pekne auto. My sme zvazovali aj to, priatelka mala velke zlavy na Opel, no ani s nimi sme sa nikdy nevedeli dostat na nejaku rozumnu cenu. Vela sa priplaca za vybavu.
Teraz sa tie nove ibizky fakt oplatia, maju opat dake packy za dobre prachy a vies si celkom nafulovat interier serepetickami za maly peniaz. Skoda je, ze to auto je uz urcene inemu publiku, som rad ze som stihol este variant 6j
Inak nie je zle skusknut nejakeho dobreho YTbera co riesi auta https://www.youtube.com/channel/UCUhFaU ... SVA/videos toto je moj oblubenec respektive ma zaujimave nazory a rovnaku metodiku. Su to kratke rychle testy, obcas trebe somariny ale na taky rychly prehlad je to ffajn + mava 360 videa ci mrte pomoze.
Pre zenu by som hned bral
scream to mas ten 6 kvalt ale hej? Spytam sa kamosa co ma swista tiez ze kolko mu to toci som zvedavy
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4775
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Tento zas robi celkom detailne recenzie, hlavne meria priestor na sedadlach https://www.youtube.com/watch?v=hPHSC0qFlBw skoda ze tam nema ibizku, tak aspon astra
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
scream kamos potvrdil
130km/h - 3500 + ale z hlavy len cize zisti a da vediet.
Ono to dost zalezi, napr pri mne aj tych 500 rpm spravi mrte vela na spotrebe. Nakolko mam cervene az od 6000 a obmedzovac na 6500 moc to neriesim, dokedy to nehuci a nezere aj deti okolo cesty, pohoda. Ale je to economy motor, netreba za tým hladat dáku raketu. 110 koni je uz v dnesnej dobe totalny standard.
Vcera som siel na kontrolu k lekarke a cestou domov som chcel ukazat priatelke ze na 3jke vies ist 30 aj 130 lebo mi neverila Tak som to hned od vyjazdu na dialnicu zoslapil na podlahu na 3jke a pekne sa to vzalo . celkom to bola zabava Ale nad 4k to uz celkom pocut.
Na to aby si sa zabavil na aute nepotrebujes 300 koni ale dobry podvozok, gumy, riadenie a dobru cestu
130km/h - 3500 + ale z hlavy len cize zisti a da vediet.
Ono to dost zalezi, napr pri mne aj tych 500 rpm spravi mrte vela na spotrebe. Nakolko mam cervene az od 6000 a obmedzovac na 6500 moc to neriesim, dokedy to nehuci a nezere aj deti okolo cesty, pohoda. Ale je to economy motor, netreba za tým hladat dáku raketu. 110 koni je uz v dnesnej dobe totalny standard.
Vcera som siel na kontrolu k lekarke a cestou domov som chcel ukazat priatelke ze na 3jke vies ist 30 aj 130 lebo mi neverila Tak som to hned od vyjazdu na dialnicu zoslapil na podlahu na 3jke a pekne sa to vzalo . celkom to bola zabava Ale nad 4k to uz celkom pocut.
Na to aby si sa zabavil na aute nepotrebujes 300 koni ale dobry podvozok, gumy, riadenie a dobru cestu
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Niesom si isty ci by si posledny odstavec napisal aj keby si mal 300hp auto.
100hp je proste zalostne malo.
100hp je proste zalostne malo.
.
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Ja som siel na cupre 300 konovej neboj sa ty nic Je to super, a uplne suhlasim a viem na čo narážas. Ale ja nie som až taký pretekár kaskadér, ja radšej pomalšie a na tutovku bezpečne. A zabavím sa rovnako.
Zalostne malo to nie je, hlavne ak je to preplnane aspon ako tak, to turbo spravi veľa. Ale fakt som toho názoru že toto vôbec nie je o koňoch. Vieš sa zabaviť aj napr na swifte sport s 1.6 ktory ma nieco okolo 136 koni? Uplne si to vies na tom j-bat jak kral, kedze je to motokara, male auto, zabavis sa neboj sa ty nic A nepotrebujes zadnych 300 hp.
Samozrejme, ked sa bude dariť, a zdravicko bude sluzit, bude V8 a hotovo Ale o tomto je este skoro snivat
Zalostne malo to nie je, hlavne ak je to preplnane aspon ako tak, to turbo spravi veľa. Ale fakt som toho názoru že toto vôbec nie je o koňoch. Vieš sa zabaviť aj napr na swifte sport s 1.6 ktory ma nieco okolo 136 koni? Uplne si to vies na tom j-bat jak kral, kedze je to motokara, male auto, zabavis sa neboj sa ty nic A nepotrebujes zadnych 300 hp.
Samozrejme, ked sa bude dariť, a zdravicko bude sluzit, bude V8 a hotovo Ale o tomto je este skoro snivat
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
>> A zabavím sa rovnako.
mmmmmm, ASI nie.
Neboj, zdravicko ti bude sluzit sa rovna bude aj preplnana V8, potom zabluboces ze ako si sa hrozne mylil.
Lebo na tom blu-blu-blu osemvalci fakt nieco je... a zadnom pohone... a seststo konoch... a...
https://www.youtube.com/watch?v=d0v7jErLk0o
mmmmmm, ASI nie.
Neboj, zdravicko ti bude sluzit sa rovna bude aj preplnana V8, potom zabluboces ze ako si sa hrozne mylil.
Lebo na tom blu-blu-blu osemvalci fakt nieco je... a zadnom pohone... a seststo konoch... a...
https://www.youtube.com/watch?v=d0v7jErLk0o
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
na 3jku to pojde aj 150Broslowski napísal: Vcera som siel na kontrolu k lekarke a cestou domov som chcel ukazat priatelke ze na 3jke vies ist 30 aj 130 lebo mi neverila Tak som to hned od vyjazdu na dialnicu zoslapil na podlahu na 3jke a pekne sa to vzalo . celkom to bola zabava Ale nad 4k to uz celkom pocut.
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
je to moja osobna preferencia turbo. Nic s tým nespravíš. JA sa zabavím rovnako... ty mi nemôžeš diktovať ako sa pri čom zabavím.
Skil - jop
Budeme mat cestu do nemecka ak sa podarí, pôjdeme aj cez neobmedzený úsek. Som zvedavý čo to dá.
Skil - jop
Budeme mat cestu do nemecka ak sa podarí, pôjdeme aj cez neobmedzený úsek. Som zvedavý čo to dá.
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
ono pokial viem tak 1.2TSI, 1.4TSI, a 1.8TSI maju prevody odstupnovane uuuuplne rovnako
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
ar ju šur? scroll trochu nižšej a kuk gear ratio. Neviem nakolko je to spolahlive info, ale hadam by nas nechceli klamať.
http://www.cars-data.com/en/volkswagen- ... pecs/59556
http://www.cars-data.com/en/volkswagen- ... pecs/59566
http://www.cars-data.com/en/seat-leon-1 ... pecs/59496
http://www.cars-data.com/en/volkswagen- ... pecs/59556
http://www.cars-data.com/en/volkswagen- ... pecs/59566
http://www.cars-data.com/en/seat-leon-1 ... pecs/59496
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
1.2 a 1.4 si postol minulu generaciu motorov, a 1.8 novu...