Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Tak pardon, nechcelo sa mi v tom tak podrobne rypat. Chcel som poukazat skor na to, ze nie je zvykom davat rovnaku prevodovku uz len na rozne vykonne modely aj v rovnakom objeme. Ked si pozries prevodove pomery pri aktualnych TSi, tak su tam rozdiely. Male, ale su. Je to prave preto, aby sa nestalo, ze Broslova 1.2 bez problemov utahne 1650 rpm pri 50 km/h na 6 stupni, zatial co 90k verzia bude na konci s dychom a bude tam treba tlacit 5-ku, ktora uz toci nehospodarnych 2100 rpm a auto dosiahne uplne inu normovanu spotrebu. Vyrobca tam 100x radsej fukne skrinku s patricne upravenymi kolieskami, ktore budu presne vyhovovat danej vykonovej variante.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
ok turbo neda sa s tebou, robis len flame a spam OT. Neprajem si aby si postoval do mojej temy. Budem ti mazat prispevky a hotovo.
Premazane OT
Papek - schvalne nabuduce ked niekam pojdem pozrem ako to otackuje take tie bezne ze 50/70/90/110/130 na rôznych stupňoch a dam vediet. Tiez som zvedavý.
Co viem urcite je ze na 6tke 50 je velke ee to od motora hromy blesky. 50 chodim na 4, v pripade potreby dynamickej jazdy na 3.
Premazane OT
Papek - schvalne nabuduce ked niekam pojdem pozrem ako to otackuje take tie bezne ze 50/70/90/110/130 na rôznych stupňoch a dam vediet. Tiez som zvedavý.
Co viem urcite je ze na 6tke 50 je velke ee to od motora hromy blesky. 50 chodim na 4, v pripade potreby dynamickej jazdy na 3.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Presne, pri tych malych autach netreba nejaky extra vykon na to aby to bola zabava. Ja som sice v tej novej ibize este nesiel ale predpokladam, ze to s adaptivnymi tlmicmi a podobnou vahou nebude daleko od swifta. A to sa neda porovnat s accordom 2.4 aka. sportovy sedan. Ta tona zeleza prechadza zakrutami s uplnou lahkostou, reakcie na riadenie okamzite, ma to nieco do seba a bavi ma to. Na rovinke je to samozrejme tupe, ziaden boost na krizoch clovek neciti ale plne suhlasim, ze tych 300PS netreba na zabavu.
Hlavne tych 300 alebo 500ps prestane dost rychlo bavit, wow efekt z akceleracie na rovinkach straca po case svoje caro, na zvuk si clovek zvykne... A to sa vacsinou par krat do tyzdna veziem na aute co ma 0-100 pod 6 sekund... Pomer cena/zabava je u tychto malych mrdiek s tvrdym podvozkom a trosku lepsim motorom neporazitelny.
6th gear swiftoza: https://youtu.be/gpFQNd2X1rg?t=86
...a trojecka, co si spominal ...len autofakus na firemnom telefone to sprznil https://www.youtube.com/watch?v=SwmZeoctv0s
Hlavne tych 300 alebo 500ps prestane dost rychlo bavit, wow efekt z akceleracie na rovinkach straca po case svoje caro, na zvuk si clovek zvykne... A to sa vacsinou par krat do tyzdna veziem na aute co ma 0-100 pod 6 sekund... Pomer cena/zabava je u tychto malych mrdiek s tvrdym podvozkom a trosku lepsim motorom neporazitelny.
6th gear swiftoza: https://youtu.be/gpFQNd2X1rg?t=86
...a trojecka, co si spominal ...len autofakus na firemnom telefone to sprznil https://www.youtube.com/watch?v=SwmZeoctv0s
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
pekne to taha to auto je fun, mne sa na tom swife paci ze to je do 4000 rpm uplne civilne auto, no a od 4000 hore tomu zacne sibat scream ty to mas nejak upravene na tych 190 koni? CI to len nick mas taky
Utorok idem na kontrolu lekarke tak pomeram tie veci co som chcel (otacky). Ach uz nech som zdravý nech to mozem ist poriadne osolit :/
Utorok idem na kontrolu lekarke tak pomeram tie veci co som chcel (otacky). Ach uz nech som zdravý nech to mozem ist poriadne osolit :/
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7933
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
znie dost divne, co je auticko chore, ze potrebuje doktora?Utorok idem na kontrolu lekarke tak pomeram tie veci co som chcel (otacky).
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
ja som chory nanestastie. DUfam ze auticko nebude pytat nic ine okrem paliva :p
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Nemam, accord mal 190koni. Ale dalo by sa... prevrtat na 1.9liter, chip, zvody, decat... Inak tie tvoje 1.2 sa bezne na kolko chipuju si nezistoval?
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
cip robit urcite nebudem, to jedine v pripade ak by nastala situacia ze by to ostalo ako druhe auto. Problem je s variety flagom ktory z RJ nezmazem. Inak 130 - 140 hp sa da z toho dostat len cipom. Ale kaslem na to, naco
e 111 sli lepsie cipovat afaik
https://www.etuners.gr/vw-polo-1-2tsi-bigturbo/ alebo este taketo prepinacky
https://www.facebook.com/hadduperformance/ tiez prepinak
e 111 sli lepsie cipovat afaik
https://www.etuners.gr/vw-polo-1-2tsi-bigturbo/ alebo este taketo prepinacky
https://www.facebook.com/hadduperformance/ tiez prepinak
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 606
- Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
- Bydlisko: Dunajská Streda
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Vobec sa čipu nemusíš báť... A 135 koní už pocítiš... Ja by som na tvojom mieste neváhal, všetky autá mi čipovali aj nové a nikdy nebol problem... 25% ny narast vykonu je cítiť dosť dosť... Vačšinou sa boja čipu tí, ktorý si to buď dali u nejakeho sedliaka urobiť za 150€, alebo ho nikdy nemali...
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Alebo ti co nechu prist o zaruku na novom aute.
.
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 606
- Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
- Bydlisko: Dunajská Streda
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Mal som 7 firemnych na čipu a ani raz to nezistili vo VW... A ak to nerobí úplný debil, ktorý okrem tých parametrov, ktoré sú treba nič neupraví, tak ani nemajú ako...
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Cip sa robit nebude, je mi to zbytocne uplatnoval si na tie auta zarucny servis na motorove casti cipnutych vozidiel? Ono ak sa neriesi nic s motorom nema zmysel to zistovat... ak by ti praskla hlava ver mi ze to bude prva vec co sa bude zistovat.
Apropo co neskor emisna/technicka?
Apropo co neskor emisna/technicka?
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 606
- Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
- Bydlisko: Dunajská Streda
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Vo všetkych na menila spojka aspoň 1x (ženy v aute, mesto a okrsok). 1x vstreky a 1x turbo sa riešilo + ďalšir veci, ale to som už neriešil ja, hlavny problem boli spojky, to bol boj jak sviňa, lebo to nechceli uznať . Ale inak s tym problem nebol. Tak isto ani v mercedesi nemali problém keď som na SL500 r.v. 2009 dal vymeniť tlmiče za nastaviteľné tak nerobili nič so zarukou na podvozok a aj po tom zasahu mi vymenili všetky klby a ďalšie veci, čo som dal na reklamaciu...
Emisna a technicka su zasežitosťou smiešnou...+10 euro a zapíšu ti čo chceš... Ale inak som to neriešil na VW, Ale na E320CDI po chipu mám lepšie emisie ako pred
A zbytocnosť nezbytočnosť - výkon navyše zbytočný nikdy nie je... Ver mi... nikdy
Emisna a technicka su zasežitosťou smiešnou...+10 euro a zapíšu ti čo chceš... Ale inak som to neriešil na VW, Ale na E320CDI po chipu mám lepšie emisie ako pred
A zbytocnosť nezbytočnosť - výkon navyše zbytočný nikdy nie je... Ver mi... nikdy
- lepermessiah
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2796
- Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 02:41
- Bydlisko: ZV
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
system neodrbes, ani APR, MTM, Revo ti neflashnu RJ tak, aby sa to nedalo zistit, maximalne tak to vedia dat do "serioveho" stavu aby ten vykon nebil do oci, pripadne nahraju nazad seriovy fabricky softver, ale to ze sa zapisoval tam proste ostane poznacene, u SIMOS18 a EDC17 to proste neodrbes.
co sa emisnej/technickej tyka, s tym by nemal byt problem, no kto vie pri tomto tempe obmedzovania ludi (vid. CR, kde budes musiet podpisat papier, ze ti servis menil nejaky diel za iny ako tam ma ist..)
co sa emisnej/technickej tyka, s tym by nemal byt problem, no kto vie pri tomto tempe obmedzovania ludi (vid. CR, kde budes musiet podpisat papier, ze ti servis menil nejaky diel za iny ako tam ma ist..)
Spoiler: ukázať
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 606
- Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
- Bydlisko: Dunajská Streda
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Realita nikdy nie je taká brutálna ako papierová forma vecí... Aj keby mám stratiť záruku tak pre mňa výkonová rezerva znamrná 2x tolko ako ušetrených možno 100€ na záručaku, lebo väčšinou to je Aj tak iba cirkus o oprávnenozti nároku na rrklamaciu... Ale tú som nestrácal. A ak vyslovene nepátrajú po chiptuningu tak ju ani nenájdu...
Ani revo, ani APR som nikdy nedaval, softy som mal robené na mieru, niekedy sa ladili dni a aj tak som vychadzal lacnrjšie o 50% ako napr. APR...
Ani revo, ani APR som nikdy nedaval, softy som mal robené na mieru, niekedy sa ladili dni a aj tak som vychadzal lacnrjšie o 50% ako napr. APR...