mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
znami minule tiez nadaval ze ta mazda nic netaha(CX3 120hp benzin)... mu hovorim ze neverim, ze ked to vytoci tak to v tom mini auticku nemoze mat problem
"ale sak minule som tam mal skoro 4000, a stale islo tak isto"
a takto jazdi 90% ludi
"ale sak minule som tam mal skoro 4000, a stale islo tak isto"
a takto jazdi 90% ludi
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
obed mozme jasne, ale v piatok az. aj dens som na amzde v praci ale idem zaraz do TV. robim na moldavskej, sak vies. napis mi piatok rano a dohodneme.ono zase to auto sa hybe aj d 4tis, jemu kvazi staci 3tis ako tak,
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Piatok je kriticky na home office ale ak nahodou tak pisem. ved sa najdeme skor ci neskor
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
No 165 konikov v takom aute je na bezne komfortne presuvanie bez emocii. Zas do kopca ked podradis, to proste musi ist a zrychlovat, neexistuje, ze nie.
Pre mna maju motory pod 2 litre celkom hnusny zvuk a so sportovym vyfukom uplne rapkace Niektorym ludom pride trapne ak podradis a motor huci, lebo uz zo seba robis pretekara, kaskadera atd. ak ich pri brzdeni podrzi pas, tak je tiez problem... na to som si zvykol a podla toho, koho mam v aute, tak jazdim.
Pre mna maju motory pod 2 litre celkom hnusny zvuk a so sportovym vyfukom uplne rapkace Niektorym ludom pride trapne ak podradis a motor huci, lebo uz zo seba robis pretekara, kaskadera atd. ak ich pri brzdeni podrzi pas, tak je tiez problem... na to som si zvykol a podla toho, koho mam v aute, tak jazdim.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
no tym si to vystihol na bomby. velakrat idem s ludmi do prace co maju tdi(dalsie chcu benzin)a na servis velmi nechodia a ked je tam 3+tis otacok ta uz kukaju co robim, ze ci mi ma vyskocit motor von. a tak si prdlam s nimi, sem tam idem sam ale viac ako 6tis ten motor ppdla mna nevidel. sak dojdi v pia okolo obeda tiez s jednoduskou. ja v pia homeofice neberem bo prazdne cesty a praci klid. ja radsej pondelky sedim doma a stredy cca
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Ja mam v piatok povinne home office, kvoli testingu. Este som aj bez auta lebo dnes idem dat porobit trosku audio.
TDI je navykove pri beznej komfortnej jazde mimo mesto... tam to konci. Ja som s tym skusal ostrejsie jazdit cesty typu Jahodna a to sa neda, tam to spektrum kedy to tlaci je strasne kratke. A dodnes si pamatam jak som v prazdnej dodavke siel obehovat, zoslapol plyn, TDI zaplo forsaz, zatlacilo do sedacky akurat mi to vydrzalo tak do polovice kamiona a potom necakany cut-off vykonu....
TDI je navykove pri beznej komfortnej jazde mimo mesto... tam to konci. Ja som s tym skusal ostrejsie jazdit cesty typu Jahodna a to sa neda, tam to spektrum kedy to tlaci je strasne kratke. A dodnes si pamatam jak som v prazdnej dodavke siel obehovat, zoslapol plyn, TDI zaplo forsaz, zatlacilo do sedacky akurat mi to vydrzalo tak do polovice kamiona a potom necakany cut-off vykonu....
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Linearny priebeh vykonu, aj ked menej vybusny je jednoducho na nezaplatenie, sak o to mvieme ze scream aj Stefan
Len skoda ze ho veru nie je viac. Kamos ma 1.4 diesel hjundaj i20, ma to cez 100 koni cipnute a ako. ide to rychlo, to male uaticko to rozbehne paradne a presne ako pise scream, tak je len jeden kratky rozsah kde to treba drzat. ked som to soferoval som sa citil cudne ze plyn podlaha nic sa nedeje a zrazu to koplo. vyslovene prijemne mi to nie je, turbo dizle su ako zeny. zrazu vybuch a potom zasa nic.
Len skoda ze ho veru nie je viac. Kamos ma 1.4 diesel hjundaj i20, ma to cez 100 koni cipnute a ako. ide to rychlo, to male uaticko to rozbehne paradne a presne ako pise scream, tak je len jeden kratky rozsah kde to treba drzat. ked som to soferoval som sa citil cudne ze plyn podlaha nic sa nedeje a zrazu to koplo. vyslovene prijemne mi to nie je, turbo dizle su ako zeny. zrazu vybuch a potom zasa nic.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Zas prejav 3.0 6 valcoveho dieslu s automatom v aute vyssej strednej sa mi paci ovela viac ako benzin. To je ozaj o tom, ze slapnes a ide to jak lokomotiva kym nepustis plyn a spotreba 7-8. Mne pri tych turboveciach, ci diesel alebo benzin vadi ten turbo lag a odozva na plyn. Pri atmo tuknes do plynu, cukne s autom, uberies plyn, cukne s autom, pri turbach je ten pedal taky salatovy.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Len aj ten turbolag je dost rozdielny. V trojlitrovej E46 trvalo megadlho, kym to zareagovalo na plyn. To som si mohol este 2x rozmysliet ci tomu u*ebem alebo nie. 1.6TDi v O3 je celkom v pohode, teda vseobecne aj starsie TDI mali celkom rychlu reakciu na plyn. Samozrejme atmosferu s lankovym plynom to nema.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
mam sa pridat do debatky ?
stefan, povedat ze maju tdi, je ako keby poviem ze ma niekto mpi ... a pritom sa vyrabali od 1.0, 1.4 az po 4.2 zejo ? tak isto tdi je od 1.4 po 6.0
no bohuzial u tych legendarnych 1.9 tdi a zvysku je tam proste ten torque-kick, preco ? lebo to tak ludia chcu
moje TDS predtym malo priebeh vykonu ako benzinove vozidlo s tym ze som boost mal uz pri 1700ot .. a teraz na mercedese mam 500Nm pri 1800ot/min , takze tu sa o lagu moc neda rozpravat. Diesle darmo tocite do obmedzovaca, ked napri pri common raily vam jednotka pri 4000ot/min obmedzuje silno davku a neskor vypina vstrekovanie tak nebodaj by neprisiel cut-off vykonu
ja vam neviem, ci je linearny priebeh vykonu az tak dobry ... proste chyba tam ten vysoky tocivy moment, ktory udeluje akceleraciu
stefan, povedat ze maju tdi, je ako keby poviem ze ma niekto mpi ... a pritom sa vyrabali od 1.0, 1.4 az po 4.2 zejo ? tak isto tdi je od 1.4 po 6.0
no bohuzial u tych legendarnych 1.9 tdi a zvysku je tam proste ten torque-kick, preco ? lebo to tak ludia chcu
moje TDS predtym malo priebeh vykonu ako benzinove vozidlo s tym ze som boost mal uz pri 1700ot .. a teraz na mercedese mam 500Nm pri 1800ot/min , takze tu sa o lagu moc neda rozpravat. Diesle darmo tocite do obmedzovaca, ked napri pri common raily vam jednotka pri 4000ot/min obmedzuje silno davku a neskor vypina vstrekovanie tak nebodaj by neprisiel cut-off vykonu
ja vam neviem, ci je linearny priebeh vykonu az tak dobry ... proste chyba tam ten vysoky tocivy moment, ktory udeluje akceleraciu
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
jj
, moze mat mazda 88,120 a aj xy kW ked NM ma len 210. more shajek kedy budes na vychode, nech ti prevetram medvedika a ty naucis mojho sikmaca moresom?ja dnes doma na homeoffice a uz som stihol lidl a idem asi stromy rezat a kosit(nei s mazdou samozrejme)
, moze mat mazda 88,120 a aj xy kW ked NM ma len 210. more shajek kedy budes na vychode, nech ti prevetram medvedika a ty naucis mojho sikmaca moresom?ja dnes doma na homeoffice a uz som stihol lidl a idem asi stromy rezat a kosit(nei s mazdou samozrejme)
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
tdi bola 6.0 ?
>> Len aj ten turbolag je dost rozdielny. [....] 1.6TDi v O3 je celkom v pohode
lebo ma miniaturne turbiatko ktore sa roztoci uz na 0417 otackach, kdezto normalny zdravy voz a hlavne VELKE turbo potrebuje ine pecky z vyfuku kym "nabehne".
To iste u mna na Voyageri 2.5 liter, turbo tlaci v maximach 0.95 baru, pricom 96kW 1.9tdi tlacila pred 15 rokmi takmer 1.4 baru, alebo pre porovnanie 125kW 2.0tdi tlacia 1.65 baru. Porše GT3 tlacilo desat rokov dozadu na benzine 2 bary, ked som pozeral mapy. Takisto na tom Voyi zabijes na prvom prevode podlahu, 1600 rpm a nic, normalne proste nic tdddtddd tddd skoro ako hladky diesel, 2000rpm a ide sa, kdezto na Pasatte uz od 1400 otacok ides, na 1700 mas vybuch ktori vsetci poznate atd. U mna vybuch nie je pretoze mapy nie su postavene s takym strasnym gerlachom ako ma TDI.
Navyse ked drzis v jednej ruke turbiatko z 1.9tdi a v druhej taketo co mam ja, tak by si sa silno smial. A hlavne by si hned pochopil preco niektore turba zdochynaju... ano, jedna sestky maju este mensie slimaciky ktore sa tocia este rychlejsie a tlacia ukrutne vacsi tlak. 85kW 1.9tdi ma cajchovanych 169.000 rpm v maximach pri pretlaku 1.25 bar, Renaoult sa chvali ze ich 1.5tdi (pardon tdci pardon dci) tocia 250.000 a samozrejme maju este vacsi tlak a mensiu fyzicku velkost.
Tam sa proste poskrabes na hlave ze "wot d fak".
>> Len aj ten turbolag je dost rozdielny. [....] 1.6TDi v O3 je celkom v pohode
lebo ma miniaturne turbiatko ktore sa roztoci uz na 0417 otackach, kdezto normalny zdravy voz a hlavne VELKE turbo potrebuje ine pecky z vyfuku kym "nabehne".
To iste u mna na Voyageri 2.5 liter, turbo tlaci v maximach 0.95 baru, pricom 96kW 1.9tdi tlacila pred 15 rokmi takmer 1.4 baru, alebo pre porovnanie 125kW 2.0tdi tlacia 1.65 baru. Porše GT3 tlacilo desat rokov dozadu na benzine 2 bary, ked som pozeral mapy. Takisto na tom Voyi zabijes na prvom prevode podlahu, 1600 rpm a nic, normalne proste nic tdddtddd tddd skoro ako hladky diesel, 2000rpm a ide sa, kdezto na Pasatte uz od 1400 otacok ides, na 1700 mas vybuch ktori vsetci poznate atd. U mna vybuch nie je pretoze mapy nie su postavene s takym strasnym gerlachom ako ma TDI.
Navyse ked drzis v jednej ruke turbiatko z 1.9tdi a v druhej taketo co mam ja, tak by si sa silno smial. A hlavne by si hned pochopil preco niektore turba zdochynaju... ano, jedna sestky maju este mensie slimaciky ktore sa tocia este rychlejsie a tlacia ukrutne vacsi tlak. 85kW 1.9tdi ma cajchovanych 169.000 rpm v maximach pri pretlaku 1.25 bar, Renaoult sa chvali ze ich 1.5tdi (pardon tdci pardon dci) tocia 250.000 a samozrejme maju este vacsi tlak a mensiu fyzicku velkost.
Tam sa proste poskrabes na hlave ze "wot d fak".
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
.
no ked sme sa tu uz bavili o tych kolesach tak nejake postrehy
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ja ... prekvapit/
suhlasite s tymi zavermi alebo teda hodnoteniami ?
no ked sme sa tu uz bavili o tych kolesach tak nejake postrehy
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ja ... prekvapit/
suhlasite s tymi zavermi alebo teda hodnoteniami ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Neviem ci je to zrovna vhodne do Pistovej temy. Mozno by to mohol niektory mod popresuvat.
Viacmenej vsak suhlasim. Ja na zimu leto striedam 14 a 16" rafiky, akurat na mensich mam 185 mm a na vacsich 205mm siroku pneu, takze to nie je uplne to iste porovnanie ako v teste. Avsak, za sucha su tie pocity take ako pisu aj v clanku - jednoducho ta pneu menej pruzi, lepsie drzi stopu a hlavne sa do volantu prenasa vacsia spatna vazba, jednoducho lepsie citim co sa tam dolu deje.
Avsak za mokra mam trochu ine pocity. Na mensich kolesach je sice lepsie citit narastajucu stratu prilnavosti a teda su ako pisu v clanku citatelnejsie, ale vacsie (a v tomto pripade aj sirsie) kolesa sa mi aspon pocitovo lepsie spravaju aj za mokra. Proste tie makke hupave 14" kolieska sa spravaju este gumovejsie ...
Lenze v tomto pripade to nie je uplne ferove porovnanie - porovnavam rozne sirky, porovnavam 14" Barum vs 16" Goodyear /cize povedzme ze obycajne vs "znackove"/, 14" 3 rocne pneu vs 16" 2 a 1 rocne pneu, porovnavam zimu/leto. Mal som aj kedysi davnejsie 14" letne pneu, pocity +/- tie iste ako teraz na zimnych. Mal som aj 16" 205/45 na zimu - katastrofa. Trochu namraza a nemalo to ziadny grip. Pravdepodobne lahke auto na tak siroke pneu?
Viacmenej vsak suhlasim. Ja na zimu leto striedam 14 a 16" rafiky, akurat na mensich mam 185 mm a na vacsich 205mm siroku pneu, takze to nie je uplne to iste porovnanie ako v teste. Avsak, za sucha su tie pocity take ako pisu aj v clanku - jednoducho ta pneu menej pruzi, lepsie drzi stopu a hlavne sa do volantu prenasa vacsia spatna vazba, jednoducho lepsie citim co sa tam dolu deje.
Avsak za mokra mam trochu ine pocity. Na mensich kolesach je sice lepsie citit narastajucu stratu prilnavosti a teda su ako pisu v clanku citatelnejsie, ale vacsie (a v tomto pripade aj sirsie) kolesa sa mi aspon pocitovo lepsie spravaju aj za mokra. Proste tie makke hupave 14" kolieska sa spravaju este gumovejsie ...
Lenze v tomto pripade to nie je uplne ferove porovnanie - porovnavam rozne sirky, porovnavam 14" Barum vs 16" Goodyear /cize povedzme ze obycajne vs "znackove"/, 14" 3 rocne pneu vs 16" 2 a 1 rocne pneu, porovnavam zimu/leto. Mal som aj kedysi davnejsie 14" letne pneu, pocity +/- tie iste ako teraz na zimnych. Mal som aj 16" 205/45 na zimu - katastrofa. Trochu namraza a nemalo to ziadny grip. Pravdepodobne lahke auto na tak siroke pneu?
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: mazda -czk/sk/pl/de-15k€
Mne sa na audi s4 v8 manual nejazdilo az tak uzasne...je to skvele citit tu silu pod pedalom (ako vravis,ze tuknes pridas atd),ale bolo to jak na koze jazdit po meste...na subaru do 3500ot mrtvo kym turbo nabehlo a potom kopanice jak prasa:) to sa mi napr mega pacilo taky boost vykonu