Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4771
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
15480E maju v cenniku pre FR... Takze s trochou dojednavania aj pod 15 alebo s niecim naviac v tej cene
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- lepermessiah
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2796
- Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 02:41
- Bydlisko: ZV
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Broslo, a to je podla teba dobre ze zacina pocut piskat turbo ?
Spoiler: ukázať
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
To turbo piska presne tak ako ma piskat
jo a urcite nezacina. Len to bolo vlastne prvy krat ked som bol niekde na aute, bol som mimo auta, a niekto iný ho šoféroval
jo a urcite nezacina. Len to bolo vlastne prvy krat ked som bol niekde na aute, bol som mimo auta, a niekto iný ho šoféroval
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Boha, asi to mam aj ja pokazene .... celkom smiesne ... piska turbo = pokazene
btw. broslo .. mohol by si pomerat nejake figury ci aspon cca sedia s oficialnym stanoviskom vyrobcu
btw. broslo .. mohol by si pomerat nejake figury ci aspon cca sedia s oficialnym stanoviskom vyrobcu
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
citam si to tu priebezne, niekto to tu ziadal, ale nepamatam si , zeby to tu bolo
taka ta klasika .. 0 -100 , 8-120 ... 8-120 na 4ke ... a tak .... ono by som ocenil aj 100-200 ale vies .. illegal ... proste zauijma ma tak nejak celkova pruznost toho auta
taka ta klasika .. 0 -100 , 8-120 ... 8-120 na 4ke ... a tak .... ono by som ocenil aj 100-200 ale vies .. illegal ... proste zauijma ma tak nejak celkova pruznost toho auta
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
No tam ide vyslovene o agregat. Uprimne ja osobne v tychto cislach nevidim nic, platia len na rovinke, no a take cesty proste nie su, cesty su klukate
Kazdopadne, ak mate napad ako to odmerat aspon s urcitou davkou presnosti, sem s ním a zrobíme. 100-200 robit budem ked pojdem pozriet známych do nemecka
este k tym otackam pri 130: https://1drv.ms/i/s!Ag6uc1ZWz9PegYFkNfaoK2i--0KXQQ
Kazdopadne, ak mate napad ako to odmerat aspon s urcitou davkou presnosti, sem s ním a zrobíme. 100-200 robit budem ked pojdem pozriet známych do nemecka
este k tym otackam pri 130: https://1drv.ms/i/s!Ag6uc1ZWz9PegYFkNfaoK2i--0KXQQ
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4771
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Najlepsia asi kamerka na budiky, rovny kus dialnice, plyn na podlahe a potom si to zmerat z videa typu https://www.youtube.com/watch?v=_NHnx0C ... e=youtu.be
Samorejme je fajn zisti aj odchylku GPS~Tacho
Samorejme je fajn zisti aj odchylku GPS~Tacho
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
konecne som nasiel daco k tým zvodom v bloku co turbo tak kritizoval. Pekne vysvetlene preco to nie je prasacina
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Čaute.
Povedal som si že spíšem daky pros/cons po dvoch rokoch pouzivania. Práve mi dinglo 30 000 km, auto mám 2 roky +
Prevádzkové náklady:
- olej + filtre 3x, nakoniec som skoncil pri original VW G052195M4, na druhu výmenu mi načapovali shell OW-30 ale ten siel prec a ostanem pri G052195M4 podla odporucani znalej komunity
- servis klimatizacie 2x (tradicne cistenie rozobranim)
- Dal som skontrolovať klima kompresor lebo sa mi nezdali mierne vibrácie po kúpe vozidla ktoré bolo cítiť keď bol zapnutý klima kompresor - kontrola ok - po krátkom čase to úplne prestalo
- Dal som skontrolovať zadnú náprávu lebo sa mi pri krížení náprav ozve z tej časti divný zvuk - kontrola ok - dosť sa to podobá na toto: https://www.youtube.com/watch?v=lN3-8Ib ... ex=24&t=0s servis vyhodnotil ze je vsetko v poriadku - nepáčilo sa mi to ale musím uznať po 30k km že je skutočne všetko v poriadku.
- Odpálil som poistku motorčeka stieračov keď mi v zime zamrzla voda v ostrekovačoch. Vymena 1e
To je všetko, v To Do liste mám:
- výmena stieračov predok
- renovacia interieru
Poďme na veci ktoré ma moc netešia:
- Ak by som sa vedel posadiť o 1 cm nižšie bolo by to skvelé. Som vysoký aj keď je posed v aute relatívne nízko, je to drobec a tak by mi ten centimeter dosť pomohol
- lakťová opierka už nie je ak pevná ako keď bola nová. Očakával som to, zatiaľ nevŕzka ale je už cítiť že má nejaký rok. Uvidíme zatiaľ to neriešim, ak sa to zhorší skúsim to reklamovať, využívam ju stále.
- bridgestone turanza gumičky sa moc na také auto nehodia, síce je rozmer cukríkový 215/40R16, je to predsa len ECO guma ktorá dosť šmýka a rýchlo sa pri agresívnejšej jazde prehreje. Zároveň je dosť nepoužiteľná už pri nízkych teplotách - stvrdne a šmýka sa.
-škrabance, škrtance, lak vydrží hovno, aj obyčajný odrazený kamienok vie spraviť dierku do laku. Vždy to však skončí na základe tak pohoda. Naštastie nemám zatiaľ nič veľké no neviem si úprimne predstaviť ako by som fungoval keby som chodil kefovať auto, doškrtané by bolo na hovado..
- Pri studenom motore pomerne drsný chod. Treba narábať opatrne dokedy sa nezohreje a všetko v klídku
- Prevodovka - radenie je od 4ky hore velice že MEH, 1,2,3,4 sú relatívne krátko pri sebe no keď idem do 5 a 6 obchytkavam spolujazca respektive rozbijam kolená pákou.
To je asi tak všetko.
Veci ktoré ma tešia:
- Podvozok, riadenie, rozmer kolies - auto má slušný footprint a relatívne nízku hmotnosť + kompaktné rozmery na tak veľké a široké gumy. Celkom si to užívam, vďaka tomu je jazda aj pri vysokých rýchlostiach veľmi stabilná, auto sa príliš nenakláňa pri SPORT nastavení tlmičov, celkovo to celé celkom pekne funguje a jazda v aute je pre mna stále aj po 2ch rokoch pôžitkom.
- Motor - tu som spokojný jak so spotrebou tak s dynamikou. Ak som v aute sám, auto má dostatok sily na to aby som sa zabavil a do nejakých 120 kmph je auto pomerne dynamické. Potom to už stráca dych. Ak sa auto naloží agilita je preč, no motor má stále dostatok sily a dynamiky na to aby utiahol aj plne naložené auto tj 4 osoby + plný kufor a aj pri 130tke vie plynulo zrýchlovať. Na 6te je však od 100 - 120 kmph dosť mŕtvo a ak potrebujem auto popohnať rýchlejšie musím podradiť Od 120 hore to ťahá opäť dobre.
- Spotreba - dlhodobá za celú dobu 6,2l/100km- boli tam aj dlhšie roadtripy 1000+km ale v poslednej dobe okresky + mesto + dialnica. Ak sa človek neponáhla dá sa ísť aj za 5,5l, ak však naložím auto alebo je napr na dialnici veľmi veterné počasie spotreba ide hore. Nad 7,2 som nemal nikdy, ani po nedávnej ceste z ITA kde sme na hraniciach chytili sneh a valili to plne nalozeny popri alpach. Tam to vyskočilo na 7,2 ale to boli doslova extrémne podmienky (sneh, klima, 4 ludia v aute + plny kufor, masívny bočný vietor)
- Interiér - dlhodobo som spokojný s kvalitou interieru, volant je skvelý, info entertainment je super, reproduktory sú na sériu mňam! Sedačky sú dostatočne pohodlné a majú silné bočné vedenie.
- Režimy šport/confort - zmena jazdných vlastností a pohodlia po stlačení tlačidla - toto sa mi dosť páči, ikeď by som chcel ten vyšší stupeň nastavení s individual, no aj toto je fajn.
Celkovo som s kúpou spokojný automobil spĺňa očakávania a ak by som si dnes mal kúpiť to isté za tie isté prachy, určite by som do toho šiel znova
Povedal som si že spíšem daky pros/cons po dvoch rokoch pouzivania. Práve mi dinglo 30 000 km, auto mám 2 roky +
Prevádzkové náklady:
- olej + filtre 3x, nakoniec som skoncil pri original VW G052195M4, na druhu výmenu mi načapovali shell OW-30 ale ten siel prec a ostanem pri G052195M4 podla odporucani znalej komunity
- servis klimatizacie 2x (tradicne cistenie rozobranim)
- Dal som skontrolovať klima kompresor lebo sa mi nezdali mierne vibrácie po kúpe vozidla ktoré bolo cítiť keď bol zapnutý klima kompresor - kontrola ok - po krátkom čase to úplne prestalo
- Dal som skontrolovať zadnú náprávu lebo sa mi pri krížení náprav ozve z tej časti divný zvuk - kontrola ok - dosť sa to podobá na toto: https://www.youtube.com/watch?v=lN3-8Ib ... ex=24&t=0s servis vyhodnotil ze je vsetko v poriadku - nepáčilo sa mi to ale musím uznať po 30k km že je skutočne všetko v poriadku.
- Odpálil som poistku motorčeka stieračov keď mi v zime zamrzla voda v ostrekovačoch. Vymena 1e
To je všetko, v To Do liste mám:
- výmena stieračov predok
- renovacia interieru
Poďme na veci ktoré ma moc netešia:
- Ak by som sa vedel posadiť o 1 cm nižšie bolo by to skvelé. Som vysoký aj keď je posed v aute relatívne nízko, je to drobec a tak by mi ten centimeter dosť pomohol
- lakťová opierka už nie je ak pevná ako keď bola nová. Očakával som to, zatiaľ nevŕzka ale je už cítiť že má nejaký rok. Uvidíme zatiaľ to neriešim, ak sa to zhorší skúsim to reklamovať, využívam ju stále.
- bridgestone turanza gumičky sa moc na také auto nehodia, síce je rozmer cukríkový 215/40R16, je to predsa len ECO guma ktorá dosť šmýka a rýchlo sa pri agresívnejšej jazde prehreje. Zároveň je dosť nepoužiteľná už pri nízkych teplotách - stvrdne a šmýka sa.
-škrabance, škrtance, lak vydrží hovno, aj obyčajný odrazený kamienok vie spraviť dierku do laku. Vždy to však skončí na základe tak pohoda. Naštastie nemám zatiaľ nič veľké no neviem si úprimne predstaviť ako by som fungoval keby som chodil kefovať auto, doškrtané by bolo na hovado..
- Pri studenom motore pomerne drsný chod. Treba narábať opatrne dokedy sa nezohreje a všetko v klídku
- Prevodovka - radenie je od 4ky hore velice že MEH, 1,2,3,4 sú relatívne krátko pri sebe no keď idem do 5 a 6 obchytkavam spolujazca respektive rozbijam kolená pákou.
To je asi tak všetko.
Veci ktoré ma tešia:
- Podvozok, riadenie, rozmer kolies - auto má slušný footprint a relatívne nízku hmotnosť + kompaktné rozmery na tak veľké a široké gumy. Celkom si to užívam, vďaka tomu je jazda aj pri vysokých rýchlostiach veľmi stabilná, auto sa príliš nenakláňa pri SPORT nastavení tlmičov, celkovo to celé celkom pekne funguje a jazda v aute je pre mna stále aj po 2ch rokoch pôžitkom.
- Motor - tu som spokojný jak so spotrebou tak s dynamikou. Ak som v aute sám, auto má dostatok sily na to aby som sa zabavil a do nejakých 120 kmph je auto pomerne dynamické. Potom to už stráca dych. Ak sa auto naloží agilita je preč, no motor má stále dostatok sily a dynamiky na to aby utiahol aj plne naložené auto tj 4 osoby + plný kufor a aj pri 130tke vie plynulo zrýchlovať. Na 6te je však od 100 - 120 kmph dosť mŕtvo a ak potrebujem auto popohnať rýchlejšie musím podradiť Od 120 hore to ťahá opäť dobre.
- Spotreba - dlhodobá za celú dobu 6,2l/100km- boli tam aj dlhšie roadtripy 1000+km ale v poslednej dobe okresky + mesto + dialnica. Ak sa človek neponáhla dá sa ísť aj za 5,5l, ak však naložím auto alebo je napr na dialnici veľmi veterné počasie spotreba ide hore. Nad 7,2 som nemal nikdy, ani po nedávnej ceste z ITA kde sme na hraniciach chytili sneh a valili to plne nalozeny popri alpach. Tam to vyskočilo na 7,2 ale to boli doslova extrémne podmienky (sneh, klima, 4 ludia v aute + plny kufor, masívny bočný vietor)
- Interiér - dlhodobo som spokojný s kvalitou interieru, volant je skvelý, info entertainment je super, reproduktory sú na sériu mňam! Sedačky sú dostatočne pohodlné a majú silné bočné vedenie.
- Režimy šport/confort - zmena jazdných vlastností a pohodlia po stlačení tlačidla - toto sa mi dosť páči, ikeď by som chcel ten vyšší stupeň nastavení s individual, no aj toto je fajn.
Celkovo som s kúpou spokojný automobil spĺňa očakávania a ak by som si dnes mal kúpiť to isté za tie isté prachy, určite by som do toho šiel znova
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4771
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Ja len jednu vec obdivujem, ze ti staci vykon Inak vcera som na modru FRkovu ibizku pozeral, pekne auticko, len by to chcelo CUPRA miesto FR
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
Je to ľahké auto, stačiť to stačí, raketa to nie je ani náhodou. Do takého auta sa skôr hodí nejaká 1.6l atmosféra napr ako ma Bago v Swifte Sport. Lenže pre everyday life je to TSIčko omnoho pohodlnejšie na používanie. s Cuprou súhlasím Tam sa asi poberieme ďalej o 2 roky keď nepríde potomok skôr
edit: Dame to do čipu po záruke
edit: Dame to do čipu po záruke
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Seat IBIZA FR 1,2 TSI, 6st. manual 81kW - broslocar téma
ja,ze tato era uz odisla