Alza.sk
- elementar
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5243
- Dátum registrácie: Ut 16. Mar, 2010, 22:34
- Bydlisko: Brno/Brezno
Re: Alza.sk
Dobrý den, při nákupu přes eshop, je možné produkt bezplatně bez udání důvodu do 14 dnů vrátit?
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
Ináč neviem mňa to tiež napadlo však je to objednávka na diaľku ako každá iná
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Alza.sk
Na tablete nefunguje power button. Sporadicky teda raz ide, raz nie. Odovzdany (mesacny vek) v Alze na reklamaciu, vrateny po par dnoch. V protokole napisane chyba opravena prepalenim SW. Power button samozrejme nefunguje, tak nasledne znova odovzdany na reklamaciu 2x. No som zvedavy, co vymyslia na 3x, skutok sa nestal.
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
Ako ti mozu vratit tablet so zjavne neopravenou zavadou? Resp. ako ti ho mozu na predajni vydat? Kebyze ja chcem vratit zakaznikovi neopravenu vec, tak proste nepochodim. Vzdy danu vec zapnem, ukazem aha uz to ide, toto sa opravovalo atd. Vzdy je k tomu servisny protokol s popisom zavady aj postupom opravy. Ok, nerobim spotrebnu elektroniku, ale aj tak ... A co 30 dni na vybavenie reklamacie?
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
papek ale co ma s tym alza? myslis, ze kazdu reklamaciu kontroluju? maju v ****, proste to daju servisu, a neriesia..
to je chyba servisu, nie alzy...
sa to iste moze stat ked to das do nayu, datartu. kdekolvek...
to je chyba servisu, nie alzy...
sa to iste moze stat ked to das do nayu, datartu. kdekolvek...
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
Prepáč, ale ja ako zákazník mám vzťah len s Alzou. Nezaujíma ma servis, dovozca, distribútor ani nikto iny. Je to problém Alzy, že na to nemá nikoho zodpovedného, kto by tieto zásielky preberal a kontroloval. Ako predajca si povinný vyriešiť zákazníkovi reklamáciu najneskôr do 30 dni a nikoho nezaujíma, že to pokaslal servis, kuriér alebo iný faktor.
To že majú v péčku je len ich lajdacky prístup.
To že majú v péčku je len ich lajdacky prístup.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
chces mi snad povedat, ze akykolvek iny predajca, ti ak ma na vec co reklamujes znackovy autorizovany servis - skontroluje tvoju vec, co sa im vrati z reklamacie a to, ci je problem odstraneny? ved realne na to ani nieje opravneny!!! nema ani co opravovat, diagnostikovat a riesit...
Spoiler: ukázať
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Alza.sk
felipe ma pravdu... oni len predavaju. Na opravy maju autorizovany servis a sudnych znalcov (je to aj priamo na odpovedi z reklamacneho protokolu).
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Alza.sk
jedinna pomoc v takychto pripadoch je, tovar otvorit na pobocke,skontrolovat a bud ho tam nehat, alebo zobrat domov. Alza nebude skumat opraveny tovar, nema na to ani opravnenie. Pride im tablet z reklamacie, ktory mal polku displeja ciernu, ked sa vrati z reklamacie, tak ho nespustia ci zavada bola odstranena, to musi urobit zakaznik a ak nie je spokojny s vybavenim reklamacie, tak spisuje druhu.
Co moze spravit alza je, ze ked si pride zakaznik po tovar, tak ho pred nim otvori, odskusa. pripade ze tovar nie je funcny, tak moze doporucit reklamaciu.
Co moze spravit alza je, ze ked si pride zakaznik po tovar, tak ho pred nim otvori, odskusa. pripade ze tovar nie je funcny, tak moze doporucit reklamaciu.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
ja som nedavno reklamoval kameru v jednom nemenovanom apple aut. obchode..... poslali to do aut. servisu, a uz predtym, nez dosla poslali mail s tym, ze serv. centrum reklamaciu zamietlo a ked chcem, mam to s nimi riesit /so servisom, nie s predajcom.../...
takze fakt nieje predajca /azda okrem tych, co predavaju sedivky - mobily neurcene pre SR, a teda nemaju ich kde poslat na servis a maju nejaky svoj "na kolene"/ ktory by kontroloval, ako je reklamacia vybavena. vzdy je to odkazovanie na aut. servis...
takze fakt nieje predajca /azda okrem tych, co predavaju sedivky - mobily neurcene pre SR, a teda nemaju ich kde poslat na servis a maju nejaky svoj "na kolene"/ ktory by kontroloval, ako je reklamacia vybavena. vzdy je to odkazovanie na aut. servis...
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
Obchodnik sice neopravuje /resp. moze ak je na to vybaveny a prip. povereny od vyrobcu/distributora/, ale riesi reklamacie od zakaznikov. Ale JA ako zakaznik mam vztah s Alzou a nie servisom. Zakon hovori jasne, predavajuci ma kupujucemu vybavit reklamaciu do 30 dni. Ak to servis poserie, tak bohuzial, ja ako zakaznik nemam toto znasat a predajcovi stale bezi 30 dni. Tie sracky medzi tym si ma riesit predajca s dodavatelom/servisom/vyrobcom a ja ako zakaznik do toho nevstupujem. Ani nemam ako ani preco.felipe25 napísal: realne na to ani nieje opravneny!!! nema ani co opravovat, diagnostikovat a riesit...
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
blbost chces povedat, ze ked alza posle reklamaciu do servisu, a ten neurobi nic, a vyrobok vrati, ma byt za to zodpovedna alza?
nehnevaj sa, ale si mimo...
to by si v zivote nevysudil... akurat dajme tomu, ze si tovar najprv odskusas, a ked zistis, ze ho nijak neopravili a nepodpises prebratie sa to mozno da riesit, ale xyz tovaru nevyskusas na mieste... a ked nepojde, prevzatie si podpisal a ked to prides opat reklamovat zacina ti druha reklamacia...
nehnevaj sa, ale si mimo...
to by si v zivote nevysudil... akurat dajme tomu, ze si tovar najprv odskusas, a ked zistis, ze ho nijak neopravili a nepodpises prebratie sa to mozno da riesit, ale xyz tovaru nevyskusas na mieste... a ked nepojde, prevzatie si podpisal a ked to prides opat reklamovat zacina ti druha reklamacia...
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
Ok, tak dame priklad. Mam telefon, ktoremu nefunguje kamera. Pridem do Alzy, poviem aha, kamera nejde berte si to. Po 20 dnoch mi Alza zavola, ze aha mate to tu pridite. Pridem na miesto, vyskusame telefon a zistime ze servis sa toho ani nechytil. Ja ako zakaznik odchadzam spokojny bez opraveneho telefonu a pokojne si pockam dalsich 30 dni a mozno sa znova na to servis vybodne. Kto je teraz mimo? Sorac, ale predajca je stale Alza, a ja budem ako zakaznik stale nasraty na Alzu a ked nastane 30. den, tak budem pozadovat peniaze a bude mi srdecne jedno, ze Alza ako obchodnik si toto nevie ustrazit so servisom. Ak tovar nevyskusam na mieste, tak je to len a len moja blbost a mozem sa natahovat, ci bol skutocne opraveny, alebo sa pokazil znova. Ked ho na mieste vyskusam, resp. ked mi ho na mieste obchodnik predvedie ako neopraveny, tak mu to nepreberiem a reklamacia je nadalej nevybavena.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
nie, ak ho aj nepreberies, reklamacia je ukoncena. Mam s tym skusenost.
Jednoducho mozes podat reklamaciu znova / reklamaciu na servis samotny a pod, ale jednoducho neplati ze ked nepreberies a pockas 10 dni vratia ti peniaze, na to mozes rovno zabudnut.
Jednoducho mozes podat reklamaciu znova / reklamaciu na servis samotny a pod, ale jednoducho neplati ze ked nepreberies a pockas 10 dni vratia ti peniaze, na to mozes rovno zabudnut.