Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
spravne - a ochota vodica zabit sa. Ist na hrane. Co je to hrana ? To co je hrana pre mna bude produkovat strasnu nudu na ksichte Arriho Vattanena, zrejme by si aj pospinkal pri tej mojej jazde. A naopak, ked Ari pojde na 50% s jednou rukou vo vacku, ja uz budem mat blato nieze v trenkach, ale aj na chrbate.
Skaj-Aktívy su SIALENE pridusene naspodku a sialene naprevodovane NA EKOLOGIU A SPOTREBU.
Pokial nemas vodica ktory z neho vybija 5000rpm+ v jednom kuse tak sa mozme prestat bavit.
>> jednoducho profitujem z turba pri kazdej akceleracii a tam je to plyn/brzda/plyn/brzda
k tomuto sa radsej vyjadrim len strucne. Ide len o to ako ktory vodic vyuzival jemu dostupny vykon a točák (=na akych otackach ho ma).
Vobec nie je pravda ze "profitujes" ; nieze predbehne ale ta rovno preskoci cojaviem NON-TURBO BMVV 540i z roku 1996 co ma 210kW ... len ho treba tocit aby si tych 210kW vybral z motoru.
Profitujes len z toho ze v porovnani s rovnakym motorom mas tocak aj vykon dostupny na mensich otackach cize masinu nemusis tolko vykrucat. Toto ale ma pramalo spolocne s vyslednou akceleraciou (ako hovorim, vodic silnejsieho vozu bez turba proste len potrebuje vacsie cislo na otackomeri co mu statisticky sposobi vacsi prievan v penazenke).
Profitujes prenesene z toho ze aj trosku vacsi motor povedzme 1.6i v porovnani s tvojim 1.2turbo nema rovnako velky vykon na rovnakych otackach nez mas ty, teda tu 1.6ku treba viacej vykrucat. Iste, zanedbal som vplyv odprevodovania, staleho prevodu (diferencialu), hmotnosti auta, aerodynamiky konkretneho vozu, pneumatik a zopar dalsich velicin ako si spravne napisal - proste sme sa bavili vyhradne o motore, ostatne sme zlahka zanedbali.
Akceleracia nie je o turbe : akceleracia je o dostupnom tocivom momente a teda s matematickou zavislostou aj vykone na KONKRETNYCH otackach. Ano, turbove motory maju inak postavene tieto krivky v motore, ale nemozeme povedat ze "profituju". Profituju totiz len v porovnani so svojimi surodencami pripadne s prďákmi o trochu vacsimi (1.2turbo versus 1.4i alebo 1.6i alebo podvyzivena 1.8i) ktore maju tieto charakteristiky lepsie. 1.2turbo versus 3.0i je prehrany boj, uhadnite pre koho pokial sa nebavime ze 1.2t bude namontovana v bugine stylu Atom Ariel.
Ked si chlapec kupil Mazdu a zaplatil za nu cojaviem 30k eur, urcite ju tocil menej nez by kazdy z nas tocil sluzobne 550i na ktore ani pneumatiky nekupuje. A tuto je tajomstvo tvojho uspechu - vodic Mazdy proste nemal to srdce svoj vlastny stroj srobovat cez 6000rpm, kdezto tebe 3500rpm na ktorych mas skoro maximalny vykon nerobi problem. Jasne, psychologia, pocit bezpecnosti a "nezabit sa za kazdu cenu" hraju oooooooobrovsky vplyv.
Skaj-Aktívy su SIALENE pridusene naspodku a sialene naprevodovane NA EKOLOGIU A SPOTREBU.
Pokial nemas vodica ktory z neho vybija 5000rpm+ v jednom kuse tak sa mozme prestat bavit.
>> jednoducho profitujem z turba pri kazdej akceleracii a tam je to plyn/brzda/plyn/brzda
k tomuto sa radsej vyjadrim len strucne. Ide len o to ako ktory vodic vyuzival jemu dostupny vykon a točák (=na akych otackach ho ma).
Vobec nie je pravda ze "profitujes" ; nieze predbehne ale ta rovno preskoci cojaviem NON-TURBO BMVV 540i z roku 1996 co ma 210kW ... len ho treba tocit aby si tych 210kW vybral z motoru.
Profitujes len z toho ze v porovnani s rovnakym motorom mas tocak aj vykon dostupny na mensich otackach cize masinu nemusis tolko vykrucat. Toto ale ma pramalo spolocne s vyslednou akceleraciou (ako hovorim, vodic silnejsieho vozu bez turba proste len potrebuje vacsie cislo na otackomeri co mu statisticky sposobi vacsi prievan v penazenke).
Profitujes prenesene z toho ze aj trosku vacsi motor povedzme 1.6i v porovnani s tvojim 1.2turbo nema rovnako velky vykon na rovnakych otackach nez mas ty, teda tu 1.6ku treba viacej vykrucat. Iste, zanedbal som vplyv odprevodovania, staleho prevodu (diferencialu), hmotnosti auta, aerodynamiky konkretneho vozu, pneumatik a zopar dalsich velicin ako si spravne napisal - proste sme sa bavili vyhradne o motore, ostatne sme zlahka zanedbali.
Akceleracia nie je o turbe : akceleracia je o dostupnom tocivom momente a teda s matematickou zavislostou aj vykone na KONKRETNYCH otackach. Ano, turbove motory maju inak postavene tieto krivky v motore, ale nemozeme povedat ze "profituju". Profituju totiz len v porovnani so svojimi surodencami pripadne s prďákmi o trochu vacsimi (1.2turbo versus 1.4i alebo 1.6i alebo podvyzivena 1.8i) ktore maju tieto charakteristiky lepsie. 1.2turbo versus 3.0i je prehrany boj, uhadnite pre koho pokial sa nebavime ze 1.2t bude namontovana v bugine stylu Atom Ariel.
Ked si chlapec kupil Mazdu a zaplatil za nu cojaviem 30k eur, urcite ju tocil menej nez by kazdy z nas tocil sluzobne 550i na ktore ani pneumatiky nekupuje. A tuto je tajomstvo tvojho uspechu - vodic Mazdy proste nemal to srdce svoj vlastny stroj srobovat cez 6000rpm, kdezto tebe 3500rpm na ktorych mas skoro maximalny vykon nerobi problem. Jasne, psychologia, pocit bezpecnosti a "nezabit sa za kazdu cenu" hraju oooooooobrovsky vplyv.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Ja tomuto ale plne rozumiem turbo ale dik za resume :p Ale zasa trocha prehanas nikto tu neporovnava dake 3jlitre alebo co Jediný úspech ktorý som zažil je zábava. Uspesne sme sa obaja zabavili, zasa to berete moc cez papier (Rovnako tu nik netvrdi ze akceleracia je o turbe )
Jo a na 2/3 sa pohybujem od 3500 - 6000/6200 RPM na pol ocka, s kamerou to bude jasnejsie
Jo a na 2/3 sa pohybujem od 3500 - 6000/6200 RPM na pol ocka, s kamerou to bude jasnejsie
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
zabava je dolezita, kameru daj !
Doplnim "akceleracia je o dostupnom tocivom momente a teda s matematickou zavislostou aj vykone na KONKRETNYCH otackach." kedze som matematik podla podpisu
Pocet otacok krat tocivy moment deleno 9660 sa rovna vykon v kW. Vzdy a nepriestrelne. Slabsi si mozu zapamatat deleno 10.000
Cize ked mas na 2000rpm 100Nm, mas na nich maximalny vykon 2000x100/9600 = 20.83kW.
430Nm na 3500rpm je 155kW vykonu.
340Nm na 6700rpm znamena 235kW
300Nm na 2600rpm dava zhruba 81kW
atakdalej. Turbo neturbo, proste tak to je ; turbo akurat posuva ten vykon a tocak do inych otacok nez ma nefukany motor.
Pri kazdej zabave treba dat pozor na to aby sa nezmenila na widowmaker.
Doplnim "akceleracia je o dostupnom tocivom momente a teda s matematickou zavislostou aj vykone na KONKRETNYCH otackach." kedze som matematik podla podpisu
Pocet otacok krat tocivy moment deleno 9660 sa rovna vykon v kW. Vzdy a nepriestrelne. Slabsi si mozu zapamatat deleno 10.000
Cize ked mas na 2000rpm 100Nm, mas na nich maximalny vykon 2000x100/9600 = 20.83kW.
430Nm na 3500rpm je 155kW vykonu.
340Nm na 6700rpm znamena 235kW
300Nm na 2600rpm dava zhruba 81kW
atakdalej. Turbo neturbo, proste tak to je ; turbo akurat posuva ten vykon a tocak do inych otacok nez ma nefukany motor.
Pri kazdej zabave treba dat pozor na to aby sa nezmenila na widowmaker.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
tak toto je iny feši : https://autobild.cas.sk/clanok/214098/p ... ica-draho/
podla mna by ho mali este teraz v noci zastavit bez toho vodicaku a rovno mu naparit marenie uradneho rozhodnutia = podmienku na rok.
A zajtra ho mozu zastavit zase, co je... uz basa natvrdo.
podla mna by ho mali este teraz v noci zastavit bez toho vodicaku a rovno mu naparit marenie uradneho rozhodnutia = podmienku na rok.
A zajtra ho mozu zastavit zase, co je... uz basa natvrdo.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7077
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
Mazda chce ohlasit to diesbenzin motor v okt v tokyu. Vmtak do 2020 neako musia stihnut bo potom eu7 neviem neviem s cim sa budeme vozit. Ono mazda mi pride mega predrazene auto, hlavne 3jka.ale co sa vozime golf okt astra ibiza tak v mazde sa mi slo najlepsie na dialnici napr mega ticha, do zakrut ma nenaklanalo a nic nevrzgalo,nebuchalo, vystupoval som z 3mesacnej astry a pruziny vrzgali jak moje fabka ex.fnuk ale mi je smutno. Dnes som zvazoval inac kupu fabie ked som si ratal spotrebu, poistku,servis, na mazdu/fabiu. Cca 3tis eur/100tis km by som na fabke setril a cca kupna cena inde. A aj bezpecnost inde asi by bola s priestorom a komfortom.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Broslowski napísal:... a niekto len caka aby ti obil auto lebo je prislis pekne moc sa leskne a on take nema
Ale jasne rozumieme. Proste toto je detailing ako sa patri, mrte sa mi to paci, nemal by som prachy na to udrziavat to, a hlavne mindset na to keby mi tyzdnovu robotu niekto oddrbe jednym vystupenim z vozidla. Ale to som ja ...
Dnes velmi prijemne doobedie s FRkom. Kamos vzal 2l mazdu 3 Skyactive (2017) a sli sme sa trocha vyblbnut na Pezinsku Babu. Krasne pocasie, ciste cesty, no a po dvoch zakrutach ci tam ci s5 som ho uz ani v spataku nevidel Ale zabavili sme sa obaja skvelo (pre moralistov, nie nevyblikavali sme, nie nepredbiehali sme cez plnu, pekne sme si pockali ked nepojde dlho ziadne auto a potom sme skocili na trasu, vyslo to az na jeden prejazd super - viva la czechia SX4, 30 kmph do kazdej zakruty, aj miernej Bol to krasny exemplar toho, ze ak sa motoristi respektuju, vie to byt aj fun aj safe. A to tam bolo fakt dost motorkarov, ale ocividne skusenych ). Dlho som si tak dobre nezajazdil
No a cestou s5 chutovecka v doboe Alfy 4c to auto ma prenasleduje, asi to daco znamena
Chodi niekto obcas na babu?
Ten tvoj kamos musel byt riadne dosraty z noveho auta alebo nedelny vodic.
Stories ako je maloobjemove turbo lepsie v kopcovitych zatackach lepsie ako atmosfera so skoro dvakrat vacsim objemom???
Really???
Chojd nabuduce na pezinsku babu ak budu preteky do vrchu, ze to robia velice zle a nech si tam poswapuju 1.2tsi
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
A aby som moj tvrdenie aj podlozil nejakymi faktami a nepisal tu litanie o pocitoch, dojmoch, nadsenia a neviem akych spiritualnych nadejach, tak to podlozim faktami
Ibiza ST 1.2 TSi
Vykon 77kW 105PS pri 5500 rpm
Krutak 175 NM on 1550 od do 4100 rpm
vaha: 1145 kg
zrychlenie 0 - 100 10,2s
ine data
91,65PS / tonu
14,84 kg/KW
Mazda 3 2.0i G165 Sky Activ
vykon: 122kW 165PS pri 6000 rpm
Krutak: 210NM pri 4000 rpm
vaha: 1295kg
zrychlenie: 8.2sec
ine data:
127.62 PS/ tonu
10.65 kg /kW
cize v cislach, mazda ma o 45kW /60 PS viac len o 500ot viac, pri 5500rpm ma urcite cez 140PS ale.
krutak ma sice ibiza vyssi pri 1500ot - 175NM, ale mazda ma vtedy cez 130NM,
vaha: ibiza je o 150kg lahsia
zrychlenie: mazda ma napriek vyssej vahe a vdaka vykonu o 2sekundy lepsie
mazda ma na tonu pomaly o 30ps viace vykonu a na kw musi hybat pomaly o 5kg (co je tretina) menej ako ibiza.
Pokial viem, aspon pri trochej sportovej jazde a hlavne do kopca sa asi vyuziva vyssie spektrum otacok, tym padom skoro vobec nevyuzijes hlavnu vyhodu fukaneho malolitraku.... cize henten v mazde asi spal
Ibiza ST 1.2 TSi
Vykon 77kW 105PS pri 5500 rpm
Krutak 175 NM on 1550 od do 4100 rpm
vaha: 1145 kg
zrychlenie 0 - 100 10,2s
ine data
91,65PS / tonu
14,84 kg/KW
Mazda 3 2.0i G165 Sky Activ
vykon: 122kW 165PS pri 6000 rpm
Krutak: 210NM pri 4000 rpm
vaha: 1295kg
zrychlenie: 8.2sec
ine data:
127.62 PS/ tonu
10.65 kg /kW
cize v cislach, mazda ma o 45kW /60 PS viac len o 500ot viac, pri 5500rpm ma urcite cez 140PS ale.
krutak ma sice ibiza vyssi pri 1500ot - 175NM, ale mazda ma vtedy cez 130NM,
vaha: ibiza je o 150kg lahsia
zrychlenie: mazda ma napriek vyssej vahe a vdaka vykonu o 2sekundy lepsie
mazda ma na tonu pomaly o 30ps viace vykonu a na kw musi hybat pomaly o 5kg (co je tretina) menej ako ibiza.
Pokial viem, aspon pri trochej sportovej jazde a hlavne do kopca sa asi vyuziva vyssie spektrum otacok, tym padom skoro vobec nevyuzijes hlavnu vyhodu fukaneho malolitraku.... cize henten v mazde asi spal
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- Shairachaz
- Používateľ
- Príspevky: 1858
- Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
- Bydlisko: Kráľovský Chlmec
Re: Všeobecná diskusia
Broslove FRko má 81kw, krútiaci moment ale rovnaký (175NM)
Inak čo som čítal tieto 1.2 tesíčka sa dajú načipovať aj cez 90kw čo je na tú kubatúru úctyhodné. Každopádne je to hnusný bezcharakterný motor
Inak čo som čítal tieto 1.2 tesíčka sa dajú načipovať aj cez 90kw čo je na tú kubatúru úctyhodné. Každopádne je to hnusný bezcharakterný motor
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
Re: Všeobecná diskusia
Ach chlapci dobre nabuduce sem radsej nic nenapisem lebo viacerim z vas tu z toho prepina a stoja vam bradavky + citanie s pochopenim zas nikde Zas len tabulky cisla a realita nikde. Este aj zly motor porovnavame, necham si to nabuduce pre seba. Hawk
Chris:
- Nebol si tam a vies ze spal - dobre (ma ho dlhsie jak ja, ma viac najazdene ako ja, neviem ci ma viac skusenosti ako ja ale to je nepodstatne, my sme sa NESLI pretekat. Popis vikendoveho zazitku sa tu zasa zmenil na kopec shitu, nitpickovanie kazdej veticky a mudrovaciek za táčky. Pridi na babu ty a predvediem o com tocim )
- Nikto nepise storises ze maloobjenove turboe lepsie v kopcovity ch zatackach ako atosfera s 2x vacsim objemom, zasa si si to domyslel a vycital neviem odkial (Naposledy dodam ze AUTO NIE JE LEN MOTOR)
- Zas preteky a este do vrchu? Ze ti to neni trapne kamarat
- tvoje fakty su prd makovy lebo si zas prd precital a vynasas sudy z brucha a to este aj o nespravnom agregate. Este tam drbnes aj STckovu ibizu so starým agregátom
- btw trocha OT ale predsa mi to neda: Zrychlenie z 0-100 je parameter, ktory v praxi hovori presne o prde makovom. Ano presne o tom. O nicom inom. Marketingova chujovina ktoru v praxi nemas kde vyuzit, pouzit... dolezitejsie su dynamicke zrychlenia ale to ti ziaden vyrobca neuvedie. A prekvapivo to vela ludi nezaujima (lebo v praxi normalne po kazdej zakrute zabrzdis na nulu a potom nakladas tak ze ti kolesa idu vyskocit len aby si dal z 0-100)
Chris a pisal som citujem:
"Ja mam jasno. Ta mazda stala o 10k € viac. Áno je to väčšie auto, áno má to lepší agregát, interiér je super (nema ziaden link s telefonom co je megafail v roku 2017)." Cize JA pisem ze mazda ma LEPSI agregat a ty citas ze Seat ma Lepsi agregat. Toto neviem ako sa ti podarilo ale ok
Koniec citacie. Kde su tie veci o ktorych tocis? Preco ked ides nakladat mudro nespravis aspon to minimum ze si zistis realne fakty? Vidno ze o Vagu vies dohromady nic, zlepil si dokopy info a auto ktore sa vlastne uz nejaky cas rokov ani nepredava. Ale mazda ti ide. Tak sorry ze som urazil tvoje Mazda srdiecko Tiez som tu pisal storku ako ma Bago rozbil jak spinavu cigansku hracku na ATMOSFERICKEJ 1.6tke na swifte sport. To nikto neokomentoval a uz si nikto nepamata. To auto ma brutalne gumy, vybornu agilitu a agregat, ktory je totalne sialeny vo vysokych otackach. Keby mam 200 koni fukanych a to iste auto co mam, proti takemu autu nemam co spravit. Pretoze hadajte co? Auto nie je len motor. Proste ked mas hentaku sialenu motoricku mys nespravis v takom terene nic. Ani ked mas konikov za igelitku. Nie je tam dostatok roviniek na to aby zalezalo na surovom vykone.
Shairachaz - ten engine je uplne iny hlavne v konstrukcii . Ma podstatne ine vlastnosti a priebeh ako e111 (napriklad ma vyuzitelne spektrum vyssich otackach co sa o e111 povedat veru neda) Cize rovnake neni nic. Kto to mal pod rukami vie, kto nie bude mudrovat do konca zivota.
- suhlasim ze charakter to nema, ma to vsak efektivitu charakter budem hladat v aute ktore budem mat na vikendove prasaciny
Proste vsetko mimo a podstatu tu pochpil zas jeden dvaja ludia, ale dobre ved štebocte si. Len ci vam to uz nahodou nie je trapne. Turbo tu pekne vysvetlil preco mohla nastat taka situacia (dusenie skyaktive v nizkych otackach je valid argument)Ved si aspon precitam co je napisane pred tym ako sem zasa nadrbem kopec shitu. Ale to je uz na vase triko hosi Jak male deti
Chris:
- Nebol si tam a vies ze spal - dobre (ma ho dlhsie jak ja, ma viac najazdene ako ja, neviem ci ma viac skusenosti ako ja ale to je nepodstatne, my sme sa NESLI pretekat. Popis vikendoveho zazitku sa tu zasa zmenil na kopec shitu, nitpickovanie kazdej veticky a mudrovaciek za táčky. Pridi na babu ty a predvediem o com tocim )
- Nikto nepise storises ze maloobjenove turboe lepsie v kopcovity ch zatackach ako atosfera s 2x vacsim objemom, zasa si si to domyslel a vycital neviem odkial (Naposledy dodam ze AUTO NIE JE LEN MOTOR)
- Zas preteky a este do vrchu? Ze ti to neni trapne kamarat
- tvoje fakty su prd makovy lebo si zas prd precital a vynasas sudy z brucha a to este aj o nespravnom agregate. Este tam drbnes aj STckovu ibizu so starým agregátom
- btw trocha OT ale predsa mi to neda: Zrychlenie z 0-100 je parameter, ktory v praxi hovori presne o prde makovom. Ano presne o tom. O nicom inom. Marketingova chujovina ktoru v praxi nemas kde vyuzit, pouzit... dolezitejsie su dynamicke zrychlenia ale to ti ziaden vyrobca neuvedie. A prekvapivo to vela ludi nezaujima (lebo v praxi normalne po kazdej zakrute zabrzdis na nulu a potom nakladas tak ze ti kolesa idu vyskocit len aby si dal z 0-100)
Chris a pisal som citujem:
"Ja mam jasno. Ta mazda stala o 10k € viac. Áno je to väčšie auto, áno má to lepší agregát, interiér je super (nema ziaden link s telefonom co je megafail v roku 2017)." Cize JA pisem ze mazda ma LEPSI agregat a ty citas ze Seat ma Lepsi agregat. Toto neviem ako sa ti podarilo ale ok
Koniec citacie. Kde su tie veci o ktorych tocis? Preco ked ides nakladat mudro nespravis aspon to minimum ze si zistis realne fakty? Vidno ze o Vagu vies dohromady nic, zlepil si dokopy info a auto ktore sa vlastne uz nejaky cas rokov ani nepredava. Ale mazda ti ide. Tak sorry ze som urazil tvoje Mazda srdiecko Tiez som tu pisal storku ako ma Bago rozbil jak spinavu cigansku hracku na ATMOSFERICKEJ 1.6tke na swifte sport. To nikto neokomentoval a uz si nikto nepamata. To auto ma brutalne gumy, vybornu agilitu a agregat, ktory je totalne sialeny vo vysokych otackach. Keby mam 200 koni fukanych a to iste auto co mam, proti takemu autu nemam co spravit. Pretoze hadajte co? Auto nie je len motor. Proste ked mas hentaku sialenu motoricku mys nespravis v takom terene nic. Ani ked mas konikov za igelitku. Nie je tam dostatok roviniek na to aby zalezalo na surovom vykone.
Shairachaz - ten engine je uplne iny hlavne v konstrukcii . Ma podstatne ine vlastnosti a priebeh ako e111 (napriklad ma vyuzitelne spektrum vyssich otackach co sa o e111 povedat veru neda) Cize rovnake neni nic. Kto to mal pod rukami vie, kto nie bude mudrovat do konca zivota.
- suhlasim ze charakter to nema, ma to vsak efektivitu charakter budem hladat v aute ktore budem mat na vikendove prasaciny
Proste vsetko mimo a podstatu tu pochpil zas jeden dvaja ludia, ale dobre ved štebocte si. Len ci vam to uz nahodou nie je trapne. Turbo tu pekne vysvetlil preco mohla nastat taka situacia (dusenie skyaktive v nizkych otackach je valid argument)Ved si aspon precitam co je napisane pred tym ako sem zasa nadrbem kopec shitu. Ale to je uz na vase triko hosi Jak male deti
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
ale ved sa hned nevyduvaj aj ty Ma tu niekto tridvojku Busso od Alfy ?
>> som čítal tieto 1.2 tesíčka sa dajú načipovať aj cez 90kw čo je na tú kubatúru úctyhodné. Každopádne je to hnusný bezcharakterný motor
musia sa dat, maju 81kW v papieroch cize niektorym kusom natocis velmi blizko 90tke na brzde aj v serii - cojaviem 87-88kW.
>> som čítal tieto 1.2 tesíčka sa dajú načipovať aj cez 90kw čo je na tú kubatúru úctyhodné. Každopádne je to hnusný bezcharakterný motor
musia sa dat, maju 81kW v papieroch cize niektorym kusom natocis velmi blizko 90tke na brzde aj v serii - cojaviem 87-88kW.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Ja sa neoduvam ale ma to uz nebavi furt dookola to iste. ( niekto sem nieco napise, storku zazitok, a ine sa neriesi len sracky este aj mimo ) Fakt jak male deti
Vy napiste ako vikend. Dake zazitky z ciest? Nieco hodnotne? Ci len sedite doma za kompom, a autom sa vozite len z prace a do prace?
Fakt to ru chce ozivit lebo stale dookola je to tu to iste. Olej, mpr, olej, mpr, tsi je shit, 8valec, 3hrniec je shit, olej mpr
Vy napiste ako vikend. Dake zazitky z ciest? Nieco hodnotne? Ci len sedite doma za kompom, a autom sa vozite len z prace a do prace?
Fakt to ru chce ozivit lebo stale dookola je to tu to iste. Olej, mpr, olej, mpr, tsi je shit, 8valec, 3hrniec je shit, olej mpr
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
broslo ze to tu pises
nemyslim si ze mazda 3 by dopadla na babe lepsie ako ibiza. To ze ma o par koni viacej nic v kopci a v zakrutach neznamena, ten pocet koni je zanedbatelny. Zrychlenie z nuly na 100 je total k prdu, teda okrem semaforov a aj to zalezi od sofera, hlavne ak ma manual
nemyslim si ze mazda 3 by dopadla na babe lepsie ako ibiza. To ze ma o par koni viacej nic v kopci a v zakrutach neznamena, ten pocet koni je zanedbatelny. Zrychlenie z nuly na 100 je total k prdu, teda okrem semaforov a aj to zalezi od sofera, hlavne ak ma manual
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
Ano obe auta maju manual. Ako vravim nesiel som sa pretekat popusujem realnu skusenost to je vsetko. Mne pride byt ibiza hlavne v tomto konfigu podstatne agilnejsia. Ale to som ja, inemu nemusi
A kukam z okna ze zacalo prsat. Idem si zadarmo umyt auto
A kukam z okna ze zacalo prsat. Idem si zadarmo umyt auto
- Shairachaz
- Používateľ
- Príspevky: 1858
- Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
- Bydlisko: Kráľovský Chlmec
Re: Všeobecná diskusia
Jediný ty tu peníš z (s prepáčením) kokotín Jediné, čo som napísal bolo, že som opravil Chris-a, ktorý písal o 77kw motůre, meanwhile ty máš 81kw. A max krútiaky majú oba motory rovnaké, 175Nm, len 81kw má rozsah kus posunutý (v správnom smere). I meant no harmBroslowski napísal: Shairachaz - ten engine je uplne iny hlavne v konstrukcii . Ma podstatne ine vlastnosti a priebeh ako e111 (napriklad ma vyuzitelne spektrum vyssich otackach co sa o e111 povedat veru neda) Cize rovnake neni nic. Kto to mal pod rukami vie, kto nie bude mudrovat do konca zivota.
- suhlasim ze charakter to nema, ma to vsak efektivitu charakter budem hladat v aute ktore budem mat na vikendove prasaciny
Inak dnes som sa zas kus povozil Rapidom a ten bezcharakterný motor sa aj dá prekusnúť, ale najviac mi vadí to ticho... to je strašné
Ale akože na presun z bodu A do bodu B vcajku auto aj motor.
A víkendové zážitky... bramboru som naložil skoro až po strop bedňami s broskyňami
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
Re: Všeobecná diskusia
Strasne to zjendodusujes, odporucam pozriet clanok co som postoval vyssie. Dalsi velky rozdel je 8ventil vs 16 ventil, motor je konstrukcne spraveny uplne inak, proste nemas spravne info prepac.
A ste jak zeny. Mi to nakladate ze sa urazam a penim pritom prd (jak keby som svoju pocul: CO si nasraty? No neni som nasraty, rozmyslam, ale SI NASRATY. Alebo: Co sa urazas, no neurazam sa ale nebudem sa s tebou dalej bavit na tuto temu lebo to pre mna nema zmysel. No vidis si URAZENY. Dobre ). Jedine o co mi ide aby tu boli realne fakty nie shit
Ja ticho mam len vo vnútri. Vonku sa to začína celkom pekne prejavovať (mam taky pocit ze toto je veta ktoru budem lutovat )
A ste jak zeny. Mi to nakladate ze sa urazam a penim pritom prd (jak keby som svoju pocul: CO si nasraty? No neni som nasraty, rozmyslam, ale SI NASRATY. Alebo: Co sa urazas, no neurazam sa ale nebudem sa s tebou dalej bavit na tuto temu lebo to pre mna nema zmysel. No vidis si URAZENY. Dobre ). Jedine o co mi ide aby tu boli realne fakty nie shit
Ja ticho mam len vo vnútri. Vonku sa to začína celkom pekne prejavovať (mam taky pocit ze toto je veta ktoru budem lutovat )