Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

Používateľov profilový obrázok
DC9-32
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 289
Dátum registrácie: Po 25. Feb, 2013, 20:12
Bydlisko: NR

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa DC9-32 »

Broslowski napísal:
Spoiler: ukázať
Ach chlapci dobre nabuduce sem radsej nic nenapisem lebo viacerim z vas tu z toho prepina a stoja vam bradavky + citanie s pochopenim zas nikde ;) Zas len tabulky cisla a realita nikde. Este aj zly motor porovnavame, necham si to nabuduce pre seba. Hawk

Chris:

- Nebol si tam a vies ze spal - dobre :? (ma ho dlhsie jak ja, ma viac najazdene ako ja, neviem ci ma viac skusenosti ako ja ale to je nepodstatne, my sme sa NESLI pretekat. Popis vikendoveho zazitku sa tu zasa zmenil na kopec shitu, nitpickovanie kazdej veticky a mudrovaciek za táčky. Pridi na babu ty a predvediem o com tocim )
- Nikto nepise storises ze maloobjenove turboe lepsie v kopcovity ch zatackach ako atosfera s 2x vacsim objemom, zasa si si to domyslel a vycital neviem odkial (Naposledy dodam ze AUTO NIE JE LEN MOTOR)
- Zas preteky a este do vrchu? Ze ti to neni trapne kamarat :good:
- tvoje fakty su prd makovy lebo si zas prd precital a vynasas sudy z brucha a to este aj o nespravnom agregate. Este tam drbnes aj STckovu ibizu so starým agregátom
- btw trocha OT ale predsa mi to neda: Zrychlenie z 0-100 je parameter, ktory v praxi hovori presne o prde makovom. Ano presne o tom. O nicom inom. Marketingova chujovina ktoru v praxi nemas kde vyuzit, pouzit... dolezitejsie su dynamicke zrychlenia ale to ti ziaden vyrobca neuvedie. A prekvapivo to vela ludi nezaujima (lebo v praxi normalne po kazdej zakrute zabrzdis na nulu a potom nakladas tak ze ti kolesa idu vyskocit len aby si dal z 0-100)

Chris a pisal som citujem:

"Ja mam jasno. Ta mazda stala o 10k € viac. Áno je to väčšie auto, áno má to lepší agregát, interiér je super (nema ziaden link s telefonom co je megafail v roku 2017)." Cize JA pisem ze mazda ma LEPSI agregat a ty citas ze Seat ma Lepsi agregat. Toto neviem ako sa ti podarilo ale ok

Koniec citacie. Kde su tie veci o ktorych tocis? Preco ked ides nakladat mudro nespravis aspon to minimum ze si zistis realne fakty? Vidno ze o Vagu vies dohromady nic, zlepil si dokopy info a auto ktore sa vlastne uz nejaky cas rokov ani nepredava. Ale mazda ti ide. Tak sorry ze som urazil tvoje Mazda srdiecko ;) Tiez som tu pisal storku ako ma Bago rozbil jak spinavu cigansku hracku na ATMOSFERICKEJ 1.6tke na swifte sport. To nikto neokomentoval a uz si nikto nepamata. To auto ma brutalne gumy, vybornu agilitu a agregat, ktory je totalne sialeny vo vysokych otackach. Keby mam 200 koni fukanych a to iste auto co mam, proti takemu autu nemam co spravit. Pretoze hadajte co? Auto nie je len motor. Proste ked mas hentaku sialenu motoricku mys nespravis v takom terene nic. Ani ked mas konikov za igelitku. Nie je tam dostatok roviniek na to aby zalezalo na surovom vykone.

Shairachaz - ten engine je uplne iny hlavne v konstrukcii . Ma podstatne ine vlastnosti a priebeh ako e111 (napriklad ma vyuzitelne spektrum vyssich otackach co sa o e111 povedat veru neda) Cize rovnake neni nic. Kto to mal pod rukami vie, kto nie bude mudrovat do konca zivota.
- suhlasim ze charakter to nema, ma to vsak efektivitu :bye: charakter budem hladat v aute ktore budem mat na vikendove prasaciny :good:

Proste vsetko mimo a podstatu tu pochpil zas jeden dvaja ludia, ale dobre ved štebocte si. Len ci vam to uz nahodou nie je trapne. Turbo tu pekne vysvetlil preco mohla nastat taka situacia (dusenie skyaktive v nizkych otackach je valid argument)Ved si aspon precitam co je napisane pred tym ako sem zasa nadrbem kopec shitu. Ale to je uz na vase triko hosi :good: Jak male deti
Sice reagujem na staršiu vec, ale každopadne viem čo citíš :D taky mam auto z nižšej kategorie s reasonable vykonom (atmosfera sice) a čo sa akceleracie a všeobecnej obratnosti a jazdy v rychlosti do 100km/h nechytaju skoro žiadne iné bežné autá s kategorie C a D.. Ono je to tym že mame autá s kat B a tam tie hmotnosti su "smiešne" s porovnani s autami v kat C (napr moje auto ma okolo 970kg zato jeho vačši bruder ma 1300kg a ten isty motor).

Ale je celkom sranda sledovať tie slané ksichty BMWčkarov a ich 32xi pripadne aj 330d ako ich mala fiesta zanecháva v prachu :D (samozrejme len do cca 120 potom je to už ina story)
stefan222
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6878
Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
Bydlisko: Prešov(39)

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa stefan222 »

toyota ma prist tiez 2.5L motorom do EU ale skor ako 2019 to nebude, uz teraz je mazda draha tak novymi motormi neviem aku sumu si zaspievaju.
hry- ps5
doma-HP probook
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4580
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa scream »

Fiesta? No ST150 to s tou vahou nebude a to by som sa teda pozrel ako nejaka 1.6 atmo rozbije z 0-120 330d ( co to da za 8 sekund) ... ... Zas trosku sudnosti.

Ono aby tie auta isli podobne, tak tam musi byt podobny pomer PS/kg. 100kW swift a 140kW accord idu cez zakruty podobne, bez dlhych roviniek je swift najskor rychlejsi. Ale vsade inde ma navrch vykonnejsie auto. Ale tam je to 8.6kg/PS vs 7.9 kg/PS

BTW: nasiel som Slovakiaring pre Assetto corsa :dance:
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
ANONYM_a7

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

na rovinke samozrejme ze nie ale naco to tu pisat uz 95ty krat :) Samozrejme ze vykon na rovinke neoklames, lenze ono to treba pred tou dalsou zakrutou aj dobrzdit (ked to bude na rovine rubat na podlahu bude musiet zakonite podstatne skor brzdit, vela seriovych brzd odpeces po par zakrutach ak tomu sliapes na krk, netvarme sa ze nie ), a presne tu stracaju velke vahy s malými brzdami a ziskavaju agilne auticka s veľkými brzdami :cool:
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12258
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

fijesta bez slimaka utre 330dé ? este ti zostalo z tej dobroty co davas do caju ? pridem velmi rychlo...

akoze len tak rychlo som pozrel cennik lebo fakt s tymto nema vyznam sa zaoberat, nafukana najdravejsia ekoboost fiesta 92kW ma 9.9s udavane zrychlenie 0-100... cim bude rychlost vacsia, tym samozrejme horsie pre fijestu.

Ked vidis BMVV 330d v spatnom zrkadle na Babe, to nie je preto lebo si jej usiel - to je preto, lebo ona uz bola v Mauackach a vratila sa naspak cez Karpaty a ide ta znovu preskocit.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
ANONYM_a7

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

:D (DC9-32 nezavidim ti diskusiu ktorá bude nasledovat :hysterical: )
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5190
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Chris »

:D :D chlapci treba mat aspon velke ego, ked uz velke objemy neni su :good: :laugh:
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
ANONYM_a7

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

Nie je objem ako objem. Taka fabia kombi, to je objem :D ( v kufri ;) )
Používateľov profilový obrázok
DC9-32
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 289
Dátum registrácie: Po 25. Feb, 2013, 20:12
Bydlisko: NR

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa DC9-32 »

Broslowski napísal::D (DC9-32 nezavidim ti diskusiu ktorá bude nasledovat :hysterical: )
ja také rád :D
mp3turbo napísal:fijesta bez slimaka utre 330dé ? este ti zostalo z tej dobroty co davas do caju ? pridem velmi rychlo...

akoze len tak rychlo som pozrel cennik lebo fakt s tymto nema vyznam sa zaoberat, nafukana najdravejsia ekoboost fiesta 92kW ma 9.9s udavane zrychlenie 0-100... cim bude rychlost vacsia, tym samozrejme horsie pre fijestu.

Ked vidis BMVV 330d v spatnom zrkadle na Babe, to nie je preto lebo si jej usiel - to je preto, lebo ona uz bola v Mauackach a vratila sa naspak cez Karpaty a ide ta znovu preskocit.
jo atmo fiesta, 99kw (140k) 0-100 za 8. dačo utre 330d, zostalo, kludne ti doprajem :laugh: .. máme otestované, samozrejme ber v úvahu že fiesta je 2011 a 330dééeeéeéeéeeé je takmer 20 ročný smetiak (takže čo to jednorožcov už utieklo do krajiny os) [a je to sedan čo ma 1400kg?]
LordKJ
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 7778
Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa LordKJ »

a ja som myslel, ze sa bavime o 330d aspon z tohto storocia
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4580
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa scream »

Ono to je tak... Z 1050kg (1120 EU) je fiesta 970kg, z teoretickych 8,7s na 100 spravime 8s, z pomyselnych 92kW je ale nastastie aspon 99kW...No ale nemozes generalizovat, ze 180kW 330D a 160kW 32xi "zanechava v prachu" ale treba napisat, ze 20 rocne 330d s fuknutou hadicou na turbo 325i ide len na 4 valce... potom hej, potom fiesta nalozi BMW v zakrutach, havne takym, co ma podvozok 400 bomby a este nic nebolo menene...
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
ANONYM_a7

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

Ja som myslel ze tu sa generalizuje bezne :D ci len pri bavorakoch sa neda? (sorry nedalo mi to )
Používateľov profilový obrázok
DC9-32
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 289
Dátum registrácie: Po 25. Feb, 2013, 20:12
Bydlisko: NR

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa DC9-32 »

scream napísal:Ono to je tak... Z 1050kg (1120 EU) je fiesta 970kg, z teoretickych 8,7s na 100 spravime 8s, z pomyselnych 92kW je ale nastastie aspon 99kW...No ale nemozes generalizovat, ze 180kW 330D a 160kW 32xi "zanechava v prachu" ale treba napisat, ze 20 rocne 330d s fuknutou hadicou na turbo 325i ide len na 4 valce... potom hej, potom fiesta nalozi BMW v zakrutach, havne takym, co ma podvozok 400 bomby a este nic nebolo menene...
hmotnosti som len odhadoval, viem že je to niečo okolo tisicky a naposledy čo som nanete našiel tak som videl že 972 alebo kolko kg?..a kde som spomenul zakrutu? vravim pri 0-120 fiesta ide ako vitaz ale potom už sa samozrejme chytaju aj tie pohrebaky :D

320i sa nejdeme hadať že to je skapate
323i trocha lepšie ale stale je tam rozdiel dlžky jedneho auta
325i +/- na rovnako tažko povedať vždy som mal nos vpredu ja, ale tam už je to odchylka podľa šofera

všetko boli e46 vyroba rok okolo 2000ceho. Viem že su to staré smeti, len ich majitelia si myslia akých pussy destroyerov majú :laugh:
LordKJ
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 7778
Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa LordKJ »

tak ale porovnaj to s modelom z roku 2011 ako fiesta
Používateľov profilový obrázok
scream
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4580
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Kosice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa scream »

No pozri 0-120 ma ta fiesta tak za 10s+ ( moj swift to ma stejne, rovnaka vaha a vykon)... E46 330D (184 konova slabsia verzia) s automatom to stiha za 9.... sekunda pri 120km/h neni dlzka auta...
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"