Ach chlapci dobre nabuduce sem radsej nic nenapisem lebo viacerim z vas tu z toho prepina a stoja vam bradavky + citanie s pochopenim zas nikde
Zas len tabulky cisla a realita nikde. Este aj zly motor porovnavame, necham si to nabuduce pre seba. Hawk
Chris:
- Nebol si tam a vies ze spal - dobre
(ma ho dlhsie jak ja, ma viac najazdene ako ja, neviem ci ma viac skusenosti ako ja ale to je nepodstatne, my sme sa NESLI pretekat. Popis vikendoveho zazitku sa tu zasa zmenil na kopec shitu, nitpickovanie kazdej veticky a mudrovaciek za táčky. Pridi na babu ty a predvediem o com tocim )
- Nikto nepise storises ze maloobjenove turboe lepsie v kopcovity ch zatackach ako atosfera s 2x vacsim objemom, zasa si si to domyslel a vycital neviem odkial (Naposledy dodam ze AUTO NIE JE LEN MOTOR)
- Zas preteky a este do vrchu? Ze ti to neni trapne kamarat
- tvoje fakty su prd makovy lebo si zas prd precital a vynasas sudy z brucha a to este aj o nespravnom agregate. Este tam drbnes aj STckovu ibizu so starým agregátom
- btw trocha OT ale predsa mi to neda: Zrychlenie z 0-100 je parameter, ktory v praxi hovori presne o prde makovom. Ano presne o tom. O nicom inom. Marketingova chujovina ktoru v praxi nemas kde vyuzit, pouzit... dolezitejsie su dynamicke zrychlenia ale to ti ziaden vyrobca neuvedie. A prekvapivo to vela ludi nezaujima (lebo v praxi normalne po kazdej zakrute zabrzdis na nulu a potom nakladas tak ze ti kolesa idu vyskocit len aby si dal z 0-100)
Chris a pisal som citujem:
"Ja mam jasno. Ta mazda stala o 10k € viac. Áno je to väčšie auto, áno má to lepší agregát, interiér je super (nema ziaden link s telefonom co je megafail v roku 2017)." Cize JA pisem ze mazda ma LEPSI agregat a ty citas ze Seat ma Lepsi agregat. Toto neviem ako sa ti podarilo ale ok
Koniec citacie. Kde su tie veci o ktorych tocis? Preco ked ides nakladat mudro nespravis aspon to minimum ze si zistis realne fakty? Vidno ze o Vagu vies dohromady nic, zlepil si dokopy info a auto ktore sa vlastne uz nejaky cas rokov ani nepredava. Ale mazda ti ide. Tak sorry ze som urazil tvoje Mazda srdiecko
Tiez som tu pisal storku ako ma Bago rozbil jak spinavu cigansku hracku na ATMOSFERICKEJ 1.6tke na swifte sport. To nikto neokomentoval a uz si nikto nepamata. To auto ma brutalne gumy, vybornu agilitu a agregat, ktory je totalne sialeny vo vysokych otackach. Keby mam 200 koni fukanych a to iste auto co mam, proti takemu autu nemam co spravit. Pretoze hadajte co? Auto nie je len motor. Proste ked mas hentaku sialenu motoricku mys nespravis v takom terene nic. Ani ked mas konikov za igelitku. Nie je tam dostatok roviniek na to aby zalezalo na surovom vykone.
Shairachaz - ten engine je uplne iny hlavne v konstrukcii . Ma podstatne ine vlastnosti a priebeh ako e111 (napriklad ma vyuzitelne spektrum vyssich otackach co sa o e111 povedat veru neda) Cize rovnake neni nic. Kto to mal pod rukami vie, kto nie bude mudrovat do konca zivota.
- suhlasim ze charakter to nema, ma to vsak efektivitu
charakter budem hladat v aute ktore budem mat na vikendove prasaciny
Proste vsetko mimo a podstatu tu pochpil zas jeden dvaja ludia, ale dobre ved štebocte si. Len ci vam to uz nahodou nie je trapne. Turbo tu pekne vysvetlil preco mohla nastat taka situacia (dusenie skyaktive v nizkych otackach je valid argument)Ved si aspon precitam co je napisane pred tym ako sem zasa nadrbem kopec shitu. Ale to je uz na vase triko hosi
Jak male deti