Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
merate si penys s 4cm pravitkami a furt je priliz dlhe to pravitko
_
EDIT:
jo inak minule som obehoval SRT8 na spaitocke v zakrute na felicii 1,3mpi
_
EDIT2:
A TO SOM IŠIEL DOPREDU!
_
EDIT:
jo inak minule som obehoval SRT8 na spaitocke v zakrute na felicii 1,3mpi
_
EDIT2:
A TO SOM IŠIEL DOPREDU!
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
a dobre si spravil !
Ozaj, preco ma fijesta ekobuuuust najsilnejsia verzia pisane zrychlenie na stovku za 9,9 a preco ma atmosfericka za OSEM ?
Na keru pitchu potom robia totie buusty ? By sa to malo volat EkoBrake a nie EkoBuust ci ?
Ozaj, preco ma fijesta ekobuuuust najsilnejsia verzia pisane zrychlenie na stovku za 9,9 a preco ma atmosfericka za OSEM ?
Na keru pitchu potom robia totie buusty ? By sa to malo volat EkoBrake a nie EkoBuust ci ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
@Lord zatiaľ som nemal tu priležitosť kedže najbežnejšie bmw je na svk prave e46 ale možno raz sa podarí ale žili mi to netrhá nezaleži mi na tom a nekupujem si auto preto aby som bol najrychlejší na ceste ale v ramci občasnych zrazov je to prijemne spestrenie života
@mp3turbo "Na keru pitchu potom robia totie buusty " - inžinieri vykazuju činnosť
@mp3turbo "Na keru pitchu potom robia totie buusty " - inžinieri vykazuju činnosť
Naposledy upravil/-a DC9-32 v Po 07. Aug, 2017, 13:15, upravené celkom 2 krát.
Re: Všeobecná diskusia
ze stale riesite 0-100 sa cudujem
Eco boost je agregat ktorý funguje vo svojom "vysokom" vykone len pár sekúnd, na papieruku cool, v praxi az tak nie.
Eco boost je agregat ktorý funguje vo svojom "vysokom" vykone len pár sekúnd, na papieruku cool, v praxi az tak nie.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
A co mame riesit?
Si myslis ze auto ktore ma 0-100 za 7s predbehne ine co ma 0-100 za 9s len preto ze budeme merat z 30-90?
get up
Si myslis ze auto ktore ma 0-100 za 7s predbehne ine co ma 0-100 za 9s len preto ze budeme merat z 30-90?
get up
Re: Všeobecná diskusia
čo viac človek potrebuje v živote?Broslowski napísal: ze stale riesite 0-100 sa cudujem .
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
0-120km/h
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Všeobecná diskusia
Skor zrychlovanie do kopca pripadne zrychlovanie z 90tky.
Rozdiel z 0-100 medzi 9 a 10 sekund je strasny. Ale zrychlit hore kopcom z 90 na viac ked chces nieco obehnut je krajsia vec.
Vtedy to je 90-130 tak 15 sekund?
Rozdiel z 0-100 medzi 9 a 10 sekund je strasny. Ale zrychlit hore kopcom z 90 na viac ked chces nieco obehnut je krajsia vec.
Vtedy to je 90-130 tak 15 sekund?
.
- Shairachaz
- Používateľ
- Príspevky: 1858
- Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
- Bydlisko: Kráľovský Chlmec
Re: Všeobecná diskusia
Pružné zrýchlenie sa nerobí 80-120?
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
Re: Všeobecná diskusia
0-100 sa meria na rovinke co je v praxi utopisticka situacia, rovnako ako fakt, ze z 0-100 ani nemas kde vyuzit. Realne su zaujimave dynamicke zrychlenia (alebo pruzne, a robit sa moze v roznych scenaroch ako chces), akceleracia do elevácie. S týmto operuješ denne. Tieto parametre ti o dynamike jazdy povedia 10000x viac ako zrychlenie z 0-100 na rovinke. Ale ved pohode ak je to pre vás smerodajný parameter be my guest
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
aha takze ty chces k autu dostat 75 stran o tom v akych podmienkach za akych konretnych okolnosti a v akom kopceku s akymi kolesami v akom vetre vlhku atmosferickom tlaku atď atď zrýchľuje, reps. spomaľuje ak je strmý kopec?
___
0-100 je udaj, ktory je zauzivany da sa jednoducho zmeriat a vies si odneho odvodit aj ako bude auto zrychlovat do kopca atď. to je to iste ako keby som povedal načo mi je Benchmark od grafiky alebo cpu ak tieto cisla ty nepouzivas denno denne.... akurat ti daju velmi dobru predstavu o výkone a vies si to porovnat aj s inými modelmi
___
0-100 je udaj, ktory je zauzivany da sa jednoducho zmeriat a vies si odneho odvodit aj ako bude auto zrychlovat do kopca atď. to je to iste ako keby som povedal načo mi je Benchmark od grafiky alebo cpu ak tieto cisla ty nepouzivas denno denne.... akurat ti daju velmi dobru predstavu o výkone a vies si to porovnat aj s inými modelmi
Naposledy upravil/-a stanomx v Po 07. Aug, 2017, 13:49, upravené celkom 1 krát.
Re: Všeobecná diskusia
ešte aj teplota vie ten udaj trochen pozmeniť nie?
Re: Všeobecná diskusia
Nie preco by som mal? Chcem to ale citat v odbornych recenziách (kde to vela krat aj najdes). Zasa prehanas nejedna sa o nic co by si si v domacich podmienkach nevedel odmerat za jedno doobedie. Ide tu len o to, aku informaciu ti to da o vozidle a jeho dynamickych vlastnostiach. Zrychlenie z 0-100 ti o osobnom aute spotrebného charakteru povie velke kakavove nic. Nic viac a nic menej sa tu neriesi.
Zrychlenie z 0-100 je marketingova kktina z ktorej si vies odvodit velke nic Pokojne sa zhodnime na tom, ze sa nezhodneme Tak ako si to predstavujes ty by to fungovalo v IDEALNOM svete. Vôbec sa to neda porovnat s testovanim HW a benchmarkom - tie sú syntetické, idealizované a diskrétne. Svet je však spojitý, neideálny.
Ked pustim z kopca ibizku spravi 0-100 aj za 3 sekundy volnym padom. Co ti to povedalo o dynamike toho automobilu teraz?
DC9 - samozrejme, jedine ze by si mal interCOOLer
Zrychlenie z 0-100 je marketingova kktina z ktorej si vies odvodit velke nic Pokojne sa zhodnime na tom, ze sa nezhodneme Tak ako si to predstavujes ty by to fungovalo v IDEALNOM svete. Vôbec sa to neda porovnat s testovanim HW a benchmarkom - tie sú syntetické, idealizované a diskrétne. Svet je však spojitý, neideálny.
Ked pustim z kopca ibizku spravi 0-100 aj za 3 sekundy volnym padom. Co ti to povedalo o dynamike toho automobilu teraz?
DC9 - samozrejme, jedine ze by si mal interCOOLer
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> 0-100 je udaj, ktory je zauzivany da sa jednoducho zmeriat a vies si odneho odvodit aj ako bude auto zrychlovat do kopca atď.
presne tak.
Masina ktora ma 0-100km/h za 5.9 sekundy ma trosicku lepsie predpoklady zrychlovat 52->89 alebo 61->97 alebo 27->178 ALEBO Z AKEJKOLVEK RYCHLOSTI NA AKUKOLVEK INU RYCHLOST nez masina ktora ma 0-100 za 9.9 sekundy.
V zakrute iste mastodont typu Krajzler Vojadzer 3.6i nieco stratit na malinku agilnu Fijestu 1.4i napriek tomu ze ma tristo koni a fijesticka ma len 120, ale tie zakruty nie su celu cestu a na rovinke si to ciastocne vynahradi (8.5s zrychlenie versus 14s). Ci bude v cieli rychlejsie nez Fijesta neviem a fakt mi pipik nenarastie ked ani nebudem vediet pretoze tu je milion veci "odkial kam sa ide". Pezinsku babu neviem ci by presiel rychlejsie nez Fijesta.
Okej, vsetci pripustame ze v zakrute su zaujimave aj ine parametre ale proste tieto zrychlenia takisto nepustia. Nemozu. Neda sa.
>> Zrychlenie z 0-100 je marketingova kktina z ktorej si vies odvodit velke nic
chyba.
Ja osobne nerobim z parametru 0-100 bozstvo, ale ten parameter o niecom vypoveda. Navyse spomenuta fijesta bola v suvislosti ze 0-120 chlapci z 330d smutne kukaju do vyfuku fijesty, cize to nebolo o zakrutach. A to teda nekukaju. Ani nahodou ani na 20 rocnom e46 - pokial nejdu v nudzovom rezime. Pretoze aj É46 ma ukrutne lepsie zrychlenie v priamke z 0-100 a samozrejme aj 0-120 nez ma Fijesta.
Bez debaty. Bez debaty ma.
presne tak.
Masina ktora ma 0-100km/h za 5.9 sekundy ma trosicku lepsie predpoklady zrychlovat 52->89 alebo 61->97 alebo 27->178 ALEBO Z AKEJKOLVEK RYCHLOSTI NA AKUKOLVEK INU RYCHLOST nez masina ktora ma 0-100 za 9.9 sekundy.
V zakrute iste mastodont typu Krajzler Vojadzer 3.6i nieco stratit na malinku agilnu Fijestu 1.4i napriek tomu ze ma tristo koni a fijesticka ma len 120, ale tie zakruty nie su celu cestu a na rovinke si to ciastocne vynahradi (8.5s zrychlenie versus 14s). Ci bude v cieli rychlejsie nez Fijesta neviem a fakt mi pipik nenarastie ked ani nebudem vediet pretoze tu je milion veci "odkial kam sa ide". Pezinsku babu neviem ci by presiel rychlejsie nez Fijesta.
Okej, vsetci pripustame ze v zakrute su zaujimave aj ine parametre ale proste tieto zrychlenia takisto nepustia. Nemozu. Neda sa.
>> Zrychlenie z 0-100 je marketingova kktina z ktorej si vies odvodit velke nic
chyba.
Ja osobne nerobim z parametru 0-100 bozstvo, ale ten parameter o niecom vypoveda. Navyse spomenuta fijesta bola v suvislosti ze 0-120 chlapci z 330d smutne kukaju do vyfuku fijesty, cize to nebolo o zakrutach. A to teda nekukaju. Ani nahodou ani na 20 rocnom e46 - pokial nejdu v nudzovom rezime. Pretoze aj É46 ma ukrutne lepsie zrychlenie v priamke z 0-100 a samozrejme aj 0-120 nez ma Fijesta.
Bez debaty. Bez debaty ma.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v Po 07. Aug, 2017, 14:05, upravené celkom 1 krát.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Existuje teda na meranie parametru 0-100 standard, ktorý je každá jedna automobilka povinná dodržať? Ak nie je to cele o nicom (rovnako ako uvadzana spotreba agregatu a podobne parametre )
turbo toto by platilo pri idealnej trakcii v zakrutach, idealnej tuhosti karoserie atd. V praxi sa ti tazke hebedo s taziskom niekde na hrudi vodica oddthne v zákrute v omnoho nizzsej rychlosti a omnoho skor ako v pripade maleho auta s taziskom na kolenach. Budes teda prechadzat zakrutu mensou rychlostou aby si sa nevytrel =budes akcelerovat z nizzsej rychlosti pri vyjazde zo zakruty. Rovnako musis skor brzdit lebo hybnost nepusti ani ked sa postavis na pipik
Hentu fiestu s bavorakom alebo hociake porovnavacky stranou. Nezaujima ma to, ked to uvidim budem tomu verit inak to nejdem pocitat z parametrov lebo to imo nema zmysel.
Globalne ma zaujima co si myslis o tom co kecam vyssie v prispevku. (ano v amerike sa chodi od semaforu po semafor na zadnych )
turbo toto by platilo pri idealnej trakcii v zakrutach, idealnej tuhosti karoserie atd. V praxi sa ti tazke hebedo s taziskom niekde na hrudi vodica oddthne v zákrute v omnoho nizzsej rychlosti a omnoho skor ako v pripade maleho auta s taziskom na kolenach. Budes teda prechadzat zakrutu mensou rychlostou aby si sa nevytrel =budes akcelerovat z nizzsej rychlosti pri vyjazde zo zakruty. Rovnako musis skor brzdit lebo hybnost nepusti ani ked sa postavis na pipik
Hentu fiestu s bavorakom alebo hociake porovnavacky stranou. Nezaujima ma to, ked to uvidim budem tomu verit inak to nejdem pocitat z parametrov lebo to imo nema zmysel.
Globalne ma zaujima co si myslis o tom co kecam vyssie v prispevku. (ano v amerike sa chodi od semaforu po semafor na zadnych )