Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
hento je obrazok z netu. Nemam ziadne seriozne fotky mojho vozidla. Ale predstav si W210 s klasickou strieborno hnedou kombinaciou. Ja mam len motorove fotky a fotky z uprav .. a to tu vsetko kdesi je
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
Mozte mi odporucit nejaky alkoholtester ? Cena rozumna voci potrebe, ziadne 100+ ceny.
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7077
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
Shajek to co za lopatu stierac? A zase neverim ze ti tak trci ked nestiera. Tie meto za8€ sada mne pridu ako pohode na polroka ako 30€/rok.montaz easy uz ked som to ja zvladol. Uznavam ze niektore mozu vydrzat dlhsie no mne viac ako rok a pol nevydrzali. Ja zase nedviham stierace v mrazoch. Asi zacnem ale to skor na sidlisku uputa pozornost ozranov vrqcajucich sa domov. Minule slm len tak z okna videl ako 8rocny fagan si len tak nenanpadne siel okolo mazdy mojejj a skusal otvorit dvere bo som na okne stal nahodou a kukam vonku len. Chalan fakt nemal viac ako 10. Ale samj nechcelo po schodoch dole a zmrd isiel tak ci tak prec
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
.
.
.
Bugatka je 57SC Atalante. Ked mi pamat sluzi dobre, boli vyrobene tri.
Syn pana Ettoreho - zakladatela automobilky s menom ktore vsetci pozname - Jean Bugatti bol cisty automobilovy genius. Absolutny - tak ako jeho otec Ettore ktory 19rocny vyrobil auto s ktorym v roku 1901 vyfasoval najlepsie ohodnotenie v Milane na veletrhu. To boli Pani ktorym semtam prebehlo nejake promile krvi medzi palivom v zilach, inak to ale bola cista zmes. Jean uz ako 11 rocny [!!!] pomahal inzinierom v Bugatke konstruovat masiny a ako 13rocny [!!!!!] mal uz moznost a spolurozhodoval o designe pretoze... pretoze on tie vozy ciastocne kreslil.
Nedokazem pochopit ze v takom veku mal chlapec SCHOPNOST rozhodovat o vtedajsich najdrahsich autach sveta. Bugatti typ 41 ktorych bolo vyrobenych SEST kusov, je dielo na ktorom sa podielal. Typy 50, 55, 57, Royale su jeho diela.
Ako 22 rocny rozhodoval o celej automobilke. V principe ju komplexne viedol, uplne vo vsetkom.
Niekde koncom 30tych rokov pracoval na masinke 57SC, ktora bola na linkovanych obrazkoch so slovenskymi [!!!!!!!!!!!!!!!!!!!] znackami. 57SC Atlantic a Atalante. 57SC Atlantic La Voiture Noire si najdite guuglom a citajte. Niektore pramene hovoria ze pocas vojny ked to zacalo vyzerat zle bol voz rozobraty a na suciastky ciastocne prevezeny za ocean (veci ktore sa nedali jednoducho opakovat, lebo boli superunikatne) a ciastocne zakopany po Europe. Pod zakopanim si samozrejme nepredstavujte trojmetrovu jamu a v nej hodeny motor alebo blatnik zasypane hlinou... Keby sa Cierne Auto, The Black Car, dnes objavilo, jeho hodnota sa bude urcite pocitat v stovkach milionov. Nie korun samozrejme. Navzdy zmizlo v roku 1941. Alebo to nebude navzdy ?
57SC Atalante bola vyvojova vetva z klasickeho typu 57 a rodiny 57SC. Jean si povedal ze vyrobi tatkovi auto, vraj sa mu zacal zhorsovat zdravotny stav. Samozrejme aj spravil... jedno rozbil pri testovacich jazdach, jedno daroval otcovi a spokojny s dielom si jedno mal nechat sam pre seba. Tieto veci neviem ci mam uplne presne, nememoroval som.
V rokoch 1939 a 1947 prisiel svet o najvacsich automobilovych geniov ktori kedy chodili po planete. V 39tom sa zabil Jean ked mu pri pretekoch vliezol do cesty ozraty cyklista - Jean to hrdinsky zobral stranou ale strom je nekompromisny. V 47 zomiera jeho otec... par rokov po nich este automobilka ako tak funguje, ale bez nich sa to proste neda. 10 rokov nato je vsetko v ruinach. Nevyraba sa, nic nefunguje. Tovarne chatraju, tecie do nich, ludia su prec. Zavladla dekadencia.
V 2013tom sa 57SC predalo za 40 milionov dolarov. Dnes by mohlo mat hodnotu okolo 80 milionov, zberatelia su totalne paf.
Novodobe masiny EB110, Veyron, Chiron ma nechavaju chladnym. Bez nejakeho vacsieho zaujmu. Ked ku mne dojde Basternak ze pod idem ta povozit na BA202VV, proste nic, salam parky nejdem. Fotil som mu ho - ani som nevedel ze je jeho - ale nejak som emocie nepobral.
Buduci rok idem do Francuzska, pozriet muzeum bratov Schlumpfovcov... ktori skrachovanu Bugatku tusim v 1958 kupili. Aj so zasobami nepredanych a nedokoncenych aut... tato slovenska replika vyzera byt jednou z najlepsich na svete. Netusim aku mohla mat cenovku, velmi skromne by som odhadol pol miliona, skor tak milion. Nie v korunach. Neverim tomu ze sa stravilo menej nez 10.0000 hodin casu... neverim.
Ked zbadam tieto povojnove alebo predvojnove masinky, v tom momente tecie dole chrbatom.
Stelesnena rucne vyrabana dokonalost s nekonecnym citom pre detail. 57SC.
Vecna slava vam, rodina Bugatti. Hlboko sa klaniam.
.
.
Bugatka je 57SC Atalante. Ked mi pamat sluzi dobre, boli vyrobene tri.
Syn pana Ettoreho - zakladatela automobilky s menom ktore vsetci pozname - Jean Bugatti bol cisty automobilovy genius. Absolutny - tak ako jeho otec Ettore ktory 19rocny vyrobil auto s ktorym v roku 1901 vyfasoval najlepsie ohodnotenie v Milane na veletrhu. To boli Pani ktorym semtam prebehlo nejake promile krvi medzi palivom v zilach, inak to ale bola cista zmes. Jean uz ako 11 rocny [!!!] pomahal inzinierom v Bugatke konstruovat masiny a ako 13rocny [!!!!!] mal uz moznost a spolurozhodoval o designe pretoze... pretoze on tie vozy ciastocne kreslil.
Nedokazem pochopit ze v takom veku mal chlapec SCHOPNOST rozhodovat o vtedajsich najdrahsich autach sveta. Bugatti typ 41 ktorych bolo vyrobenych SEST kusov, je dielo na ktorom sa podielal. Typy 50, 55, 57, Royale su jeho diela.
Ako 22 rocny rozhodoval o celej automobilke. V principe ju komplexne viedol, uplne vo vsetkom.
Niekde koncom 30tych rokov pracoval na masinke 57SC, ktora bola na linkovanych obrazkoch so slovenskymi [!!!!!!!!!!!!!!!!!!!] znackami. 57SC Atlantic a Atalante. 57SC Atlantic La Voiture Noire si najdite guuglom a citajte. Niektore pramene hovoria ze pocas vojny ked to zacalo vyzerat zle bol voz rozobraty a na suciastky ciastocne prevezeny za ocean (veci ktore sa nedali jednoducho opakovat, lebo boli superunikatne) a ciastocne zakopany po Europe. Pod zakopanim si samozrejme nepredstavujte trojmetrovu jamu a v nej hodeny motor alebo blatnik zasypane hlinou... Keby sa Cierne Auto, The Black Car, dnes objavilo, jeho hodnota sa bude urcite pocitat v stovkach milionov. Nie korun samozrejme. Navzdy zmizlo v roku 1941. Alebo to nebude navzdy ?
57SC Atalante bola vyvojova vetva z klasickeho typu 57 a rodiny 57SC. Jean si povedal ze vyrobi tatkovi auto, vraj sa mu zacal zhorsovat zdravotny stav. Samozrejme aj spravil... jedno rozbil pri testovacich jazdach, jedno daroval otcovi a spokojny s dielom si jedno mal nechat sam pre seba. Tieto veci neviem ci mam uplne presne, nememoroval som.
V rokoch 1939 a 1947 prisiel svet o najvacsich automobilovych geniov ktori kedy chodili po planete. V 39tom sa zabil Jean ked mu pri pretekoch vliezol do cesty ozraty cyklista - Jean to hrdinsky zobral stranou ale strom je nekompromisny. V 47 zomiera jeho otec... par rokov po nich este automobilka ako tak funguje, ale bez nich sa to proste neda. 10 rokov nato je vsetko v ruinach. Nevyraba sa, nic nefunguje. Tovarne chatraju, tecie do nich, ludia su prec. Zavladla dekadencia.
V 2013tom sa 57SC predalo za 40 milionov dolarov. Dnes by mohlo mat hodnotu okolo 80 milionov, zberatelia su totalne paf.
Novodobe masiny EB110, Veyron, Chiron ma nechavaju chladnym. Bez nejakeho vacsieho zaujmu. Ked ku mne dojde Basternak ze pod idem ta povozit na BA202VV, proste nic, salam parky nejdem. Fotil som mu ho - ani som nevedel ze je jeho - ale nejak som emocie nepobral.
Buduci rok idem do Francuzska, pozriet muzeum bratov Schlumpfovcov... ktori skrachovanu Bugatku tusim v 1958 kupili. Aj so zasobami nepredanych a nedokoncenych aut... tato slovenska replika vyzera byt jednou z najlepsich na svete. Netusim aku mohla mat cenovku, velmi skromne by som odhadol pol miliona, skor tak milion. Nie v korunach. Neverim tomu ze sa stravilo menej nez 10.0000 hodin casu... neverim.
Ked zbadam tieto povojnove alebo predvojnove masinky, v tom momente tecie dole chrbatom.
Stelesnena rucne vyrabana dokonalost s nekonecnym citom pre detail. 57SC.
Vecna slava vam, rodina Bugatti. Hlboko sa klaniam.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7077
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
Tak uz len kedy sa v nej v 57sc rychlo a zbesilo xy prevezie statham a vykradnu na mesiaci banku
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
Nic ine ako jednorazovku odporucit nemozem. Minuly mesiac sme testovali (dalsi) alkotester v cene okolo 40E. Rano po svadbe kazdemu ukazal 0, den predtym, po pive nic, po dvoch zas prilis vela. Podla specifikacii bol jeden z tych lepsich a vraj za nova bol presny. Ten senzor asi casom degraduje alebo co...
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Všeobecná diskusia
samozrejme, ze degraduje.. ten senzor sa musi zakazdym vypalit a musi sa pristroj aj rekalibrovat. Je to napisane aj v navode. Pokial sa jedna o tych z drahsich. My sme mali JETT2 a meral to dobre.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
No nie, ze vypalit ale zahriat. Na to je tam ta procedura s cakackou 2 minuty pred fukanim. Kedze je u nas nulova tolerancia je pre mna velmi dolezite, ci fuknem 0 alebo 0,2... uz ci fuknem 1 alebo 1,5 je jedno. A tam vacsina zlyhava. Naopak tie chemicke trubicky sice nie su tak presne ale akonahle vidis sfarbenie vies, ze nemozes soferovat.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
obmedzenie nakupu aut v singapure, ak chces zaregistrovat nove auto niekto musi auto odhlasit http://www.bbc.com/news/business-41730778 take pravidlo by sa zislo aj u nas pre niektore oblasti
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
cize ak si naburas auto, tak ho radsej neodhlasis, ale nechas ho prihlasene kym si nenajdes nove, aby si mal volnu SPZtku.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
mame tam pobocku... s autami je to neskutocna paleta. Take srandy ako u nas ze 96,-eur rocne za zakonnu poistku, hahaha.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5858
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
Molnart presne od teba, cloveka, co povedal ze SMER je to najlepsie co Slovensko moze mat by som cakal pozitivny pristup ku regulaciam v krajine kde (idealne) vladne slobodny trh, kapitalizmus a trhova ekonomika.molnart napísal: ↑Ut 24. Okt, 2017, 10:05 obmedzenie nakupu aut v singapure, ak chces zaregistrovat nove auto niekto musi auto odhlasit http://www.bbc.com/news/business-41730778 take pravidlo by sa zislo aj u nas pre niektore oblasti
Statne regulacie nemaju co robit v systeme ak je dobre nastaveny, kedze spravnym nastavenim zarucis to ze nema jednotlivec dovod ani schopnost zo systemom vyjebat. regulacia je nevhodnym dodadtkom ktoru vacsinou vymyslia uradnici ktorich sa realny zivot pramalo tyka.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Jednoduska: s tymi regulaciami nesuhlasim. Regulacie, ak su spravne uchopene, su vhodne a prospesne pre ekonomiku, vid. regulovanie monopolov, regulovanie hypotek, etc.
FVE 12.45 kWp V/Z
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5858
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
Z mojho pohladu iba zle nastaveny trh vyzaduje regulacie. Ale to je off topic na automobilovu diskusiu tak podme k teme (lebo nie su regulacie ako regulacie to je pravda su aj take co nam prospeli).
Komu prospeli regulacie COX pri autach? iba EU kedze berie poplatky za ich nadmerne mnozstva. spotrebitelom velmi nie. vobec nie. bohuzial ani prirode kedze to tu uz bolo x krat prebrate ako sa ku tomu automobilky postavili (mohli aj inak?...).
Komu prospeli regulacie COX pri autach? iba EU kedze berie poplatky za ich nadmerne mnozstva. spotrebitelom velmi nie. vobec nie. bohuzial ani prirode kedze to tu uz bolo x krat prebrate ako sa ku tomu automobilky postavili (mohli aj inak?...).
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7077
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
Mozte mi niekto odfotit sviecky po 30tis km? Vybral som. Z mazdy jednu sviecku a mala po obvode taky akokeby pas od oleja a mechanik na mna ze noce treba 39€/ks. Nastastie len 4 ks.bosh sviecky ze su shit, tak som prikyvol no. A som zase lahci o 120€
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook