Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
Niekto tu nepochopil sarkazmus. Ale som rad ze som vam spravil zabavku na tri strany
Mna to len tak napadlo trepnut lebo som si spomenul na to ako Fabia prevratla H2
Mna to len tak napadlo trepnut lebo som si spomenul na to ako Fabia prevratla H2
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
Inak ako je to na emisiach ak mam stary diesel, ale ked auto stoji neda sa ist cez 2200ot. TDI PD golf 4
Viem to dat do pôvodného stavu, ale o to nejde, nevidim dôvod prečo by mi tam mali trápiť motor. Ako to je v mojom prípade?
readlines prejde aj vsetko proste, aj emisie to ma dobre vsetko je tak ako ma byt
Viem to dat do pôvodného stavu, ale o to nejde, nevidim dôvod prečo by mi tam mali trápiť motor. Ako to je v mojom prípade?
readlines prejde aj vsetko proste, aj emisie to ma dobre vsetko je tak ako ma byt
Re: Všeobecná diskusia
Hadam na to maju nejaky ofajc ako ho donutit ist vyssie. Mozno servisny mod alebo cosi take? Ani benzinove TSIcko v kombinacii s DSG mi nechcelo na mieste tocit viac ako 3500 ot (alebo 4500? kto si to ma pamatat). Ja zase nevidim dovod preco by ti ho nemali potrapit ak je to bezna procedura a motor by mal cosi take zvladnut bez ujmy, ak je na svojej pracovnej teplote.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
no moje auto nepripajaju ani na diagnostiku (r.2002) na STK/EK takze odrb ziadny mat nebudu, ani sa to odrbat inac neda jedine ak by ho dali na valce roztočil kolesa
5300rpm je pre tento motor katastrofa, ja si takto motor nevazim aby som ho takto vytacal, tak preco ujo na ek mi ho ma?
inak na novsich autach to tak je na kazdom jednom pomaly, maju nejaky STK mod? kde ich pusti tato vec?
5300rpm je pre tento motor katastrofa, ja si takto motor nevazim aby som ho takto vytacal, tak preco ujo na ek mi ho ma?
inak na novsich autach to tak je na kazdom jednom pomaly, maju nejaky STK mod? kde ich pusti tato vec?
Re: Všeobecná diskusia
Ujo ho vytaca preto, aby zistil dymivost. Resp. pridava mu skokovo otacky.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
ale prd sa zisti na tom EK nic podstatne, 0 vypovedna hodnota o emisiach motora
skusim jak tam pojdem, že čo mi povedia... budem sa tváriť, že ja nič som to tak kúpil
skusim jak tam pojdem, že čo mi povedia... budem sa tváriť, že ja nič som to tak kúpil
Re: Všeobecná diskusia
Skoda ze sa chlapci co to vymyslali nepytali tu miestnych odbornikov, skoda vas je tu
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
ojoj a to uz na zaklade coho
taky pribeh som uz mal ked sme obzerali oktaviu .... majitel hovoril ze nacipovane, ze tomu naklada .... tak sa islo na jazdu, vytocilo sa 4000rpm , no mali ste vidiet ako vyskocil "TO CO ROBIS!!! ja to vytacam maximalne do 3000" .... no proste vysmech ... preco by to auto nemalo normalne tocit limiter ? ak je v dobrom technickom stave ... bullshit ... kazde moje stare auto okusuje limiter (aj komorky aj CRka ...) a neuveris, ziju
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7076
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
Mne tiez mechanik tvrdil ze ked mam cervene od 6500 tak na 5tis moze byt dlhodobo a aj casto ale olej ze treba castejsie menit.ja to berem ze precistenie trubiek. Ono ale ked je nas tu skoda, mne to nevadi, mna je skoda asi vsade.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia
Nemate niekto skusenosti s tymto voskom? https://www.autostore.sk/soft99-fusso-c ... -wax-dark/
alebo odporucanie na nieco v podobnej cene?
alebo odporucanie na nieco v podobnej cene?
CPU: AMD Ryzen 5 3600 + Noctua NH-D14, MB:MSI B450M Mortar MAX,
VGA: Sapphire RX580 8GB, RAM: PATRIOT Viper 4 Blackout 32GB 3200Mhz, NVMe: Kingston FURY Renegade 2TB, Samsung 980 1TB, HDD: Toshiba 2TB, TOSHIBA 3TB, TOSHIBA 6TB
PSU:EVGA Supernova GS650 Gold, Case: SilverStone Lucid LD01, OS: Windows 11 Pro, LCD: AOC Q3279VWF
Keyboard: Logitech G910 Orion Spectrum, Mouse: Logitech G604 Lightspeed
VGA: Sapphire RX580 8GB, RAM: PATRIOT Viper 4 Blackout 32GB 3200Mhz, NVMe: Kingston FURY Renegade 2TB, Samsung 980 1TB, HDD: Toshiba 2TB, TOSHIBA 3TB, TOSHIBA 6TB
PSU:EVGA Supernova GS650 Gold, Case: SilverStone Lucid LD01, OS: Windows 11 Pro, LCD: AOC Q3279VWF
Keyboard: Logitech G910 Orion Spectrum, Mouse: Logitech G604 Lightspeed
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
To kam chodite na EK? Za 12 rokov co na ne chodim ani raz moje auto nevytacali ako pisete a naposledy som bol dnes na EK/STK
Spoiler: ukázať
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
ak motor neprezije bez zataze maximalne otacky, tak take auto(crep) nema na ceste co robit
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
som sa nepytal ze ci to motor zvladne... (to je ina diskusia, kazdopadne kazdy motor take nieco zvladne, nezvladaju to rzovody motora)
Kedy realne ho akoze tocim na 5300, to kto kde robi s tdi jednadeväť?
moja vykonnostna krivka zacina padat pri 4000ot, lebo tam uz konci turbo, tak kde by som ho vytačal viac?
Pri 130 točim 2300rpm cca čo mam chodiť 300 na golfe?
Reči, že si tu vytačate diesle do limitera... ach
Každy normalny majiteľ auta nechce aby mu toto robil na STK nejaky technik. Čo nameral SUPER HODNOTU, ŽE DYMOVOSŤ 0.21 - možte isť ďalej.
NA NOX KAŠĽAAAŤ
To by som musel spraviť dieru do piestu 8čkou vrtakom a ohniť 2 ojnice aby bol presah piestov rozdielny o pol centimetra aby to neprešlo touto smiešnou skúškou, môžem rovno pred STK vybrať turbo a napojiť zvod rovno na ruru ajtak to prejde. Emisie by sa mali testovať na valcoch v záťaži. Kto mi povie, že ňe, je umňa truba.
Žiaden človek nevie zmerať tak emisiju človeku ako človek človeku. - toto by som prirovnal k meraniu EK unas.
A teraz, čo sa stane keď tam stým prídem, majú nejaký záložný plán? Viete niekto?
Kedy realne ho akoze tocim na 5300, to kto kde robi s tdi jednadeväť?
moja vykonnostna krivka zacina padat pri 4000ot, lebo tam uz konci turbo, tak kde by som ho vytačal viac?
Pri 130 točim 2300rpm cca čo mam chodiť 300 na golfe?
Reči, že si tu vytačate diesle do limitera... ach
Každy normalny majiteľ auta nechce aby mu toto robil na STK nejaky technik. Čo nameral SUPER HODNOTU, ŽE DYMOVOSŤ 0.21 - možte isť ďalej.
NA NOX KAŠĽAAAŤ
To by som musel spraviť dieru do piestu 8čkou vrtakom a ohniť 2 ojnice aby bol presah piestov rozdielny o pol centimetra aby to neprešlo touto smiešnou skúškou, môžem rovno pred STK vybrať turbo a napojiť zvod rovno na ruru ajtak to prejde. Emisie by sa mali testovať na valcoch v záťaži. Kto mi povie, že ňe, je umňa truba.
Žiaden človek nevie zmerať tak emisiju človeku ako človek človeku. - toto by som prirovnal k meraniu EK unas.
A teraz, čo sa stane keď tam stým prídem, majú nejaký záložný plán? Viete niekto?
Re: Všeobecná diskusia
"kazdopadne kazdy motor take nieco zvladne, nezvladaju to rzovody motora"
Preto ich treba menit, nuz, a ked nie, tak smola, lepsie nez keby sa to malo rozpadnut pri predbiehani a cavo ktoremu to vadi (ty) zobere so sebou tri dalsie auta a dve rodiny lebo "jemu sa nepaci vytacanie".
"Kedy realne ho akoze tocim na 5300, to kto kde robi s tdi jednadeväť?"
Napriklad do kopca, nalozeny, ano bezne som to robil ked som mal 1.9
"moja vykonnostna krivka zacina padat pri 4000ot, lebo tam uz konci turbo, tak kde by som ho vytačal viac? "
Dalsi co si mysli ze ked pozera na nm na krivke tak dalej sa uz neradi, odsledoval si si ako ti aj stupa rychlost v rozsahu otacok? nie? tak si to vyskusaj. Dik
"Reči, že si tu vytačate diesle do limitera... ach"
Ano, uplne bezne, pri kazdom kickdowne.
"misie by sa mali testovať na valcoch v záťaži. Kto mi povie, že ňe, je umňa truba."
Nie, emisie by sa mali testovat tak, ze je auto maximalne zatazene, s maximalnym protivetrom a motor dostava plnu zataz tak ze pri 100% podlahe sa rychlost nezvysuje, kedze nebudeme na EK kupovat veterny tunel, ani valce, tak nam staci uplne presliapnutie plynu na 100%
Si nemysli ze my sme jedini kto takto testuje auta, proste realne normalne testovanie je drahe, a prepac, ked ti tvoja jednadeviatka nezvladne priebehove otacky, tak nech sa rozsype, lebo to s tym tvojim vrtakom a presahom je prasprosta hovadina, hlavne ked vies ze diesel sa reguluje kvantitativne, ale to je rozpravka nabuduce.
Preto ich treba menit, nuz, a ked nie, tak smola, lepsie nez keby sa to malo rozpadnut pri predbiehani a cavo ktoremu to vadi (ty) zobere so sebou tri dalsie auta a dve rodiny lebo "jemu sa nepaci vytacanie".
"Kedy realne ho akoze tocim na 5300, to kto kde robi s tdi jednadeväť?"
Napriklad do kopca, nalozeny, ano bezne som to robil ked som mal 1.9
"moja vykonnostna krivka zacina padat pri 4000ot, lebo tam uz konci turbo, tak kde by som ho vytačal viac? "
Dalsi co si mysli ze ked pozera na nm na krivke tak dalej sa uz neradi, odsledoval si si ako ti aj stupa rychlost v rozsahu otacok? nie? tak si to vyskusaj. Dik
"Reči, že si tu vytačate diesle do limitera... ach"
Ano, uplne bezne, pri kazdom kickdowne.
"misie by sa mali testovať na valcoch v záťaži. Kto mi povie, že ňe, je umňa truba."
Nie, emisie by sa mali testovat tak, ze je auto maximalne zatazene, s maximalnym protivetrom a motor dostava plnu zataz tak ze pri 100% podlahe sa rychlost nezvysuje, kedze nebudeme na EK kupovat veterny tunel, ani valce, tak nam staci uplne presliapnutie plynu na 100%
Si nemysli ze my sme jedini kto takto testuje auta, proste realne normalne testovanie je drahe, a prepac, ked ti tvoja jednadeviatka nezvladne priebehove otacky, tak nech sa rozsype, lebo to s tym tvojim vrtakom a presahom je prasprosta hovadina, hlavne ked vies ze diesel sa reguluje kvantitativne, ale to je rozpravka nabuduce.
.