k bufiku potrebujes este nejake cerpadlo ktore ti bude prehanat vodny okruh (lebo je to teplovodne kurenie, nie teplovzdusne). Potom to ma tri droty v konektore ktore potrebujes (je zima, treba kurit, tu je napajanie), ostatne je plne automaticke.
konkretny zdroj bufika ti neviem poradit, kludne pozeraj aj vrakarnikov ktori rozpredavaju sharany, alhambry, galaxie (do roku 2006) - nemusis specificky hladat bufik. Ako vravim, ma ho kazde taketo dieslove auto z vyroby. Stare aj nove verzie bufikov maju svoje muchy, stare padaju na svieckach (nove maju keramiku ktoru neutahas), nove padaju na doskach plosnych spojov, riesenie je zhruba rovnako drahe.
Navodov na předělávku v aute a samostatnych dokumentacii bufikov je aj v cestine dost, napr
https://www.ford-galaxy.cz/viewtopic.php?f=6&t=1235
Pri instalacii do cudzieho auta budes mat cirkus so zapojenim kurenia do interieru - musel by si presvedcit ventilator aby sa vedel tocit pri vytiahnutom kluciku (co je na Sharane <2009 robota na jeden drotik). Ja by som sa na toto vysr-kakal uplne, moja skusenost je ze ukrutne viac sa zohreje motor ked sa nesnazis tlacit do interieru. Vonku -12, autiak stoji dva dni, nahodim bufik, po 12 minut vrcania (circa 1.5 minuty zážih jak korejska raketa) ma motor 60 stupnov,interier uplne studeny. Ta ista situacia ale snazim sa trepat teplo do interieru - motor zhruba 20 stupnov, v interieri ajtak zima jak vonku pretoze na tom velkom aute proste nemam sancu toto udrzat, predne sklo stale zamrznute.
Sialene preferujem mat teplejsi motor pretoze z vyduchov okamzite po nastartovani ide teply vzduch. Nie horuci ale teply. Kurenie do interieru ukrutne lepsie ako v tom druhom scenari.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.