nasa mila slovenska posta
Re: nasa mila slovenska posta
SMS su prezitok.
Ved aj posielaju. Dnes mi dosla, ze mi postovy kurier doruci balik. Inac si neviem velmi predstavit postarku v meste ako kazdemu berie nejaky balik. Ako sorry chlapci, ale nic viac ako obalku (velkost) by som so sebou nebral na “rozvoz”.
Ved aj posielaju. Dnes mi dosla, ze mi postovy kurier doruci balik. Inac si neviem velmi predstavit postarku v meste ako kazdemu berie nejaky balik. Ako sorry chlapci, ale nic viac ako obalku (velkost) by som so sebou nebral na “rozvoz”.
.
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: nasa mila slovenska posta
Podla mna by mala Slovenska posta konecne jednoznacne definovat, co obsahuje ktora sluzba. Ked si trebars pozriete, co je napisane pri produkte Balik, tak je tam napisane, ze dorucuju na adresu, ktora je urcena na stitku, ALEBO si ho moze adresat vyzdvihnut na poste. Ja si myslim, ze toto je kamen urazu. Jednoznacne by malo byt definovane (aj podla roznej ceny), ci je balik doruceny do ruk adresatovi na jeho adresu (takto funguje Postovy kurier), alebo len na najblizsiu postu v mieste urcenia (by som povedal, ze podobne funguje Zasielkovna, ale tam si vyberate priamo pobocku).
Jasne, ze je nainvne, ze tetuska sa bude trepat s desiatimi 15 kg vaziacimi balikmi, ale podla toho by teda mali byt definovane sluzby, aby clovek vecel, za co si plati a co za to dostane.
Jasne, ze je nainvne, ze tetuska sa bude trepat s desiatimi 15 kg vaziacimi balikmi, ale podla toho by teda mali byt definovane sluzby, aby clovek vecel, za co si plati a co za to dostane.
Re: nasa mila slovenska posta
presne toto je problem, nema to riesit zakaznik, ani postarka, ani nikto, musi to riesit menezment posty.
- fobos
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3762
- Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: nasa mila slovenska posta
teraz dalsi priklad, doporuceny list, pozrite si tie datumy...
Xbox Series X...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: nasa mila slovenska posta
moc ten tvoj screenshot nema vypovedaciu hondotu, "Dnes 08:55" moze byt 31.10. aj 7.11. aj hocico medzi...
Spoiler: ukázať
- fobos
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3762
- Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: nasa mila slovenska posta
tak inak pramo cez tandt posta...
povedzte ci je toto normalne aby doporuceny list siel ku zakaznikovi 8 dni ? !!!!
povedzte ci je toto normalne aby doporuceny list siel ku zakaznikovi 8 dni ? !!!!
Xbox Series X...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5471
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: nasa mila slovenska posta
reklamuj, ozyvaj sa.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
Re: nasa mila slovenska posta
neviem aké majú podmienky čo sa týka termínu doručenia ale napr mall mi poslal späť poštovné nakoľko som sa ozval že som splnil všetky podmienky pre doručenie na nasledujúci deň a tovar prišiel až na tretí.. treba sa ozvať
NTB ASUS Vivobook M3504YA AMD Ryzen 7 7730U, RAM 16GB, 1TB PHONE iPhone 13 PRO - 256GB Watch Series 7 (45mm)
Re: nasa mila slovenska posta
jj reklamuj, hlavne ak sa to stáva pravidelne je tam nejaký problém a treba naň poukázať. Teta za prepážkou to nevyrieši ale práve reklamácia (hlavne opakujúce sa reklamácie) upozorní ľudí vyššie že sa niečo deje. Nehovoriac o tom že pri nedodržaní podmienok, napr. list 1. triedy nepríde na druhý deň, je nárok na odškodné (minimálne poštovné zdarma). Ja práveže s poštou problémy nemávam, ak tak fakt nejaká výnimka ale ľudské zlyhania sa stávajú všade a hocikomu.
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: nasa mila slovenska posta
tieto reklamacie su smiesne - postovne zdarma?
to mozem oklaslat... stravit tam cas niekedy kvoli par centom? to sa neoplati.
list sa zapotrosi, a uz je problem. pri reklamacii dlheho dorucenia by mali vratit aspon 10 nasobok ceny postovneho /ked platim v mhd 100nasobok zakladneho cestovneho, preco posta nezaplati aspon 10nasobok ked nedodrzi termin dorucenia?/
to mozem oklaslat... stravit tam cas niekedy kvoli par centom? to sa neoplati.
list sa zapotrosi, a uz je problem. pri reklamacii dlheho dorucenia by mali vratit aspon 10 nasobok ceny postovneho /ked platim v mhd 100nasobok zakladneho cestovneho, preco posta nezaplati aspon 10nasobok ked nedodrzi termin dorucenia?/
Spoiler: ukázať
Re: nasa mila slovenska posta
Netuším v akej je to výške, skúsenosť mám len kedysi dávno so stratou listu z UK a tam aj keď nebol poistený som len čestne vyhlásil hodnotu a tú mi vyplatili (a nebolo to 5€). V hromadnej doprave ti tiež ako cestujúcemu maximálne tak vrátili cestovné keď spoj meškal alebo nešiel vôbec, ten vzťah je úplne opačný ako pri kontrole lístka... aj keď viem že sa do toho zastarala EÚ a dačo sa pomenilo, len neviem presne ako. Ak chceš mať nárok na vysoké penále, musíš si zaplatiť nejakého business kuriéra a dobre preštudovať podmienky, ale tak cena tam je úplne inde ako na pošte
Tu nejde o tú cenu poštovného a samotnú jednu reklamáciu, ale o to ak sa to deje pravidelne aby im to v systéme zasvietilo aha, tu sa niečo deje, sú tu problémy, treba to riešiť aby sme nemali neustále reklamácie... aby sa to vyriešilo a už do budúcna nemal s tým problémy. Manželka robila na pošte tak viem že keď boli sťažnosti tak boli aj tlaky z vrchu aby sa to vyriešilo. Vedúca pošty tiež nevie ako poctivo poštárky doručujú ak sa nik nesťažuje.
Inak s týmto je dosť na Slovensku problém, že ľudia sa nesťažujú priamo u zdroja ak nie sú spokojní, len ohovoria kade-tade a majiteľ/zodpovedný často o ničom ani nevie lebo vinník samozrejme nič sám od seba nepovie. Aj keď je tu aj druhá strana mince že veľa majiteľov/vedúcich neznesie kritiku, ale tak ak to ako zákazník zistím viem že mám ísť inde ak sa dá.
Tu nejde o tú cenu poštovného a samotnú jednu reklamáciu, ale o to ak sa to deje pravidelne aby im to v systéme zasvietilo aha, tu sa niečo deje, sú tu problémy, treba to riešiť aby sme nemali neustále reklamácie... aby sa to vyriešilo a už do budúcna nemal s tým problémy. Manželka robila na pošte tak viem že keď boli sťažnosti tak boli aj tlaky z vrchu aby sa to vyriešilo. Vedúca pošty tiež nevie ako poctivo poštárky doručujú ak sa nik nesťažuje.
Inak s týmto je dosť na Slovensku problém, že ľudia sa nesťažujú priamo u zdroja ak nie sú spokojní, len ohovoria kade-tade a majiteľ/zodpovedný často o ničom ani nevie lebo vinník samozrejme nič sám od seba nepovie. Aj keď je tu aj druhá strana mince že veľa majiteľov/vedúcich neznesie kritiku, ale tak ak to ako zákazník zistím viem že mám ísť inde ak sa dá.
Spoiler: ukázať
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5471
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: nasa mila slovenska posta
Presne pre toto podať RMA. O peniaze nejde ale zjavne sa mu toto deje často tak aby sa o Tom vedeli že aha on robí aj rozruchTu nejde o tú cenu poštovného a samotnú jednu reklamáciu, ale o to ak sa to deje pravidelne aby im to v systéme zasvietilo aha, tu sa niečo deje, sú tu problémy, treba to riešiť aby sme nemali neustále reklamácie... aby sa to vyriešilo a už do budúcna nemal s tým problémy. Manželka robila na pošte tak viem že keď boli sťažnosti tak boli aj tlaky z vrchu aby sa to vyriešilo. Vedúca pošty tiež nevie ako poctivo poštárky doručujú ak sa nik nesťažuje.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4277
- Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
- Bydlisko: Košice
Re: nasa mila slovenska posta
Veď čo sa týka samotnej služby balík, je definovaná na:
1. balík na poštu (doručenie na poštu pod ktorú spadáte)
2. balík na adresu (doručenie na uvedenú adresu)
Obe služby sú doručované do 2. pracovných dní od odoslania. Nevidím vôbec dôvod, prečo by mala poštárka nosiť akúkoľvek menšiu krabicu so sebou, keď má haldu listov a navyše často poštárky roznášajú aj letáky.
1. balík na poštu (doručenie na poštu pod ktorú spadáte)
2. balík na adresu (doručenie na uvedenú adresu)
Obe služby sú doručované do 2. pracovných dní od odoslania. Nevidím vôbec dôvod, prečo by mala poštárka nosiť akúkoľvek menšiu krabicu so sebou, keď má haldu listov a navyše často poštárky roznášajú aj letáky.
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5471
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: nasa mila slovenska posta
To je jasné. Zle to má ale definované samotná pošta. Prečo majú doporučený list do 90cm a 2KG ? Jednoducho všetko čo není obálka má byť balík (balíky roznášajú poštoví kuriéri na transporteroch) a bol by pokoj. Takto chudák poštárka buď vezme alebo nie, keď uvazis že stačia 3-4 takéto "listy" a chudák sa s tým nachodi. Keď nevezme je zle lebo ľudia sa sťažujú že nedošlo až domov.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4277
- Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
- Bydlisko: Košice
Re: nasa mila slovenska posta
Podľa mňa je choré, že sa vôbec niekto sťažuje. Tak ako je nastavený doporučený list, je to v poriadku, celý čas sa tu vôbec rieši, že prečo nedoručia "nadrozmerný" list, no prečo.. skúsme porozmýšľať, ak by mala poštárka doručovať všetky väčšie listy, tak môže veruže chodiť na aute, nikto nikoho nenúti podávať doporučený list vo forme krabice a očakávať, že to adresátovi doručí poštárka, sťažovať sa na takéto veci je nonsens. Mne doporučený list často vyhovuje, nakoľko ak posielam pamäte RAM, procesory a iné menšie veci, tak idú ako doporučený list a adresát si môže zásielku prevziať hneď druhý deň po odoslaní, navyše v EPH vidím, že viac ako 1/2 zásielok vo forme doporučených listov, je doručených adresátovi až na adresu bydliska. Jediná škoda je, že neexistuje ori balíkoch už 1. Trieda, ale len triedenie "na poštu" a "na adresu", potom pri rozmernejších zásielkach sa musíš riešiť kuriér, čo je finančne drahšie.