Shairachaz napísal: ↑Ut 07. Nov, 2017, 10:58
Koberce sú suché (nastupujem v garáži, vystupujem pred kanclom), nevšimol som si nikde že by zatekalo.
To s tou penou na holenie vyskúšam!
Ak mozem pridam sa do temy , Rapidy mali/maju problem so zatekanim do zadnych dveri proste tam natiekla a odvodnovaci kanal sa lahko upchal tak tam ostala voda, ked hodis do googlu "rapid voda vo dverach" tak ti toho najde kopec, moznoze to je tvoj problem a preto sa ti to tak zahmlieva, inak by sa ti to nemalo vobec tak hmlit, ani na 2014 Roomstri sa to vobec nehmli iba najprv, po starte, odkedy ide z "ofukov" teply vzduch tak pohoda
uzasnych novodobych 350 koni, objem snad aj dva litre, take moderne. Semtam to vraj vydrzi viac nez 65 motohodin.
Serem na taketo vydobytky modernej vedy a techniky. Je jasne ze pri tomto objeme a vykone a cenovej optimalizacii to nemoze vydrzat.
Ty kokso aby uz ani diery nevedeli trafit v tesneni... co tie motory designuju studenti mediciny cez velku prestavku, s tromi promile v krvi ?!?!
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
inak zatekajuci rapid - neboli to nahodou uz favority v roku 1988, dalej potom felicie, fabie, doriti v dvoch tych modeloch sa vymienali kablove zvazky kvoli "vhodnemu" umiestneniu a zatekaniu a ti ktorym to nahodou nestihlo odhnit v ramci zaruky (veeelmi vtipne) si mohli zaplatit slabych 1.700 eur (este vtipnejsie).
Na Ocktaviach sa tiez v ramci zvolavacky nieco menilo v kufri...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
turbo cco by si chcel ved zvuk to ma dobry Apropo uz existuje aj oficialne riesenie problemu ktore zvladne kazdy a je uplne primitivne
Inak ten problem nvm nvm proste taketo veci sa deju bezne - proste sa to fixne v servise a spravi sa iteracia do dalsich modelov aby sa to nedialo. Je to 1. gen car, nic nezvyčajné? Ak si skutocne myslis ze podobne problemy v minulosti neexistovali, dovol mi len bolo to este horsie co sa týka kvality, len nebolo tych internetov kam by to mohol kazdy deges zavesit miesto toho, aby s tym utekal do servisu na fix
Tento typo to celkom pekne zrhnul myslim. Tie pazvuky z interieru by som neprezil..a to typo ide po cistej ceste, na nejakej šotoline to musi byt zazitok
Je to uplne normalne, Automobil je hodne komplexny stroj, ani po rokoch testingu by si sa nedostal k dokonalej suhre vsetkych sucasti. Pokial to kryje automobilka zarukou a problem vyriesi, ziaden problem nevidim, na to mame customer care. Hocikto, kto pracoval v R&D vie o com je rec.. no a kto nie, ten to aj tak nikdy nepochopi cize asi tak
lenze tu su realne ludia co si mysla ze auta sa kazia az od roku 201x a pred tým sa nekazili, co je totalna konina..
ale tu ide skor o to, ze sa setri na veciach, kt doteraz sli,/fungovali, tesnenie dame slabsie? sak sa usetri.ja berem ze ked napr pride novy senzor sledovania pruhov ta nemusi fungovat kvazi stale ale nieco co je 100 roky v praxi ta daju umyselne slabsie tensie nekvalitne tak to je drzost.
Ono je pravda ze beta testing sa presuva v mnohych segmentoch na zakaznika, ako aj v hrach (niekedy si mal zadarmo demo a dumal ci kupit hru, dnes si zaplatis hru ktora este nevysla).
Ale ako Broslo hovori, toto sa dialo vzdy. len nebol internet a ludia o tom nevedeli. Co nemeni nic na tom ze je to hlupe, sproste a ja by som nevedel ist vecer spat s tym, ze som urobil nieco horsie ako som mohol a idem to predavat. ale preto ja som mukel za klavesnicou a nie manazer vyroby
keby zistili pocas testingu ze je to problem urcite by ho odstanili, pre nich je to predsalen vacsia skodna ako to riesit dodatocne predsa.
Facelift nebude mat uz tento problem zarucene, a vlastne podla info co som dohladal tento problem uz u novych kusoch neexistuje.
Ano je to fail, ale nie je to nic, co by sa nedialo aj v minulosti pri novych modeloch automobilov. Urcite tam umyselne nedali zle tesnenie pod hlavu, aby usetrili 3 centy na kuse, to je somarina... proste to uslo pri testoch, to je cele.
Tam mas potom poziciu "Crisis Manager" ktora rozhodne, ci je lacnejsie to zatlkat alebo opravit. nie lepsie, ale lacnejsie
Ale ved Broslo presne preto kupil vyjazdovu Ibizku. Presne preto sa nekupuju nove veci, beta testerov mozu robit druhi (to boli tvoje slova Broslo sa mi zda).
>> normalne to nie je.. ale ani nezvycajne.. asi takto by som to zhrnul..
jasne, pohoda, uz sme si zvykli ze su to kramy. A ono je to vlastne v pohode, ved tak to ma byt, ved problemy maju mnohi, ved... ved... ved...
Ved pockajme pokial sa auto vyraba tri-styri roky, potom pride facelift lebo vsetci AKCEPTUJU ze pred faceliftom je to asi kekecina.
Tak to ma byt. A este budete tlieskat a skakat od nadsenia ze perfektne a lepsie to nemoze byt.
Alebo ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
my tu mame plnu vyrobu kekecin..
pri kope produktov sa stava, ze pri validaciach a vzorkovani mas este diely z protoshopu alebo od uplne inej firmy..
a seriovka zacne v podstate s rovnakou vecou ale od uplne ineho dodavatela. Mali by byt na vlas rovnake, ved mame tu istu specifikaciu.
Ale uz oni do toho vnesu odchylku. Takyto material by si nemal akceptovat. To ano.. Ale potom vyroba stoji, zakaznik je nervozny, ludia bez vyplaty..
Podpise sa potom odchylka od vyroby s velkymi hlavami a ide sa dalej s tym, ze sa uz pracuje na naprave.
Niekedy sa auta daju bokom s vadnym dielom uz v automobilke a cakaju na vymenu, lebo sa nedaju vyrobit bez toho dielu, preto akceptuju aj dadavku vadneho dielu. Alebo ked sa to zisti neskor, tak sa to meni na RMA/zvolavacke.