Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
nebudeme tlieskat ani nic, musime to akceptovat, takto momentalne funguje R&D, zijeme v agilnom prostredi, kde sa veci menia zo dna na den, nie od storocia ku storociu. Kto tomu rozumie vie sa zariadit (Jednoduska to presne pochopil s mojou ibizou ) a vydrzi na facelift (btw radia to aj motoristicky novinari aj skusena motoristicka verejnost - golden rule - pockat na facelift ak je to mozne, kupit poslednu iteraciu starsieho modeloveho roku, ak je to mozne ).. proste nemozes zakvasit na modeli auta 3 roky na testingu, pretoze ak freeznes na 3 roky technologiu, vydas staru kokotinu so zastaranými technológiami, bezpecnost sa za 3 roky posunie zasa uplne niekam inam. auto si potom nikto nekupi, aj ked to bude najspolahlivejsie auto na svete... a dokedy k tomu spravis facelift, konkurencia bude mat uz 3tiu iteraciu modeloveho radu. long story short, s takymto pristupom by si na trhu skoncil strasne skoro.
Staci mat dobry customer care, riesit zvolavacky, a mat proaktivny pristup aj ako zakaznik. Napriklad ak ma zavolaju na zvolavacku aj ked nemam problem, tak na nu pojdem, nebudem cakat pokial sa problem objavi a pojdem az potom. Nebudem chodit na pokazenom aute (toto robia vsetci, proste ludia su schopny na na pohlad, na posluch pokazenom aute odjazdit stovky km pokial sa porucaju do servisu). Samozrejme ten ich potom vypoklonkuje pretoze zavada sa neriesila hned po vzniknuti ale ocividne sa cakalo pokial ti to rozsrackuje vsetko naookolo a az potom sa slo do servisu.
Treba zacat od seba - jasne pristup automobiliek by mohol by ovela lepsi, ale aj ovela horsi. V ramci sveta sme na tom co sa týka customer care myslim hodne dobre - aj ked clovek musi zasa proaktivne hladat ten kvalitny CC - to vsak nic nemeni na fakte ze existuje.
lacika - uplne presne, netreba dozivotne lamentovat ako je vsetko na P, treba hladat realne riesenie problemov. Dokonca existuje prax, ze si objednas nove auto z linky, a hned na predajni sa robi nejaky uvodny servis, ktory riesi vyrobne problemy, a az potom sa auto odovzda zakaznikovi. Pretoze keby sa toto malo riesit na linke, delay 5 mesiacov a podobne
Staci mat dobry customer care, riesit zvolavacky, a mat proaktivny pristup aj ako zakaznik. Napriklad ak ma zavolaju na zvolavacku aj ked nemam problem, tak na nu pojdem, nebudem cakat pokial sa problem objavi a pojdem az potom. Nebudem chodit na pokazenom aute (toto robia vsetci, proste ludia su schopny na na pohlad, na posluch pokazenom aute odjazdit stovky km pokial sa porucaju do servisu). Samozrejme ten ich potom vypoklonkuje pretoze zavada sa neriesila hned po vzniknuti ale ocividne sa cakalo pokial ti to rozsrackuje vsetko naookolo a az potom sa slo do servisu.
Treba zacat od seba - jasne pristup automobiliek by mohol by ovela lepsi, ale aj ovela horsi. V ramci sveta sme na tom co sa týka customer care myslim hodne dobre - aj ked clovek musi zasa proaktivne hladat ten kvalitny CC - to vsak nic nemeni na fakte ze existuje.
lacika - uplne presne, netreba dozivotne lamentovat ako je vsetko na P, treba hladat realne riesenie problemov. Dokonca existuje prax, ze si objednas nove auto z linky, a hned na predajni sa robi nejaky uvodny servis, ktory riesi vyrobne problemy, a az potom sa auto odovzda zakaznikovi. Pretoze keby sa toto malo riesit na linke, delay 5 mesiacov a podobne
Re: Všeobecná diskusia
Tu je to trochu zlozitejsie. Facelift sice znamena opravu niekolkych chyb zo starsieho modelu ktore nebolo mozne odstranit za chodu, pridanie jednoduchych a lacnych veci, ale v drvivej vacsine aj znamena ubratie vybavy, zjednodusenie komponentov a aj technologii co je priame zlacnenie !PRE VYROBCU!. Moze to vidiet aj laik a kto robi v priemysle tak vidi ake brutalne setrenia sa robia v pozadi. Samozrejme su niekedy vo faceliftoch implementovane nove, lepsie komponenty ale len pripade ak je nemozna alebo nerentabilna uprava starych.Broslowski napísal: ↑St 15. Nov, 2017, 13:53 golden rule - pockat na facelift ak je to mozne, kupit poslednu iteraciu starsieho modeloveho roku, ak je to mozne
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Ano aj to je pravda samozrejme, nie je to spasa, facelift znamena aj optimalizaciu vyroby, ktora nemusi vzdy nutne znamenat ++ pre zakoša. Grupa vsak radsej da novsiu tech, ktoru bude vyuzivat aj v dalsej gen (a bude teda dlhodobo suportovat len jedno riesenie pre viacero modelov), ako supportovat xy rieseni napriek trhu dlhodobo.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
Broslo, úprimne, prekvapuješ ma
Takže ty súhlasíš s myšlienkou ze ludia co si kupia produkt su pokusne králiky ? Uz ti niekto povedal, ze ked si nekto kupi auto, tak chce na nom jazdiť a nie byt proakttivny v servise.
Postav si dom, kde vyskúšajú nove tehly, novy betón,nove skridle, novy automatizovany vykurovaci system, nove potrubia. A potom proaktivne rieš zvolavacky a servis
Ludom to odchádza pri obyčajných podminkach po par tisíc ... Stav sa ze sa im to pri testingu objavilo nakoľko je stare aj nove tesnenie to iste a hlavne ked si videl fotku je to medzi valcami ....
PS: To ze robis v syrovú, a mate beta testy a neviem co je fajn, to uznávam, a ked Vam to padne tak sa nic nedej ... Ale keby ja teraz dam zákazníkovi chybný system, cela výroba padne... To iste plati s autom snáď nie ?
Takže ty súhlasíš s myšlienkou ze ludia co si kupia produkt su pokusne králiky ? Uz ti niekto povedal, ze ked si nekto kupi auto, tak chce na nom jazdiť a nie byt proakttivny v servise.
Postav si dom, kde vyskúšajú nove tehly, novy betón,nove skridle, novy automatizovany vykurovaci system, nove potrubia. A potom proaktivne rieš zvolavacky a servis
Ludom to odchádza pri obyčajných podminkach po par tisíc ... Stav sa ze sa im to pri testingu objavilo nakoľko je stare aj nove tesnenie to iste a hlavne ked si videl fotku je to medzi valcami ....
PS: To ze robis v syrovú, a mate beta testy a neviem co je fajn, to uznávam, a ked Vam to padne tak sa nic nedej ... Ale keby ja teraz dam zákazníkovi chybný system, cela výroba padne... To iste plati s autom snáď nie ?
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
shajek - mozes s tym nesuhlasit - zmen to budeme ta uctievat a modlit sa k tebe. Ale toto je realita. Nenos sem dom, dom je nehnutelnost, neda sa to vôbec porovnat.
- generalizujes, nenormalne, nerealne, nekorektne. Videl si jednu fotku... aut sa vyrobilo asi viac. Nerobim v syrovú, dlhodobo sa profesionalne venujem QA tak do toho uz za tie roky trocha vidim...
Ale ved myslite si co chcete, moze mi to byt jedno. Proste pokial nerozumiete tomu ako to reálne pri QA funguje, zbytocne budeme diskutovat. Pretoze ako by jeden velikan tuto na fore mal v popise: Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. CIze asi tak
- generalizujes, nenormalne, nerealne, nekorektne. Videl si jednu fotku... aut sa vyrobilo asi viac. Nerobim v syrovú, dlhodobo sa profesionalne venujem QA tak do toho uz za tie roky trocha vidim...
Ale ved myslite si co chcete, moze mi to byt jedno. Proste pokial nerozumiete tomu ako to reálne pri QA funguje, zbytocne budeme diskutovat. Pretoze ako by jeden velikan tuto na fore mal v popise: Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. CIze asi tak
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
cize to akceptujes - tak ako pisem ja - a proste v plnej miere prijimas fakt ze inak nez sracky sa proste neda.
Strnast updatov firmware, semtam nejake vymeny hardware, atd, jednoducho je to novodoby normal. Lebo ty vidis do QA.
Super. Nabuduce ked budes vo vytahu na 11tom poschodi tak sa radsej neskus zamysliet nad QA lán a brzdy co ho drzia. A veselo sa poklep po cele s myslienkou na retarted olympics.
Strnast updatov firmware, semtam nejake vymeny hardware, atd, jednoducho je to novodoby normal. Lebo ty vidis do QA.
Super. Nabuduce ked budes vo vytahu na 11tom poschodi tak sa radsej neskus zamysliet nad QA lán a brzdy co ho drzia. A veselo sa poklep po cele s myslienkou na retarted olympics.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
dobre, automobily dopravna diskusia = vytahy + nehnutelnosti. (apropo pocitali sme aj lana na vytahy kedysi davno, bola to sranda, tolerancie jak krava, tam tkvie vysoka kvalita vytahových systémov ale aj tak stoja ze ano, a nie je to consumer grade produkt cize sa to vobec neda porovnat) Lebo vsetko sa da porovnat. Content je nepodstatny.To ze ty vyhodnotis na zaklade jednej fotky a 10 videi ze je nieco sracka ty vole videl som uz vsetko majte sa tu ako chcete proste toto nie je diskusia to je zas tvoj monolog ktory sa opiera o to, ze TY si povedal ze je to sracka.
Hocikto kto za posledne desatrocie pracoval v research and development vie o com je rec. Kto nepracoval, nema dostatocnu vedomost a pohlad na cely problem, a tak nemoze mat ani zdaleka triezvy a hlavne relevantny nazor na tuto vec. To ako keby som ja siel Qcko vyskolovat z prava lebo sa mi daco nepaci, pritom do toho vidim gulove, onicom. Takato diskusia nema zmysel
este jedno som zabudol sorry za mnohonasobny edit: Ludia boli, su a vzdy budu pokusne kraliky. DOkedy bude stroj riadit v produkcii clovek, clovek bude pokusnym kralikom. Bolo to tak aj v minulosti, opat kto si mysli ze nie , zije v omyle.
Hocikto kto za posledne desatrocie pracoval v research and development vie o com je rec. Kto nepracoval, nema dostatocnu vedomost a pohlad na cely problem, a tak nemoze mat ani zdaleka triezvy a hlavne relevantny nazor na tuto vec. To ako keby som ja siel Qcko vyskolovat z prava lebo sa mi daco nepaci, pritom do toho vidim gulove, onicom. Takato diskusia nema zmysel
este jedno som zabudol sorry za mnohonasobny edit: Ludia boli, su a vzdy budu pokusne kraliky. DOkedy bude stroj riadit v produkcii clovek, clovek bude pokusnym kralikom. Bolo to tak aj v minulosti, opat kto si mysli ze nie , zije v omyle.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
shajek: ja len potvrdim Broslove slova, u mna je to este horsie, lebo robim v R&D strojov pre polovodicovy priemysel, kde kazdy stroj je trosku odlisny a kazdy sa doladuje u zakaznika (ale su aj ine kupne zmluvy a zaruky, vratane pokuty ak stroj nepracuje). V masovej vyrobe potom funguje sirsi princip kvality a suciastky maju tolerancie (ano, vzhladom aj na cenu vyroby a pripadnych oprav), no a proste vzdy moze nieco preklznut (este si nevidel zlyhat suciastku skor, ako je jej standardne testovana zivotnost?).
FVE 12.45 kWp V/Z
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7076
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
ja s turbom suhlasim, rposte netreba polavovat z poziadaviek, lebo to si vyrobcovia dovoluju bo clovek tak ci tak kupi.
kebyze je clovek stale narocny ako clovek kedysi aj bol, tak by sa kvalitne veci vyrabali.
kebyze je clovek stale narocny ako clovek kedysi aj bol, tak by sa kvalitne veci vyrabali.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia
ale problem neni u nas
auto stoji 10K, len potom ta komfortna vybava to dvihne na 20K..
Pre nas je aj tych 10K dost, ale za lepsiu kvalitu auta by sme mozno nemali problem dat 15K.
Ale na zapade a pod. kde nie je rocny plat 10K ale 60K, im je viac-menej jedno, ze kolko to auto vydrzi. Aj tak si za 4-6 rokov kupi dalsie. A nejaka zvolacka ta neboli, lebo nema problem si zaplatit tych par susnov za nahradne auto.
Je to vsetko o peniazoch... Sorry ale "vychodny" blok nevyriesi globalny problem.
auto stoji 10K, len potom ta komfortna vybava to dvihne na 20K..
Pre nas je aj tych 10K dost, ale za lepsiu kvalitu auta by sme mozno nemali problem dat 15K.
Ale na zapade a pod. kde nie je rocny plat 10K ale 60K, im je viac-menej jedno, ze kolko to auto vydrzi. Aj tak si za 4-6 rokov kupi dalsie. A nejaka zvolacka ta neboli, lebo nema problem si zaplatit tych par susnov za nahradne auto.
Je to vsetko o peniazoch... Sorry ale "vychodny" blok nevyriesi globalny problem.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
aj zapadny blok ma prieser s tym ze "nevadi, ved sme prezili"... vid udavana spotreba. To je dalsi z cirkusov ktory sme my, zakaznici, dovolili vyrobcom. Preco v amerike nemozu tak odrbavat ako u nas v europe, preco v amerike uspesne prebehli sudne spory s BMW, fordom, Kijou, Hjundajom a to co fesaci ukratili na spotrebe (a zdaleka nie 40% tak ako u nas v Europe, papierovo 3.9l/100km, v reali sestka len tak fikne), to museli stovky milionov doplatit zakaznikom atd.
Ano, je zbytocne nieco vysvetlovat Turbovi. Presne tak. Nechajme si srat na hlavu vzdy a vsade. A to ze toto je diskusne forum neznamena ze Turbo nemoze prejavit svoj nazor - ktory je trosicku iny nez je bezny resp. bezne pripustny.
Hadam si nemyslite ze Turbo pripusti "okej, nevadi, nech si vyrobcovia robia sracky, ved ja budem s rozstrielanymi motormi a prevodovkami lietat do servisu jak taky tajtrlik nech mi to mozno opravia" len preto lebo vy tu myknete ramenami ze skoda Turbovi vysvetlovat... napriklad mna sa autoterorizovane servisy a ich vymenne akcie netykaju lebo nekupujem nove auta (kedze take ake chcem stoja 40.000+ a skoro nikto z vas nema take auta, cize je skoda kvakat o tom ako by ma uzasne posadili do kozeneho kresla pokial mi za tri tyzdne vymenia motor).
Takze napriklad mna z tohoto hladiska, rovnako ako statisice inych ludi v tejto republike kedze sa predali statisice ojazdenych aut, by to zaujimat malo. Jo, mna to aj zaujima. Ostatni okrem Hajeka maju myslim nazor ze v pohode, nevadi.
Ano, je zbytocne nieco vysvetlovat Turbovi. Presne tak. Nechajme si srat na hlavu vzdy a vsade. A to ze toto je diskusne forum neznamena ze Turbo nemoze prejavit svoj nazor - ktory je trosicku iny nez je bezny resp. bezne pripustny.
Hadam si nemyslite ze Turbo pripusti "okej, nevadi, nech si vyrobcovia robia sracky, ved ja budem s rozstrielanymi motormi a prevodovkami lietat do servisu jak taky tajtrlik nech mi to mozno opravia" len preto lebo vy tu myknete ramenami ze skoda Turbovi vysvetlovat... napriklad mna sa autoterorizovane servisy a ich vymenne akcie netykaju lebo nekupujem nove auta (kedze take ake chcem stoja 40.000+ a skoro nikto z vas nema take auta, cize je skoda kvakat o tom ako by ma uzasne posadili do kozeneho kresla pokial mi za tri tyzdne vymenia motor).
Takze napriklad mna z tohoto hladiska, rovnako ako statisice inych ludi v tejto republike kedze sa predali statisice ojazdenych aut, by to zaujimat malo. Jo, mna to aj zaujima. Ostatni okrem Hajeka maju myslim nazor ze v pohode, nevadi.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
ja si necham radsej srat na hlavu, ako do hlavy bo vlasy si vies umyt ale z hlavy sa sracky vytahuju o dost tažšie.
Apropo ani na hlavu si nemusis nechat nasrat. Holt ked si niekto vyberie auto podla reklamy alebo bez prieskumu a kupi co je v jeho oblubenej farbe, dopadnut to moze vseliako. Staci vsak trocha rozmyslat a na hlavu nasrane nedostanes.
V seat servise mi chceli nasrat do hlavy ze cena za ich servis aj to ze si nemozem priniest svoj olej je ok. A nedal som sa a mam to spravene ako som chcel, len inde. A ani to nebolelo. Hovna padaju z neba denne, treba vedet kluckovat. Nebrat prvu ponuku, nebyt posrata ovca. Lenivost a neznalost trhu neospravedlnuje.
A samozrejme, nech sa paci je to tvoj nazor a myslim ze slobodu slova tu svorne repesktujeme.
Apropo ani na hlavu si nemusis nechat nasrat. Holt ked si niekto vyberie auto podla reklamy alebo bez prieskumu a kupi co je v jeho oblubenej farbe, dopadnut to moze vseliako. Staci vsak trocha rozmyslat a na hlavu nasrane nedostanes.
V seat servise mi chceli nasrat do hlavy ze cena za ich servis aj to ze si nemozem priniest svoj olej je ok. A nedal som sa a mam to spravene ako som chcel, len inde. A ani to nebolelo. Hovna padaju z neba denne, treba vedet kluckovat. Nebrat prvu ponuku, nebyt posrata ovca. Lenivost a neznalost trhu neospravedlnuje.
A samozrejme, nech sa paci je to tvoj nazor a myslim ze slobodu slova tu svorne repesktujeme.
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia
tak auris ide toyote, ked ste nechceli, pri prehliadke bolo vsetko ok
6300 vykupna cena(sekol som sa)
6700 predajna, ak by niekto chcel, zaruka 6mes, neviem ci vedia za priplatok dat viac
6300 vykupna cena(sekol som sa)
6700 predajna, ak by niekto chcel, zaruka 6mes, neviem ci vedia za priplatok dat viac
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65