auto +- 15K
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: auto +- 15K
Mne Toyota Horna Streda predala auto o 50t km stocene. Servisovane iba u nich, aj zaciatok zaruky. Cize realne to kludne je.
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: auto +- 15K
tiez planujem v horizonte cca 12m upgradnut auto.
ak by to malo byt auto za +-15k, tak je to jedno, vo vybave zazraky nebudu, ale tu pisete o autach za +20k.. a to je uz cena, v ktorej by som urcite auto nechcel bez tychto veci:
- napisem to hlavne po skusenostiach z KE ciest behom poslednych rokov, neustale, neskutocne, nenormalne zapchy.. aby clovek siel 3km 120minut mi pride sialene, a to sa v KE deje pomaly bezne. tri prechody ponad hornad su malo, a kto je v KE tak to urcite chape... takze hlavne z dovodu toho, co zazivame dnes na cestach /toto by som pred 5r netvrdil, situacia sa ale dost zmenila../, by som nedal +20k € za auto bez - alebo teda, nekupil auto nad 20k€, kym nebude mat toto:
- automatickej prevodovky
- lane assist
- front assist
- blind spot detect
a co som kukol cennik Karoqa, tak chcem urcite aj Traffic Jam Assist.
A teraz otazka: ma vobec toyota, alebo akakolvek konkurencia v cene cca +-23 000€ tieto systemy vratane automatu?
Zatial bol moj favorit Octavia 1,5 TSI DSG Style vratane akcnych balikov kde su tie vyssie spomenute veci, po vzhliadnuti cennika na Karoqa chcem urcite aj Traffic Jam Assist, takze moj favorit asi bude tiez Karoq Style, ale urcite s balikom Style Safety...
Ja sa len pytam, aka konkurencia existuje do tej ceny, ktora ma toto vsetko. Nielen ze kolizna brzda /front assist/, ale aj LANE Assist, Detekcia mrtveho uhla urcite a jazda v zapche... Ma v tom niekto prehlad co sa tyka konkurencie?
Ano, je sice pravda, ze auto s tymito systemami asi bude posobit, ze uz ani nepotrebujem venovat pozornost riadeniu atd, (ano, uz ma unavuje, ist hodinu v zapche a sledovat kazdeho chuja, co sa preradi 10x za km a nic tym neziska, pribrzdi skor, atd. atd.) ale, vzdy si myslim, ze lepsie dat za balik Style Safety 699€ ako suchnut auto nevsimnutim si auta v mrtvom uhle s naslednou opravou za par tisic eur...,+ mat front assist co ma tiez zachrani.. Radsej zainvestujem do ochrany, ako potom do servisu...
ak by to malo byt auto za +-15k, tak je to jedno, vo vybave zazraky nebudu, ale tu pisete o autach za +20k.. a to je uz cena, v ktorej by som urcite auto nechcel bez tychto veci:
- napisem to hlavne po skusenostiach z KE ciest behom poslednych rokov, neustale, neskutocne, nenormalne zapchy.. aby clovek siel 3km 120minut mi pride sialene, a to sa v KE deje pomaly bezne. tri prechody ponad hornad su malo, a kto je v KE tak to urcite chape... takze hlavne z dovodu toho, co zazivame dnes na cestach /toto by som pred 5r netvrdil, situacia sa ale dost zmenila../, by som nedal +20k € za auto bez - alebo teda, nekupil auto nad 20k€, kym nebude mat toto:
- automatickej prevodovky
- lane assist
- front assist
- blind spot detect
a co som kukol cennik Karoqa, tak chcem urcite aj Traffic Jam Assist.
A teraz otazka: ma vobec toyota, alebo akakolvek konkurencia v cene cca +-23 000€ tieto systemy vratane automatu?
Zatial bol moj favorit Octavia 1,5 TSI DSG Style vratane akcnych balikov kde su tie vyssie spomenute veci, po vzhliadnuti cennika na Karoqa chcem urcite aj Traffic Jam Assist, takze moj favorit asi bude tiez Karoq Style, ale urcite s balikom Style Safety...
Ja sa len pytam, aka konkurencia existuje do tej ceny, ktora ma toto vsetko. Nielen ze kolizna brzda /front assist/, ale aj LANE Assist, Detekcia mrtveho uhla urcite a jazda v zapche... Ma v tom niekto prehlad co sa tyka konkurencie?
Ano, je sice pravda, ze auto s tymito systemami asi bude posobit, ze uz ani nepotrebujem venovat pozornost riadeniu atd, (ano, uz ma unavuje, ist hodinu v zapche a sledovat kazdeho chuja, co sa preradi 10x za km a nic tym neziska, pribrzdi skor, atd. atd.) ale, vzdy si myslim, ze lepsie dat za balik Style Safety 699€ ako suchnut auto nevsimnutim si auta v mrtvom uhle s naslednou opravou za par tisic eur...,+ mat front assist co ma tiez zachrani.. Radsej zainvestujem do ochrany, ako potom do servisu...
Spoiler: ukázať
Re: auto +- 15K
Ano, taky assist, taky assist, a potom geometria za kilo a zakaznik vyplestene oci, co najviac milujem je ked dojde takyto typek, za 20k chcem toto a to to a toto a nech ma predajkyna este potaha, a potom mu to za dva mesiace vyjde z vyroby s ma to na sebe tuto ZDA:
alebo pre zenusky a tvrdych chlapov uznavajucich raprdy:
Je zvlastne ze nic taketo nevidim u VW a Audi, iba Seat a Skoda
Novy karoq, ani nehovorim, alebo co tak ich limuziny? Objednas auto, a...a...adpc
alebo pre zenusky a tvrdych chlapov uznavajucich raprdy:
Je zvlastne ze nic taketo nevidim u VW a Audi, iba Seat a Skoda
Novy karoq, ani nehovorim, alebo co tak ich limuziny? Objednas auto, a...a...adpc
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: auto +- 15K
a to su drobnosti ktore sa NASLI za prve tri tyzdne co je masina na trhu, pockaj budu aj dalsie zaujimavosti.
Cim su auta komplikovanejsie, tym horsie bude - proste v milionoch riadkoch kodu spravis statisticky viac chyb nez v tisicoch.
Co sa tyka privarenia, no comment. Uz ani zvarat nevedia. Yiiihaaa. Szkoda. No proste szkoda ze nevedia. Nevedeli zvarat uz ani Polo, ktore pukalo a vzdychalo, tak na Kodjaku tazko nieco cakat.
Pri hentej cene uz poslednych sedem stoviek nema vyznam usetrit, v pohode. Ked chces radovo za 12m upgradnut auto, tak teraz neries - vydrz dovtedy, mozno zrovna mesiac pred tvojim upgradom (alebo to bude 16m alebo 19m alebo 21m) vyjde nejaky novy model cojaviem Nisannu a bude to cele inak ako je to dnes.
Cim su auta komplikovanejsie, tym horsie bude - proste v milionoch riadkoch kodu spravis statisticky viac chyb nez v tisicoch.
Co sa tyka privarenia, no comment. Uz ani zvarat nevedia. Yiiihaaa. Szkoda. No proste szkoda ze nevedia. Nevedeli zvarat uz ani Polo, ktore pukalo a vzdychalo, tak na Kodjaku tazko nieco cakat.
Pri hentej cene uz poslednych sedem stoviek nema vyznam usetrit, v pohode. Ked chces radovo za 12m upgradnut auto, tak teraz neries - vydrz dovtedy, mozno zrovna mesiac pred tvojim upgradom (alebo to bude 16m alebo 19m alebo 21m) vyjde nejaky novy model cojaviem Nisannu a bude to cele inak ako je to dnes.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: auto +- 15K
Ono je to skor o tom, ze Skoda/Seat je vzdy prva vlna techniky pre dalsiu liniu vozdiel, rovnako ako pre Conti GT bola technologicka vlna prave A6/A8/Phaeton, proste to zasrane bentley nema za 15 rokov ani jednu zvolavacku, ani jednu, A8 D3 (moja), taktiez ani jednu, nova D4 asi 4, D5? Uvidime, tam katalog dielov odhaluje zaujimave pozadie.
A je velky rozdiel pre techniku u skody a pre techniku pre VW/audi, aby nove superby nemali vyhrievany ACC radar, dakujem pekne franto, neprosim, A8 z roku 2003 ho mala vyhrievany, vyhrev nadrzky ostrekovacov? Naco? vyhrievane trisky? ok to uz dali, automaticke prepnutie klimy na recirkulaciu ked ostreknes okno? Ani passat to nema.
Proste clovek sadne do superba, a ma pocit ze si sadol do preplastovaneho auta, detto B8 passat, proste fuj tajbl...
A je velky rozdiel pre techniku u skody a pre techniku pre VW/audi, aby nove superby nemali vyhrievany ACC radar, dakujem pekne franto, neprosim, A8 z roku 2003 ho mala vyhrievany, vyhrev nadrzky ostrekovacov? Naco? vyhrievane trisky? ok to uz dali, automaticke prepnutie klimy na recirkulaciu ked ostreknes okno? Ani passat to nema.
Proste clovek sadne do superba, a ma pocit ze si sadol do preplastovaneho auta, detto B8 passat, proste fuj tajbl...
.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: auto +- 15K
felipe: ak je lane assist identicky v karoqu a superbe, tak pod 60 km nefunguje, proste sa vypne. Plus nastuduj si ako funguje u koncernovych vozidiel blind spot detect (radar v bokoch zadneho naraznika), co znamena ze ak pojde s tebou zarovno auto a rozhodnes sa odbocovat a zabudnes ze tam to auto mas, tak ti to karoq/superb dovoli. S front assistom tiez este opatrne, skoda ma ak sa nemylim iba jednoduchy predny radar, auto v blizkosti v urcitom uhle neuvidi (urcite to nie je 3-stupnovy radar ako pri mercedese E). Tieto veci sa uprimne tazko testuju a zistis ich az pouzivanim. V kazdom pripade, tieto auta nemaju certifikaciu na autonomnu jazdu, takze do mestskej zapchy s castym preradovanim sa to moze byt velmi lahko rizikove.
FVE 12.45 kWp V/Z
Re: auto +- 15K
Felipe od toho caka to co vidi u VW/Audi, bohuzial u skody to nikdy tak nebude, konkurencia zaspata ani nehovorim, francuzom blind spot raz funguje, potom ne...
.
Re: auto +- 15K
Sa mi paci to tým červeným že len pre interné použitie Zaujimave info. Akoze "Ono je to skor o tom, ze Skoda/Seat je vzdy prva vlna techniky pre dalsiu liniu vozdiel" toto som vedel ale tie storky, hlavne ta s okom na zvolavacky, to je celkom masaker.. Nechcel by som aby ma zabilo ťažné oko
felipe presne na posuvanie v zapche ti vsetke tie asistenty budu na nic, bohuzial.
felipe presne na posuvanie v zapche ti vsetke tie asistenty budu na nic, bohuzial.
Re: auto +- 15K
Zasa každý nemá na Audi A8 treba to brať aj takto, tam je si myslím rádovo iná cenovka tak za niečo sa tam priplácať musí a nie len ako každý vraví za značku. Horšie je že nikdo kupujúceho asi na to ani neupozorni, každý žije v tom že to patrí pod jeden koncern tak technológie sú všade rovnaké. Ale to sa dá čakať že VW/Audi budú o skok popredu.
Re: auto +- 15K
Audi A8 je technologicky uplne niekde inde, hlavne nove, ja hovorim najma o tom ze TERAZ sa do aut dostava osekana technika ktoru pouzivala este dve generacie dozadu vlajkova lod audi, a este aj to v horsej podobe teraz (vid vyhrievany ACC radar).
.
Re: auto +- 15K
dnes po ceste liptov - BA som stretol na dialnici 2X S8 a 2X A8L .. som si na teba spomenul
Re: auto +- 15K
Zamrzí ale tak dá sa to čakať, zasa keď tvoje auto vyšlo tak oni mali tak Max ABS,ESP a rádio na MP3, tak čítaj boli dve generácie pozadu teraz majú aspon niečo nie?
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: auto +- 15K
seat/skoda su masovky a public beta testy. Vzhladom na cenu a urcenie vehyklov sa tam nemoze klast taky doraz na technologicku stranku ako u A6/A8/Phetona ktore boli cielene na totalne inu skupinu zakaznikov. Tie plasty, akoze to je fakt znevazovanie zakaznikov.
Superba to iste, som sa strasne smial ked v 2008 ci kedy to bolo zacali nejaki kreteni z marketingoveho oddelenia splietat ze bmw7 by sa malo mat na pozore. A to este mali sestvalcove motory... asi si chlapci boli nieco čuchnúť v oddeleni na emisie, v Boleslavi investovali MILIARDU par rokov dozadu...
By ma zaujimalo kedy konecne budu mat bezne tragace ostrekovanie xenonov/LED postupne tak ako mal Phaeton v 2002... najprv jedno, potom druhe, vidis stale. Pritom sa nejedna o nic, len o sprostych sedem riadkov software.
Superba to iste, som sa strasne smial ked v 2008 ci kedy to bolo zacali nejaki kreteni z marketingoveho oddelenia splietat ze bmw7 by sa malo mat na pozore. A to este mali sestvalcove motory... asi si chlapci boli nieco čuchnúť v oddeleni na emisie, v Boleslavi investovali MILIARDU par rokov dozadu...
By ma zaujimalo kedy konecne budu mat bezne tragace ostrekovanie xenonov/LED postupne tak ako mal Phaeton v 2002... najprv jedno, potom druhe, vidis stale. Pritom sa nejedna o nic, len o sprostych sedem riadkov software.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: auto +- 15K
Mala to A8 prvy Phaeton to nemal popravde, pridali to az v roku 2004, a je to super vec
.