Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

Používateľov profilový obrázok
wingo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 6147
Dátum registrácie: St 01. Sep, 2010, 20:36
Bydlisko: Podbrezová

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa wingo »

W12 sú dve vr6 ak sa nemýlim, preto aj w12 a nie v12.
Spoiler: ukázať
STEAM: http://steamcommunity.com/id/X-w1n9/

PC1:
Ryzen 5 7600X, Noctua NH-D14+Arctic P14 PWM PST, Gigabyte B650M Gaming X AX, 32GB DDR5 Kingston Fury Renegade RGB @ 6000/28/37/37/30, Gigabyte AORUS RX 6800XT Master 16GB, SSD Kingston Fury Renegade 1TB, Adata XPG Core Reactor 650W, BeQuiet Pure Base 500DX + 3x Arctic P14 PWM PST, LG 42OLEDC21, Gamdias Hermes P3 Brown, Logitech G400, Hifiman HE-4XX + Topping NX4DSD

PC2:
Ryzen 5 5600X, ASUS TUF Gaming B550M-PLUS WiFi, 32GB DDR4 Kingston Predator@3600/16/19/21/36, Sapphire Pulse RX6600 8GB, Toshiba XG3 1TB M.2 NVMe, Seasonic Platinum SS-660XP2, Riotoro Morpheus, ASUS VG279Q, Marvo K605, Rapture ASPIS, Superlux HD-330 + Brainwavz Sheepskin earpads, Edifier WN820NB Plus
undertaker007
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1184
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
Bydlisko: Žilina - Vlčince II

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa undertaker007 »

mp3turbo napísal: So 23. Dec, 2017, 17:55 V10tdi nebrat ani zadarmo, su to dve prieserove 2.5ky zlepene dohromady.
Neštudoval som to, ale nemyslím si...
Prúserová je 2.5TDi V6. Aj keď zasa - prúser, ako prúser. Väčšinou len neznalosť, neochota, neskoro, žiadne finančné rezervy.
2.5TDi R5 je vynikajúca.
Ak by zlepili 2× 2.5TDi V6 dokopy, vznikol by motor 5.0TDi V12, resp. W12. Môj názor je, že by to znamenalo veľa vývoja, aby sa takýto zlepenec upravil na 5.0TDi V10.
Skôr si myslím, že ak sa jedná o zlepenec, ide o 2× 2.5TDi R5.
quicky napísal: So 23. Dec, 2017, 19:14 a w12 su neni dve r6?
Jeremy v Top Gear - e vraví, že 2× V6. Vzájomne trošku pootočené.
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5237
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Chris »

presne 2x vr6
Obrázok
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
shajek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4796
Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
Bydlisko: Pravenec

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa shajek »

undertaker007 napísal: So 23. Dec, 2017, 20:08
Neštudoval som to, ale nemyslím si...
Prúserová je 2.5TDi V6. Aj keď zasa - prúser, ako prúser. Väčšinou len neznalosť, neochota, neskoro, žiadne finančné rezervy.
2.5TDi R5 je vynikajúca.
Ak by zlepili 2× 2.5TDi V6 dokopy, vznikol by motor 5.0TDi V12, resp. W12. Môj názor je, že by to znamenalo veľa vývoja, aby sa takýto zlepenec upravil na 5.0TDi V10.
Skôr si myslím, že ak sa jedná o zlepenec, ide o 2× 2.5TDi R5.
nestudoval si to .... specialne "neznalost, neochota,atdatadatd" ... tie motory su nahovno, bud tam mas VP44 a menis vacky kazdych par tisic km, alebo tam uz nemas vp44.. mas uz aj koliecko na vacke, a stejne to hovno pomohlo

no napriek tomu sa ta V10 serie, nech to je zlepene z cohokolvek .... 6.0 je ta spravna cesta :) i ked ... tu by som zas nechcel z dovodu casovanej bomby CP4 :)
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Snake »

5.0 V10 TDI urcite neni 2x2.5 TDI, je to jeden z najpokrokovejsich TDIciek aky bol kedy vyrobeny, jedine na co umiera je trysky, ten motor nema problem absolutne s nicim, nikdy unho nefukne tesnenie, nikdy sa nezasere EGR, Turba odidu ak je clovek kkt, rozvod to nema (kolieska), a ked je v dobrom stave tak znie doslova jak benzin a neni ho vobec pocut.

2.5 TDI pruserove vobec neni, nove cerpadla viem za cca 950€ s dvojrocnou zarukou (ziadny polsky repas), vacky davno problem nie su. Problem su majitelia ktory srali na normy oleja a tahali longlife, pripadne po 100k nevymenili separator oleja.

6.0 V12 TDI ma CP4S2 2ks, je to ten najvyssi model pumpy aky sa kedy robil, netrpi na pilinovanie ako CP4S1R35 u 2.0 TDI





.
stanomx
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3457
Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa stanomx »

ten 6.0 musi byt ozajstna šupa, skoda ze neni v phaetoniku
najväčši problem tychto motorov ako každých iných sú hlavne majitelia, lebo 50€ dať za olej je skurvene veľa a autom sa kupilo z posledneho
potom prides na pumpu a čavo ide za 5€ tankovať
kupi si auto za 10 tisic na 10 ročny uver a myslí si, že stačí iba tankovať a voziť sa
lenže ono to tak nieje ani pri fabii ani pri phaetone
alebo servis kde to auto chodi su vypečeny šarlatáni
undertaker007
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1184
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
Bydlisko: Žilina - Vlčince II

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa undertaker007 »

za 50€ v 6.0W12 olej nevymeníš...
je ho tam cez 11 litrov.
Tým samozrejme nechcem povedať, že je to veľa. Stále zanedbateľná položka...
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

su dve verzie w12, 309kw a 331kw, ci sa lisia mnozstvom oleja si pre istotu nespominam.

Mr.Molnar : keby ti pracovalo ABS = keby ti ABS nedovolilo brzdit, velmi silno a intenzivno by kopalo do pedalu. By si si nabeton vsimol, toto sa neda schovat jak zensky orgazmus. Velmi silno by som pozrel necistoty v brzdnej sustave, podtlak je svina a hlavne ked neni. Opatrne natrenuj rucnu brzdu, ked uz bude uplne zle... aspon nieco.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
zoom
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2317
Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Bratislava (40)

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa zoom »

Aloha. Mam Mitsubishi Lancer, r.v. 2009, 1.8L nahrada za motor s CVT prevodovkou. Kedze do Mitsubishi akosi nerobim, potreboval by som poradit/poriesit 2 veci:

1) Vymena oleja v CVT prevodovke -- auto ma 185 000 km a stavim sa, ze doteraz tam nikto olej nemenil. Vzhladom na citlivost CVT na olej tam chcem dat jedine originalny Mitsubishi olej. Otazka je, ci mam ist rovno do autorizovaneho servisu Mitsubishi, alebo skusit nejakych jožkov, co sa zaoberaju automatmi (napr. tu alebo tu) a doniest tam vlastny olej? Co som pozeral po internete, vobec nikde neviem najst Mitsubishi CVT olej na kupu u nas.

Ak autorizovany servis, ma niekto nejake odporucanie na servis v BA? Lahko dostupny mam Auto Palace na Panonskej. Uz raz ci dvakrat nieco na aute robili a nemal som problem zatial, ale cital som vselijake nazory po internete.

2) Kde zohnat katalog dielov a servisny manual? Na Chrysler auta je toho plny internet. Na Mitsubishi neviem nic najst. Nema niekto tieto PDF-ka doma ulozene, pripadne z nejakej stranky? Pod katalogom dielov si predstavujem PDF s explodovanymi nakresmi auta a so zoznamom cisiel k jednotlivym polozkam, podla ktorych by som objednaval diely zo servisu. Nasiel som jedine takuto online verziu. Servisny manual je servisny manual. Na Jeepa ma 7000 stran a je tam popisane vsetko okolo auta, co sa da rozobrat a zlozit - postupy, rozmery, utahovacie momenty, atd.

Zlaty Chrysler/Jeep, nic ine nechcem.
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Snake »

Bohuzial, vsetko je online, rovnako ako u VW, servisne manualy sa uz nepisu ani netlacia, ani nedodavaju nejak servisom, vsetko je sprostredkovane cez CPN portaly danych znaciek dealerom





.
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

kak charašó ty gavaríš íľi paňimáješ pa rússki ? some of those are in english ; Registrierung ist kostenlos... wie immer in Russland

https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5477231
https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5471856 [toto bude zrejme len diagnostika, z popisu nevyplyva ze katalog dielov atd]
alebo zeby predsa len MUT-III bol nieco pouzitelne ? https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=3878960
tomuto by som dal silny kukuč https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5353664
aj tomuto a este navyse to nie je v azbuke https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2106810
trenujeme cudzie reci https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1561032
alebo netrenujeme https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1518149
https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1223598
toto je nekompletne ? ze len niektore casti ? neviem... zistis... https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=740441
lepsie ako nic i ked to nie je vyhradne pre tvoj model a/alebo do hlbky https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1972119
https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5215277
https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4621660
https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4318800 [iba update, treba "základňu"]
tu pisu ze "liečivo" nie je treba https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1805676
a tu pisu ze liečik chyba, takze virtualna masina rozriesi tuto dilemu https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=3975101
a tu pisu ze liečik chyba, takze virtualna masina rozriesi tuto dilemu https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1848165
https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1235526
https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=385833 + https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=373825


Good morning mi tranzlátor prečítal z japonciny nejako na sposob "ohájo-bozaj-ma" takze... krasne vianoce vsetkym !
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
zoom
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2317
Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Bratislava (40)

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa zoom »

おはよう。Tak asi naozaj je vsetko vacsinou online. Popozeral som ten rusky obchod so softwarom a aspon som sa naucil slovnu zasobu Mitsubishi. Ja som chcel PDF-ka preto, lebo nechcem nic instalovat do PC. Chcem len v pripade potreby nalistovat diel/postup a pouzit ho.
• Kazdopadne ten Mitsubishi MUT-III software je diagnostika, bude treba aj HW cast (alebo aspon emulator). Toto obsluzi moja kufrikova diagnostika.
Mitsubishi ASA (Aftersales Support Application) je zase zoznam dielov, ako som nasiel vyssie v mojom prispevku na inej ruskej stranke. V ramci ne-instalovania nicoho do systemu budem pouzivat teda tu online verziu. Nasiel som tam plastovu krytku na railing na streche, ktora chyba, tak to cez to cislo skusim objednat u dealera.
Mitsubishi Flat Rate Manual je zase zoznam ukonov, podla ktorych sa daju vyratat normohodiny oprav (dobre pre servisy, pri likvidacii skod, atd). Toto ma zaujalo najviac, lebo sa to neinstaluje, ale nebol som schopny to rozbehat poriadne. Spustim index.htm z ISO imagu, vsetko sa pekne nacita, ale uz nevidim dalsie veci. Je to nejaky problem s Javascriptom. Skusim este inu verziu.

Ale inak ten servisny manual hladam dalej, lebo mi to neda. Minule som pre cloveka zhanal a nasiel presne taky servisny manual pre Subaru Forester 2014. Taktiez viem, ze existuje aj pre Mitsubishi 2012 novsie pekne PDF (napr. tu -- mimochodom super stranka, naozaj prehladna a kopec dobrych informacii, napr. hackovanie/flashovanie MMCS tu a tu).

A co sa tyka tej CVT prevodovky, napisal som do Auto Palace na Panonskej a uvidime, co odpisu. Dufam, ze nic v zmysle, ze tam je dozivotna napln, ktoru netreba menit.
stefan222
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7077
Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
Bydlisko: Prešov(39)

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa stefan222 »

Mozno mitsubishi club sk alebo cz pomoze.
hry- ps5
doma-HP probook
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5829
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa SKiLEX »

tak dneska som sa naucil ze spatecka je na autach nesynchronizovana... hlavne ze som sa pol roka divil preco mi tak v 1 z 10pripadov ide spatecka cez zuby(ked som sa obcas rozbehol dozadu dole kopcom na neutral, a az v pohybe som radil "Rko")

toto by mali spomenut v autoskole, namiesto toho aby ludi ucili(nutili) davat ruku dole z volanta pri zapinani smerovky
ANONYM_a7

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

ucia to v autoskole. ved keby im to tam spravim na jazde mi ruky odtrhne instruktor :D na toto bol citlivý ked započul zuby to si dobre pamatam

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"