Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
tak minimalne nas to neucili, ani vobec nic o technike nam nepovedali, ziadne ze co ako funguje, vysvetlenie alebo nieco take
jedine raz sme zastavili na parkovisku, instruktor otvoril kapotu, taaak tu sa (potlapkanie rukou na danu cast)dolieva olej, ostrekovace, servo, tu je predpisany tlak na pneu a tot vsio
jedine raz sme zastavili na parkovisku, instruktor otvoril kapotu, taaak tu sa (potlapkanie rukou na danu cast)dolieva olej, ostrekovace, servo, tu je predpisany tlak na pneu a tot vsio
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
pri nas sa ani len kapota neotvarala a ani o spiatocke nic
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Všeobecná diskusia
nas ucili aj parkovat cuvanim do kopca do radu áut v TT je na to uplne skvele miesto... ach spomienky. Nikdy na tie jazdy nezabudne. Skoré ráno 7 hodín zima jak v ruskom filme, instruktor uz fajci 3tiu cigaretu a caka pokial pritem nech mozem odpratat auto na jadzu pracem pracem a potom idem na fabii haaateeepeee 300 konovej v top stave do uplneho ladu a najvacsej premavky. samozrejme totalne stuhnuté ruky. Bola to moja asi 2ha jazda mimo trenazeru, hned v 2hej zakrute som dostal smyk (vykrylo sa nastastie) ... ach jaj to bolo...
Typek bol riadne prísny, ale vedel dobre poradit, prakticke veci, kktiny nebuzeroval, ucil parkovat na kazdej jazde, bola to taka rodinna autoskola v ramci SPSD TT (my sme mali teoriu aj prax v ramci vyucovania aj ako znamku na vysvečku, brali to tam hodne vážne). Raz chcel aby som cuval s vozikom... bol to velmi trpezlivý pán a vzdal to az po 20tich minútach .. pocas jazdy skusanie z teorie ak sa slo dlho rovno a nebol co riesit.. jazdy navrch podla potreby.. . good ooold fking times
edit: jo a este samozrejme jazda z vozikom a dala sa dohodnut aj jazda na malej motorke (holt robil som v zime nevyuzil som )
Typek bol riadne prísny, ale vedel dobre poradit, prakticke veci, kktiny nebuzeroval, ucil parkovat na kazdej jazde, bola to taka rodinna autoskola v ramci SPSD TT (my sme mali teoriu aj prax v ramci vyucovania aj ako znamku na vysvečku, brali to tam hodne vážne). Raz chcel aby som cuval s vozikom... bol to velmi trpezlivý pán a vzdal to az po 20tich minútach .. pocas jazdy skusanie z teorie ak sa slo dlho rovno a nebol co riesit.. jazdy navrch podla potreby.. . good ooold fking times
edit: jo a este samozrejme jazda z vozikom a dala sa dohodnut aj jazda na malej motorke (holt robil som v zime nevyuzil som )
Re: Všeobecná diskusia
Tak moj instruktor bol byvali mechanik, instruktora robil tyzden, a to bolo super, ucil ma jazdit ako normalny vodic v normalnej premavke
Tzn. Ze po meste 50-55, nepustat kazdeho jedneho chodca za kazdu cenu, v pripojovacom pruhu plny plyn, z krizovatky sa nevliect jak sopel
A hlavne nestupal mi na pedale
Tzn. Ze po meste 50-55, nepustat kazdeho jedneho chodca za kazdu cenu, v pripojovacom pruhu plny plyn, z krizovatky sa nevliect jak sopel
A hlavne nestupal mi na pedale
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
myslel som, že som už videl všetko, ale tento tu to je teda niečo
___
Uplne topky:
biele turbo
cierna spojka
striebrenka
gumy
___
Uplne topky:
biele turbo
cierna spojka
striebrenka
gumy
Naposledy upravil/-a stanomx v St 27. Dec, 2017, 01:52, upravené celkom 1 krát.
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
niekto vysvetlenie?
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5859
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
Tak cigan vzdy ciganom ostane. vysvetlenie bude v lakovani pouzitych dielov zeby?
Ja som sa hambil predat gumy svoje ale co niekto da na bazos...
Ja som sa hambil predat gumy svoje ale co niekto da na bazos...
Re: Všeobecná diskusia
Poviem ti tajomstvo. Na niektorych prevodovkach je aj jednotka bez synchronu.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Tak, tak, prevodovky sú všelijaké.
Omega, napríklad, má aj spiatočku synchronizovanú.
Omega, napríklad, má aj spiatočku synchronizovanú.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5859
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
Preto mi na swifte ide aj jednotka tahsie som zil v domneni ze iba spiatocka je bez synchro, mozno este tak felicia jednotka
uz som mudrejsi....
uz som mudrejsi....
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7077
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
borci, dam tu duchaplnu otazku, ako zabehnut 1.5tsi karoq ked pride? je to tak 4 mesiace no ta tema ma napadla teraz na sviatky tak reku, nepokazim nikomu novy rok. premyslali sme s manzelkou ze rovno si dame dofcu zopar dni a hned by sme vzali nove auto do prahy alebo len tak do slovinska.registracny poplatok budem ja calovat ci je to v cene auta? povinnu vybavu si pytat, ci davaju, a odpisali mi ze auto mi vedia poziciat no zadarmo to nebude,prezistim po novom roku.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia
k tomu zabehnutiu by som povedal RTFM ale ako vazne, kazdy vyrobca to bude mat inak. Napriklad novy Pezot 508 mi nedovolil prvych 1000 km zapnut tempomat... to ta moze rovno mrdnut, ked si naplanujes nejaky dlhsi vylet.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
prvych 1000km mu neist velmi po krku(netocit do cerveneho, nedavat podlahu) a ak sa da tak nepouzivat velmi tempomat(ked pojdes 3km cez obec na tempomate tak sa nic nestane, ale neni velmi idealne ked das tempomat 140 a ides takto 600km vkuse)
do tych 3000km by som ho este velmi nenahanal, netahal privesy, neskusal Vmax na dialnici etc... po tych 3000km sa vacsinou vlastnosti motora zlepsia, zmeni sa zvuk, viac sa mu bude chciet do otacok, spotreba padne kludne o liter nizsie, prestanes citit rozne smrady po zastaveni auta(vypalujuci sa vyfuk, rozne gumove casti etc...)
povinna vybava zatial bola v aute vzdy, aj ked predajca tvrdil ze nebude, tak sa nasla pod sedackami...
do tych 3000km by som ho este velmi nenahanal, netahal privesy, neskusal Vmax na dialnici etc... po tych 3000km sa vacsinou vlastnosti motora zlepsia, zmeni sa zvuk, viac sa mu bude chciet do otacok, spotreba padne kludne o liter nizsie, prestanes citit rozne smrady po zastaveni auta(vypalujuci sa vyfuk, rozne gumove casti etc...)
povinna vybava zatial bola v aute vzdy, aj ked predajca tvrdil ze nebude, tak sa nasla pod sedackami...
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> Napriklad novy Pezot 508 mi nedovolil prvych 1000 km zapnut tempomat...
wáhahahaha a dorici aky je tam technicky dovod ? ze aby motor nesiel desat hodin na konstantnych otackach ? Tak to mu rozhodne poskodi tisickrat menej nez ked sa prvy olej z vyroby drzi 30.000km !!!
ked mas zohriaty olej v motore aj prevodovke, mozes tomu normalne pribit aj s tachometrom 000068. Akoze sa nenechas zabit ked predbiehas kamion, pouzivat vykon s rozumom, netreba zrovna stat na podlahe a krutit z toho 7.419rpm polovicu cesty, proste ked ten otackomer na stlacenom plyne prezenies cez 5ku tak sa proste nic nemoze stat.
Ked chces svojmu autu urobit fakt dobre, neries zabeh. Ries vymenu oleja po prvej tisicovke kilometrov, potom znovu v piatich tisicoch.
A potom uplne normalne, kazdych desat tisic lebo vsetci riesite zabeh ale drbnute 30.000cove oleje neriesite lebo prepana to "stoji vela".
Kamošš ked dojdes do autoTEROrizovaneho servisu s 001.000km ze vymente mi olej, tak na teba budu pozerat ako keby dosiel Michael Jackson.
A samozrejme to odmietnu spravit.
wáhahahaha a dorici aky je tam technicky dovod ? ze aby motor nesiel desat hodin na konstantnych otackach ? Tak to mu rozhodne poskodi tisickrat menej nez ked sa prvy olej z vyroby drzi 30.000km !!!
ked mas zohriaty olej v motore aj prevodovke, mozes tomu normalne pribit aj s tachometrom 000068. Akoze sa nenechas zabit ked predbiehas kamion, pouzivat vykon s rozumom, netreba zrovna stat na podlahe a krutit z toho 7.419rpm polovicu cesty, proste ked ten otackomer na stlacenom plyne prezenies cez 5ku tak sa proste nic nemoze stat.
Ked chces svojmu autu urobit fakt dobre, neries zabeh. Ries vymenu oleja po prvej tisicovke kilometrov, potom znovu v piatich tisicoch.
A potom uplne normalne, kazdych desat tisic lebo vsetci riesite zabeh ale drbnute 30.000cove oleje neriesite lebo prepana to "stoji vela".
Kamošš ked dojdes do autoTEROrizovaneho servisu s 001.000km ze vymente mi olej, tak na teba budu pozerat ako keby dosiel Michael Jackson.
A samozrejme to odmietnu spravit.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.