Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
Ja mám denné svietenie od prvého auta vždy rovnako - otočím kľúčik, zapnú sa stretávačky, svietim vpredu aj vzadu. Maximálne mi to vyhovuje, nemusím riešiť či sa stmieva, či som v tuneli, vidím a som videný, nevidím žiadnu nevýhodu tohto systému.
Jedno nechápem - denné svietenie bolo zavedené aby bolo auto lepšie viditeľné, aký zmysel to má keď z jednej strany je dokonca zakázané aby auto bolo viditeľnejšie ak už má špeci denné svietenie? Uniká mi niečo? Či zase ide o prípad implementácie v rozpore s pôvodným úmyslom, lebo medveď?
Jedno nechápem - denné svietenie bolo zavedené aby bolo auto lepšie viditeľné, aký zmysel to má keď z jednej strany je dokonca zakázané aby auto bolo viditeľnejšie ak už má špeci denné svietenie? Uniká mi niečo? Či zase ide o prípad implementácie v rozpore s pôvodným úmyslom, lebo medveď?
Spoiler: ukázať
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6918
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
lebo z jednej strany sa ti auto priblizuje a z druhej za vzdaluje? ked predbiehas na nejakej ceste a oproti ti ide nejake auto vo vzdialenosti takych 500 m tak je brutalny rozdiel ci to auto svieti alebo nie. kym ak 500 m pred tebou ide auto tvojim smerom v tvojom pruhu tak je ti to jedno, ci svieti alebo nesvieti. takze z bezpecnostneho hladiska predne svietenie uplne postacuje, a ten zakaz vyplyva pravdepodobne z toho ze denne svietenie nie je stretavacie svetlo, ak by to svietilo aj vzadu mohlo by to ludi navadzat aby aj za znizenej viditelnosti jazdili iba dennym svietenim.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Viaceri tak jazdia lebo denne staci na vsetko.
Najlepsia je automatika. Otocis klucik a denne svietia. Ides nejaky podjazd tak sa zapalia sveta, vychadzas a zhasnu. Naco si to komplikovat.
Najlepsia je automatika. Otocis klucik a denne svietia. Ides nejaky podjazd tak sa zapalia sveta, vychadzas a zhasnu. Naco si to komplikovat.
.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5783
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
Ako na to kolko chujovim je dnes v autach tak automaticke svietenie tam uz davno malo byt v zaklade, vsade. to je jasne. vobec, kludne nech svieti vsetko pri pohybe auta, parkovacky len ked zastavis. Bezpecno a vybaveno.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6918
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
ja by som privital moznost vypnut denne svietenie, napriklad v noci ked sa potrebujem neviditelne presunut po ulici par metrov tak ma kazdy vidi
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
A máš pocit že sa s tým ľudia babrú a prepínajú podľa situácie? Ak nemajú automatiku a auto neprepína za nich veľa ľudí je schopných behať s denným svietením aj šere - kým oni sami vidia (občas ledva ledva) na cestu nesere ich to. Preto nechápem celému dennému svieteniu slabými svetlami vpredu a žiadnymi vzadu. Nemá to žiadnu výhodu.molnart napísal: ↑Pi 30. Mar, 2018, 12:14 lebo z jednej strany sa ti auto priblizuje a z druhej za vzdaluje? ked predbiehas na nejakej ceste a oproti ti ide nejake auto vo vzdialenosti takych 500 m tak je brutalny rozdiel ci to auto svieti alebo nie. kym ak 500 m pred tebou ide auto tvojim smerom v tvojom pruhu tak je ti to jedno, ci svieti alebo nesvieti. takze z bezpecnostneho hladiska predne svietenie uplne postacuje, a ten zakaz vyplyva pravdepodobne z toho ze denne svietenie nie je stretavacie svetlo, ak by to svietilo aj vzadu mohlo by to ludi navadzat aby aj za znizenej viditelnosti jazdili iba dennym svietenim.
Svietenie cez deň vzadu má dosť veľkú výhodu keď auto pozdĺžne stojí, vieš okamžite či je odparkované a nemusíš sa ním trápiť, alebo je pripravené kedykoľvek vyraziť a treba si dávať pozor aby sa pred teba (alebo do teba) nevtrepal lebo si ťa nevšimol.
Spoiler: ukázať
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 831
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
Diky moc za odpovede Sanke aj SpQx, pomohli ste mi, uz len zistit ci tam je elektricky posilovac a najst niekoho v Nemecku co to vie kodovat.
Spoiler: ukázať
-
- Čierna listina bazáru
- Príspevky: 606
- Dátum registrácie: So 09. Feb, 2013, 14:55
- Bydlisko: Dunajská Streda
Re: Všeobecná diskusia
alebp vypusti servoolej a budes mat realny zazitok
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 831
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
Hej a rovno aj zadrel cerpadlo.
Ako som pisal, najprv treba zistit ci tam je elektrika alebo hydro, a potom riesime dalej.
Ale popravde na ATR som raz spravil nieco podobne, ked som mal problem s hlavnou remenicou tak som zhodil oba remene, pre servo, altik aj klimu a odozva motora bola neporovnatelna, isiel lahsie do otacok a aj vykonovo dost velky skok.
A za jazdy som ani nepocitil chybajuce servo, horsie to bolo ked som stal a trebalo zatocit.
Ako som pisal, najprv treba zistit ci tam je elektrika alebo hydro, a potom riesime dalej.
Ale popravde na ATR som raz spravil nieco podobne, ked som mal problem s hlavnou remenicou tak som zhodil oba remene, pre servo, altik aj klimu a odozva motora bola neporovnatelna, isiel lahsie do otacok a aj vykonovo dost velky skok.
A za jazdy som ani nepocitil chybajuce servo, horsie to bolo ked som stal a trebalo zatocit.
Spoiler: ukázať
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5216
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
CL7R okrem vsetkych A7G ma elektricke servo. Asi vedia preco...
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs