Eurodis - potenciálne nočná mora, ak ti pôjde balík cez EU krajiny

V tejto sekcii môžete debatovať skoro o všetkom ...
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13017
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Eurodis - potenciálne nočná mora, ak ti pôjde balík cez EU krajiny

Príspevok od používateľa loleqboleq »

Začnem dnes tému ako varovanie, ak budete niečo kupovať a doprava nebude majland alebo konkrétne definované, že to pôjde cez DPD/DHL/UPS ale buď tam nebude nič konkrétne alebo niekto z týchto
http://www.intime.sk/sk/Cross-border/Eurodis.html (InTime (UPS,SPS) je v tom nevinne, cez nich to už šlo bleskovo ako sa patrí)
tak to znamená, že to k vám pôjde sieťou Eurodis.

V skratke, práve mám na ceste už druhú zásielku z Holandska (obe očividne posielané ako balík cez PostNL), prvá bola kúpa od ruky a druhá (ešte stále prebiehajúca) pri kupovaní zo shopu.

Začnem sledom událostí.

Prvá zásielka (PostNL nelinkujem, sú tam aj moje zákl. údaje ale začali to spracovávať 24.03.2018 14:13 s klasickým "Shipment is at PostNL", Eurodis link).
Dĺžka dopravy žiadna sláva - 10 dní (počítam aj víkendy, lebo sa cez víkendy očividne balík cestoval) ale dobre, reku prežijem...

Problém? Nejaký tatár prelepil štítok tak, že zakrylo moje meno a tým pádom to išlo pánovi X. Následok? Doprava sa pretiahla o deň - POZOR - aj to len preto, lebo som 02.03.2018 volal do Intime, tam ma prepojili na slečnu, nadiktoval som číslo (to kratšie, začínajúce na 7čku) a po prepojení na SPS doplnili údaje (DOPLNILO SA AJ ČÍSLO !!! Pravdepodobne PostNL pri službe nevyžaduje aj tel.č.) - ak by som nevolal, tak tá zásielka ku mne nepríde nikdy a možno možno by SPS po nejakom čase donieslo lístoček do schránky, to už netuším.

Druhá zásielka, ešte stále v doprave, očakávam ju zajtra (prvý záznam, kedy to už PostNL malo je z 03.04.2018 14:13 s klasickým "Shipment is at PostNL" , Eurodis link).
Dĺžka dopravy bude cca rovnaká, ak to príde zajtra, tak 9 dní.

Problém? Možno ste si všimli, že to z nevysvetliteľného dôvodu šlo do Talánska...hádajte čo, po dnešnom telefonáte slečne v Intime sa zase ukázalo, že to išlo, kam nemalo - proste regulérne to niekto dosral a poslal balík do Talianska, odtiaľ si asi niekto uvedomelý povedal, že Slovensko a Taliansko sa zhoduje len v tom "nsko" a presmeroval to už správne - do Rakúska do Hall in Tirol; odtiaľ do Viedne a akože (WTF?) 5 identických záznamov? To sa tam niekto ožral a ten balík 5-krát počas dvoch dní dal na príjem?
A znovu, ja som veľmi zvedavý, že keby som nevolal (zase sa ukázalo, že k zásielke nebolo číslo -- toto mi ide z obchodu v Holandsku, kde mám aj číslo udané v účte), tak ako by to dopravovala SPSka - zvonili by a pár dní by stále len zvonili? Nechali by nejaký lístok? Alebo zase by to tam ostalo do svätého dindy? V tomto je už trošku problém aj s SPSkou, už pri prvom balíku keď toto videli mali doručiť nejaký lístoček, že "Hej, pán X, zavolaj tu a daj nám údaje, lebo máme balík bez info".


Takže čo týmto chcem povedať? Skôr upozorniť, ak viete/neviete, že Vám niečo ide v rámci EU jedným z uvedených dopravcov (mám pocit, že toto je asi hlavne pre balíky), tak preventívne, keď sa objaví prvý záznam v trackingu na Eurodis webe volajte do Intime (tam Vás prvý kontakt prepojí na človeka, ktorý rieši tieto medzinárodné zásielky) a uistite sa, prípadne doplňte potrebné údaje.

Nech to je prijateľnejšie žitie s týmto systémom. :facepalm:
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305

Návrat na "Debata o všetkom"