Všeobecná diskusia
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Dobra otazka. Ale ja mam napr. na 2.0 TDI bezne uz od kupy (2r a 100 tisic km dozadu) teploty okolo 110 stupnov pri dialnicnych rychlostiach (jedno ci 130 alebo 160, leto ci zima). Pri okreske do 100 kmh su teploty okolo 95-105 stupnov (nepamatam si presne, malo jazdim okresky).
FVE 12.45 kWp V/Z
Re: Všeobecná diskusia
Rozumej milióny áut doteraz nemali žiadne problémy s jednoduchou desaťročia štandardizovanou súčiastkou, len vo VW si povedali že trochu "zoptimalizujú" náklady na bezpečnostné pásy, "What`s the worst that can happen?"maniak napísal: ↑Po 14. Máj, 2018, 12:38 Len na doplnenie kedy k problemu dochadza:Tipujem, ze testovali losi test s 5 osobami a tak na to prisli. Podla vsetkeho velmi specificky okrajovy problem, ktory sa testami neodhalil. Bohuzial, stava sa (vid samozrychlujuce Toyoty). Snad sa nikomu zatial nic nestalo.Pri rýchlej zmene jazdného pruhu vo vozidlách s piatimi ľuďmi v kabíne sa môžu dva zámky k sebe pritlačiť a pás na ľavom zadnom sedadle môže vyskočiť zo zámku. Na chybu prišiel fínsky časopis pri svojom teste.
Čítajte viac: https://auto.sme.sk/c/20824090/volkswag ... z5FTGo8Tkn
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
nie nemoze sa ti odpojit LEN TAK o tom nikto nepisal ani nepise zasa zvelicujete. Da sa to uplne jednoducho, staci ritou pritlacit na tlacidlo pasu a odopne sa. Ak sa vam toto nikdy nestalo asi ste nikdy nesli v 3jici na zadnej sedacke v malom aute - inak si to neviem vysvetlit. Mne sa to stalo, nie raz, urcite nie len na grupovych autach.
Teplota oleja - zalezi od motora/technologie/v neposlednom rade na pouzitom oleji ...
Teplota oleja - zalezi od motora/technologie/v neposlednom rade na pouzitom oleji ...
Re: Všeobecná diskusia
K tomu problému s tými pásmi, môže mi to niekto normálne vysvetliť ako sa môžu odopnúť tie pásy?
Ja mám novú ibizu, idem to pozrieť, prípadne to môžem aj pofotiť a skúsim ako tam držia atď, či tam fakt nie je nejaký "háčik"... ale príde mi to vtipné
Ja mám novú ibizu, idem to pozrieť, prípadne to môžem aj pofotiť a skúsim ako tam držia atď, či tam fakt nie je nejaký "háčik"... ale príde mi to vtipné
Re: Všeobecná diskusia
je to tu uplne presne vysvetlene staci citat - jasne utekaj, hlavne nejazdi na aute lebo sa ti same odopnu vsetky pasy ked prekrocis rychlost 20 kmph a este ta aj sedacky katapultuju do luftu cez stresne okno (ak ho mas, ak nie zlomis si väz o strechu ) (sorry nedalo mi to )
Re: Všeobecná diskusia
Tak to mas potom tlstu rit, lebo mne sa toto nikdy nestalo ani som pri takej situacii nebol.Broslowski napísal: ↑Po 14. Máj, 2018, 13:22 Ak sa vam toto nikdy nestalo asi ste nikdy nesli v 3jici na zadnej sedacke v malom aute - inak si to neviem vysvetlit.
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7934
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
neraz sme sedeli natlaceni vzadu v pole/punte traja a nikdy nic
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Kaper: presne to nikto z nas nevie, iba vyrobca. Nezverejnuje sa to prave preto, aby to nikto neskusal. Osobny tip, podla toho citatu zo SMEcka, stredna a lava sedacka maju zamky pasov pri sebe, ked sa na ne viac zatlaci, tak sa asi prehne plast (vraj na lavej sedacke) a uvolni to poistku drziacu zamok (uz pisem jak hotentot, snad ale budes rozumiet).
wingo: ako vies, ze je to ta ista suciastka ako v predoslom modeli? Mohli zmenit vyrobu samotneho zamku, ten presiel plnou certifikaciou.
Broslo: ako dokazes ritou stlacit zapustene tlacidlo? Sak na uvolnenie zamku musis prekonat kolko, 1-1,5 cm drahy vnutri zapuzdrenia? Plus je tam protitlak (hoci uznavam, ten na riti citit nebudes).
wingo: ako vies, ze je to ta ista suciastka ako v predoslom modeli? Mohli zmenit vyrobu samotneho zamku, ten presiel plnou certifikaciou.
Broslo: ako dokazes ritou stlacit zapustene tlacidlo? Sak na uvolnenie zamku musis prekonat kolko, 1-1,5 cm drahy vnutri zapuzdrenia? Plus je tam protitlak (hoci uznavam, ten na riti citit nebudes).
FVE 12.45 kWp V/Z
Re: Všeobecná diskusia
podla mna to prilis zlahcujete..
ano nastava to pri extremnej situacii, ale netreba zabudat, ze pri ten extremnej sitacii ma ta ten pas podrzat, zachranit a nie odopnut sa...
napr. To je ako keby sa pri celnom naraze v dazdi neotvoril airbag.
Vy vidite situaciu, ze to nefunguje v dazdi, cize sa sucha v pohode. ja vidim, ze airbag sa proste neotvori, vtedy kedy ma.
ano nastava to pri extremnej situacii, ale netreba zabudat, ze pri ten extremnej sitacii ma ta ten pas podrzat, zachranit a nie odopnut sa...
napr. To je ako keby sa pri celnom naraze v dazdi neotvoril airbag.
Vy vidite situaciu, ze to nefunguje v dazdi, cize sa sucha v pohode. ja vidim, ze airbag sa proste neotvori, vtedy kedy ma.
Re: Všeobecná diskusia
este raz ano je to problem ale NIE nie je to tragedia.
Ja velku rit nemam mam ju slusne vysportovanu potlacit tukom daky centak dva tri alebo 4 je najmenej ked ti tuk preteka cez kazdu hranu (ano mam tucnych kamaratov , respektive kamaratky ) Ak mas tvar tela ala cestovný kužel, fakt to nie je nič čo sa nedá dosiahnuť.
Ja velku rit nemam mam ju slusne vysportovanu potlacit tukom daky centak dva tri alebo 4 je najmenej ked ti tuk preteka cez kazdu hranu (ano mam tucnych kamaratov , respektive kamaratky ) Ak mas tvar tela ala cestovný kužel, fakt to nie je nič čo sa nedá dosiahnuť.
Re: Všeobecná diskusia
maniak: však problém je práve to že očividne nepoužili starý overený model ale vymysleli nový (keďže sa to týka iba obmedzeného počtu modelov), ktorý očividne dostatočne neotestovali
Častokrát som cestoval v plnom aute a ešte sa mi fakt nestalo že by sa samovoľne odopol pás, ani na starej Š120 či Felícii a nie to ešte modernom aute. Asi súdruhovia vo VW mysleli že uľahčia ľuďom odopínanie pásov a spravia to ľahšie, s potrebným menším tlakom/dráhou... alebo "optimalizovali náklady". Každopádne je to bezpečnostný prúser (ktorý im samozrejme prejde bez ujmy, nerobme si ilúzie), som zvedavý na riešenie. Hádam sa zmôžu spraviť to poriadne a vymenia celý mechanizmus za overený a nevyriešia to nejakým dodatočným kúskom plastu ktorý sa má pripnúť niekde na mechanizmus aby zabránilo tejto jednej konkrétnej udalosti, a že daný kúsok plastu môže človek časom stratiť/zničiť ich už trápiť nebude...
Inak čo sa týka závažnosti - výrobky pre deti sa sťahujú z trhu aj za menšie prešľapy, a na tej sedačke dieťa kľudne sedieť môže... takže to ani nezľahčujme.
Častokrát som cestoval v plnom aute a ešte sa mi fakt nestalo že by sa samovoľne odopol pás, ani na starej Š120 či Felícii a nie to ešte modernom aute. Asi súdruhovia vo VW mysleli že uľahčia ľuďom odopínanie pásov a spravia to ľahšie, s potrebným menším tlakom/dráhou... alebo "optimalizovali náklady". Každopádne je to bezpečnostný prúser (ktorý im samozrejme prejde bez ujmy, nerobme si ilúzie), som zvedavý na riešenie. Hádam sa zmôžu spraviť to poriadne a vymenia celý mechanizmus za overený a nevyriešia to nejakým dodatočným kúskom plastu ktorý sa má pripnúť niekde na mechanizmus aby zabránilo tejto jednej konkrétnej udalosti, a že daný kúsok plastu môže človek časom stratiť/zničiť ich už trápiť nebude...
Inak čo sa týka závažnosti - výrobky pre deti sa sťahujú z trhu aj za menšie prešľapy, a na tej sedačke dieťa kľudne sedieť môže... takže to ani nezľahčujme.
Spoiler: ukázať
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7934
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
wut?, presne ako napisal lacika, ano opravi sa to ale to, ze ta bezpecnostny prvok v ultra necakanej situacii (kto caka nehodu?) nepodrzi je tragediaeste raz ano je to problem ale NIE nie je to tragedia.
// som rad
Naposledy upravil/-a LordKJ v Po 14. Máj, 2018, 15:14, upravené celkom 1 krát.
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Ak ta v grupe nezabije bezpecnostny pas, tak ta zabije nutnost kupovat si nove auto pri kradezi, pripadne ak si ti odlepi A-stplik tesnenie a prerazi ti cez oko do lebky. Krasa
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
to je mi uplne jasne, ja len aby som mal aspon hrubu predstavu kde je ta hranica... 120°C? 150°C?Broslowski napísal: ↑Po 14. Máj, 2018, 13:22 Teplota oleja - zalezi od motora/technologie/v neposlednom rade na pouzitom oleji ...
napr. na T6 mam pri 140 117-118°C, ked fuka protivietor tak lahko cez 120... ked to este napr. zadupnes hore zelenym dvorom(zrychlujes zo 60 na 140 do prudkeho kopca, cize ides 2km s plynom na podlahe) tak mas 125°C ani nevies jak...