Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
Tak ja zas 99% času stojím na rovine. A pokiaľ viem aretacny kolík toho zvládne až až az... A hlavne... Mam starú krabicu
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
Nie ten kolik toho zas az tak moc nezvladne, a hlavne u 5HP, u 6HP je to o nieco lepsie, ale furt to neni vsemozne, neraz som to objednaval, 8HP to ma lepsie vyriesene (CAN poziadavka na rucnu brzdu)
.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Ja dávam ručnú vždy... ...aj na rovine...
Zastanem na mieste kde a ako chcem stáť, šliapnem na brzdu, D/R → N, zatiahnem ručnú, uvoľním nožnú brzdu, N → P, vypínam motor, odchádzam...
Niektoré autá s automatom, ktoré šoférujem, mi nedovolia bez nožnej brzdy zmenu N → P.
V takých autách, hoci sú firemné, postupujem obdobne. Zastavím na mieste nožnou brzdou, D/R → N, zatiahnem (aktivujem) ručnú (parkovaciu) brzdu, uvoľním nožnú brzdu, opäť šliapnem nožnú brzdu, N → P, vypínam motor, odchádzam...
Na aute s manuálnou prevodovkou som nezvykol dávať ručnú, ak som nezastal v kopci...
"dvojitý" výšľap brzdy možno niekomu príde vtipný, ale mne nie... ...nie je to moja práca, ale ak už náhodou niekedy v práci sadnem do jašterky, alebo do ešte väčšej, čo sa nemôžem vydržať pozerať na okolitý amaterizmus, tak okrem toho že po odparkovaní do garáže ich jediný nechávam popri cigaretke bežať, tak po vypnutí motora znova zapínam zapaľovanie a chaoticky spúšťam všetky smery ovládania hydrauliky, nech sa vytlakuje... (zapaľovanie preto, že dobrá polovica funkcii je ovládaná elektricky, nie priamo hydraulickým mechanickým rozvádzačom - "páčkou")
Zajtra naozaj skúsim zavolať na tú STK, či by ma nezmerali, nedá mi to pokoj...
Zastanem na mieste kde a ako chcem stáť, šliapnem na brzdu, D/R → N, zatiahnem ručnú, uvoľním nožnú brzdu, N → P, vypínam motor, odchádzam...
Niektoré autá s automatom, ktoré šoférujem, mi nedovolia bez nožnej brzdy zmenu N → P.
V takých autách, hoci sú firemné, postupujem obdobne. Zastavím na mieste nožnou brzdou, D/R → N, zatiahnem (aktivujem) ručnú (parkovaciu) brzdu, uvoľním nožnú brzdu, opäť šliapnem nožnú brzdu, N → P, vypínam motor, odchádzam...
Na aute s manuálnou prevodovkou som nezvykol dávať ručnú, ak som nezastal v kopci...
"dvojitý" výšľap brzdy možno niekomu príde vtipný, ale mne nie... ...nie je to moja práca, ale ak už náhodou niekedy v práci sadnem do jašterky, alebo do ešte väčšej, čo sa nemôžem vydržať pozerať na okolitý amaterizmus, tak okrem toho že po odparkovaní do garáže ich jediný nechávam popri cigaretke bežať, tak po vypnutí motora znova zapínam zapaľovanie a chaoticky spúšťam všetky smery ovládania hydrauliky, nech sa vytlakuje... (zapaľovanie preto, že dobrá polovica funkcii je ovládaná elektricky, nie priamo hydraulickým mechanickým rozvádzačom - "páčkou")
Zajtra naozaj skúsim zavolať na tú STK, či by ma nezmerali, nedá mi to pokoj...
Re: Všeobecná diskusia
co je pravdy na tom ze ak parkujem bez rucnej, tak ako stojim do kopca, mal by som dat 1
ak z kopca, tak R(teda vzdy naopak ako je kopec)? pride mi to ako uplna blbost, ale vsetci ma horlivo presviedcaju ze to tak ma byt...
ak z kopca, tak R(teda vzdy naopak ako je kopec)? pride mi to ako uplna blbost, ale vsetci ma horlivo presviedcaju ze to tak ma byt...
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
Tak ja mam hlavne w5a580.... Ručnú mam naprosto v poriadku, ale stretol som sa s autami kde nie, tak proste radšej nebrdzit.... Niekde som čítal (fakt uz neviem kde) ze to je stavané na plné zaťaženie v nejakom uhle v kopci... A hlavne, neradim to ostatným, nech to robia... A nie, určite sa nesmejem na dvojitom vysliapavani. A snáď každá prevodovka ta nepustí do P bez brzdy
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Moje Subaru - do P zaradím bez zošliapnutej brzdy.
Z P už bez brzdy neprevolím nikam...
Ak sa s tým Subaru pohybujem, povedzme po parkovisku, už bez plynu, spomaľujem... ...zrazu, ak je naozaj ticho a ja mám vypnuté rádio, vetráky, všetko, tak pri určitej rýchlosti ktorá je veľmi blízka nule je počuteľné veľmi jemné, nie mechanické, skôr elektromagnetické, cvaknutie. Po tomto cvaknutí už ide z hocičoho do P bez brzdy.
- hulo92
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4788
- Dátum registrácie: Pi 06. Feb, 2009, 19:50
- Bydlisko: Sereď
Re: Všeobecná diskusia
to iste aj peugeoty aj citrony idu suchat do Pcka bez brzdy
Re: Všeobecná diskusia
Je nejaka moznost v okoli KE bezpecne zablbnut autom na limite? Ci okrem slovakia ringu na svk vobec nic?
Re: Všeobecná diskusia
Ak chceš blbnúť, Jahodná alebo smer Baška, ale musíš ostať pod limitom, lebo tam veľmi nieje priestor na chybu, ak chceš limit aj nájsť, opustené letiská sú na tento účel super, neviem ako je to s prístupom tam, ale v Rozhanovciach zvyknú byť aj zrazy, jasné, nemáš tam zákruty, ale tie si predsa predstavis
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
jj treba robit servis preto pozeram po 2x drahsom logika
Re: Všeobecná diskusia
jahodna je dobra, problem je ze este nemam nejaku predstavu kde ten limit +- je, a nerad by som ho omylom nasiel na jahodnej...
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7076
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia
Chod na dargov.-siroka cesta Alebo kosice-gelnica ale zvierata jak svina
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia
Na dargove je vhodne si vsimnut aj tie kriziky pri ceste.
Posledne 2 zakruty moze niekoho trafit oproti.
Posledne 2 zakruty moze niekoho trafit oproti.
.
Re: Všeobecná diskusia
aj o dargove viem samozrejme, ale hladam nieco uzavrete... ale tamto mi pride este omnoho nebezpecnejsie ako jahodna, kvoli velmi vysokym rychlostiam
skusim to letisko pri rozhanovciach
skusim to letisko pri rozhanovciach
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Ved naco investovat do servisu ked sa da predat a kupit novsie a lepsie nie?
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs