Všeobecná diskusia
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5859
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
tak kupit si auto pre seba je zaklad no. na to su potom sleepers ked sa chces vyhnut komentarom. (a najlepsie tdi )
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
V prvom rade ich treba mať na háku...
Kúpil si si ho, aby ti robilo radosť... ...robí?
Vedel si čo sa môže vyskytnúť a koľko to stojí a koľko to vydrží?
Stoji to TEBE za to?
Ak je odpoveď áno, iba sa usmievaj
Kúpil si si ho, aby ti robilo radosť... ...robí?
Vedel si čo sa môže vyskytnúť a koľko to stojí a koľko to vydrží?
Stoji to TEBE za to?
Ak je odpoveď áno, iba sa usmievaj
Re: Všeobecná diskusia
na hate si zvyknes, v praxi mozes mat u prdele tvoje auto tvoja vec.
Re: Všeobecná diskusia
Tak si to solicham 110 domov a zamnou sa zacala lepit cierna A6 avant starsia. Tak som mu pridal jendo s druhym, a dal ma, predbehol dupol nato, ja tiez a bolo vidiet ze mu to islo lepsie ja som uz nad 160 nemal odvahu, ale ta cierna hmla co zasebou niekolko km mal bolo sialene A vobec ma to netrapy.
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
ja som cakal rozuzlenie s majakom
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Všeobecná diskusia
To by som sa asi zahrabal keby ma v sportiaku s 18tkami z vyroby fukla dizlova a6tka.
.
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
na to zivicu na aute som kupil toto https://www.alza.sk/hobby/sonax-odstran ... 411496.htm netusim co to vlastne je, ale jemne som nafukal na sklo, zotrel, a zivica bola prec. predtym som to 15 minut wapkoval horucou vodou a nechcel ist ani za svet.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
ja som ju daval dole technickym benzinom ale ked osm videl kolko bodiek tam je, tak som zobral skrabku na sklokeramicku varnu dosku
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
- Shairachaz
- Používateľ
- Príspevky: 1858
- Dátum registrácie: Ut 11. Mar, 2014, 12:04
- Bydlisko: Kráľovský Chlmec
Re: Všeobecná diskusia
V štandardnom dieslovom to nezažiješ. Ale ani v štandardnom benzínovom, čo RX8 určite nieje . Mal som tú česť sa povoziť na novej dvojlitrovej MX-5 po okreskách, no šialené prdítko. Ale aj na jemne vyladenej E92 335d, alebo Audináckej 3.0 TDI, úplne iné kategórie ako tá MX-5, ale okreskový fun factor tam je. Quattro je potom tiež úplne iná káva ako RWD.
tl;dr - zabaviť sa dá skoro vo všetkom (okrem jedničkovej Fábie 1.0 ) (a SUV)
Hromy Hněvu podřimují na Severu. Podobny dubu, jehož větve jsou plny hnoje, a hnízd nářků, a pláče, snášených na Zemi které spalují Noc i Den a vyvrhují stáda škorpionů a vypouštějí síru smíchanou s Jedem. To jsou Hromy, které jsou okamžitě připraveny rozeřvat se stovkami mohutných Katastrof a statisíců Pohrom, po kterých nezůstane nic a nikdo zde nic nepozná. Jedna skála porodí tisíce, právě když Srdce Člověka dosáhne jeho Myšlenek.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
No lenze ked sa bavime o swifte, bavime sa v kontexte aut, ktore maju tonu a ine vyhody ako zrychlenie. Ked sa bavime o RX8, bavime sa o GT/coupe (skoro) s nizkym taziskom a sportovostou v genoch. Tazko najdes dieslovu konkurenciu pre jedno, ci druhe. Ano, v teme 330i vs 330d uz mozes byt diskusia na urovni. Ja mam dost dieslov v okoli, ktore som si ochutnal. Od nejakej 1.5ky cez cely koncern 1.9, 2.0, 3.0 az po biturbo v 5er. Viem ake peniazky ludia davali, za servis. Zakladna cennikova cena pre spojku+ dvojhmotu na A4 2.0TDI je cez 1000E, retazovy rozvod na 330i je tak za 1500E, automatiky, dpf, vstreky japonske turba ani nehovorim.shajek napísal: ↑Ne 01. Júl, 2018, 12:41 ano odpovedam taktne lebo tu vzdy pride debata ako je swift najlepsi na svete, ako je rx8 najlepsie na svete ... potom ako na pezot stoji lambda 80 a na diesel stoji turbo 30000 a vstreky kus 800 lebo kamosov pes .... to ma vytaca ... nikto z vas tu realne nema vykonnejsi diesel , alebo normalny diesel ... a vytiahnete vzdy nejake firmene hnoje alebo rodinne prdkace, ja som mam cest aj benzin aj diesle, aj slabe , aj silne
cize ano, vzdy taktne upozornim tak isto ako nikto nereagoval na 320d vs 320i , 330d vs 330i ... a to iste plati 1.9TDI (ARL) vs 1.8T
Nie vzdy je to diesel vs. benzin, co sa tyka nakladov. Toto je stara tema, ked kazdy jazdil atmosferu bez priamovstreku a turba s objemom vacsim ako flaska. Diesel mal vstreky, dvojmoty, neskor dpf... Ja by som do sportoveho auta diesel nechcel z principu, rovnako ako by som nechcel automat. Je to kompletne iny zazitok.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
V práci, nákladné VOLVO FL280.
1.5 roka, pravidelne servisované autorizovaným servisom, ~ 61000km.
Prerazený blok durchom, vidieť voľným okom cez blok motora na druhú stranu, diera veľká ako dve päste.
Dve vyletené ojnice, vstrekovacie čerpadlo vytrhnuté z rozvodu motora, visí na palivových vedeniach, taktiež poškodený vzduchový kompresor, voľajaký chladič a bohvie čo ešte nevidno...
1.5 roka, pravidelne servisované autorizovaným servisom, ~ 61000km.
Prerazený blok durchom, vidieť voľným okom cez blok motora na druhú stranu, diera veľká ako dve päste.
Dve vyletené ojnice, vstrekovacie čerpadlo vytrhnuté z rozvodu motora, visí na palivových vedeniach, taktiež poškodený vzduchový kompresor, voľajaký chladič a bohvie čo ešte nevidno...
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Určite áno, naposledy bolo v servise 06.06.2018
Aj tak som naštvaný, znechutený a neviem ešte aký...
1. Auto mi stojí
2. Keď by som si ho kúpil súkromne a nemal taký nájazd a stane sa mi to po záruke, môžem si to hodiť...
Neviem, je mi odporný ten pocit, že máme nové VOLVO, ktoré po tak krátkej dobe má takúto vážnu poruchu...
Teraz som tu mal zákazníka, má fungel nové nákladné auto značky MAN.
Predtým 11 ročného MAN-a.
11 ročný MAN mu ukazoval budík mazania tlak na voľnobehu minimálne 2.5bar za jazdy 4bar.
Tento nový na voľnobehu 0.9bar, za jazdy max. 2.5bar.
Šoférovi sa to nezdá, tak kontaktoval servis. Servis sa vyjadril, že dobré to vôbec nie je, ale nevedia, čo s tým. Že nech sa vyhýba voľnobežným otáčkam. To je pre neho riešenie nijaké, keďže je to auto s hydraulickou rukou a teda veľmi často je vo voľnobežných, alebo takmer voľnobežných otáčkach, kedy sa maže takmer nijako...
Aj tak som naštvaný, znechutený a neviem ešte aký...
1. Auto mi stojí
2. Keď by som si ho kúpil súkromne a nemal taký nájazd a stane sa mi to po záruke, môžem si to hodiť...
Neviem, je mi odporný ten pocit, že máme nové VOLVO, ktoré po tak krátkej dobe má takúto vážnu poruchu...
Teraz som tu mal zákazníka, má fungel nové nákladné auto značky MAN.
Predtým 11 ročného MAN-a.
11 ročný MAN mu ukazoval budík mazania tlak na voľnobehu minimálne 2.5bar za jazdy 4bar.
Tento nový na voľnobehu 0.9bar, za jazdy max. 2.5bar.
Šoférovi sa to nezdá, tak kontaktoval servis. Servis sa vyjadril, že dobré to vôbec nie je, ale nevedia, čo s tým. Že nech sa vyhýba voľnobežným otáčkam. To je pre neho riešenie nijaké, keďže je to auto s hydraulickou rukou a teda veľmi často je vo voľnobežných, alebo takmer voľnobežných otáčkach, kedy sa maže takmer nijako...
Re: Všeobecná diskusia
asi jak ten VW v KE, kde musia pisat vyrobcovi ako nastavit stierace, a nakoniec aj tak nic nezistia
juj, a teraz som si spomenul na to cislo zakazky co si chcel snejk, idem ti ho najst
juj, a teraz som si spomenul na to cislo zakazky co si chcel snejk, idem ti ho najst