Quickycko ked sa niekedy stretnu stratosfery a nastane zapad slnka a nejak sa niekedy stretneme v zostave ja, bago, ty, tak ho poprosim nech ta povozi na tom swistovi
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
bude kako bez toho aby sme prekrocili rychlost 130 kmph
long story short, jazdil som X aut ktore mali 2-3 nasobny vykon oproti napr tomu swistovi, dokedy to auto nie je postavene na take jazdenie mozes mat vykonu kolko chces je ti to akurat tak na odpichy na krizovatke a palenie gum (sice milujem noveho mustanga, je to skvely priklad toho ako vykonne "sportove" auto v praxi nie je az tak sportove, staci ked ho posadis do ostrých zákrut....cize na jahodnej 5L mustang GT - 435 koni vs Leon cupra 2.0l 280 koni, nebolo o com a na mustanga si clovek musel na kopceku holt pockat dokedy sa dovalil
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
A preco? Front slip diferak, brutalne brzdy, turbo
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
)
pochybujem ze s3jka sa da vyskladat s nejakou 1.4kou.. momentalne mi konfigurator ponuka 228 kW (310 K) / Benzin / S-tronic 7-st. / ale tak to keby nam uz prepinalo tak preco nie poriadne, RS3 SP 2,5 TFSI quattro STR 294 kW (400 K) / Benzin / S-tronic 7-st. / za prijemnych 57 350,- EUR. A to se vyplatí
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)