Skúsenosti s RMA cez výrobcov
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13074
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Moja nová G403 má podobné problémy ako tá stará - síce výkon neovplyvňuje ale mám pocit, akoby som robil s 20€ myškou (ešte aj tá by menej "hrkala"). Toť každopádne ich problém, kvalita u nich šla dole, to už fakt je čo výrobca, to žobrácka kvalita.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2133
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
No vyzerá to tak... Skúsim dnes napísať na support a uvidíme, čo na to povedia. Či sa podarí nový kus...
Pomaly tie menej známe značky majú kvalitnejšie spracované výrobky, lebo si chcú získať zákazníkov. Logitech ich má asi dosť, tak to majú na háku, ale aspoň tá ich podpora to balancuje... Samozrejme ak je taká, ako sa o nej hovorí... Uvidíme...
Pomaly tie menej známe značky majú kvalitnejšie spracované výrobky, lebo si chcú získať zákazníkov. Logitech ich má asi dosť, tak to majú na háku, ale aspoň tá ich podpora to balancuje... Samozrejme ak je taká, ako sa o nej hovorí... Uvidíme...
DESKTOP
Spoiler: ukázať
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Mna logitech pri reklamacii g403s odkazal na predajcu, ze oni to so mnou riesit nebudu 
CPU: Intel Core i5 9600k, MB: Gigabyte Z390 Aorus Elite,GPU: EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0, RAM: HyperX FURY 16GB 3200MHz DDR4 CL18, SSD1: Samsung 250GB, SSD2: Crucial MX500 m.2 1000GB, SSD3:Crucial MX500 m.2 500GB, Zdroj: ENERMAX MaxPro EMP700AGT 700W, Chladič: SCYTHE SCKTT-1000 Kotetsu
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Myslim, že to bola alza.
CPU: Intel Core i5 9600k, MB: Gigabyte Z390 Aorus Elite,GPU: EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0, RAM: HyperX FURY 16GB 3200MHz DDR4 CL18, SSD1: Samsung 250GB, SSD2: Crucial MX500 m.2 1000GB, SSD3:Crucial MX500 m.2 500GB, Zdroj: ENERMAX MaxPro EMP700AGT 700W, Chladič: SCYTHE SCKTT-1000 Kotetsu
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2133
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Tak keby som kupoval z alzy, tak riešim cez nich. Lenže do amazonu sa mi to nechce veľmi posielať.
DESKTOP
Spoiler: ukázať
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13074
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Nikdy by som neriešil s predajcom, chceš mať myšku preč na mesiac? Logitech pošle rovno nový kus (alebo ak budú chcieť myš na RMA, tak podľa mňa poriešia dopravu na svoje náklady).
Toto som im napísal do ticketu:.
Potom sa to ďalej riešilo.
Toto som im napísal do ticketu:
Spoiler: ukázať
Potom sa to ďalej riešilo.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Arctic cooling
Takmer 2 roky dozadu som dokúpil priamo od nich náhradný shroud s ventilátormi k Twin Turbo II lebo som pri experimentovaní zle zapojil napájanie vetrákov a odpálil ich. Nedávno jeden vetrák začal rapkať a keďže som kartu aj s Twin Turbo II chcel predať, začal som to riešiť. Poslal som mail s opisom problému, na druhý týždeň som mal doma nový, netrebalo nič zasielať, nahrávať video problému ani nič podobné.
Ukážkový customer support.
Takmer 2 roky dozadu som dokúpil priamo od nich náhradný shroud s ventilátormi k Twin Turbo II lebo som pri experimentovaní zle zapojil napájanie vetrákov a odpálil ich. Nedávno jeden vetrák začal rapkať a keďže som kartu aj s Twin Turbo II chcel predať, začal som to riešiť. Poslal som mail s opisom problému, na druhý týždeň som mal doma nový, netrebalo nič zasielať, nahrávať video problému ani nič podobné.
Ukážkový customer support.
Spoiler: ukázať
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2133
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Tak som im napísal. Trochu som sa inšpiroval tvojím "dielom". Tiež som nahral video a popísal problémy. Koľko cca trvalo kým ti odpovedali?loleqboleq napísal: Št 08. Nov, 2018, 12:49 Nikdy by som neriešil s predajcom, chceš mať myšku preč na mesiac? Logitech pošle rovno nový kus (alebo ak budú chcieť myš na RMA, tak podľa mňa poriešia dopravu na svoje náklady).
Toto som im napísal do ticketu:.Spoiler: ukázať
Potom sa to ďalej riešilo.
DESKTOP
Spoiler: ukázať
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13074
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Dlho, prvotná odpoveď po pár dňoch, potom pár vymenených e-mailov, myslím, že od momentu, kedy som im napísal a do momentu, kedy mi prišla nová myška prešli 2 týždne.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6254
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Mne Logitech napisal, ze to mam riesit cez Alzu...
Spoiler: ukázať
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2133
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Dnes som dostal odpoveď z Logitech supportu.
V odpovedi boli popísané trobleshoot kroky, ktoré by mohli problémy odstrániť. Väčšinu z toho som skúšal už pred zakladaním ticketu, ale nevadí... Na konci správy odo mňa pani zo supportu žiada Warranty informations (údaje na spodku myšky) a shipping informations.
Odpísal som jej, čo všetko som skúšal a že problémy stále pretrvávajú + som jej poslal požadované údaje.
Uvidíme, čo ďalej...
V odpovedi boli popísané trobleshoot kroky, ktoré by mohli problémy odstrániť. Väčšinu z toho som skúšal už pred zakladaním ticketu, ale nevadí... Na konci správy odo mňa pani zo supportu žiada Warranty informations (údaje na spodku myšky) a shipping informations.
Odpísal som jej, čo všetko som skúšal a že problémy stále pretrvávajú + som jej poslal požadované údaje.
Uvidíme, čo ďalej...
DESKTOP
Spoiler: ukázať
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13074
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Inak, odpísal si im potom na to niečo?
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2133
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Dostal som ďalšiu odpoveď z Logitech supportu. Údajne na slovensko neposielajú replacement-y, že to bude riešené cez Fixit. Mám kontaktovať http:// https:/rma.fixit-service.com/.
Máte niekto skúsenosti s týmto webom?
Máte niekto skúsenosti s týmto webom?
DESKTOP
Spoiler: ukázať
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Ja mám úplne super skúsenosť s Kingston, pokazil sa mi mikrofón na Cloud II písal som na support po pár e-mailov mi poslali úplne nový mikrofón zadarminko úplná spokojnosť.