jzdeny benzin +/- 5k
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: jzdeny benzin +/- 5k
accord, 2.0i. 2.4 sa zhana tazsie a drzia si ceny vyzsie ako 2.0. Nie je to ziadna raketa, ale v premavke sa nestrati. Dalsia moja volba by padla na civic 1.8. Agilnejsie auto ako accord, ale accord to u mna vyhrava komfortom a velkostou. Pozri este toyotu avensis model T25 rocnik 2007/2008. Motorizacia 2.0. Velke, prestrane a komfortne auto, nieco ako accord.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: jzdeny benzin +/- 5k
Keď už sme pri tých väčších autách tak za 5k kúpiš aj Legacy, ale nie je to auto pre každého, spotreba priemer 9l, motory 2.5i berú olej, 2.0R majú zasa drahé nastavenie ventilov ak k tomu príde.
Na druhú stranu máš neokukané auto s výbornými jazdnými vlastnosťami, kopec priestor a ako bonus trvalú štvorkolku
Na druhú stranu máš neokukané auto s výbornými jazdnými vlastnosťami, kopec priestor a ako bonus trvalú štvorkolku
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2589
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: jzdeny benzin +/- 5k
Pri tomto rozpocte by som porozmyslal aj nad Fiat Bravo 1,4 Tjet. Auto ma rozumnu dynamiku a spotrebu, ceny za diely su na rozumnej urovni oproti vyssim triedam (legacy apod) a za tvoje peniaze zozenies aj novsi kusok (rozumej 2010+)
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: jzdeny benzin +/- 5k
Akurát že všetko ide dolu na úkor ročníka, od jazdných vlastností až po komfort...
Diely sú dnes +- rovnako drahé, to je len taký blud z minulosti. Sú veci ako som vyššie spomenul u toho 2.0R, ale bežný spotrebák je za to isté.
Ja som si kupoval predné brzdy komplet a zmestil som sa do 100€, kotúče sú dnes za 30-35€ a platničky to isté...
A ked už sme pri tej technike, tak T-JET je priamovstrek, má turbo a tam to tiež môže prevetrať penaženku, takže by som bol opatrný vo vyjadreniach o nákladoch. Staršie auto s primitívnou technikou vyššej triedy vôbec nemusí byť servisne nákladnejšie
Diely sú dnes +- rovnako drahé, to je len taký blud z minulosti. Sú veci ako som vyššie spomenul u toho 2.0R, ale bežný spotrebák je za to isté.
Ja som si kupoval predné brzdy komplet a zmestil som sa do 100€, kotúče sú dnes za 30-35€ a platničky to isté...
A ked už sme pri tej technike, tak T-JET je priamovstrek, má turbo a tam to tiež môže prevetrať penaženku, takže by som bol opatrný vo vyjadreniach o nákladoch. Staršie auto s primitívnou technikou vyššej triedy vôbec nemusí byť servisne nákladnejšie
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2589
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: jzdeny benzin +/- 5k
ak by bral strednu triedu(legacy), tak opravy naprav, gumy a brzdy budu stat na 100% viac, medzi triedami tam stale rozdiely v cenach dieloch su. Otazna je aj druhovyroba pri Japoncovi. Takisto ak kupi staršie auto, tak riskuje viac poruch elektriky.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: jzdeny benzin +/- 5k
Sada všetkých silentblokov na obe nápravy je za smiešnu sumu predné ramená majú po dva kusy, ratajme tak 50€ a vzadu je toho tak za 100€, keby aj 200€ všetko.
Brzdy sú za facku, či dáš za kotúč na Bravo o 5€ menej je fuk, kupuješ to na 100tkm
Brzdy sú za facku, či dáš za kotúč na Bravo o 5€ menej je fuk, kupuješ to na 100tkm
Re: jzdeny benzin +/- 5k
chlapci, drzme sa temy. Nazory OT nazory si vymente cez SS. Vdaka
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: jzdeny benzin +/- 5k
mozno jednotvarny nazor, ale kedze denne jazdim s oba.
C8G 1.8 VTEC
vyhody:
- ak si prakticky typ, odvezies v tom nenormalne vela vdaka magic seats
- sedacky vies sklopit do rovnej plochy
- 1.8 vtec prakticky bezudrzbovy motor do 250k km
nevyhody:
- dialnica aj na 6ke celkom hlucnejsi ako accord v diesly
- na rovnakych 225/45 R17 je o riadny kusisko tvrdsi ako accord
cize idealny ak sa flakas po meste, alebo medzi mesto, dokaze jazdit aj okolo 6 litrov, realne 7
Accord v 2.2 i-ctdi - sedan
- kufor je sice velky, ale vdaka otvoru tam objemnejsie veci nedas, sklopenei sedaciek ti akurat pomoze pri preprave garnizi
-jazdenie v meste je s tym viac menej utrpenie, zapchy detto (mesto nemyslim napr. Sered ,kde je 1 semafor ) ale realne kde sa plazis od semaforu k semaforu
vyhody:
- ovela komfortnejsi podvozok
- multilink vzadu je citit
- vydrzi hooodne vela
Hrdzavie je diskutabilne, zalezi od kusu a podmienok kde bol jazdeny.
C8G 1.8 VTEC
vyhody:
- ak si prakticky typ, odvezies v tom nenormalne vela vdaka magic seats
- sedacky vies sklopit do rovnej plochy
- 1.8 vtec prakticky bezudrzbovy motor do 250k km
nevyhody:
- dialnica aj na 6ke celkom hlucnejsi ako accord v diesly
- na rovnakych 225/45 R17 je o riadny kusisko tvrdsi ako accord
cize idealny ak sa flakas po meste, alebo medzi mesto, dokaze jazdit aj okolo 6 litrov, realne 7
Accord v 2.2 i-ctdi - sedan
- kufor je sice velky, ale vdaka otvoru tam objemnejsie veci nedas, sklopenei sedaciek ti akurat pomoze pri preprave garnizi
-jazdenie v meste je s tym viac menej utrpenie, zapchy detto (mesto nemyslim napr. Sered ,kde je 1 semafor ) ale realne kde sa plazis od semaforu k semaforu
vyhody:
- ovela komfortnejsi podvozok
- multilink vzadu je citit
- vydrzi hooodne vela
Hrdzavie je diskutabilne, zalezi od kusu a podmienok kde bol jazdeny.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: jzdeny benzin +/- 5k
preboha to nie ..Pronto napísal: ↑St 29. Aug, 2018, 00:07 Za 5 litrov urcite benzin atmosferu. Fakt ti tu niekto radi 407ku s HDi motorom?? WTF??
Pozeram ponuku a auta od 2007 v benzine a 100kw+ co by som ja osobne odporucal, pri benzine tie kilowaty nie su blbost. Najlepsie co tam vidim do 5 tisic je S60tka s 2.4kou atmosferou. Vychytane auto (po 7 rokoch v predaji by malo byt uz v pohode vsetko), bezpecne ako maloco a nezerie to hrdza ako japoncov. Spotreba nie je najmensia ale tragedia to tiez nie je na to co ti to auto ponukne a je to este poriadne Volvo. Napriklad tento kus vyzera fajn.
poznam dvoch s V5 D5tou a obom odišli hlavy motora (resp. narazili valce do hlavy), tam byva problem so syncom a remenom ci retazou..
Spoiler: ukázať
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: jzdeny benzin +/- 5k
ked uz, tak D5 je I5, teda RADOVY 5 valec, nikdy nebol V5. V5 bola jedina len ta hatlanina od vw s tou 2.3.
A ako mohli valce narazit do hlavy ? mozno tak piesty, ale skor by som povedal, ze podpalilo piest a uz to slo ruka v ruke, ale urcite mali cez pol mega (aspon real)
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: jzdeny benzin +/- 5k
V5 = 5-valec lol D5; tak som to myslel....
Nemali cca 190k a 300k.
Nemali cca 190k a 300k.
Spoiler: ukázať
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: jzdeny benzin +/- 5k
to V predtym neznamena pocet valcov, ale ich umiestnenie .....
mozno na tacho mali 200-300k km, realne mozno okolo pol mega
mozno na tacho mali 200-300k km, realne mozno okolo pol mega
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs