SKiLEX napísal: ↑Št 14. Jún, 2018, 20:28
tak, dneska sa potvrdilo ze do KE VW autorizaku viac auto nevkroci... Na prehliadke sme sa stazovali ze stierac pri stierani klopka o spodnu hranu, neopravili to, technik tvrdil ze sa to nastavit neda, ze bude kontaktovat vyrobcu a ozve sa, samozrejme sa uz nikdy neozval
V Presove sa na tom z chuti zasmiali, nastavili to na pockanie vonku pred predajnou...
daj im robit nieco seriozne ked stierac nastavit nevedia
Snake napísal: ↑Pi 15. Jún, 2018, 00:01
Hod mi cislo zakazky, dik
sice neskoro, teraz som si na to spomenul a poslal
snake: tie som si aj ja dal namontovat, aby som menej prasil za sebou. Mozem ti hodit VIN do spravy, ze by si mi pozrel tieto servisne hlasenia? Caka ma este jeden zarucny servis, tak nech pripadne doriesim tieto malickosti.
inac co je ten zoznam? nic z toho menovaneho som zatial nespozoroval, ale na fore cekom to sem tam spomenie ze viaze sa to automaticky na kazdy karoq ci enaku seriu, ze toto mam/mozem ocakavat? zatial nic tragicke. to cukanie popisuju ludia pri manuale. a hej tie lapace sa mi osvedcili an amzde uz ze mne hlavne nezasierali kufor, neviem to presnejsie vysvetlitl ale nespini/prach celkovo od kolies.
ale na sedadle mojom som si vsimol urcite casti co su zosite, ako keby sa mali roztrhnut ze bduem to riesit asi na dalsej /1 prehliadke pri 30tis, ked mi dali taky interval.
blbe je, ze skoda/vw aj pri tom motore uz vobec nestanovuje vek na vymenu remena, kedze niekto neda tych 210k ani za 12 rokov. Kazdopadne uz to bude po zaruke, tak autorizaku to moze byt jedno...
a to ten remen az tak degraduje s casom na novych autach?
na starom bolo po 22 rokoch a 160k km stale povodny [ano ten som mal menit niekde pri 120k km a stale slapal vpohode]
na druhom je po 20 rokoch a 60k km [nie, ziadne dalsie cislo mi nevypadlo, fakt tak maly najazd] taktiez stale ten povodny
no, vyjadril som sa nie moc presne. Remen je az ten posledny problem .. rozsype sa vsetko okolo az potom remen. Vyslovene vsetko okolo, videl som ich viacej jeden pri 140k mal sice remen ako tak ok, ale kladka/y tak hucala ze sa kvoli nej musel robit, dalsi bol 160k .. ako prve proste zacne vzdy tiect pumpa a hucat kladky
j, aj CGLB ma 210k/5r ale znami menil po 110k/3r lebo kladky boli aboslutne zle
EDIT: double post
wingo napísal: ↑Pi 04. Jan, 2019, 08:30
Aký japonský diesel, japonský diesel je Honda i-DTEC ktorý pokiaľ viem je vydarený, Nissan berie diesle od Renaultu či nie?
YD25DDTi neviem ci tento motor ktory je v almere a pyta sa nan je od renaultu .....
hej hej podarene diesle ala D4D alebo ine kde su na 4valce 3 vyvazovaky (hej, chapeme nadsazku)
Chris, pozri, zrovna ten motor co spominas som este nevidel/neopravoval - zato ostatnych bohate .... a to ze to je motor roku ma znamenat co? Aj BMW N47 bol motor roku a nezda sa mi ze by to aspon trochu suviselo s realitou samozrejme, nechcem urazat ani nic, ale proste japonske diesle nie...
Naposledy upravil/-a shajek v So 05. Jan, 2019, 11:34, upravené celkom 1 krát.
Tak o 620€ odlahceny, rozvod nevyzeral este zle ale ani by som zanho ruku do ohna nedaval. Pumpa ale bola celkom zaujimava: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5CBCF23F
Klinovy remen vyzeral tiez este celkom ok, videl som aj horsie, ale je to vsetko vymenene aj s kladkami, napinakmi atd, k tomu este vymenene naplne a filtre. Vzduchovy vyzeral hrozne, 60 000 ci kolko mi vravel skodovkar je mrte vela podla mna.