Chris napísal: ↑Ut 08. Jan, 2019, 17:56
yesper: hej, kedze tie hybridy teraz tak kradnu, ze je to este lakavejsie ako octavia
to je dobrá a dôležitá poznámka bývam na sídlisku a parkujem vonku, garáž k dispozícii nemám, takže musíme prihliadať aj na tento fakt
(+ dlhodobé pôsobenie počasia na lak a karosériu ak sme sa už dohodli na tom, že niektoré autá vo výbere sú menej odolnejšie voči hrdzi než ostatné)
Tak jeden nazor aj odo mna, kedze je to trochu moja salka kavy, ktoru nepijem.
K Hjundaju sa uz vyjadrili, Seat by som si nekupil uz len kvoli tomu, ze je medzi kradnutejsimi znackami na Slovensku a na velke nestastie Škodiaq si nemozes kupit, lebo to nie je SUV. Inak je to samozrejme uplne skvele a vyhodne auto. Citrony a Peugeoty vlastne ani nepoznam. Ale toto som chcel...
Pri podmienkach 30 tisic eur, SUV a nove auto by som ani len pikosekundu nerozmyslal a zobral len a jedine Subaru Forester.
Ziskas japonske spolahlive auto, ktore sa niecim odlisuje (boxer motor) a nikdy tam nebudes musiet servisovat turbo (ziadne nema - skus najst druhe take auto). Clovek v mojom okoli ho ma od novoty, vozim sa v nom pomerne casto, pochodili sme rozne offroad cesticky. To auto je proste dobre. Tichucke, netrasie, odvezie toho naozaj dost, dobry vnutorny priestor a hlavne je bezpecne. Ani len neviem, kolkokrat sme uz v nom isli z hory a ja som si podriemkaval na zadnom sedadle. Ten boxer ma nieco do seba. A na atmosfericky dvojliter to jazdi fakt na vypary (5-6 L/100 km po dialnici pri normalnej rychlosti). A ta stvorkolka je tiez ich trademark. V strednom offroade sa to auto dostalo vsade kam ja na Jeepe.
Takze japonske auto (spolahlivost), 2-liter bez turba (fuck off vsetkym 1.2-litrovym modernym zazrakom), bezpecnost, asi najlepsia SUV stvorkolka, nekradne sa a este sa aj zmesti do tvojej ceny. Za 30 papierov ho mas, priplatis 1500 eur a mas aj Eye Sight system, co by som si urcite dal. Ak je to uz velmi vela, predajca urcite rad da zlavu, alebo najdes nejaky predvadzaci kus z predajne.
zachary: kamos riesil podobny vyber, za 30k a nakoniec zobral skladovku CRV 4G 2.0 Vtec s 5AT, sice pomale, spolahlivev Executive vybave. Vo finale mal este RAV4 2.5 vvti hybrid za 30k obidva, ale kvoli kradezam atd skoncil u hondy.
ďakujem za názory zoom, Pronto, CageJ, Chris
tak do výberu pridávam RAV4 2,5 e-CVT hybrid a Forester 2,0i-L CVT
RAV4 sa tak veľmi kradnú?
práve som sa chcel aj spýtať- čo taká nová (2019) Honda CR-V 1,5 VTEC Turbo resp. 2,0 iMMD Hybrid - aj keď tá už ide cez rozpočet..
resp. ako píše Chris CR-V 4G 2,0 ?
alebo Mitsubishi Outlander 2,0 MIVEC CVT?
Outlander nie, to auto ma vela blbych rieseni. Ved si ho chod pozriet a uvidis. To iste Xtrail - neskutocne lacno posobiace materialy interieru aj exterieru. Skus napriklad na tychto autach stlacit v strede dveri plech. Sam budes prekvapeny ze aj plechovka Heinz s fazulami ma pevnejsi plech
na CR-V som akosi zabudol, nejak som myslel, ze je mimo cenu
na Forestrovi sa chod previest a porovnaj si jazdu aspon s jednym zo stvorice RAV4, CR-V, XC40, Tiguan
obmedzovat sa na auta, ktore sa nekradnu je dost blbe
uz davnejsie som pozeral video ako napr toto: https://www.youtube.com/watch?v=PUXCKaR9ZUo a nepride mi az taky super ten subaru 4x4 pohon, nie je zly samozrejme... na snehu reaguje akoby neskor.
Pronto napísal: ↑Št 10. Jan, 2019, 12:01
Outlander nie, to auto ma vela blbych rieseni. To iste Xtrail - neskutocne lacno posobiace materialy interieru aj exterieru.
X-Trail ani neuvažujem ohľadom Outlanderu som to netušil, nemá ho totiž nik v okolí.. nižšia cenovka asi tiež bude odrážať kvalitu
Andre napísal: ↑Št 10. Jan, 2019, 12:24
na CR-V som akosi zabudol, nejak som myslel, ze je mimo cenu
na Forestrovi sa chod previest a porovnaj si jazdu aspon s jednym zo stvorice RAV4, CR-V, XC40, Tiguan
obmedzovat sa na auta, ktore sa nekradnu je dost blbe
Nová CV-R 2019 je už fakt asi mimo cenu, jedine predchádzajúca generácia, ako píše Chris. Len staršie CR-V mali myslím nižšiu svetlú výšku ako aktuálny model.
Aký rozdiel v jazdných vlastnostiach predpokladáš oproti uvedenej štvorici?
Jasné že sa nemôžem riadiť primárne tým aby som kúpil auto "ktoré sa nekradne", ale nakoľko parkujem voľne na sídlisku musím trošku prihliadať aj na to + čo najideálnejšie auto zabezpečiť (napr. VAM systém?)
spomenulo sa tu už nespočetne rôznych motorizácii od 1,6 (turbo) až po 2,5 hybrid..
samozrejme k takému autu patrí aj adekvátne silný motor čo niečo potiahne- neriadim sa prioritne spotrebou, ale je niektorý z nich vyslovene problémový?
Sestra sa rozhodovala pred 2 rokmi medzi Forester, RAV-4 a CR-V
CR-V ma nejake problemy s motormi, Forester tiez ma nieco, aj ked vsetko ostatne je na nom fajn. Skoncila pri RAV-4 s VAM R1, dokonca len hladky 2.0 lebo ved po meste s tym nechodia, na to maju i20 ... ale keby mali moznost, idu teraz do hybrida a znova do RAV-4. Tie 2.0 su sice poslabsie, ale na to auto relativne stacia pre plne nalozene auto s 2 osobami a spolahlivost je na vybornu..
Ja si myslím že pokial nekupuješ koncernovku tak si nemusíš robiť starosti s nejakým zabezpečením, pri Subaru by som sa bál o auto jedine tak pri STi-čke
@Chris konkretne 1.5 turbo motory, ktorym zas trepe benzin do oleja najdes vsade mozne referencie na to, ci u nas alebo v zahranici, co sa 2.0 VVTi tyka, asi aj zalezi od jazdneho stylu (ale to plati pri vsetkych motoroch aj tak)