Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

Používateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6233
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Vieden/Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa icefire »

Tiez sa mi to zda nejake cudne, v i30 Kombi som jazdil (na firme nam menili cely motor v zaruke pri 55t km lebo sme nastastie chodili iba k nim na zarucne), ale terno to nie je ani oproti mojmu Aurisu. Lancer je asi kusok vyssie.
Spoiler: ukázať

i5-12600K + Noctua NH-D14 + 2x Noctua @ MSI PRO Z690-A DDR4 - WD SN550 1TB @ Win10 PRO + WD RED 3TB - ASUS TUF 3070 OC 8GB + Alienware 3418DW G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM850x (2021) - Fractal Define R2 + 3x Noctua - Logitech G502 + Glorious PC Gaming Race Stealth Extended + Ducky One SF - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox Series X Wireless Controller & Wireless Receiver - Philips 55PUS730412
Používateľov profilový obrázok
Tomasjerry
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2284
Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Tomasjerry »

Urcite jazdil na spotrebu. Potom jasne ze je lenivy :) Zato i30 vie potiahnut okolo 2000 ;)
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
Používateľov profilový obrázok
Jednoduska
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 5859
Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
Bydlisko: Kosice, 040 01

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Jednoduska »

Tak atmosfera je pre ludi casto zaludna, pri 3k uz radia vyssi stupen a potom v turbo auticku to veru pocitovo dopadne takto, ze to taha lepsie. Presne pri 2000 ano, pri 5000 uz tak nie :) ale sam sa tesim na komfort turbo motora.
Používateľov profilový obrázok
hawkeye
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 6647
Dátum registrácie: Ut 06. Jan, 2009, 19:12
Bydlisko: Trnava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa hawkeye »

ale no tak...Lancera som mal skoro 7r, i30 zopar mesiacov
Nehovorim o zakrutach - tam lancer sedi jak serbel na riti, pricom i30 je family car, ktore sa naklana...Rovnako viem ako treba chodit na motore bez turba a rovnako viem ze Lancer chytal dych nad 4k otackami

Takze najazdene na Lancerovi mam a na i30 taktiez...
Hovorim o pocite z motora a pocitivo je i30 rychlejsia v kazdej rychlosti lebo turbo efekt...Na druhej strane to papierovo vyzera asi takto

0-100
Lancer 9.8s vs i30 8.8s

Nekadim na Lancera - to auto je skvele, hovorim o tom turbo efekte ;)
Spoiler: ukázať
i5-6600k@4600Mhz + asus sabertooth z170 Mark1, 16GB RAM, Sapphire Nitro R9 390 Fury, Seasonic SnowSilent 750W Platinum all in Silverstone Fortress FT02
Používateľov profilový obrázok
Andre
TV & Audio expert
TV & Audio expert
Príspevky: 11569
Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: Žilina

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Andre »

180 vs 240 Nm
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Používateľov profilový obrázok
hawkeye
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 6647
Dátum registrácie: Ut 06. Jan, 2009, 19:12
Bydlisko: Trnava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa hawkeye »

a?
vylucuje to co som napisal?
Spoiler: ukázať
i5-6600k@4600Mhz + asus sabertooth z170 Mark1, 16GB RAM, Sapphire Nitro R9 390 Fury, Seasonic SnowSilent 750W Platinum all in Silverstone Fortress FT02
stefan222
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7077
Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
Bydlisko: Prešov(39)

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa stefan222 »

Ten zatah je mega. Tiez si neviem oredtavit navrat k atmosfere a sam dumem nad dieslom este ze pohladkam. A to som lancera mal 2roky a aj onanovany skyactiv 88 a 121kw a saplave 1,5tsi mi pride zatim najlepsie. Dnes som inac zabludil v ba a siel som cez neaku zahradkarsku oblast a posuchal so karoq kde sa dlao dole z bokoch. Ale som sa modlil aby defekt som nemal a nevyskocil bezdak na mna z neakej chatky. Hold navi v aute is da best
hry- ps5
doma-HP probook
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5829
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa SKiLEX »

Ono ked TSI zadupbes plny plyn v 3000rpmtak kukas ze fuuu, to ide

A bolo by to super keby to netrvalo tak max do 4500rpm, odkedy to uz polavuje, az dojdes niekde k 5500 kde to uz taha znacne menej ako v 3000

Viac mi vyhovuje ked to pekne rastie az po obmedzovac, ani neviem preco, lebo logicky by mal byt 1. Pripad lepsi...
shajek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4796
Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
Bydlisko: Pravenec

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa shajek »

logicky ani nie
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Používateľov profilový obrázok
icefire
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 6233
Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
Bydlisko: Vieden/Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa icefire »

hawkeye napísal: Ut 22. Jan, 2019, 17:39 a?
vylucuje to co som napisal?
Tak ked si nemal turbo doteraz, tak hej. Ja ked som mal Rapidku s turbobenzinom tak moja spotreba sla v meste cez 13 litrov :D Ja radsej atmosfera za mna. Ale tak to zrychlenie tam samozrejme je, ale i30 by som naozaj neoznacil v mnohom ako lepsie jazdne vlastnosti vs Lancer.
Spoiler: ukázať

i5-12600K + Noctua NH-D14 + 2x Noctua @ MSI PRO Z690-A DDR4 - WD SN550 1TB @ Win10 PRO + WD RED 3TB - ASUS TUF 3070 OC 8GB + Alienware 3418DW G-Sync - Kingston HyperX Predator 16GB 3000MHz - Corsair RM850x (2021) - Fractal Define R2 + 3x Noctua - Logitech G502 + Glorious PC Gaming Race Stealth Extended + Ducky One SF - Xonar DX + HyperX Cloud + Behringer MS16 - 2x Xbox Series X Wireless Controller & Wireless Receiver - Philips 55PUS730412
Používateľov profilový obrázok
lacika
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4278
Dátum registrácie: Pi 11. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: KE

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa lacika »

Ano.. atmosfera je super..
ale lancer 1.6 nic moc..
1.8 cka bola v pohode, taku v sportbacku som aj chcel... ale stale to nebolo ono..
passerati v 2.0 atmo to uz islo lepsie..
passat 2.8 uz bol iny masaker.. ale tam mi kazil dojem hydromenic na rozjazde..

A co sa turba v benzine tyka, tak 0.9TCe to nefunguje ani s turbom... 1.2 Tce zase ziaden wow efekt..
ale 1.4T od suzuki.. to uz malo konecne kone a krutak.. + 4wd, tam uz bol wow efekt..
1.6 T-GDi som neskusal, ale musi to ist, ked to zerie 9l na 100 pri normalnej jazde :D

opat kazde auto bolo v inej emisnej norme.. tak porovnania mozu byt len subjektivne :)
Používateľov profilový obrázok
hawkeye
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 6647
Dátum registrácie: Ut 06. Jan, 2009, 19:12
Bydlisko: Trnava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa hawkeye »

icefire napísal: St 23. Jan, 2019, 13:32
hawkeye napísal: Ut 22. Jan, 2019, 17:39 a?
vylucuje to co som napisal?
Tak ked si nemal turbo doteraz, tak hej. Ja ked som mal Rapidku s turbobenzinom tak moja spotreba sla v meste cez 13 litrov :D Ja radsej atmosfera za mna. Ale tak to zrychlenie tam samozrejme je, ale i30 by som naozaj neoznacil v mnohom ako lepsie jazdne vlastnosti vs Lancer.
ja nikde ani netvrdim ze ma lepsie jazdne vlastnosti jak lancer.
zrychlenie ma i30(1.4l) lepsie a je pohodlnejsie
Spoiler: ukázať
i5-6600k@4600Mhz + asus sabertooth z170 Mark1, 16GB RAM, Sapphire Nitro R9 390 Fury, Seasonic SnowSilent 750W Platinum all in Silverstone Fortress FT02
Používateľov profilový obrázok
SKiLEX
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5829
Dátum registrácie: Po 09. Mar, 2015, 16:13
Bydlisko: KE

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa SKiLEX »

ono 0.9tce pekne vystihuje tento test od pjandu na autofore http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... vy-omyl/?2
Pohonné jednotce tohoto Renaultu jsem po pár dnech začal říkat <>tronic, čtěte si to jak chcete. Tříválcový turbomotor 0,9 TCe si pevné spojení se značkou zaslouží, neboť je to skutečně třída sama pro sebe, s něčím podobným se v produkčním autě setkáte jen ojediněle
Používateľov profilový obrázok
sh4d0wko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1354
Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa sh4d0wko »

nejaky typ?

pri rozbehu mi zatrasie autom ako ked je malo plynu... ked sa rozbieham cisto na spojke tak to vibrovanie / trasenie alebo ako to nazvat je velmi vyrazne... ide o hondu civic 2010 g8 1.8čka ivtec... porovnavali sme to aj z civicom g8 ale type r a tam sa auto krasne rozbehne cisto na spojke a aj cely rozbeh a radenie je smooth

mechanik to tipuje na nesymetricky utiahnutu spojku, zasratu skrtiacku klapku alebo problem s tempomatom... ale hovoril ze sa mohlo aj stretnut vela tolerancii (spojka, zotrvacnik, lozisko, atd) ale zatial sme este nic nemenili alebo nerozoberali lebo on sam nevie kde zacat (a to je podla mna paaan mechanik)
undertaker007
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1184
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
Bydlisko: Žilina - Vlčince II

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa undertaker007 »

Aj ja mám problém.
Teda neviem, či to je problém, alebo je to normálny prejav, ale lezie mi to na nervy.
Keď si chcem pustiť zadný ostrekovač, veľmi dlho trvá, kým začne striekať kvapalina.
Ako keby mi kvapalina z vedení "spadla" späť do zásobníka.
Je to normálne, alebo mám niečo poškodené?
Dá sa s tým niečo robiť?

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"