Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
Tak hole polo zacina na 12 200e, nemoze byt hola pezotka drahsia Fotky nice siel by som sa povozit. Tie plastove srajdy nad kolesami su dost divne - skor mi to sedi na crossover kasnu nie na toto ale budis.
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Všeobecná diskusia
ja viem ze to je starsi model
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5859
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
Mne sa paci nova kia soul a samozrejme v europe nebude, nech nekazi predaje suv stonic. Smutok.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Jednoduska, jak nebude, sak e-Soul sa ma v EU predavat. Ak myslis so spalovacim motorom, tak to bude najskor tym, ze uz v poslednych rokoch sa predalo viac elektricky modelov Soul-u ako spalovacich.
FVE 12.45 kWp V/Z
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5859
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
No oficialne sa pisalo ze elektricky prave preto, lebo tu mame stonic a tomu nechcu narusat predaje.
Velm isa mi paci ponuka 2.0 atmo zaklad popripade 1.6 turbo kto chce viac, krasna paleta motorov na jednoduche auto
Takze logicky som prave dostla ponuku na Mercedes R 320CDI airmatic kedze hladam jednoduche rodinne auto Silno som nalomeny
Velm isa mi paci ponuka 2.0 atmo zaklad popripade 1.6 turbo kto chce viac, krasna paleta motorov na jednoduche auto
Takze logicky som prave dostla ponuku na Mercedes R 320CDI airmatic kedze hladam jednoduche rodinne auto Silno som nalomeny
Re: Všeobecná diskusia
nova corolla vonku https://www.stream.cz/garaz/10030717-toyota-corolla velmo pekny design.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
https://imgur.com/MknBPC1
2.0TDI 110kw, ea288 nutz... to sa akoze ten emisny skandal tyka aj tychto novsich?
v autorizaku k tomu nechceli povedat nic viac ako je na papieri
co to je? nechat im to urobit? vyhnut sa tomu?
2.0TDI 110kw, ea288 nutz... to sa akoze ten emisny skandal tyka aj tychto novsich?
v autorizaku k tomu nechceli povedat nic viac ako je na papieri
co to je? nechat im to urobit? vyhnut sa tomu?
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Mozno nasli nejaky problem s AdBlue. Ja mam ten isty motor, ale bez AdBlue (iba s DPF). Snake, vies o tomto nieco? Inak za seba by som to nechal spravit, no tak sa zvysi spotreba AdBlue, ktore aj tak nejak drahe nie je.
Jednoduska, v EU zabudni na akekolvek 2l atmosfery u novych aut (snad s vynimkou Mazdy a poslednych pohykanov). Ak bude nejaka 2l atmo, tak to bude uz iba s hybridom.
Jednoduska, v EU zabudni na akekolvek 2l atmosfery u novych aut (snad s vynimkou Mazdy a poslednych pohykanov). Ak bude nejaka 2l atmo, tak to bude uz iba s hybridom.
FVE 12.45 kWp V/Z
Re: Všeobecná diskusia
Netykal sa dieselgate iba ea189?
Re: Všeobecná diskusia
Lenze to nie je dieselgate
Technická podstata
Na vozidlách T6 so vznetovým motorom, ktoré sú schválené ako osobné vozidlá (M1) a boli vyrobené v určitom období, môže dôjsť počas regenerácie filtra pevných častíc k zvýšeniu emisií oxidov dusíka.
Riešenie
Na všetkých vozidlách, ktorých sa servisné opatrenie týka, treba nanovo programovať riadiacu jednotku (RJ) motora.
V závislosti od individuálneho jazdného profilu sa následkom aktualizácie softvéru zvýši spotreba redukčného činidla AdBlue. Spotreba redukčného činidla AdBlue sa tak bude rovnať spotrebe AdBlue porovnateľných aktuálnych vozidiel v sériovom stave vyrobených po marci 2018. Vzniknutú nadspotrebu redukčného činidla AdBlue bude spoločnosť Volkswagen kompenzovať bez uznania právneho záväzku. Pre tento účel sa vyplatí pri aktualizácii softvéru čiastka v hotovosti vo výške 100,-€. Platí to aj pre zákazníkov, ktorých vozidlá už v rámci predchádzajúcej návštevy servisu absolvovali aktualizáciu softvéru riadiacej jednotky motora.
Technická podstata
Na vozidlách T6 so vznetovým motorom, ktoré sú schválené ako osobné vozidlá (M1) a boli vyrobené v určitom období, môže dôjsť počas regenerácie filtra pevných častíc k zvýšeniu emisií oxidov dusíka.
Riešenie
Na všetkých vozidlách, ktorých sa servisné opatrenie týka, treba nanovo programovať riadiacu jednotku (RJ) motora.
V závislosti od individuálneho jazdného profilu sa následkom aktualizácie softvéru zvýši spotreba redukčného činidla AdBlue. Spotreba redukčného činidla AdBlue sa tak bude rovnať spotrebe AdBlue porovnateľných aktuálnych vozidiel v sériovom stave vyrobených po marci 2018. Vzniknutú nadspotrebu redukčného činidla AdBlue bude spoločnosť Volkswagen kompenzovať bez uznania právneho záväzku. Pre tento účel sa vyplatí pri aktualizácii softvéru čiastka v hotovosti vo výške 100,-€. Platí to aj pre zákazníkov, ktorých vozidlá už v rámci predchádzajúcej návštevy servisu absolvovali aktualizáciu softvéru riadiacej jednotky motora.
.
Re: Všeobecná diskusia
Cize naklusat, zobrat 100€ a nestarat sa, chapem
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5859
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia
Stefan to sa ti povie ze zober, ale servisovat vzduchovy podvozok ked idem na limit a staviame dom. heh.
a hej ako, tie atmo benziny miznu, co uz, budeme kupovat jazdenky
No zijeme len raz, mozno konecne odskusam dieslovsky tah odspodu, 510NM v 1600 otackach znie celkom lakavo
Uvidim.e dnes bude swift nalesteny (iba zaklad 1 stupnovkapred predajom), cez vikend nahodim fotky a inzerat, postnem tu na nahlad (nie je to proti pravidlam snad).
a hej ako, tie atmo benziny miznu, co uz, budeme kupovat jazdenky
No zijeme len raz, mozno konecne odskusam dieslovsky tah odspodu, 510NM v 1600 otackach znie celkom lakavo
Uvidim.e dnes bude swift nalesteny (iba zaklad 1 stupnovkapred predajom), cez vikend nahodim fotky a inzerat, postnem tu na nahlad (nie je to proti pravidlam snad).
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
znie lakavo ale nie v tom aute .... cez 2100kg len tak ... ja mam v Ecku co ma 1700kg + odlahcenie plechov (hihi) cca 600Nm pri 1600+- a uz to je take akurat/na hranici
no neviem, maximalne sa ti odjebu vsetky 4 naraz, kupis druhe za 400e/ks predok a 180/ks zadok a do konca zivota uz o to nezavadis
akurat si skonroluj motor, asi najklasickejsia zavada je ze tecie olej z vymennika (zda sa mi, ze to neskor fixli - neviem aky rocnik beries) a potom uz len klasicke choroby euromotorov, plechove zvody a tak ale to vsetko sa da kuknut
no neviem, maximalne sa ti odjebu vsetky 4 naraz, kupis druhe za 400e/ks predok a 180/ks zadok a do konca zivota uz o to nezavadis
akurat si skonroluj motor, asi najklasickejsia zavada je ze tecie olej z vymennika (zda sa mi, ze to neskor fixli - neviem aky rocnik beries) a potom uz len klasicke choroby euromotorov, plechove zvody a tak ale to vsetko sa da kuknut
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345