Alza.sk
- DiwaSwina
- Používateľ
- Príspevky: 1187
- Dátum registrácie: Po 28. Júl, 2003, 08:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Alza.sk
Tak tak, tym ze im ako PO vracias "pouzity" tovar vznika im skoda ktoru si kompenzuju, vysku skody posudzuju individualne. Este je moznost zameny za iny tovar tam ti zaucutuju plnu cenu, aspon u mna to tak vzdy bolo, s vymenami v kratkej dobe som problem nikdy nemal (ako PO). A ked spekulujes so "zapoziciavanim" tak ber ako FO to neriesia vobec
- mohamed
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3365
- Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: BA/PE
Re: Alza.sk
Zdravim. Chcem sa spytat, chcem dat reklamovat do alzy jednu dosku, je na nu 36m zaruka, ma nieco cez dva roky.
Na výrobky predávané s dlhšou zárukou ako 24 mesiacov je zabezpečovaný po uplynutí lehoty 24 mesiacov tzv. bezplatný servis. V prípade závady tovaru po lehote 24 mesiacov bude takýto výrobok prijatý do servisu a bude opravený alebo vymenený za iný kus s rovnakými alebo lepšími parametrami. Ak ani jedno z týchto riešení nebude možné, bude vystavený dobropis. Predávajúci sa zaväzuje takýto servis ukončiť v lehote 35tich dní od prijatia tovaru.
A ked nic za 35 dni tak co?
Na výrobky predávané s dlhšou zárukou ako 24 mesiacov je zabezpečovaný po uplynutí lehoty 24 mesiacov tzv. bezplatný servis. V prípade závady tovaru po lehote 24 mesiacov bude takýto výrobok prijatý do servisu a bude opravený alebo vymenený za iný kus s rovnakými alebo lepšími parametrami. Ak ani jedno z týchto riešení nebude možné, bude vystavený dobropis. Predávajúci sa zaväzuje takýto servis ukončiť v lehote 35tich dní od prijatia tovaru.
A ked nic za 35 dni tak co?
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
Ono toto je otázne. nad 2 roky by to mala byť záruka priamo od výrobcu, nie od predajcu, a teda ťažko povedať. Možno Gabo alebo niekto z retailu by vedel presnejšie povedať ako tieto veci bežia. S Alzou sa však dohodnes tak či onak, ak si nakupoval na FO nevidím problém.
Ono väčšinou sa to RMA v pohode stíha Ak je doska total dead je šanca že ti ju vymenia na mieste, už sa mi to raz stalo ale tak, určite by som s tým automaticky nepočítal TBH.
GL s reklamačkou.
Ono väčšinou sa to RMA v pohode stíha Ak je doska total dead je šanca že ti ju vymenia na mieste, už sa mi to raz stalo ale tak, určite by som s tým automaticky nepočítal TBH.
GL s reklamačkou.
- mohamed
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3365
- Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: BA/PE
Re: Alza.sk
dik broslo, po 35 dni, ked sa neozvu, tak mam narok na vratenie penazi ci nie? alebo aspon vybrat inu v tej cene?.. kupovane to bolo na FO
Spoiler: ukázať
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5472
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: Alza.sk
Ak to nebola zaruka nejaka predlzovana dokupena tak by si mal mat uplne rovnake prava ako pri klasickej. Jednoducho zaruka je taka, na FA mas taku, kupovana na FO, tam nemas co riesit, pochybujem ze alza sa bude teraz hadat pre par eur. Prejde 35 dni, napises / zavolas im tam, popises problem a poprosis o tebou vyhovujuce riesenie. Netreba byt drzi, a vies vybavit vsetko.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
Re: Alza.sk
kllr007 +1 ku "Netreba byt drzi, a vies vybavit vsetko." zial toto ma naucil zivot hodne neskoro a tak som skutocne niektore RMA dokaslal doslova svojou tritupenou povahou.
- mohamed
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3365
- Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: BA/PE
Re: Alza.sk
takze dosla mi sms ze dobropis, ale.. jedna mi povedala v telefone, ze musia napisat povodnemu majitelovi ci som to naozaj kupil od neho, druha zas ze musim pockat na potvrdenie z reklamacneho oddelenia.. tak som tam aj napisal:
Dobrý den,
Rádi pro Vás Dobropis proplatíme, nyní je potřeba vyčkat na vyjádření reklamačního oddělení s potvrzením. Omlouváme se za zdržení, pokusíme se tuto situaci dořešit co nejdříve.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Dobrý den,
Rádi pro Vás Dobropis proplatíme, nyní je potřeba vyčkat na vyjádření reklamačního oddělení s potvrzením. Omlouváme se za zdržení, pokusíme se tuto situaci dořešit co nejdříve.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Spoiler: ukázať
Re: Alza.sk
Ak mas dobropis uz sa s nikym nebav len chod na kasu a daj si to preplatit nikto sa ta nic pytat nebude
Inak zaujímavé pretože už som predal XY vecí a chaloši si reklamujú hore dolu bez nejakej komunikácie k mojej osobe a rovnako aj ja som už x krat reklamoval bazarovo kúpenú vec bez akéhokoľvek problému a už bol a dobropis.
Možno sa čosi zmenilo, fakt neviem
Inak zaujímavé pretože už som predal XY vecí a chaloši si reklamujú hore dolu bez nejakej komunikácie k mojej osobe a rovnako aj ja som už x krat reklamoval bazarovo kúpenú vec bez akéhokoľvek problému a už bol a dobropis.
Možno sa čosi zmenilo, fakt neviem
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5472
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: Alza.sk
Podobne. Neviem si predstaviť že by som teraz mal niekoho naháňať ... Ja som dal reklamovať majú jednať iba a výlučne so mnou dovi dopo.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
- DiwaSwina
- Používateľ
- Príspevky: 1187
- Dátum registrácie: Po 28. Júl, 2003, 08:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Alza.sk
Hm bohvie ako to vyplyva zo zakona ked kupujes na meno.
- DiwaSwina
- Používateľ
- Príspevky: 1187
- Dátum registrácie: Po 28. Júl, 2003, 08:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Alza.sk
hej, uz na sviatky zatvaraju..
- Matej.T
- Používateľ
- Príspevky: 1868
- Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
- Bydlisko: Piešťany/Brno
Re: Alza.sk
Mne pred 1,5-2 rokmi cingla SMS, že dobropis. Idem na predajňu a tam ma k*k*tko vyf*ckoval, že mi nič nedá a že sa to mám pýtať od pôvodného majiteľa. Že ich vec to nie je. Ani vedúceho predajne mi nechcel zavolať...
Tovar kupovaný na FO. Pôvodný majiteľ chcel odomňa preplatiť rozdiel. Nakoniec som zistil, že som bol už 3. majiteľ zdroja. Som sa ho opýtal či mu môžem poslať faktúru za prepravné 2x PN-TT. Až po telefónate do Prahy sa to vyriešilo.
Tovar kupovaný na FO. Pôvodný majiteľ chcel odomňa preplatiť rozdiel. Nakoniec som zistil, že som bol už 3. majiteľ zdroja. Som sa ho opýtal či mu môžem poslať faktúru za prepravné 2x PN-TT. Až po telefónate do Prahy sa to vyriešilo.
Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
- mohamed
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3365
- Dátum registrácie: Ne 23. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: BA/PE
Re: Alza.sk
akoze ved kontaktna osoba som ja, ja som to odniesol na reklamacku.. tak co maju za problem?
Spoiler: ukázať
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5472
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: Alza.sk
Ako že kupovana na meno ? Ak bol tovar kupeny na FO, zaruka sa vztahuje na tovar a nieje viazana na ziadnu osobu. Ty mas doklad o kupe, ty si reklamoval, ty mas pravo na vyriesenie RMA nech je akekolvek. V idealnom pripade by si mal mat kupnu zmluvu, ale kedze za to sa povazuje aj ustna dohoda, mylsim ze by to bolo lahko preukazatelne napriklad emailom alebo inou komunikaciou, ale ako vravim, k tomuto by zo zakona dojst nemalo ako, zaruka je viazana na tovar a jeho doklad o kupe.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10