nasa mila slovenska posta
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5471
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: nasa mila slovenska posta
Posta moze beznych ludi okaslat. Oni vyziju zo statnych zakazok.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: nasa mila slovenska posta
Myslel som, že mňa sa to vždy obíde ale márne...
Dnes mi mala doraziť listová zásielka, prišiel lístok, reku idem na poštu, prídem, čakám 5 minút, tetičky tam niečo riešia, hovorím si, že asi je tam nejaká nová pracovníčka a radí sa ale nakoniec vysvitlo, že moja zásielka nie je, teda je a úžasná poštárka ju vraj odovzdala niekomu inému, zle to zapísala či čo a že v pondelok to budú riešiť. Dokonca mi dala z doručovacieho listu ako adresu, tak meno - tak idem na adresu (začiatok našej ulice), nikto s takým menom tam nie je, tak som zbehol celú ulicu a hľadal priezvisko na zvončeku ale márne.
Som zvedavý, čo s tým bude.
Dnes mi mala doraziť listová zásielka, prišiel lístok, reku idem na poštu, prídem, čakám 5 minút, tetičky tam niečo riešia, hovorím si, že asi je tam nejaká nová pracovníčka a radí sa ale nakoniec vysvitlo, že moja zásielka nie je, teda je a úžasná poštárka ju vraj odovzdala niekomu inému, zle to zapísala či čo a že v pondelok to budú riešiť. Dokonca mi dala z doručovacieho listu ako adresu, tak meno - tak idem na adresu (začiatok našej ulice), nikto s takým menom tam nie je, tak som zbehol celú ulicu a hľadal priezvisko na zvončeku ale márne.
Som zvedavý, čo s tým bude.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2095
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: nasa mila slovenska posta
Tiež sa mi takto stratila zásielka asi v hodnote 10€. Objednal som si obal na tablet z Ali. Sledoval som tracking a v deň údajného doručenia som nič nedostal. Ževraj to poštárka dala do schránky, ale keby to tam dala, tak by som to tam asi mal. Takto som prišiel o peniaze vďaka našej "super" pošte. Samozrejme, že sa s tým nič nedalo robiť a nechcelo sa mi tam naťahovať kvôli pár korunám. Keby som chcel, tak to riešim, ale načo plytvať energiou.
Re: nasa mila slovenska posta
Mne už dávnejšie zmizla zásielka z UK, reklamácia nebol problém, došiel som na poštu, vypísal papier, sám si napísal hodnotu zásielky a dostal peniaze. Ale netuším či sa odvtedy niečo zmenilo alebo to aj závisí od konkrétneho zamestnanca s ktorým to človek vybavuje.
Spoiler: ukázať
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2095
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: nasa mila slovenska posta
No ja som to tiež chcel riešiť, ale snažili sa ma presvedčovať, že reklamáciu musí podať odosielateľ, nakoľko ja nemám žiadny doklad. Najlepšie na tom však bolo, že v trackingu bolo pekne: "Vstupuje do krajiny príjemcu." a potom aj "Zásielka bola doručená adresátovi.". Už len z tohto hľadiska sa to stratilo u nás, tak prečo by tom mal riešiť nejaký číňan... Fakt na hlavu toto celé. Keby išlo o viac €€€, tak to riešim, ale nechal som to tak...
Re: nasa mila slovenska posta
Ja som mal zaujímavú skúsenosť s poštou, keď som taktiež objednal z Ali, v trackingu som si odsledoval že tovar vstúpil do krajiny, následne že sa zásielka doručuje a za pol dňa aj zásielka doručená adresátovi. Na moje prekvapenie v schránke nič. Podarilo sami od nie veľmi milej pani cez telefón u pošty zistiť, že zásielka s podacím číslom, ktoré mi poslal číňan nebola doručená a ani adresovaná mne, proste niekomu úplne inému na druhej strane republiky. Suma sumárum, či už zámerne, alebo náhodou, číňan mi poslal podacie číslo k inej zásielke (možno dúfal, že nepodám refund cez Ali).
- Pepeb007xx
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 3024
- Dátum registrácie: St 16. Mar, 2011, 18:22
- Bydlisko: NM
Re: nasa mila slovenska posta
Určite, mne sa stalo navlas to iste, viackrát, oni proste skúsia, keď neotvoris dispute, tak ma prachy zadara, vyskúša to na 20 zo 100 a 10 na to určite budú kašlať.. u mna neuspel, no pri iných, neviem neviem
MB Asus B550-F CPU AMD Ryzen 7 5800X3D @4,4GHz CPU AIO Fracal Desing Lumen S36 GPU Sapphire NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24G RAM Patriot 64GB DDR4 SSD Samsung 990 PRO 2 TB PSU Corsair RM850x Case Fractal Design North Chalk White TG Clear Monitor Samsung 32''U32H850 OS Win 11PRO64SK Repro Edifier S880DB
NAS Synology DS218play Noctua 20TB WD Red Surveillance Reolink RLN16-410 8TB UPS EATON Ellipse ECO800
Router Mikrotik hAP ac³ MESH 2×Asus RT-AX55 TV Philips 65OLED806 SoundBar Samsung HW-Q950A 11.1.4
Retro handheld Anbernic RG556 + Samsung PRO Ultimate 512GB GamePad Xbox wireless controller
#grammarnazi #parfumslover Steam Pepeb007xx #DotA2 pretaktovanie klan: PC.SK Battle.net pepeb007xx#2925 #diablo4
NAS Synology DS218play Noctua 20TB WD Red Surveillance Reolink RLN16-410 8TB UPS EATON Ellipse ECO800
Router Mikrotik hAP ac³ MESH 2×Asus RT-AX55 TV Philips 65OLED806 SoundBar Samsung HW-Q950A 11.1.4
Retro handheld Anbernic RG556 + Samsung PRO Ultimate 512GB GamePad Xbox wireless controller
#grammarnazi #parfumslover Steam Pepeb007xx #DotA2 pretaktovanie klan: PC.SK Battle.net pepeb007xx#2925 #diablo4
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: nasa mila slovenska posta
Oke, našli ju, bol som si to už aj prevziať. Mám šťastie (klop, klop). Dávnejšie som mal takto balík z colnice, kde dávajú protokol do takého z jednej strany neuzavretého obalu a niekde vypadol a povedali, že skúsia nájsť a a našli nakoniec a poslali mi domov.loleqboleq napísal: ↑Pi 27. Sep, 2019, 19:56 Myslel som, že mňa sa to vždy obíde ale márne...
Dnes mi mala doraziť listová zásielka, prišiel lístok, reku idem na poštu, prídem, čakám 5 minút, tetičky tam niečo riešia, hovorím si, že asi je tam nejaká nová pracovníčka a radí sa ale nakoniec vysvitlo, že moja zásielka nie je, teda je a úžasná poštárka ju vraj odovzdala niekomu inému, zle to zapísala či čo a že v pondelok to budú riešiť. Dokonca mi dala z doručovacieho listu ako adresu, tak meno - tak idem na adresu (začiatok našej ulice), nikto s takým menom tam nie je, tak som zbehol celú ulicu a hľadal priezvisko na zvončeku ale márne.
Som zvedavý, čo s tým bude.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Re: nasa mila slovenska posta
Ahojte, potreboval by som poradiť, mám veľmi nepríjemnú skúsenosť s poštou. Služby SP využívam dosť často, doteraz aj keď bol problém sa stále vyriešil, teraz som od nich ale dostal pekný darček. Posielal som totiž pánovi na dobierku DDR4 pamäte (2x16GB 3000MHz), cena dobierky 130€. Dobierku som podával 28.9.2019 (sobota), 1. trieda, doručená mala byť totálne najneskôr v stredu. V piatok stále písalo cez tracker, že zásielka v preprave.. tak som podal reklamáciu. Pani povedala, že do 1 týždňa bývajú vyriešené.. dnes mi prišiel od nich doporučený list, že mi uznávajú reklamáciu, tak ma to potešilo. V obálke bol aj druhý list a na tom bolo uvedené, že mám nárok na odškodné 18€, skoro ma j*blo.. Pravdaže pani na pobočke s tým nevedela nič robiť, je tam nejaké číslo, zajtra tam budem volať a budem sa dožadovať náhrady.
Máte s týmto nejaké skúsenosti? Ako postupovať? Viem si predstaviť, že zavolám tej pani cez telefón a ona tam bude vyťahovať nejaké interné smernice atď atď. preto by ma zaujímalo, aké sú reálne moje možnosti/práva. Vopred ďakujem za každú info.
Máte s týmto nejaké skúsenosti? Ako postupovať? Viem si predstaviť, že zavolám tej pani cez telefón a ona tam bude vyťahovať nejaké interné smernice atď atď. preto by ma zaujímalo, aké sú reálne moje možnosti/práva. Vopred ďakujem za každú info.
CPU: i5 12600kf Cooler: NOCTUA NH-U12A Chromax Black MB: ASUS ROG STRIX B660-A GAMING D4 RAM: G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600 MHz CL16 Trident Z RGB GPU: ASUS GeForce RTX 4060 Ti DUAL O8G SSD: Samsung 980 PRO 1TB + Kingston KC3000 NVMe 2TB + Crucial MX500 2TB SSD PSU: Corsair RM750x white CASE: Fractal Design Define 7 Compact White TG Mouse: Logitech G403 Prodigy HS: Microlab FC50 Monitor: Dell S2721DGFA OS: Win 10 64bit
Re: nasa mila slovenska posta
Pokial si nemal tu zasielku poistenu tak mas zial smolu.
Spoiler: ukázať
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8731
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: nasa mila slovenska posta
by ma zaujimalo, ako vypocitavaju tu nahradu.
pretoze toto je fakt parodia....
pretoze toto je fakt parodia....
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Re: nasa mila slovenska posta
Nie nemal, poistiť dávam len to, čo sa môže poškodiť pri transporte resp. keď je aspoň za 200€.. Tentoraz ma to ani len nenapadlo..
Áno je to paródia, v schránke mám už aj šek. Nechcem ich peniaze, nech mi vrátia RAM a hotovo.
Áno je to paródia, v schránke mám už aj šek. Nechcem ich peniaze, nech mi vrátia RAM a hotovo.
CPU: i5 12600kf Cooler: NOCTUA NH-U12A Chromax Black MB: ASUS ROG STRIX B660-A GAMING D4 RAM: G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600 MHz CL16 Trident Z RGB GPU: ASUS GeForce RTX 4060 Ti DUAL O8G SSD: Samsung 980 PRO 1TB + Kingston KC3000 NVMe 2TB + Crucial MX500 2TB SSD PSU: Corsair RM750x white CASE: Fractal Design Define 7 Compact White TG Mouse: Logitech G403 Prodigy HS: Microlab FC50 Monitor: Dell S2721DGFA OS: Win 10 64bit
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: nasa mila slovenska posta
Ak si to nepoistil, tak buď šťastný, že si niečo dostal, lebo ja sa čudujem, že máš na niečo vôbec nárok.
Zásielkovňu by si radšej riešiť nechcel? Tam je poistenie v cene (akurát sú hodnoty, do ktorých sa to dá poistiť).
Zásielkovňu by si radšej riešiť nechcel? Tam je poistenie v cene (akurát sú hodnoty, do ktorých sa to dá poistiť).
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Re: nasa mila slovenska posta
Ak dobre viem, poistenie platí na poškodenie pri preprave nie? To, že mi oni stratili/nedoručili balík, trocha mi nejde do hlavy, prečo by som mal nato mať poistenie. Nevermind, kamoške robí mama vedúcu na pošte, tak sa zajtra skontaktujem s ňou a opýtam sa, čo môžem spraviť/očakávať.
CPU: i5 12600kf Cooler: NOCTUA NH-U12A Chromax Black MB: ASUS ROG STRIX B660-A GAMING D4 RAM: G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600 MHz CL16 Trident Z RGB GPU: ASUS GeForce RTX 4060 Ti DUAL O8G SSD: Samsung 980 PRO 1TB + Kingston KC3000 NVMe 2TB + Crucial MX500 2TB SSD PSU: Corsair RM750x white CASE: Fractal Design Define 7 Compact White TG Mouse: Logitech G403 Prodigy HS: Microlab FC50 Monitor: Dell S2721DGFA OS: Win 10 64bit
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4276
- Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
- Bydlisko: Košice
Re: nasa mila slovenska posta
Pokiaľ zásielka nie je označená ako "krehke" a dôjde k poškodeniu, nepomôže ani poistenie, ktoré platí hlavne v prípade straty zásielky. Otázka je, kde je tá zásielka a žiaľ dohadovať sa o hodnote zásielky, ktorá nebola poistená je také.. no.. nereálne a problematické. Ak sa stratí nepoistená zásielka, tak je to nejaký x násobok ceny poštovného, SL. poštu nezaujíma, že ste si tam zabalili hodnotnú vec a nepoistili zásielku, nechápem nad čím sa shiro rozčuluješ, pokiaľ si chceš riešiť kompenzácie hodnoty tovaru, je potrebné zásielku poistiť. Myslíte, že iné kuriérske spoločnosti by nepoistené zásielky nejako riešili? Nie.
Apropo, moja tohtoročná skúsenosť so SL. poštou.
Posielal som zásielku (kompletný stolový počítač) - expres kuriér s poistením + krehke, bohužiaľ zásielka bola dosť poškodená pri prevzatí, čo dotyčná osoba zistila až po otvorení zásielky, poškodená PC skrinka, poškodený chladič, grafická karta nakrivo v PCIe slote, pritom som celý PC zabalil nadmieru vhodne.. ešte bolo vyplnené aj vnútro. Začala sa riešiť reklamácia ktorú spísal dotyčný. Trvalo im zhruba mesiac na vyjadrenie a uznali reklamáciu. Veci ktoré sa uviedli ako poškodené preplatili v plnej výške podľa doložených faktúr, veci ktoré nemali faktúry ohodnotili podľa trhovej ceny. Samozrejme háčik tu je.. oni si ten počítač chceli dokonca ale nechať, vraj, že kedže plnia poistnú udalosť majú nárok a právo si ponechať danú vec, problém ale je, že sa tam nachádzali aj komponenty ktoré neboli uvedené na reklamáciu a oni nechceli nič vrátiť späť, počítač ale vyžadovali poslať na reklamačné oddelenie kompletný ako prišiel dotyčnej osobe.. komunikoval som a poradil aby sa to riešilo a vyžadovali vrátenie celej zásielky, kedže na ponechanie si zásielky nemajú žiadny nárok. Našťastie uznali pochybenie a vrátili celý počítač.
Apropo, moja tohtoročná skúsenosť so SL. poštou.
Posielal som zásielku (kompletný stolový počítač) - expres kuriér s poistením + krehke, bohužiaľ zásielka bola dosť poškodená pri prevzatí, čo dotyčná osoba zistila až po otvorení zásielky, poškodená PC skrinka, poškodený chladič, grafická karta nakrivo v PCIe slote, pritom som celý PC zabalil nadmieru vhodne.. ešte bolo vyplnené aj vnútro. Začala sa riešiť reklamácia ktorú spísal dotyčný. Trvalo im zhruba mesiac na vyjadrenie a uznali reklamáciu. Veci ktoré sa uviedli ako poškodené preplatili v plnej výške podľa doložených faktúr, veci ktoré nemali faktúry ohodnotili podľa trhovej ceny. Samozrejme háčik tu je.. oni si ten počítač chceli dokonca ale nechať, vraj, že kedže plnia poistnú udalosť majú nárok a právo si ponechať danú vec, problém ale je, že sa tam nachádzali aj komponenty ktoré neboli uvedené na reklamáciu a oni nechceli nič vrátiť späť, počítač ale vyžadovali poslať na reklamačné oddelenie kompletný ako prišiel dotyčnej osobe.. komunikoval som a poradil aby sa to riešilo a vyžadovali vrátenie celej zásielky, kedže na ponechanie si zásielky nemajú žiadny nárok. Našťastie uznali pochybenie a vrátili celý počítač.