Ako sorry, ale pre mňa s touto logikou môžu zamestnanci pošty/kuriér/doručovateľ húfne domov nosiť nepoistené dobierky, ktoré majú vyššiu hodnotu a mať každý deň Kinder Surprise, s tým že pošta zato uhradí nejakú smiešnu sumu. Ja nechcem žiadnych 18€ ale nech mi doručia balík na požadovanú adresu alebo vrátia mne, ja som si u nich za službu ktorú som chcel, zaplatil a nedostal som ju, dobierka mala jasnú sumu 130€, o čom by som sa mal dohadovať? Už len tým som ostal poškodený, že nedodržali podmienky dodania (1. trieda dodanie do 1-2 pracovných dní). Veľmi rád im poskytnem aj komplet mailovú konverzáciu s dotyčným, ktorému pamäte mali ísť. Nechápem ako to môže niekto vôbec obhajovať.
![facepalm :facepalm:](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/facepalm.gif)
Keď mám od teraz všetko posielať ako krehké, poistnené, prvá trieda, airforce one... lebo čo keď.. tak to Pán Boh zaplať
Zásielkovňa pre mňa nie je alternatíva, keďže 90 percent pobočiek otvára o 8:00 / 9:00 a zatvára o 16:00 - 17:00, pre mňa je to cez týždeň scifi. A potom ešte mám uvedené, že balík si môžem prevziať do piatku, a v utorok mi napíšu mail, že z dôvodu veľkého počtu zásielok na pobočke, mi ju už v piatok pošlú naspäť do eshopu, akože fail, takže si ju mám prevziať najneskôr vo štvrtok, bez možnosti predĺženia.
Nič zajtra zavolám tej známej, čo mi ona povie, som zvedavý. A potom bude nasledovať pani z reklamačného.