Golf VII GTD A/T
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Golf VII GTD A/T
no nie, lebo stat sa ti moze cokolvek, trafis taku normovanu slovensku dieru a si bez rezervy iba s opravnou sadou a si skoncil
ja to proste tak beriem, ze pokazit sa moze vzdy cokolvek ci nove ci stare preto to ratam tak ako to ratam 50:50, ratam s tym ze s to pokazi, nie ze je to nove a musi to vydrzat, vecer odparkujes a rano mas prekusane hadicky od kuny aj na aute ktore si prave doviezol zo showroomu -> a ano skor to budes mat na novom ako na starom lebo davaju do tych hadiciek nieco kukuricne ci co
EDIT: alebo ti teda pride normalne, ze na novych autach sa menia rozvody po 60k-80k lebo zacnu piskat kladky? alebo sa straca voda? dakde v EGR? ide do sania? AS o tom vie, tvaria sa ze je to OK...alebo ze sa zasekne ta ich genialna elektornicka vodna pumpa? videl si niekdy take zalazitosti na starych autach? tieto nove sa vacsinou nedoziju ani predpisanej vymenene rozvodov pri 200k, pri 200k ma uz tak mozno druhu sadu
ja to proste tak beriem, ze pokazit sa moze vzdy cokolvek ci nove ci stare preto to ratam tak ako to ratam 50:50, ratam s tym ze s to pokazi, nie ze je to nove a musi to vydrzat, vecer odparkujes a rano mas prekusane hadicky od kuny aj na aute ktore si prave doviezol zo showroomu -> a ano skor to budes mat na novom ako na starom lebo davaju do tych hadiciek nieco kukuricne ci co
EDIT: alebo ti teda pride normalne, ze na novych autach sa menia rozvody po 60k-80k lebo zacnu piskat kladky? alebo sa straca voda? dakde v EGR? ide do sania? AS o tom vie, tvaria sa ze je to OK...alebo ze sa zasekne ta ich genialna elektornicka vodna pumpa? videl si niekdy take zalazitosti na starych autach? tieto nove sa vacsinou nedoziju ani predpisanej vymenene rozvodov pri 200k, pri 200k ma uz tak mozno druhu sadu
Re: Golf VII GTD A/T
d3Xter napísal: ↑Št 13. Feb, 2020, 09:43ty si dobre mimo GTI je potom pre 26-30 a co take Rko? nad 30 ci nad 40 rokov uz ?
ale k teme ...@Mumaq musis si zvazit ci chces diesel a ci sa ti to vyplati, ide tam o kolko budes jazdit dlhych tras, ja mam passat b8 140kw a ked jazdim po meste tak proste to DPF dostava zabrat a plni sa rychlo, potom idem trasu SN<->KE a vycisti sa aj bez regeneracie (mam nato apku tak si to sledujem)
motory su tam zrejme vsetky rovnake/podobne napriec tymi 2.0 TDI v koncerne len inak naladene, ine turbo. takze klasicke neduhy ako piskajuce rozvody, zaseknuta vodna pumta, vrrgajuca naprava a interier ale pri 200k kilometroch mas uz tie basic veci vymenene a nebal by som sa toho, aj pri novych autach mas sancu ze dorazis do ciela bez poruchy 50:50 presne tak isto ako u starych
Aku mas appku? Chcem aj ja!
i7 9700k 4.8GHz, NH-D14, GB Aorus Z390 PRO, GB 1080 Ti Aorus, G.SKILL 32 GB 3200MHz TridentZ RGB CL 16, SSD: 970 EVO PLUS 1TB, 3x Noctua NF-A14 PWM Chromax, 3x Enermax T.B. Silence 120mm, Seasonic X-660, Fractal Design R2, Dell AW3418DW, Acer Predator Z35P, MB Pro 13 2017, iPhone 11 Pro Max, CS:GO Global Elite
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Golf VII GTD A/T
sorry som si nevsimol tvoj prispevokMumaq napísal: ↑Št 13. Feb, 2020, 10:52 dexter tento passat je moja druha volba, no neviem sa rozhodnut. s manzelkou sme sa dohodli, ze pojdeme do nejakeho autobazaru, kde maju obe auta a vyskusame porovname. ale presne ten 140kw je moja n1 volba a golf az n2. Keby si bol v snv niekedy nebolo by mozne prist na to pozriet, ze aj manzelke ukazem? nepoznam nikoho, kto ma presne to, co zhanam a jazdim asi 10k rocne + auto mam garazovane. takze ked ho vytiahnem, tak to bude 60:40 dialnica mesto
ja mam konkretne 140kw 4x4 DSG highline combi + nejake veci navyse, spotreba je aka je, bohozial to auto ma pohotovostnu hmotnost 1800kg ked dobre pamatam a mam na tom 19ky, pohybujem sa okolo 8litrov dlhodobo po dialnici/mesto/okresky proste mix, iba po okreskach by sa dalo 6,5...ak by si ale zohnal bez 4x4 a manual spotreba by bola dost nizsia, ja som ho kupoval ked malo priemernu 6,5, asi jazdim zle pred tym som mal passat b7 combi, mne sa proste tie male auta nepacia tam som jazdil priemerne za 5,7l
chodim pravidelne SN-Iliasovce-Levoca-KE a spat v piatok a v nedelu dalo by sa dohodnut
pouzivam tuto apku, stoji asi 4e a potrebujes este k tomu adapter do OBD, co objednas z ali, musim pohladat, ktory by mal pasovat a postnem to tu
https://play.google.com/store/apps/deta ... gdpf&hl=sk
EDIT:
steker do obd https://www.aliexpress.com/item/3287681 ... 57c51401ac
Naposledy upravil/-a d3Xter v Po 17. Feb, 2020, 20:21, upravené celkom 1 krát.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Golf VII GTD A/T
Zabudol si odcitovať tú časť pod tým, kde píšem "Pre mňa je to malé prditko, síce lepšie / väčšie ako nákupná taška, ale zázraky nečakám"
Pre mna je Golf stále malý a tým pádom je úplne jedno čo v tom je za motor. Veková kategoria preto taká, lebo je to mokrý sen takmer každého čo si plánuje kúpiť auto
Sám máš Passat, lebo ti menšie moc nevonajú... Ja som povedal presne to isté a čudoval si sa... Mne necvrkne v gatiach z toho že si niekto kúpi Golf VII GTD
Už len preto že to má kachle pod kapotou sa na to dívam presne naopak.
A pri tom jeho nájazde +-10tkm ročne by som sa na celá kachle vyprdol
- lepermessiah
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2796
- Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 02:41
- Bydlisko: ZV
Re: Golf VII GTD A/T
@Ivko .. Jasne, male prditko, ktore za 15 rokov narastlo o jednu kategoriu (ako vsetky auta). Sucasne Polo je vacsie ako Golf 3, Sucasna Audi A3 (Golf7) je vacsia ako prva Audi A4, A4 je vacsia ako stara A6 ..vsetko rastie a nie kazdemu vyhovuje 4.8 metrove auto na bezne jazdenie po Slovensku. Ja mam male prditko staru A4, kde si za seba dvaja 1.8 metra vysoki ludia nesadnu, kufor je smiesne maly a staci mi to, vacsie mi netreba, keby si mam kupovat auto, siahnem prave po MQB platforme a mam uz davno po 25 tak neviem co skatulkujes na zaklade toho, ze nemas kam pupok napchat alebo co
@wingo DQ250 je v pohode aj s upravou na 440-450Nm, tych 460 zvlada, neodporuca sa ale v serii, tam sa softom upravuje pritlak lamiel, lepsi soft TCU si ten pritlak reguluje podla aktualneho krutiaceho momentu od motora
@wingo DQ250 je v pohode aj s upravou na 440-450Nm, tych 460 zvlada, neodporuca sa ale v serii, tam sa softom upravuje pritlak lamiel, lepsi soft TCU si ten pritlak reguluje podla aktualneho krutiaceho momentu od motora
Spoiler: ukázať
Re: Golf VII GTD A/T
Mozem porovnat aktualnu gene golfu aj passatu a nepride mi golf nejaky maly. Jasne, vzadu nechcem sediet ale inac v pohode. V predu dostatok miesta pre dvoch vacsich ludi. Ci o tom snivaju skolaci mi moze byt celkom jedno. Golf by som bral iba variant lebo hatch nestaci + je krajsi.
.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Golf VII GTD A/T
lepermessiah : ja mám úplne priemernú postavu aj váhu, ale rozhodne sa lepšie cítim v Passate ako v Golfe. Tak ako narástol Golf tak isto narástol aj Passat.
Golf je tak či tak zbytočne predražený a komu stačí velkosť Golfu, tak mu rovnakú službu splní aj konkurencia a bude to mať lacnejšie
Niet horšej investície ako do auta a absolútne by som si nepríplácal za GTD verziu
Golf je tak či tak zbytočne predražený a komu stačí velkosť Golfu, tak mu rovnakú službu splní aj konkurencia a bude to mať lacnejšie
Niet horšej investície ako do auta a absolútne by som si nepríplácal za GTD verziu
Re: Golf VII GTD A/T
Ale potom sa o konkurencii mozeme bavit aj pri Passate.Ivko napísal: ↑Št 13. Feb, 2020, 16:53 lepermessiah : ja mám úplne priemernú postavu aj váhu, ale rozhodne sa lepšie cítim v Passate ako v Golfe. Tak ako narástol Golf tak isto narástol aj Passat.
Golf je tak či tak zbytočne predražený a komu stačí velkosť Golfu, tak mu rovnakú službu splní aj konkurencia a bude to mať lacnejšie
Niet horšej investície ako do auta a absolútne by som si nepríplácal za GTD verziu
Mne by tiez velkostne stacil Golf. Ale tak zase na dialnicu velkost Passata je lepsia ovsemze.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Golf VII GTD A/T
stiv: napríklad Focus Titanium bude mať aj výbavu, aj lepšiu cenu ako Golf Trendline
Ale tiež to môže byť napríklad i30
Ale tiež to môže byť napríklad i30
-
- Používateľ
- Príspevky: 1931
- Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Veselé pri Pieš
Re: Golf VII GTD A/T
Mal som možnosť sa zviesť na Passate s 140kw 2litrom a nezdalo sa mi to tak výkonnné ako moja Octavia, ktorá papierovo mala len o 5kw menej.
@d3Xter: 140 a 135kw majú iné turbá (vodou vs olejom chladené), ostatok je rovnaký. 110kw nemajú vyvažovacie hriadele plus iné vstreky a to sú celé rozdiely.
Vo všeobecnosti manuály vydržia mechanicky toho menej ako automaty. Toto mi tvrdilo viacero úpravcov. Tiež som sa čudoval ale je to tak.
@d3Xter: 140 a 135kw majú iné turbá (vodou vs olejom chladené), ostatok je rovnaký. 110kw nemajú vyvažovacie hriadele plus iné vstreky a to sú celé rozdiely.
Vo všeobecnosti manuály vydržia mechanicky toho menej ako automaty. Toto mi tvrdilo viacero úpravcov. Tiež som sa čudoval ale je to tak.
Spoiler: ukázať
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Golf VII GTD A/T
porovnaj si vahy octavie a passatu, plus ci to bolo 4x4 a DSG a nie kazdy 140kw motor ma realne 140kw, uz z vyroby chodili menej naladene, ci uz superb abo passat, tiguan alebo ine, boli urcite kody motorov kde bol problem, takze asi tolko k tomu...passat je co som len tak rychlo pozrel v zaklade o cca 150kg tazsi, aj vybava nieco vazi napriklad
a aj napriek tomu, ze sa mi tieto auta nepacia, ak by som nevedel co s peniazmi, tak Gold VII R po fl, by som si kludne kupil, len tak na zabavu, lebo je to jeden z najkrajsch golfov...ale podla tvojej teorie, ked uz mam 27 takze po 25 by som si golf kupit nemal tieto auta si kludne kupuju aj ludia po 40ke mozno aj viac ked uz nemaju deti a na presun do Lidlu im to staci
ford je podla mojho nazozu daleko za golfom, co sa tyka spracovania materialov a dizajnu samotneho, co usetris na zaciaktu, potom nalejs do servisu, staci pozriet nove mondeo ako vyzera hyundai je tiez mimo servisom a kvalitou, staci pozriet tuto jednu temu kde sto snake pisal...
a aj napriek tomu, ze sa mi tieto auta nepacia, ak by som nevedel co s peniazmi, tak Gold VII R po fl, by som si kludne kupil, len tak na zabavu, lebo je to jeden z najkrajsch golfov...ale podla tvojej teorie, ked uz mam 27 takze po 25 by som si golf kupit nemal tieto auta si kludne kupuju aj ludia po 40ke mozno aj viac ked uz nemaju deti a na presun do Lidlu im to staci
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3084
- Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
- Bydlisko: Sp.Nová Ves
Re: Golf VII GTD A/T
dexter takze v iliasovciach by sme mohli dat stretko, kedze aktualne tam byvam, ak by si sa vedel na 10minut zastavit bol by som ti povdacny. nasiel som jeden 140kw 4x4 dsg za 15000, takze ak manzelka povie, ze sa jej ten tvoj paci, tak si pre neho pojdeme. napisem ti ss s TC.
TUF B650+ Wifi, 9800X3D @ Kraken 360, TridentZ 32GB 6000 CL30 Expo, 7900XTX Nitro+, 980PRO 2TB, 990PRO 4TB, Strix Aura 850W, H6i Flow + 7x A12X25 + 2x NF-A14, LG OLED42C44, Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, LGTCH G15, KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Note24 Ultra & Watch6 Classic 47mm LTE Stolicka Antares Syn Omnia 1850
Re: Golf VII GTD A/T
Otec má Ford - 11 rokov
Jediná výmena spojka za 400€... takže sú to kecy.
Naopak koncernové motory mávajú vyšší výkon než je v techničáku.. možno narazil na stočený kus alebo neviem....
Takže teoreticky tých tvojich 140kW bolo aj 150-155kW.
Jediná výmena spojka za 400€... takže sú to kecy.
Naopak koncernové motory mávajú vyšší výkon než je v techničáku.. možno narazil na stočený kus alebo neviem....
Takže teoreticky tých tvojich 140kW bolo aj 150-155kW.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1931
- Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Veselé pri Pieš
Re: Golf VII GTD A/T
dexter má s časti pravdu niektoré kusy mávali menej, ale sú aj kusy, ktoré majú ako píše Cagej viac ako píšu ale nie 150kw to som ešte nevidel 143-145kw ano ale viac nie.
Čuduj sa svete tak váhou to bolo len 30kg v neprospech passata, preto sme ho ani nezobrali, pretože ten výkon sa nám nezdal.
K fordu focus: známy ho mal ako služobne auto 1 a pol roka. Niekoľko krát som sa s ním viezol, motor tam mal 1,5tdci. Výkon podľa mňa úplne OK, spotrebu mal okolo 5,2l. Ale interier podľa mňa des. Veľkosť vnútorného priestoru mám dojem, že menší ako vo Fabii. Divno spravený tapacírung dverí (nenašiel som dobrú polohu na položenie ruky). Podvozok celkom fajn. Počas toho ako ho mal cca 110tkm tak neriešil nič, čiže spokojný celkom.
Čuduj sa svete tak váhou to bolo len 30kg v neprospech passata, preto sme ho ani nezobrali, pretože ten výkon sa nám nezdal.
K fordu focus: známy ho mal ako služobne auto 1 a pol roka. Niekoľko krát som sa s ním viezol, motor tam mal 1,5tdci. Výkon podľa mňa úplne OK, spotrebu mal okolo 5,2l. Ale interier podľa mňa des. Veľkosť vnútorného priestoru mám dojem, že menší ako vo Fabii. Divno spravený tapacírung dverí (nenašiel som dobrú polohu na položenie ruky). Podvozok celkom fajn. Počas toho ako ho mal cca 110tkm tak neriešil nič, čiže spokojný celkom.
Spoiler: ukázať