![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
Viem si predstaviť prečo stojí výmena žiarovky 450e, mne pôvodne jeden exot poradil, "že stačí dať dole filtre"
Skončilo to samozrejme tak, že auto išlo na zdvihák, a nárazník dole, a skončil som o 2 hej v noci...
![rofl :rofl:](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/lol.gif)
Ale celkovo som na tom najazdil asi len 13k km, potom to išlo preč, nezvykol som si na MMI, a tie sedačky boli pre mňa nejaké tvrdé.
To auto som samozrejme nebral do autorizáku, zdvihák na firme a "relax".
V podstate som bol pripravený na to, že to bude ťažká pakáreň, lebo legendárny nepodarok 400 CDI som vyše 250k km z celkových 400k km servisoval tiež sám, a to je tiež slušná pakáreň čo sa týka prístupu, v podstate na čokoľvek motor von, alebo aspoň pohnúť.
Ale k audi som nemal poriadnu diagnostiku, nevedel som s tým proste normálne robiť, už odblokovať ručnú brzdu pri výmene motorčeka bol problém.
K mercedesu som si vždy vedel keď bolo treba aspoň požičať prípravok, prípadne si vypýtať od kamoša čo tam robil manuál alebo pokecať ako na to.
No a tam nastal niekde problém, že som auto potreboval ako pracovný prostriedok a nie pod ním ležať a študovať na fórach ako opraviť hydraulický podvozok za drobné
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
No veď toto, Popcorn.Po 8me, som chvíľku ešte skúšal STI s 3 palcovým výfukom, ale to mi tiež nesadlo, to je proste peklo na to chodiť niekam, 400km a bol som pripravený ísť do kúpeľov na liečenie.
Ale zase susedia aj naši vždy vedeli kedy prichádzam domov
![hysterical :hysterical:](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/hysterical.gif)
Fuh, 2 roky, no to je teda riadne na... Pre niekoho v podstate totálka už dnes pri staršej S8. Platničky k tej keramike tak 5-6 kíl?