Tam kde komfortnejsie na Accord po vlnach prejdes, tam C8G neprijemne vibruje a hlavne poskakuje a v zatackach pod plnym plynom, Ceedka nedotacava, slaba , tupa a hupe to
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
Lenze A7G ma komplikovanejsie a aj drahsie napravy ako C8G.
Civic 10G s 1.5T CVT som skusal viackrajt aj ostrejsie v niecom ako pezinska baba ale s novym asfaltom, pecka
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
Jednu som skoro kupil Sport Plus (uz sa nevyraba tato vybava) po dost zlavach za 22k, akurat mne vtedy vadil maly kufor (potreboval som kufor kvoli kociaru a veciam) a 45 litrova nadrz, predsa v A7G je 65l (co je prakticke pri 2000-3500km/mesacne ). Ale kedze mas C8G to ma tiez 45l ,tak ti to asi nebude vadit
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
1.5T ak dobre viem stale pocukavaju, cize jazdenka z 2017 bude tiez, casom zacne zrat bud olej alebo vodu, alebo oboje
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
i30 1.4T celkom fajn, ale ak chces nejaku normalnu vybavu s DCT s tym vacsim LCD, LED svetla atd tak si na 22k a to ti dost veci chyba co ma civic.
Testoval som koniec 2019, vravela ze pojdu 2020 o 2500e vyssie kvoli novym EU emisnym normam, ktore splnat nebudu. (tak asi preto ten pseudo "hybrid")
+ kopec ludi riesilo zaujimave reklamacne veci s hnujdajom
Kia Ceed ti pride ako chudobnejsi brat i30, nedaju sa dokupit predne parkovacie senzory, WTF ?