Jazdenka do 18k vs nove do 21k
Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k
140kw limo bez 4x4 ma spotrebu 5.5-7. tj ako zadarmo.
Ale urcite auto s vybavou a motorom nez vyssia trieda bez vsetkeho. Led svetla a historia z autorizaku by bola nutnost.
Ale urcite auto s vybavou a motorom nez vyssia trieda bez vsetkeho. Led svetla a historia z autorizaku by bola nutnost.
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3085
- Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
- Bydlisko: Sp.Nová Ves
Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k
Pred mesiacom som jazdil 2 hodiny z prahy so ceskeho svajciarska na oktavke 1.4tsi 110kw at a ked som vystupil, tak som vravel, ze octaviu vylucujem. Zajtra rano idem na testovacku corolly 1.8 hybridu 122koni tak uvidime. Neviem, ci sa mi chce cakat kym bude dexter svojho passata predavat
TUF B650+ Wifi, 9800X3D @ Kraken 360, TridentZ 32GB 6000 CL30 Expo, 7900XTX Nitro+, 980PRO 2TB, 990PRO 4TB, Strix Aura 850W, H6i Flow + 7x A12X25 + 2x NF-A14, LG OLED42C44, Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, LGTCH G15, KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Note24 Ultra & Watch6 Classic 47mm LTE Stolicka Antares Syn Omnia 1850
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k
daj ponuku aj tak teraz len stoji koli corone ....ale najskor asi az buduci rok
Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k
áno tak !
tak manuál má väčšinou hodne naddimenzovanú prevodku, teda ako ktorý... tak to až problém nebýva..... a zase nebudem tvrdiť, že som to nikdy neurobil...
motor má 320Nm a prevodovka zvládne okolo 380-400Nm.
U CVT sa podľa HONDA, keď som sa bol pýtať, mení prevodový olej dosť často,tuším každých 10 - 15 000km a potom asi po 20 000. Výmena je ale vraj do 150€.
Spoiler: ukázať
Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k
Alebo, môže OP odstupiť od podmienky automat a ušetriť si veľa zbytočných starostí. a ak by obišiel CVT aspon nebude mať vysavač.CageJ napísal: ↑Št 16. Apr, 2020, 23:46 tak manuál má väčšinou hodne naddimenzovanú prevodku, teda ako ktorý... tak to až problém nebýva..... a zase nebudem tvrdiť, že som to nikdy neurobil...
motor má 320Nm a prevodovka zvládne okolo 380-400Nm.
U CVT sa podľa HONDA, keď som sa bol pýtať, mení prevodový olej dosť často,tuším každých 10 - 15 000km a potom asi po 20 000. Výmena je ale vraj do 150€.
OP:
Pozeral si aj ponuky ktoré sú skladom? Napr ford summit ma celkom dobre ponuky, a občas sa podarí aj zjednať cenu. Nám sa tak podarilo nového focusa za 17k (cennikova cena bola okolo 20dačo). v STLine vybave + winter packet a ešte dačo .
Ostatné automobilky neviem ako su na tom s takymito ponukami, ale sú určite lepšie ako tie cennikové, síce majú par desiatok alebo tisíc km, ale to je nič. Záruka platí odkedy ti to predaju takže neprichadzaš o nič.
uvediem menší priklad (nie odporučanie)
Kód: Vybrať všetko
https://fordstore.sk/predaj-vozidiel/jazdene/19268944-Ford-Mondeo
Motor vyborny spolahlivy, ale žial, prevodovka Getrag DCT450, pri nej sa veľmi o spolahlviosti hovoriť nedá.
hlavne passat je to auto s ktorym sa najviac kseftuje, aby ťa potom v buducnosti neprekvapilo ked zistíš že to bolo burane na totalku a nasledne opravene.najazdy okolo 200k KM a ja neviem, ake budu dalsie naklady na servis, tak zacinam rozmyslat aj nad novym autom.
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k
mondeo? vazne? ved sa pozri ako to zvnutra vyzera neviem kde mali hlavy ti co to schalovali...neviem si predstavit v tom denne sediet
bol som v getragu v kechneci kde robia prevodovky a mali tam plny sklad nasekane palety s prevodovkami, tak som sa pytal ci to ide na vyvoz, chalanisko mi vravi ze nie to su vsetko vadne kusy
menit kazdy rok olej v prevodovke nie je nic moc, priratas k tomu motorovy olej a filtre a mas slusnu palku na servise kazdy rok, to uz asi ozaj skor jazdenku potom kde ti moze vybehnut cokolvek ale aj nie a vymenis raz rocne olej a filtre za 80e a vybavene
bol som v getragu v kechneci kde robia prevodovky a mali tam plny sklad nasekane palety s prevodovkami, tak som sa pytal ci to ide na vyvoz, chalanisko mi vravi ze nie to su vsetko vadne kusy
menit kazdy rok olej v prevodovke nie je nic moc, priratas k tomu motorovy olej a filtre a mas slusnu palku na servise kazdy rok, to uz asi ozaj skor jazdenku potom kde ti moze vybehnut cokolvek ale aj nie a vymenis raz rocne olej a filtre za 80e a vybavene
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k
ja osobne som za jazdenky 1-3 rocne auto, idealne po prvom majitelovi, najvacsia strata hodnoty za tebou, autu nic nie je (samozrejme predpoklad historie servisu atd) a sucasne nie je sanca,ze ho za dalsie 3-4 roky "vyjazdis" (ak si neni "taxikar") a stale ho slusne vies predat. nehovoriac o tom,ze si vies kupit auto vyssej triedy/vybavy/ atd...
ja ked realne napr pozriem,ze mama kupovala funglac MERC CLA za 37k... teraz ma 55tis km (5 rokov), zvnutra zvonka auto vyzera jak nove a hodnotu ma teraz kolko 20? uplne s kludom by som si radsej kupil taketo, pojazdil 2-3 roky a stale ho pekne predas.
ja osobne som kupil merc CLS (145tis km, 5 rocne, zvnutra ako nove, holt kvalita interieru), po prvom majitelovi v nitre kupene, nove stalo 92k, mna so vsetkym vyslo cca 24 (+som kupoval nove elektrony a pneu 2tis) a teraz som ho po roku a pol predal stale za 22t.
Za mna proste starsie auto je lepsia kupa ale je to vec vkusu, poznam ludi co do jazdenky nesadnu, ja osobne vyberam vzdy podla toho co najlepsie za svoje koruny dostanem (Teda aspon sa snazim).
teraz sa mi podarilo kupit XF jag 3 a pol rocne auto, 100tis km, kupene v ba za 1/3inu ceny noveho kludne sa povozim 1-2 roky a posunem dalej, strati minimum (teda uvidime co kriza, ale teoreticky)
ale zaverom, aby som si nas..l do ust tak som kupil v decembri fungel jeep compass trailhawk do podnikania co bude najma jazdit manzelka s detmi + rodinne na chatu/lyzovacku, cize predpokladam,ze tak "skoro" (min 5 rokov kym je zaruka) z rodiny nepojde, uvidime kolko stratim na cene
ja ked realne napr pozriem,ze mama kupovala funglac MERC CLA za 37k... teraz ma 55tis km (5 rokov), zvnutra zvonka auto vyzera jak nove a hodnotu ma teraz kolko 20? uplne s kludom by som si radsej kupil taketo, pojazdil 2-3 roky a stale ho pekne predas.
ja osobne som kupil merc CLS (145tis km, 5 rocne, zvnutra ako nove, holt kvalita interieru), po prvom majitelovi v nitre kupene, nove stalo 92k, mna so vsetkym vyslo cca 24 (+som kupoval nove elektrony a pneu 2tis) a teraz som ho po roku a pol predal stale za 22t.
Za mna proste starsie auto je lepsia kupa ale je to vec vkusu, poznam ludi co do jazdenky nesadnu, ja osobne vyberam vzdy podla toho co najlepsie za svoje koruny dostanem (Teda aspon sa snazim).
teraz sa mi podarilo kupit XF jag 3 a pol rocne auto, 100tis km, kupene v ba za 1/3inu ceny noveho kludne sa povozim 1-2 roky a posunem dalej, strati minimum (teda uvidime co kriza, ale teoreticky)
ale zaverom, aby som si nas..l do ust tak som kupil v decembri fungel jeep compass trailhawk do podnikania co bude najma jazdit manzelka s detmi + rodinne na chatu/lyzovacku, cize predpokladam,ze tak "skoro" (min 5 rokov kym je zaruka) z rodiny nepojde, uvidime kolko stratim na cene
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5859
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k
Ja to vobec nepoznam ale kamarat co jazdil fabiu 1.2 TSI bol skusit corollu novu 1.8 a hovoril ze nevedel predbehnut na vypadovke, prosto sa citil nebezpecne v tomto smere a na 2.0 mu nevyslo.... tak radsej kupil 4 rocnu oktavku vo fullke 140kw dizelMumaq napísal: ↑Št 16. Apr, 2020, 15:18 Pred mesiacom som jazdil 2 hodiny z prahy so ceskeho svajciarska na oktavke 1.4tsi 110kw at a ked som vystupil, tak som vravel, ze octaviu vylucujem. Zajtra rano idem na testovacku corolly 1.8 hybridu 122koni tak uvidime. Neviem, ci sa mi chce cakat kym bude dexter svojho passata predavat
Mnesa tie corroly veeelmi pacia ale neviem ci das ten vysavac atmosfericky s CVT ked si zvyknuty na nejaky dizlik odspodu, ked uz oproti 1.2 tsi to bolo slabe pocitovo taksom ozaj zvedavy, daj vediet!
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k
quicky suhlasim s tebou, auta su bohuzial spotrebny material a treba ich menit kym maju este hodnotu, idem si tiez touto cestou jazdenky stratia cenu hlavny tym, ze ludia su retardovani a otrieskaju ti to auto z kazdej strany na parkovisku v tom horsom pripade rovno naburaju a idu prec, tiez uz mam pozdrav na mojom
pri tej toyote hybrid je to hlavne o tom, ze tych 122 koni je kombinovanych, takze nebudu vzdy ready a rokmi to pojde len a len dole a po 5 rokoch to bude mat kolko maximalne? potom investicia do vymeny baterii, no mne toto stale nevonia
pri tej toyote hybrid je to hlavne o tom, ze tych 122 koni je kombinovanych, takze nebudu vzdy ready a rokmi to pojde len a len dole a po 5 rokoch to bude mat kolko maximalne? potom investicia do vymeny baterii, no mne toto stale nevonia
Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k
Na dobré predbiehanie je proste lepsi diesel s turbo.... atmosféra benzín kým sa pri preradení rozdychava a dostane otáčky alebo prepĺňaný benzin ale s malým objemom.
1.8 je slabá atmosféra, veď preto tak veľký objem ale tiež by zaujimalo kedy máš plny výkon.
1.8 je slabá atmosféra, veď preto tak veľký objem ale tiež by zaujimalo kedy máš plny výkon.
Spoiler: ukázať
Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k
ja som to uviedol ako priklad kúpi "nového" auta to že ako vyzerá interiér je mne v podstate jedno, je to interiér a nikdy som ho neriešil. Pre mňa sú všetky rovnaké, jediné odlišnosti viem pozorovať vo farbe a makkosti a tvrdosti plastov.d3Xter napísal: ↑Pi 17. Apr, 2020, 07:44 mondeo? vazne? ved sa pozri ako to zvnutra vyzera neviem kde mali hlavy ti co to schalovali...neviem si predstavit v tom denne sediet
bol som v getragu v kechneci kde robia prevodovky a mali tam plny sklad nasekane palety s prevodovkami, tak som sa pytal ci to ide na vyvoz, chalanisko mi vravi ze nie to su vsetko vadne kusy
menit kazdy rok olej v prevodovke nie je nic moc, priratas k tomu motorovy olej a filtre a mas slusnu palku na servise kazdy rok, to uz asi ozaj skor jazdenku potom kde ti moze vybehnut cokolvek ale aj nie a vymenis raz rocne olej a filtre za 80e a vybavene
ano getrag,a všeobecne všetky dvojspojky sú hrozné prevodovky a to by mne osobne do auta nemohlo páchnuť ani omylom. Nikdy nezabudnem na to ako zanovnom DSG trvalo autu dobru sekundu dve postlačení plynu, než sa uviedlo do pohybu
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k
sorry ale toto sa za nove auto neda povazovat nech si mysli kto chce co chce vyhodene peniaze za toto...
za toto dsg nemoze, ale to ako to je cele nastavene a hlavne skrtiaca klapka je nastavena by time, nie by threshold, na dlhu odozvu plynu sa stazuju aj napriklad pri q8 alebo touaregu
za toto dsg nemoze, ale to ako to je cele nastavene a hlavne skrtiaca klapka je nastavena by time, nie by threshold, na dlhu odozvu plynu sa stazuju aj napriklad pri q8 alebo touaregu
Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k
Hmm, zaujimavé no rovnako reagovali nezavisle na sebe 3 auta s DSG, jedno bolo GTi golf, Passat DSG a Octavia TDi. myslím že TDi skrtiacu klapku nemá.. ale to už je bezpredmetný OT a moja subjektivna skusenosť ktorá určite OP nezaujima
ale môže byť v GTičku to bolo surovo najhoršie, až som sa bal, že som niečo pokazil
edit:
ale môže byť v GTičku to bolo surovo najhoršie, až som sa bal, že som niečo pokazil
edit:
veľká pravda, hlavne, pokiaľ to auto ma byť využivane štylom 2km do prace a späť nové auto nie je len kupenie auta, nové auto je aj dobrá poistka, najlepšie GAP, v prípade VAG aj riešiť zabezpečenie atď
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k
ale ved to porovnavas takmer to iste, "logika" je vsade rovnaka, zavisi len potom od vykonu co ma zniest no ked myslis ze nemas tak myslis veru ze zlee, ako chces riadit vzduch? by očko? tu mas vw pre 140kw VI V10-81-0093
Re: Jazdenka do 18k vs nove do 21k
no ja som bol vždy v tom že diesel funguje inak resp, kedysi davno ma niekto niekde vysmial že ved predsa diesel nema skrtiacu klapku, tak som to odvtedy bral tak ako danu vec.