jazdenka do 16-17k
Re: jazdenka do 16-17k
My máme firemné 4× i40 Combi v plnej palbe (chýba len pár veci, ale je to 2018 1.7 CRDi 104kW, Apple Car a 8AT) a jednu 2019 i30 Combi 1.6CRDi 88kW 8AT.
i40: auto stálo cez 20K+ (presne neviem)
BRZDY: Auto má slabé brzdy, sťažujú sa na to všetci zamestnanci.
MOTOR A GEAR: plynulý chod, preradzuje OK... avšak ak chcete používať páčky, tak nevyhodí to automat a aj pri ručnom podriadení, si auto zase zmyslí a preradí asi po 10 sekúnd na vyšší prevod - čisto manuálne sa používať neda; ale prevodovka je lepšia ako keď som jazdil na Passate 2017 6AT
Karoséria - všetko licuje atd. ale vadia mi pri jazde tie hrubé a široké ráfiky medzi dverami a čelným sklom - výrazne to zhoršuje výhľad hlavne pri prechádzaní medzi pruhmi alebo v úzkych uličkach - špatne ale vraj je to EU norma (CIVIC to však tak široké nemá)
150+ Ako to to bolo spomené - je desné - auto jemne kĺže, zádok lieta a kto sedí vzadu pri rýchlosti 130-135++ je auto tak hlučné, že nepočuješ o čom sa bavia tí čo sedia vpredu.. + nevýkonné brzdy sú katastrofa
OVERALL: nevhodné na diaľnice, slabé brzdy, zle ohlučnené a veľmi hlučné pri rýchlostiach nad 140+, plasty OK, motor a prevodovka ok, pohodlný sedák, pre mňa veľmi jemné ovládanie (dá sa maličkom) volantu - volant na rozdiel od AUDI či VW nestuhne pri vyšších rýchlostiach a je to nebezpečné (nad 80kmh nutné prepnúť SPORT mód, kde stuhne volanz a motor radí pri vyšších otáčkach), jedno auto má už 1/2 roka problém s geometriou a nevedia to vyriešiť; auto nad 50-60kmh brutálna stáča doprava
i30: lepšia dynamika, menšia spotreba, málinko menší kufor, lepši podvozok pri vyšších rýchlostiach (dá sa s tým ísť relatívne safe do 150)+, lepšie brzdy ako i40 ale to je dané váhou
Výššia cena než i40 !!! kvôli emisiám
Záver: Huawei do mesta asi OK na všetko iné Nemcov alebo možno aj tú Hondu/Ford..
Naši majú Ford 11. rok a auto okrem pár mikroporúch za pár € (po 10 rokoch nešlo brzdové svetlo kvôli elektroinštalácii a výmena spojky), by som sa dnes Fordu nebál.
i40: auto stálo cez 20K+ (presne neviem)
BRZDY: Auto má slabé brzdy, sťažujú sa na to všetci zamestnanci.
MOTOR A GEAR: plynulý chod, preradzuje OK... avšak ak chcete používať páčky, tak nevyhodí to automat a aj pri ručnom podriadení, si auto zase zmyslí a preradí asi po 10 sekúnd na vyšší prevod - čisto manuálne sa používať neda; ale prevodovka je lepšia ako keď som jazdil na Passate 2017 6AT
Karoséria - všetko licuje atd. ale vadia mi pri jazde tie hrubé a široké ráfiky medzi dverami a čelným sklom - výrazne to zhoršuje výhľad hlavne pri prechádzaní medzi pruhmi alebo v úzkych uličkach - špatne ale vraj je to EU norma (CIVIC to však tak široké nemá)
150+ Ako to to bolo spomené - je desné - auto jemne kĺže, zádok lieta a kto sedí vzadu pri rýchlosti 130-135++ je auto tak hlučné, že nepočuješ o čom sa bavia tí čo sedia vpredu.. + nevýkonné brzdy sú katastrofa
OVERALL: nevhodné na diaľnice, slabé brzdy, zle ohlučnené a veľmi hlučné pri rýchlostiach nad 140+, plasty OK, motor a prevodovka ok, pohodlný sedák, pre mňa veľmi jemné ovládanie (dá sa maličkom) volantu - volant na rozdiel od AUDI či VW nestuhne pri vyšších rýchlostiach a je to nebezpečné (nad 80kmh nutné prepnúť SPORT mód, kde stuhne volanz a motor radí pri vyšších otáčkach), jedno auto má už 1/2 roka problém s geometriou a nevedia to vyriešiť; auto nad 50-60kmh brutálna stáča doprava
i30: lepšia dynamika, menšia spotreba, málinko menší kufor, lepši podvozok pri vyšších rýchlostiach (dá sa s tým ísť relatívne safe do 150)+, lepšie brzdy ako i40 ale to je dané váhou
Výššia cena než i40 !!! kvôli emisiám
Záver: Huawei do mesta asi OK na všetko iné Nemcov alebo možno aj tú Hondu/Ford..
Naši majú Ford 11. rok a auto okrem pár mikroporúch za pár € (po 10 rokoch nešlo brzdové svetlo kvôli elektroinštalácii a výmena spojky), by som sa dnes Fordu nebál.
Naposledy upravil/-a CageJ v Ut 21. Apr, 2020, 10:59, upravené celkom 4 krát.
Spoiler: ukázať
Re: jazdenka do 16-17k
Do mesta huawei a mimo mesta xiaomi alebo oppo.
Re: jazdenka do 16-17k
s 1. gen i30cw tiez ziadny problem, ale to je este primitivne auto s atmo 1.6cvvt...
vpodstate za tych 100k a 8r boli problemy len so servisom, ktory je aspon v KE absolutne neschopny(zacalo to tym sami od seba sa ponukli ze vramci zaruky vymenia osupany volant, potom nepodotlacali kable, zbytok dali inak ako mali byt takze sa casom polamali... proste vdaka tomu sa 2roky vseliako srala palubovka az kym to v presove nedali dohromady
najviac bolo ked si predajcovia "posepkali" ze "vidis ze na taketo veci potrebujeme nejakeho autoelektrikara, nemoze to robit klampiar"
inak az na puknutu zadnu spruzinu bez problemov
vpodstate za tych 100k a 8r boli problemy len so servisom, ktory je aspon v KE absolutne neschopny(zacalo to tym sami od seba sa ponukli ze vramci zaruky vymenia osupany volant, potom nepodotlacali kable, zbytok dali inak ako mali byt takze sa casom polamali... proste vdaka tomu sa 2roky vseliako srala palubovka az kym to v presove nedali dohromady
najviac bolo ked si predajcovia "posepkali" ze "vidis ze na taketo veci potrebujeme nejakeho autoelektrikara, nemoze to robit klampiar"
inak az na puknutu zadnu spruzinu bez problemov
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: jazdenka do 16-17k
prečo spružina, však normálne .. pružina
inac na i30 kombi zacali hnit vnutra ramov dveri, to som este nezazil
inac na i30 kombi zacali hnit vnutra ramov dveri, to som este nezazil
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4771
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: jazdenka do 16-17k
Na obranu hjudaja poviem, ze som siel v novom tucsone po dialnici 150km/h a bolo to stale prijemne. Kdezto v kvalitnom japonskom foresterovi clovek ohluchne.DC9-32 napísal: ↑Ut 21. Apr, 2020, 07:26 To čo som napísal o stranu dozadu v podstate platí, on kupil i30 v nline vybave za 16.. oplastovana prešivana civic začina okolo 22, 24? oplastovany golf? 26? Nehovoriac o tom že jedno je dizajnové harakiri a druhé sa kradne ako rožky. ST Line Focus okolo 21 a to sú už "jazdené". A aká je ich pridaná hodnota (inb4 interierový ubermaterial z prirodneho bioraw kaučuku z the most finest trees in Amazonia)? žiadna, len v očiach fanboyov asi
Servisom sa mysli dodanie dielov, lehoty, ceny ...to ze zamestnavaju dajakeho dilina sa stane aj v toyote a je to ciste subjektivne.
Kvalita dielov a meterialov je u VW golf a i30 niekde uplne inde, to nemozes porovnavat. Ci to stoji za cenovy rozdiel je na zvazenie.
Akokolvek to obratis, hjudai vacsinou jemne straca na konkurenciu a preto je aj jemne nizsia cena. Pre niekoho vyhoda, lebo za lacnejsi peniaz ma auto ktore mu dostacuje, niketo si zas priplati za pre niekoho nie az tak podstatnu hodnotu.
No a k civicu, mojmu oblubencovi na porovnania
Ked sa bavime o AKTUALNYCH cenach, pri oboch autach v akcii aby to bolo fer tak:
Civic 93kw zacina na 17000E a 103kW hjudaj i30 na 16000E tu ma honda sice trojvalec ale nevidim priepastny cenovy rozdiel
taky 1.4TGDI i30 vo vybave style tu mame za 19590E 103kW super cena
civic 1.5VTEC 135kW v elegance tu mame za 21690E alebo v executive za 24790
Ked hjundajiku priplatime nejaku vybavu co ma civic, mrtvy uhol adaptivny tempomat +900E , zad led 300, metaliza 500, povedzme tych 1500E, zvysok vybavy je podobny, nieco ma naviac hjundai nieco honda dostaneme sa na cenu:
2100 hjundai i30 a 24790 oba stale s manualom inak by to bolo 23K vs 26K. cize rozdiel 3000-4000E
za priemernych 3500E navyse ale dostanes:
32kW silnejsi motor, co robi z auta auto, vacsi kufor o 83L co pri 395L u i 30 je cca 20% viac, celkovo vacsie auto, ktore menej strati na hodnote pri naslednom predaji a o dizajne, kvalite spracovania, japonskych dieloch atd. sa ani nebavim. Recenzie tiez hodnotia civic ako sofersky najzabavnejsi neostry hatch v tej triede. Skvela manualna prevodovka... Proste je tam realna pridana hodnota a to si si este nahlas nepovedal "mam hjundai" "mam hondu"
Cize kde je ten priepastny rozdiel ceny? KDE?
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: jazdenka do 16-17k
>Cize kde je ten priepastny rozdiel ceny? KDE?
No, nezdalo sa mi to, lebo sice napriek tomu že mám rád staršie autá, sledujem situáciu pribežne a nezda sa mi to čo hovoríš, tak som urobil jednoduchú vec, otvoril si cenník a išiel porovnať, rovnaké vybavy, teda NLine a Sport v hyu a hon. Žiadne akcie, žiadne zvyhodnenia. Holá cena auta.
Rovnaké podmienky, teda 4 valce, turbo, priamovstrek a manuál.. Pozrime sa na možnosti v Honde
Vychádza to na 26990, teda 27 tisíc eur.
teraz, opäť Hyu, má dedikovaný neAkciový cenník na NLine vybavu, pozrieme sa ako to vyzerá
neakciová cena je 20290€.. teda 20300 eur
cenový rozdiel v prospech Hyu je cca 7000 eur. Podľa mňa, veľký rozdiel.
linky z ktorých som čerpal sú
https://www.honda.sk/content/dam/local/ ... D_2020.pdf
a
https://www.hyundai.sk/files/download/m ... 2020-2.pdf
Bohužiaľ, podľa mna Honda už nie je čo bývala. Sám som zvažoval A7G s K24 ale nakoniec zavážil iný faktor.. Tieto nové hondy.. vyrobené v UK, okolo japonska tie naše európske ani nešli, a to čo robili Hondy a japonské autá všeobecne takými dobrými je už preč.
Vysoko otáčkové motory? preč.
Spoľahlivosť? pokulháva, hlavne tei 1.5 Vtec, po H kluboch a H forach sa všeličo popisalo, ak to zvažuješ, tak opatrne. neber H ako zaruku kvality. už nie. a tom som fanboy (vid moj avatar. že som ja kkt ju predal )
osobne by som šiel skôr do Toyo ako do Hon.. keby musím kupovať nové auto. ale ceny týchto áut su tak vysoké že neviem či sa oplatia..
som zvedavy kedy pride mod a poriadne ma vyťaha za uši za offtopic... sorry
No, nezdalo sa mi to, lebo sice napriek tomu že mám rád staršie autá, sledujem situáciu pribežne a nezda sa mi to čo hovoríš, tak som urobil jednoduchú vec, otvoril si cenník a išiel porovnať, rovnaké vybavy, teda NLine a Sport v hyu a hon. Žiadne akcie, žiadne zvyhodnenia. Holá cena auta.
Rovnaké podmienky, teda 4 valce, turbo, priamovstrek a manuál.. Pozrime sa na možnosti v Honde
Vychádza to na 26990, teda 27 tisíc eur.
teraz, opäť Hyu, má dedikovaný neAkciový cenník na NLine vybavu, pozrieme sa ako to vyzerá
neakciová cena je 20290€.. teda 20300 eur
cenový rozdiel v prospech Hyu je cca 7000 eur. Podľa mňa, veľký rozdiel.
linky z ktorých som čerpal sú
https://www.honda.sk/content/dam/local/ ... D_2020.pdf
a
https://www.hyundai.sk/files/download/m ... 2020-2.pdf
Bohužiaľ, podľa mna Honda už nie je čo bývala. Sám som zvažoval A7G s K24 ale nakoniec zavážil iný faktor.. Tieto nové hondy.. vyrobené v UK, okolo japonska tie naše európske ani nešli, a to čo robili Hondy a japonské autá všeobecne takými dobrými je už preč.
Vysoko otáčkové motory? preč.
Spoľahlivosť? pokulháva, hlavne tei 1.5 Vtec, po H kluboch a H forach sa všeličo popisalo, ak to zvažuješ, tak opatrne. neber H ako zaruku kvality. už nie. a tom som fanboy (vid moj avatar. že som ja kkt ju predal )
osobne by som šiel skôr do Toyo ako do Hon.. keby musím kupovať nové auto. ale ceny týchto áut su tak vysoké že neviem či sa oplatia..
som zvedavy kedy pride mod a poriadne ma vyťaha za uši za offtopic... sorry
Re: jazdenka do 16-17k
Honda tento rok osekala ponuku...vlani bola ešte "SPORT" aj pre 1.0.
Porovnával by som asi skôr ten Comfort Line aleo Elegance u 1.0
Predsa je menší rozdil medzi 1.0 93kW a 104kW než 135kW.. to je môj názor..
+ a pozor! REGISTRÁCIA 135kW vozidla je 2000€.
Porovnával by som asi skôr ten Comfort Line aleo Elegance u 1.0
Predsa je menší rozdil medzi 1.0 93kW a 104kW než 135kW.. to je môj názor..
+ a pozor! REGISTRÁCIA 135kW vozidla je 2000€.
Spoiler: ukázať
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1661
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: jazdenka do 16-17k
odkial mas tu cenu? mne vychadza registracka na 700e - od 132 do 143 kW (vrátane)
Re: jazdenka do 16-17k
aha, sry, to ja som chcel kúpiť FORD FOCUS ST 200kW +...xD
od 92 do 98 kW (vrátane) 150 eur
od 104 do 110 kW (vrátane) 260 eur
od 132 do 143 kW (vrátane) 700 eur
od 92 do 98 kW (vrátane) 150 eur
od 104 do 110 kW (vrátane) 260 eur
od 132 do 143 kW (vrátane) 700 eur
Spoiler: ukázať
Re: jazdenka do 16-17k
Mne to stale neprisiel ako top ultra deal ever. Golf 1.5 tsi rline highline variant 110kw s farbou, zarukou, full led, r17, keyless, car play, 8" displej, sklapatelne zrkadla a este nejake doplatky stal 21 a nejake drobne s dph. Sice je to stary a konciaci model ale za tu cenu... Jo, a ma tiez viacprvkovu zadnu napravu.
Ked som s nim jazdil tak nejake cukanie alebo problemy som si s tym TSI nevsimol. Jedine co som si vsimol je taky nijaky prejav motora. Proste tieto nizkoobjemove benziny su neobvykle tiche na moj vkus.
Ked som s nim jazdil tak nejake cukanie alebo problemy som si s tym TSI nevsimol. Jedine co som si vsimol je taky nijaky prejav motora. Proste tieto nizkoobjemove benziny su neobvykle tiche na moj vkus.
Naposledy upravil/-a stiv v Ut 21. Apr, 2020, 21:39, upravené celkom 1 krát.
.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: jazdenka do 16-17k
OP na zaciatku hned pusal ze golf nie koli dizajnu. Nezabudajme ze je to tema o aute pre konkretneho cloveka
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: jazdenka do 16-17k
no ano matko ale zabudol sam autor ze chcel automat. a ked sa nemylim ten fasbek ma manual ne?ale ma nazov fast tak to bude supa pred karcmou
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4771
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: jazdenka do 16-17k
Teraz neviem, ci porovnavas schvalne neporovnatelne alebo len si prehliadol dost podstatne rozdiely medzi N-LINE a sport plus. Cize zo 7000E rozdielu bez zliav si mozes odratat 1200E za stresne okno, 900E za full LED, 500E za metalizu a 600E za smart pack. Tj. cenovy rozdiel bude 3800E.DC9-32 napísal: ↑Ut 21. Apr, 2020, 12:47 >Cize kde je ten priepastny rozdiel ceny? KDE?
No, nezdalo sa mi to, lebo sice napriek tomu že mám rád staršie autá, sledujem situáciu pribežne a nezda sa mi to čo hovoríš, tak som urobil jednoduchú vec, otvoril si cenník a išiel porovnať, rovnaké vybavy, teda NLine a Sport v hyu a hon. Žiadne akcie, žiadne zvyhodnenia. Holá cena auta.
Rovnaké podmienky, teda 4 valce, turbo, priamovstrek a manuál.. Pozrime sa na možnosti v Honde
Vychádza to na 26990, teda 27 tisíc eur.
teraz, opäť Hyu, má dedikovaný neAkciový cenník na NLine vybavu, pozrieme sa ako to vyzerá
neakciová cena je 20290€.. teda 20300 eur
cenový rozdiel v prospech Hyu je cca 7000 eur. Podľa mňa, veľký rozdiel.
Takze za 3800E dostanes navyse o pol triedy lepsie auto (priestorovo), vykon 32Kw navyse, budes mat hondu ( dizajn, kvalita, servis, moznost 8r zaruky), jeden z najnizsich cenovych poklesov na bazari a stale budes mat naviac:
ADAPTIVNE TLMICE!!!!
kontrolu mrtveho uhla
keyless
11 repro (namiesto 6) v premiovom audiu
navivigaciu
a urcite by som tam este nieco nasiel ale uz sa mi nechce....
Bez zliav...v pripade zlavy dostanes urcite vacsiu zlavu z vyssej nakupnej ceny ako z nizsej nakupnej ak sa bavime o absolutnej hodnote v eurach, preto by som porovnaval radsej aktualne akciove modely, kde je jasne na ake ceny vie automobilka ist bez zjednavania. .. zdroje rovnake. KDE JE TEN OBROVSKY ROZDIEL? KDE?
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X