Presne preto som napísal, že nemám na mysli výbavu a spotrebáky, ale samotný výrobný proces, kvalitu montáže atď. Hádam neočakávaš, že auto za 15k€ bude mať rovnaké sedačky ako auto a 50k€ Podvozok je kategória sama o sebe, porovnávaš jablká s hruškami (vlečná náprava vs viacprvková, nastavenia podvozka, je tam toho strašne veľa). To je ako napísať, že Q7 je lepšia v teréne ako Polo. Aj Discovery je prémiové auto, potom gratulujem majiteľom, hlavne keď s ním sú viacej v servise ako na cestách, to vôbec nie je rarita, a tiež si tam priplácaš pritom. A s hociktorou Fiestou ST si užiješ oveľa viacej zábavy na slalome (alebo okruhu) ako s hociktorým Mondeom, to ti môžem garantovať.Ivko napísal: ↑So 09. Máj, 2020, 00:31 Kimif123 : Ale vyrábajú shity a riadne. Dnes máš úplne normálne že si kúpiš nové auto a nemáš 30tkm a už búcha niečo v nápravách
Nejde len o použité materialy - napríklad také sedačky, no v Pole asi nebudeš mať sedačky ako u Q7, tak isto Fiesta nebude mať také kreslá ako Mondeo
To isté platí o podvozkoch Polo asi nefiltruje nerovnosti ako Passat = dostaneš presne tolko kolko si zaplatíš
GT86/BRZ je super, ale u nás je ponuka dosť obmedzená a pýtajú veľa za jazdenky (prípadne to celé pokazia sedláckym "tuningom"). Lenže to je fakt len ako 2./3. auto do rodiny, je brutálny fun car (neviem či vyrába niekto niečo podobné vôbec) ale dosť "nepraktické auto".
Ináč je to fakt riadna dilemma vybrať auto (s obmedzeným budgetom) v tejto kategórii, bude to o nejakom kompromise určite.
Ivko každé + auto v rodine sú extra náklady, parkovacie miesto, starostlivosť, ak natom chceš jazdiť slalom tak to tiež nemôže byť v stave, že sa to bude rozpadať a hniť. Otázka potom je, keď sa teraz vozí na Swifte Sport, či vôbec chce niečo také "staré".