Punto a podobne hovadiny ... really? Ved sa pyta coupe. Ja som tiez svoje prve auto nevyberal az tak z rozumu, ale to co sa mi pacilo a co som proste chcel. Uplne chapem poziadavky coupe a nech to stoji co to stoji. Mna tiez odhovarali od Civica, ked som ho ako student kupoval v 2007 ze ma japonec zozerie na servise... kasli na ostatnych. Chces coupe, kup si coupe. Ked som kupoval auto, tak som popri Civicu zvazoval aj Astru Coupe. Kratky predok, dlhy zadok ... mmm
Bohuzial (alebo chvalabohu?) boli mimo rozpocet a tak som skoncil so 6G Civic hatch.
Bohuzial, vyber dost limituje rok vyroby. Okolo roku 2000 sa nuka Civic, 6G coupe sa robilo do 2001. Samozrejme vacsina budu hnile kusy s vylagrovanym motorom, ktore zacinaju na 500€. Pri cenovke 3000 sa urcite najde nieco lepsie, len vela krat sa ponukaju v ramci hondaclubu. Od Toyoty ma napada Celica 1.8 je celkom ziva sranda. Obe spominane auta su starsie, ktore zacali v 90 rokoch a vyrabali sa az do roku 2000. Dalej sa mi nuka MX5 NB, Toyota MR-2, Del Sol...
Ak sa mame striktne drzat aut po roku 2000, tak ma napada C180 s kompresorom. Neviem ako velmi su to vylietane kusy, ale ak to ma byt len na take vozenie, lebo proste chcem auto a nie som od neho zavisly, tak preco nie. Ma to vykon, priestor a dve dvere. BMW je asi out, mozno nejaky 316 compact by sa este vosiel do rozpoctu.
Ak si odmyslime Fiat, Ford (tam okrem Pumy aj tak nic nie je) a fsetky francuzske (mozno este Pezot by som prekusol, 307CC moze byt fajn), tak zostava este Alfa GT. S Alfou je to tak, ze mne sa osobne pacia, ma to vykon, sportoveho ducha, len tak ich legendarna "spolahlivost"... Alfisti budu tvrdit, ze je vsetko ok a ti druhi presny opak. Podla mna rovnaka sekta ako Saabisti a ini ...isti, akurat Alfu by si mozno este odservisoval. Osobne nemam skusenost. Spoluziak sa dlhe roky trapil s FIatom Coupe JTD, ktory sa daval aj do Alfy. Ci je to presne ten isty motor netusim, ale pri takom aute by som siel do benzinu.