Unreal Engine 5
- eSsay
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4059
- Dátum registrácie: St 01. Okt, 2014, 20:04
- Bydlisko: Košice
Unreal Engine 5
Predstavenie Unreal Engine 5
+ demo na PlayStation 5
+ demo na PlayStation 5
MB: MSI Z490 Gaming Plus CPU: i7-10700KF @5.1GHz 1.3V CPU cooler: Bequiet! Dark Rock 4 + TG Kryonaut RAM: G.Skill Trident Z Orange 16GB (2x8GB) @3200Mhz CL15 1.35V GPU: Asus RTX 3080 TUF O10G Gaming SSD: Samsung 970 EVO Plus NVMe 2000GB PSU: Bequiet! Straight Power 11 Platinum 1000W CASE: Fractal Design Define 7 Compact Black + Bequiet Silent Wings 3 (2x140mm + 1x120mm) MONITOR: LG 32GQ850-B (2560x1440p/260Hz (OC), 1ms, G-Sync, nano IPS) KEYBOARD: Sony VGP-UKB3 MOUSE & PAD: Razer Basilisk v2, SteelSeries QcK+ AUDIO: M-Audio Air Hub + Mackie MR524, Schiit Fulla E + Sennheiser HD 660S + AntLion ModMic
Re: Unreal Engine 5
Pozeral som hneď ako vyskočilo. Podľa mňa spolu s novou generáciou konzol prinášajúcou superrýchle SSD pre elimináciu loadingov a výkonné CPU umožňujúce výrazne lepšiu fyziku, AI a interaktivitu to bude gamechanger čo sa týka dizajnu hier a teším sa čo nové nám vývojári prinesú. Lebo posledných 10+ rokov to všetko bolo veľmi podobné, len s trochu ostrejšími textúrami a čoraz lepším nasvietením, ale to prostredie furt vyzeralo podobne umelo s tragickou interaktivitou a staručký Crysis, aj keď v mnohých veciach už zastaralý, furt dokázal lepšie presvedčiť o svojej autenticite, hlavne v džungli ktorá fakt vyzerala že to tam žije a nie je to len zhluk rekvizít.
Tu to prostredie vyzerá nádherne, realisticky, živo a nepriečilo by sa mi ani keby ho použili priamo vo filme spolu s hercami, tak dobre vyzerá. A to všetko realtime a s výrazne zjednodušeným grafickým workflow uľahčujúcim prácu vývojárom oproti súčasnej generácii hier. Jednoducho konečne skutočná revolúcia.
Tu to prostredie vyzerá nádherne, realisticky, živo a nepriečilo by sa mi ani keby ho použili priamo vo filme spolu s hercami, tak dobre vyzerá. A to všetko realtime a s výrazne zjednodušeným grafickým workflow uľahčujúcim prácu vývojárom oproti súčasnej generácii hier. Jednoducho konečne skutočná revolúcia.
Spoiler: ukázať
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Unreal Engine 5
podotknem ze RT tam bezi softwarovo cez compute shadre
Re: Unreal Engine 5
je to len demo, jedna npc, jeden typ prostredia, jeden svetelný zdroj, žiadne efekty počasia
takže som opatrný čo sa týka výkonu novej generácie v hrách
a samozrejme žiadny hw raytracing, čo je jeden z veľkých žrútov výkonu
takže som opatrný čo sa týka výkonu novej generácie v hrách
a samozrejme žiadny hw raytracing, čo je jeden z veľkých žrútov výkonu
AMD Ryzen 7 2700X/SilentiumPC Fera 3 HE1224 v2 | Gigabyte B450 AORUS PRO | Kingston HyperX Predator 16 GB 3333MHz | MSI Radeon RX 6700 XT MECH 2X | Samsung 970 Evo Plus 500GB | WD60EFAX | WD80EFAX | Seasonic Focus GX 650W | SilentiumPC Signum SG1M | Razer DeathAdder V3 | Genius SlimStar 130 | Genius SP-HF 1250B | Sony WH-1000XM4 | Dell S2721DGFA | Sony WH-1000XM4
Re: Unreal Engine 5
Ak je SW aproximácia takto jednoduchá a kvalitná, reálny raytracing v hrách stráca význam. Samozrejme videli sme tam hlavne Global Illumination, možno sa HW raytracing prenechá na ostatné efekty (odlesky, tiene, bodové svetlá...) keďže GI je myslím najnáročnejšie. Aj keď pri tých tieňoch je to tiež také všelijaké, napr. Tomb Raider mal raytracované tiene a po zapnutí vyzerali super oproti štandardným, ale bohužiaľ bolo to hlavne kvôli tomu že štandardné tiene boli oproti iným hrám odfláknuté - žiadny contact hardening, soft shadows atď. pričom tieto efekty sú súčasťou štandardných knižníc od AMD aj nVidia takže ich nemusia vývojári vymýšľať od piky, stačí implementovať hotovú knižnicu. Už staručký Crysis 1 mal omnoho lepšie tiene ako Tomb Raider na max bez RTX. Ale tak jasné, marketing, potom by bolo ťažšie ukazovať rozdiely RTX ON/OFF všakže.
Naposledy upravil/-a wingo v Št 14. Máj, 2020, 12:54, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
Re: Unreal Engine 5
celkom náklad
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
- PROMETHEUS
- Používateľ
- Príspevky: 2075
- Dátum registrácie: Ne 23. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Unreal Engine 5
Nevšimol som si túto tému a omylom to postol do herného krúžku... Inak napíšem to isté že vyzerá to úžasne a teším sa až vyjde nech si to môžem vyskúšať aj sám. Už žiadne kompromisy pri modelovaní 3D modelov a optimalizácie a rozdielne LoD. Tak som z toho prekvapený že sa mi tomu až nechce veriť.
MB: MSI X570 Tomahawk CPU: Ryzen 5900X RAM: BL2K8G36C16U4BL 4x8GB 3733MHz 16-18-18-35 GPU: Gigabyte RTX 3080 Gaming OC Waterforce Monitor: LG Ultragear 27GL83A-B SSD: WD Black SN850 1TB, SN750 500GB, 4x1TB Samsung EVO CASE: Lian Li O11 Dynamic XL PSU: EVGA 850W G2 Klavesnica, mys: Logitech G915 TKL + Logitech G903 Chladenie: CPU block: EK Quantum Velocity D-RGB Rads: EK SE360mm + EK XE360mm Fans: 9x Noctua NF-A12x25 PWM Pump: EK QUANTUM KINETIC TBE 200 D5 PWM D-RGB
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5471
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: Unreal Engine 5
V tomto stave to nebude nikdy. Je to techdemo, aj UE4 malo krásne a ktorá hrá to využila naplno ? Žiadna.
SW RT ale vítam, bude tých titulov konečne viac.
SW RT ale vítam, bude tých titulov konečne viac.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Unreal Engine 5
to neni žiaden SW RT dokonca by sa dalo povedať práve naopak
čo nemení ništ na tom že to vyzerá úchvatne a je to vzhľadom na výsledok nenáročné
čo nemení ništ na tom že to vyzerá úchvatne a je to vzhľadom na výsledok nenáročné
Spoiler: ukázať
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Unreal Engine 5
"Lumen uses ray tracing to solve indirect lighting, but not triangle ray tracing," explains Daniel Wright, technical director of graphics at Epic. "
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Unreal Engine 5
With this system, developers won't have to bake in lighting into their game world nor have to look at computationally expensive techniques such as ray tracing to simulate bounce-light for GI, as the game engine dynamically does this things for them at a reduced cost compared to RT
tak bud to je RT alebo to z RT nemôže porovnávať kedže to je RT
ono si tam sem tam píšu všeličo
"Lumen uses ray tracing to solve indirect lighting, but not triangle ray tracing," explains Daniel Wright, technical director of graphics at Epic. "Lumen traces rays against a scene representation consisting of signed distance fields, voxels and height fields. As a result, it requires no special ray tracing hardware."
lenže RT ako taký nevyžaduje žiaden špeci HW, treba mu len výkon preto NV niečo presunula na tensor
RTX ako také je NV názov pre DXR ktorý je technicky štandart v dx12
RTX funguje ako taký aj na pascaloch a tie žiaden tensory nemajú že
ale možno myslel výkon
inak vraj sa epic vyjadril že 2070 by to mala dať v pohode 60fps pri 1440p čo je divné kedže PS5 to dáva 30fps + 1440p a ešte k tomu z DS
ešte tak naokraj vôbec by ma neprekvapilo keby sa dali hry z RTX rozbehať aj na AMD , len to má iné starosti ako riešiť RT na Navi
aj tak je fuk či to RT je alebo neni kedže to vyzerá na parádu
len ako tu niekto napísal je to fakt len DEMO
tak bud to je RT alebo to z RT nemôže porovnávať kedže to je RT
ono si tam sem tam píšu všeličo
"Lumen uses ray tracing to solve indirect lighting, but not triangle ray tracing," explains Daniel Wright, technical director of graphics at Epic. "Lumen traces rays against a scene representation consisting of signed distance fields, voxels and height fields. As a result, it requires no special ray tracing hardware."
lenže RT ako taký nevyžaduje žiaden špeci HW, treba mu len výkon preto NV niečo presunula na tensor
RTX ako také je NV názov pre DXR ktorý je technicky štandart v dx12
RTX funguje ako taký aj na pascaloch a tie žiaden tensory nemajú že
ale možno myslel výkon
inak vraj sa epic vyjadril že 2070 by to mala dať v pohode 60fps pri 1440p čo je divné kedže PS5 to dáva 30fps + 1440p a ešte k tomu z DS
ešte tak naokraj vôbec by ma neprekvapilo keby sa dali hry z RTX rozbehať aj na AMD , len to má iné starosti ako riešiť RT na Navi
aj tak je fuk či to RT je alebo neni kedže to vyzerá na parádu
len ako tu niekto napísal je to fakt len DEMO
Spoiler: ukázať