ak si si nevsimol padanie FPS na PS4 tak to potom good luck, tebe aj powerpoint prezentacia musi prist extremne plynula..
V kazdom vacsom meste / dedine / outpuste je sustavne 25 a niekedy aj menej. Zacina mi to robit dost problemy a hoc ma hra ako taka bavi toto bude skor ci neskor dovod preco to uz nezapnem.
Ghost of Tsushima
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5471
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: Ghost of Tsushima
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3955
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Ghost of Tsushima
excelentny port vybonej hry
na to aka je to starina, to vyzera vyborne
takto sa maju robit open rpg, ubi si moze brat aleze riadny priklad ako sa maju vyzerat vedlajsie misie
na to aka je to starina, to vyzera vyborne
takto sa maju robit open rpg, ubi si moze brat aleze riadny priklad ako sa maju vyzerat vedlajsie misie
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
Re: Ghost of Tsushima
Starina? Ved to vyslo v roku 2020. Je to rovnako stare ako Cyberpunk
Spoiler: ukázať
- hulo92
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4788
- Dátum registrácie: Pi 06. Feb, 2009, 19:50
- Bydlisko: Sereď
Re: Ghost of Tsushima
vsak to je rovnaky generic shit ako keby od ubi, kym urobis cely ostrov urobis 150x to iste dokola... lamal som sa v tom 15 hodin a uz to viac nezapnem pretoze ma nelaka ani ten pribeh.
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3955
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Ghost of Tsushima
Kenji, Yuna, Ikishawa, Masako, Norio, ja si zase myslim ze ich questline a rovnako hlavny quest boli urcite mnohonasobne lepsie napisane, ako tie v Ubi
rovnako legendary tale boli vyborne
otravne boli akurat tie nekonecne patroly, ktore naberali aggro zo sielenej dialky
hej stare ako stare teda
rovnako legendary tale boli vyborne
otravne boli akurat tie nekonecne patroly, ktore naberali aggro zo sielenej dialky
hej stare ako stare teda
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
Re: Ghost of Tsushima
Inak s tymto suhlasim, ba dovolim si povedat ze mna ten genericky styl gameplayu viac bavil vo Valhalle (tu som celu presiel, aj ked po trapeni). Velmi som chcel dat Tsushime sancu, dostal som sa za polovicku, obsadil som prvu polovicu ostrova a oslobodil toho stryka a potom ked som si uvedomil ze ma caka zas to iste s na druhej polovicke ostrova, uz som to viac nezapol. Ten combat a gameplay ma tam extremne rychlo omrzel a pribah ma teda nezaujal vobec, v tomto ma AC drzalo teda viac.
Spoiler: ukázať