Cyberpunk 2077
Re: Cyberpunk 2077
Ja som objednaval v PGS, vecer pipla sms ze bolo odoslane kurierom. Snazia sa stihat chalani.
- PROMETHEUS
- Používateľ
- Príspevky: 2075
- Dátum registrácie: Ne 23. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Cyberpunk 2077
ja mam volno na zajtra aj piatok, redbully nakupene a uz len hodina a 46 minut kym to spustia a moze sa drtit. tesim sa na to viac nez na vianoce.
MB: MSI X570 Tomahawk CPU: Ryzen 5900X RAM: BL2K8G36C16U4BL 4x8GB 3733MHz 16-18-18-35 GPU: Gigabyte RTX 3080 Gaming OC Waterforce Monitor: LG Ultragear 27GL83A-B SSD: WD Black SN850 1TB, SN750 500GB, 4x1TB Samsung EVO CASE: Lian Li O11 Dynamic XL PSU: EVGA 850W G2 Klavesnica, mys: Logitech G915 TKL + Logitech G903 Chladenie: CPU block: EK Quantum Velocity D-RGB Rads: EK SE360mm + EK XE360mm Fans: 9x Noctua NF-A12x25 PWM Pump: EK QUANTUM KINETIC TBE 200 D5 PWM D-RGB
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Cyberpunk 2077
zajtra pracujem, ale v piatok mam dovolenku - nie uplne kvoli tomuto, ale musel som si este den vybrat, tak som si to nacasoval.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: Cyberpunk 2077
ja som si zobral dovolenku od 16.11. do 20.11. a vtedy Cyberpunk odložili na 10.12.2020 ale aspoň som si kúpil v tom týždni RTX 3080ku
teraz som si dovolenku nezobral... ale to už vydržím do 23.12 od vtedy mám dovolenku až do 11.1.2021 takže karanténa nekaranténa , ja budem v Night City
teraz som si dovolenku nezobral... ale to už vydržím do 23.12 od vtedy mám dovolenku až do 11.1.2021 takže karanténa nekaranténa , ja budem v Night City
CASE: Zalman Z9 Neo Black PSU: Corsair TX 850 MB: ASUS ROG STRIX Z490-F GAMING CPU: Intel i7-10700k@3,8GHz, CPU Cooler: Corsair H100i Platinum GPU: EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA RAM: Corsair 16GB KIT DDR4 SDRAM 2666MHz CL16 Vengeance SSD1: OCZ Vertex3 120gb SSD2: Samsung 850 PRO 1TB HDD: WD Black 1TB HDD2: Seagate Barracuda 3TB Myš: Razer Lancehead TE Klávesnica: Razer DeathStalker Chroma US
Re: Cyberpunk 2077
bohvieako sa to nehybe 6700k a 1080Ti, 3440x1440 medium, 40-50 fps
AMD Ryzen 7 7800x3D, Akasa SOHO 360 Dusk edition, ASUS TUF GAMING B650M-E, Corsair 32GB DDR5 6000MHz CL40 Vengeance, MSI GeForce RTX 4080 SUPRIM X, Samsung 980 PRO 1TB, Crucial P3 4 TB, Seagate BarraCuda 4 TB, Fractal Ion 850w gold, Corsair 4000d airflow, 34" GIGABYTE G34WQC
- PROMETHEUS
- Používateľ
- Príspevky: 2075
- Dátum registrácie: Ne 23. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Cyberpunk 2077
ja mam tak okolo 60fps zalezi podla sceny ale videl som uz aj pod 50 a mam 3070x a rtx 3070, qhd ultra rt preset a dlss na auto. s dlss to vyzera hnusne ale bez toho to ide pod 30fps.
este som sa nejako nehral s nastaveniami ale nieco sa mozno bude dat zhodit co prilis nezhorsi grafiku a prida par fps.
hral som zatial asi hodinu a par bugov sa uz ukazalo
este som sa nejako nehral s nastaveniami ale nieco sa mozno bude dat zhodit co prilis nezhorsi grafiku a prida par fps.
hral som zatial asi hodinu a par bugov sa uz ukazalo
MB: MSI X570 Tomahawk CPU: Ryzen 5900X RAM: BL2K8G36C16U4BL 4x8GB 3733MHz 16-18-18-35 GPU: Gigabyte RTX 3080 Gaming OC Waterforce Monitor: LG Ultragear 27GL83A-B SSD: WD Black SN850 1TB, SN750 500GB, 4x1TB Samsung EVO CASE: Lian Li O11 Dynamic XL PSU: EVGA 850W G2 Klavesnica, mys: Logitech G915 TKL + Logitech G903 Chladenie: CPU block: EK Quantum Velocity D-RGB Rads: EK SE360mm + EK XE360mm Fans: 9x Noctua NF-A12x25 PWM Pump: EK QUANTUM KINETIC TBE 200 D5 PWM D-RGB
Re: Cyberpunk 2077
Release bugy sa bohužiaľ čakať dali, hento je do pohody bug ak to náhodou nie je quest giver a nejde sa s ňou ani rozprávať. Hlavne nech nezblbnú questy, nekoruptujú sa sejvy a nech to náhodne nepadá.
Čo tam majú starú verziu DLSS keď to vyzerá hnusne? Či je to upscale z nejakého veľmi nízkeho rozlíšenia (a aj tak to beží biedne)? IMHO RT nastavenia ti asi pridajú najviac FPS, len nájsť ten správny kompromis. HardwareUnboxed by hádam mohli vydať sprievodcu nastaveniami.
Čo tam majú starú verziu DLSS keď to vyzerá hnusne? Či je to upscale z nejakého veľmi nízkeho rozlíšenia (a aj tak to beží biedne)? IMHO RT nastavenia ti asi pridajú najviac FPS, len nájsť ten správny kompromis. HardwareUnboxed by hádam mohli vydať sprievodcu nastaveniami.
Spoiler: ukázať
Re: Cyberpunk 2077
No, tiez som to skusal o 1:00. Cakal som ze mi po preloade bude stahovat 40GB patch, ale nic, iba nejakych 200-400MB. Co sa tyka performance, po tych benchmarkoch z preview verzie som cakal ze to bude horsie.
Na Ryzene 3600 (@4.2) a GTX 1660 Super (@2.1) mi to ide vacsinu casu locknute na 60FPS, pri akcii, resp. v strede mesta v noci s dazdom to klesa na 53-55FPS.
Moje nastavenia v skratke:
1080P, framerate lock na 60FPS
HIGH: textures, max dynamic decals, screen space reflections, subsurface scattering quality, color precision, level of detail
MEDIUM: prakticky vsetky ostatne nastavenia, teda vsetko co sa tyka tienov a taktiez aj volumetric fog (kedze toto zvykne v kazdej hre zrat vela vykonu a pridava dost malo na vizuale)
ANISOTROPY: 8x
Celkovo som teda s optimalizaciou ako tak spokojny, aj ked tam su pripady, kedy citit nedokoncenu robotu. Napr. pri penetrovanych strelach ktore trhaju stenu mi par krat FPS dropli na sekundu na 45. Pripadne ked som stal vo vytahu a pozrel sa "lampu" na nadomnou tak mi framerate siel dole na 45-50.
Co sa tyka bugov, zatial som nezbadal nic game-breaking, ale tiez su tam veci ktore ma mierne vyrusovali. Neviem ako ostatní, ale v misiach kde som siel s partakom v aute som si vsimol ze jeho postava skoro vobec netoci volantom v aute aj ked ideme do uplne strmej zakruty. Tiez ked som vystupil a typek isiel s autom prec z parkoviska, tak to ako auto zabacalo vyzeralo uplne tragikomicky. Sem tam som videl nejaku zabugovanu mrtvolu enemakov, ktora poskackovala na mieste, resp. ked okolo nej preslo friendly NPC, tak zacala odskakovat ako keby to bola lopta. Tiez mi na prvy pohlad prislo trosku cudne to ako v hre vyzera dazd, respektive ta rychlost akou padaju kvapky na zem.
Uprimne, ked to tolko prekladali a roky sme na to cakali, ocakaval by som ze ten launch bude viac smooth a takychto bugov sa nedockame. Snad budu promptne vychadzat patche, ci uz co sa tyka bugfixov ale aj optimalizacie. Stale si ale myslim ze my na PC sme este v pohode, ked som videl tie videa bugov z PS4/XO verzii, bol by som solidne nasraty
Na Ryzene 3600 (@4.2) a GTX 1660 Super (@2.1) mi to ide vacsinu casu locknute na 60FPS, pri akcii, resp. v strede mesta v noci s dazdom to klesa na 53-55FPS.
Moje nastavenia v skratke:
1080P, framerate lock na 60FPS
HIGH: textures, max dynamic decals, screen space reflections, subsurface scattering quality, color precision, level of detail
MEDIUM: prakticky vsetky ostatne nastavenia, teda vsetko co sa tyka tienov a taktiez aj volumetric fog (kedze toto zvykne v kazdej hre zrat vela vykonu a pridava dost malo na vizuale)
ANISOTROPY: 8x
Celkovo som teda s optimalizaciou ako tak spokojny, aj ked tam su pripady, kedy citit nedokoncenu robotu. Napr. pri penetrovanych strelach ktore trhaju stenu mi par krat FPS dropli na sekundu na 45. Pripadne ked som stal vo vytahu a pozrel sa "lampu" na nadomnou tak mi framerate siel dole na 45-50.
Co sa tyka bugov, zatial som nezbadal nic game-breaking, ale tiez su tam veci ktore ma mierne vyrusovali. Neviem ako ostatní, ale v misiach kde som siel s partakom v aute som si vsimol ze jeho postava skoro vobec netoci volantom v aute aj ked ideme do uplne strmej zakruty. Tiez ked som vystupil a typek isiel s autom prec z parkoviska, tak to ako auto zabacalo vyzeralo uplne tragikomicky. Sem tam som videl nejaku zabugovanu mrtvolu enemakov, ktora poskackovala na mieste, resp. ked okolo nej preslo friendly NPC, tak zacala odskakovat ako keby to bola lopta. Tiez mi na prvy pohlad prislo trosku cudne to ako v hre vyzera dazd, respektive ta rychlost akou padaju kvapky na zem.
Uprimne, ked to tolko prekladali a roky sme na to cakali, ocakaval by som ze ten launch bude viac smooth a takychto bugov sa nedockame. Snad budu promptne vychadzat patche, ci uz co sa tyka bugfixov ale aj optimalizacie. Stale si ale myslim ze my na PC sme este v pohode, ked som videl tie videa bugov z PS4/XO verzii, bol by som solidne nasraty
Naposledy upravil/-a Mani v Št 10. Dec, 2020, 10:14, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
Re: Cyberpunk 2077
Anisotropic filtering aj dakto dáva na menej ako max (zvyčajne ide nastaviť 16x)? Párkrát som skúšal znižovať a nikdy som si nevšimol nárast FPS, odvtedy vždy dávam na max nech mám ostatné detaily nastavené akokoľvek.
HU sa už pýta aké FPS by ľudia radi videli, podaktorí dúfajú v 120FPS
https://www.youtube.com/channel/UCI8iQa ... 9i14AaABCQ
HU sa už pýta aké FPS by ľudia radi videli, podaktorí dúfajú v 120FPS
https://www.youtube.com/channel/UCI8iQa ... 9i14AaABCQ
Spoiler: ukázať