Všeobecná diskusia II
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2589
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: Všeobecná diskusia II
Ešte možno stojí za zmienku c4 spacetourer a Opel Combo. Touran bude uz asi rozpočtovo mimo.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Všeobecná diskusia II
C4 space je prekvapivo drahy
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
z citronu asi len berlingo. ine hej drahe su. asi nove mi len zena dovoli.auto vyberam dlho a preto sa uz teraz pytam na nazor. combo skm nepozeral.pozriem. ale ten 16k limit ma dost zvezuje
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia II
debilny brusel, kde fyzika neplati.. chysta asi od 2025 euro7.vraj spalovaky to uz nedaju.. tak sa treba zariadit.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia II
Ak tam chces realne vozit viac ako 5 ludi castejsie ako raz za pol roka 20km tak potrebujes dodavku
T6.1, ford tourneo custom, peugeot expert/traveller a tak.
Vsetko ostatne bude cele zle
rip dalsia legenda
T6.1, ford tourneo custom, peugeot expert/traveller a tak.
Vsetko ostatne bude cele zle
rip dalsia legenda
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
skillex. mas pravdu. dnes som si kbehal.zoper a presne to proste ak chfem 7 ludi ta secko berlingo rifter combo lodgy tak v 7miestnej verzii dam do kifra tak akurat igelitku.. traveler myslis vw ci? este neake ta napadaju?dik
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia II
Bingo... Presne tak to je.
Stefan, pokiaľ nemáš aspoň 4 deti tak neviem či by som chcel dodávku... Ono je to super keď to máš, na to aby si 2 krát do roka zobral známych na výlet. Rovnako je to super aj partia na cestu do chorvátska alebo podobne.
Osobne som mal dve Véčka, tie sú ako nové asi mimo rozpočet, ale som rád že už ani jedno nemám. Obidve sedem miestne.
Podľa mňa je lepšie ako Caravella, čo sa týka jazdných vlastností, ale to môže byť aj len osobný názor, nakoľko mám rád hviezdy.
Prvé bol "extralang" v úplnej plnke čiže nové skoro 90k. To šlo pomerne rýchlo preč, lebo na dodávku je to strašne drahé, a bolo mi pomaly ľúto tam dávať haraburdy a poškodiť interiér... Nie je to v tej cene už potom klasická dodávka
Druhé sa kúpilo, keď mi nejak začalo chýbať to prvé a bolo skromnejšie len "lang", horšia výbava, nové cca 70k.
Aj to šlo po roku a pol cca. preč a som rád. Jazdiť na dodávke každý deň, ak nemusíš, je strašná otrava.
Spotrebu som nemal zlú tak okolo 7,1 až 7,3 (aj na osobáku mám teraz viac), ale je to proste veľká krava. Šírka 2,25m so zrkadlami je otravná, aj keď vnútorný priestor je tam fakt super. Detto dĺžka.
U nás to ešte tak nie je cítiť ale zaparkovať dnes v európe s niečím čo má vyše 2m šírku a 5m dĺžku je docela problém - aj keď to vie parkovať samo, nerobia už na to boxy. Jediné pozitívum je, že sa to stále zmestí do podzemnej garáže, ale aj to v takej Eurovei je to pomerne psycho pri výjazde.
Čo sa týka sedačiek, tak som to už potom neskôr vozil vačšinou ako 4 resp 5 miestne aby som mal veľký kufor, a to potom zase nedávalo zmysel, tie sedačky sa odtiaľ nahovno vyberajú a sú ťažké.
Ak na tom aute chodíš väčšinu času sám alebo max 4, tak ja neodporúčam dodávku, je to otrava.
Workstation: HP Z230- i7 4770, 16gb DDR3, GTX 960, SSD RAID 2x256GB, 3x HP 24" LCD
Re: Všeobecná diskusia II
Kym nie ste viac ako styria tak nejaky ~5m kombik moze byt v pohode.
Ale novy do 16 ci kolko tazko.
Ale novy do 16 ci kolko tazko.
.
Re: Všeobecná diskusia II
Traveller je peugeot
S tymi L1 verziami sa ešte da po meste bez problemov, to ma na dlzku okolo 4,8m co je ako mondeo....
Pred nakupakom to je tesnejsie, ale zase vystupujes "z vysky" a vzadu posuvne dvere
Proste problem som este nemal nikdy, ani v podzemkach...
A stale sa do toho vie zbalit 8ludi na 10dnovu dovolenku
Celkovo kratka dodavka je dost navykova vec... Akurat na nejake jazdenie po diaľnici v 170+ to velmi nie je(soferuje sa to bez problemov, ale odpor vzduchu je brutalny )
S tymi L1 verziami sa ešte da po meste bez problemov, to ma na dlzku okolo 4,8m co je ako mondeo....
Pred nakupakom to je tesnejsie, ale zase vystupujes "z vysky" a vzadu posuvne dvere
Proste problem som este nemal nikdy, ani v podzemkach...
A stale sa do toho vie zbalit 8ludi na 10dnovu dovolenku
Celkovo kratka dodavka je dost navykova vec... Akurat na nejake jazdenie po diaľnici v 170+ to velmi nie je(soferuje sa to bez problemov, ale odpor vzduchu je brutalny )
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia II
Pre 4 ludi kombik. Taka oktavka, avensis. Idealne auta. Dostatok vnutorneho priestoru, pohodlne a velky kufor. Rodinku povozis
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia II
@SKiLEX
Tak ono sa to šoféruje normálne ako osobák, ale skús do toho posadiť ženu Ajkeď je pravda, že som zvyknutý na 5m auto.
Ten extralang mal vyše 5.3m čo už vie trčať von. Ale pri jazde to nevadí. Kratšie bolo trošku lepšie ani nie kvôli rozdielu 30cm ale bola to zadokolka a nie 4matic takže mala o poznanie lepší rejd.
V obchodoch tak ako píšeš nemáš problém zaparkovať, môj osobný problém ale bol, že som mal obidve omlátené z parkoviska, a to pri tej cene naserie, hlavne keď som to vždy podľa možností dával tam kde je nikto nebol široko daľeko.
Ja som sa s tým dostal tiež všade kde som chcel ale niekedy treba trochu plánovať dopredu. Obzvlášť v Prahe v niektorých garážiach ťa pošlú preč, že je to dodávka... Ale tak Praha je celkovo na prd, na takom karlovom namestí som to nedal ani s Skom ani Ečkom, čo sú popritom normálne osobáky. Proste zrkadlá by neprešli lebo 2 metre šírka vjazdu.
Tá veľkosť začína byť problém v nových výstavbách vo Viedni napríklad pravidelne tam sú proste nové boxy ktoré majú cca. 4,87m na dĺžku a 2,4m na šírku - tam proste trčím...
Typický je v tomto u nás napríklad aj Hilton v TT. Tam proste neparkujem, lebo na šírku to medzi dve autá bez diaľkového asistenta parkovania nedám - teda pokiaľ by som chcel aj vystúpiť. A to zase nemá význam, lebo aj keby tam ja zaparkujem mobilom, tak mi to niekto pri nastupovaní šeredne otlčie.
Ono na diaľnicu je to celkom OK, aspoň to V je celkom normálne odhlučnené a kedže to má skoro 200 koní tak to aj normálne ide. Ale je to o tom čo píšeš. Mne osobne sa najviac osvedčilo tak 110-120, nad to to žerie už veľa, kľudne aj 12-13 litrov pri ťažkej nohe.
Jediné čo mi na tom aute chýba bolo keď som na tom išiel na lyže alebo na súťaž. Dalo sa v tom vždy pohodlne prezliecť a naložiť to plné krámov.
Tak ono sa to šoféruje normálne ako osobák, ale skús do toho posadiť ženu Ajkeď je pravda, že som zvyknutý na 5m auto.
Ten extralang mal vyše 5.3m čo už vie trčať von. Ale pri jazde to nevadí. Kratšie bolo trošku lepšie ani nie kvôli rozdielu 30cm ale bola to zadokolka a nie 4matic takže mala o poznanie lepší rejd.
V obchodoch tak ako píšeš nemáš problém zaparkovať, môj osobný problém ale bol, že som mal obidve omlátené z parkoviska, a to pri tej cene naserie, hlavne keď som to vždy podľa možností dával tam kde je nikto nebol široko daľeko.
Ja som sa s tým dostal tiež všade kde som chcel ale niekedy treba trochu plánovať dopredu. Obzvlášť v Prahe v niektorých garážiach ťa pošlú preč, že je to dodávka... Ale tak Praha je celkovo na prd, na takom karlovom namestí som to nedal ani s Skom ani Ečkom, čo sú popritom normálne osobáky. Proste zrkadlá by neprešli lebo 2 metre šírka vjazdu.
Tá veľkosť začína byť problém v nových výstavbách vo Viedni napríklad pravidelne tam sú proste nové boxy ktoré majú cca. 4,87m na dĺžku a 2,4m na šírku - tam proste trčím...
Typický je v tomto u nás napríklad aj Hilton v TT. Tam proste neparkujem, lebo na šírku to medzi dve autá bez diaľkového asistenta parkovania nedám - teda pokiaľ by som chcel aj vystúpiť. A to zase nemá význam, lebo aj keby tam ja zaparkujem mobilom, tak mi to niekto pri nastupovaní šeredne otlčie.
Ono na diaľnicu je to celkom OK, aspoň to V je celkom normálne odhlučnené a kedže to má skoro 200 koní tak to aj normálne ide. Ale je to o tom čo píšeš. Mne osobne sa najviac osvedčilo tak 110-120, nad to to žerie už veľa, kľudne aj 12-13 litrov pri ťažkej nohe.
Jediné čo mi na tom aute chýba bolo keď som na tom išiel na lyže alebo na súťaž. Dalo sa v tom vždy pohodlne prezliecť a naložiť to plné krámov.
Workstation: HP Z230- i7 4770, 16gb DDR3, GTX 960, SSD RAID 2x256GB, 3x HP 24" LCD
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
hej velke dilemy, mama posledne mesiace nesoferuje (korona strach atd) a som premyslal ze kupit vecsie a jedno ale to uz aj mozno pozicanie dkdavky by ma vyslo lepsie ako ju vlastnit. dik borci..sajba inac riadne palky si daval.za vozitka. sestricky si vozil ci co appa?nehladate do prqce kolegu?chcel by som mat pracu kde by som nesanoval vycalovat 160 za dve auta len tak
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook
Re: Všeobecná diskusia II
@stefan222
Štefan, sestričky nevozím Prišlo mi to ako dobrá voľba v tej dobe mal som to požičané od kamoša, a sa mi to zapáčilo, že to nie je zlé.
Ja som napísal cenu nového, lebo si povedal, že asi kupuješ nové. Ja som potreboval sem tam niečo zaviesť pre firmu - malú paletu s prototypom do DE alebo podobne, a mám brata na vozíčku, takže jedno veľké auto sa do rodiny vždy hodí. Ja by som si ho kľudne aj nechal ale ako 4 auto do rodiny je to zbytočne drahé.
Nové už nejakú dobu nekupujeme, nemá to význam. Ja mám takú záľubu všetko zaškrtať v cenníku a to je potom moc drahé. Tie peniaze ktoré na tom stratí človek za prvý rok vlastníctva sú proste v momentálnej situácií moc. To druhé sme kúpili jazdené, a predávali ako 5 ročné po tom čo skončila záruka, lebo za prvých 10 tisíc km po záruke to zožralo tak 5 tisíc na servise. Skrátka už ani ten mercedes nie je čo býval, a nemá zmysel do toho tlačiť prachy keď to nevydrží. Kedysi sme jazdili autá kľudne aj 400-500 tisíc km, dneska to skôr už len berieme ako spotrebák a dávame po záruke preč.
AD2 vzhľadom na zmeny zákonov sa moc neoplatí kúpiť na firmu drahšie auto ako 48 tisíc, keď ho nemôžeš celé odpísať - resp takýto luxus si my dovoliť nemôžeme, je to zbytočné ajtak...
Ono tie luxusnejšie autá idú za prvé 3 roky s cenou brutálne dole. Ja som tak kupoval teraz čo mám ako 3 ročné, ešte daľšie 3 roky malo záruku, kilometrov z limitu záruky najazdených menej ako polovicu, nebúrané, kúpené na slovensku - za cca 36% z ceny nového - po 3 rokoch. Na to, že to auto bolo v podstate ako nové to je slušná úspora. A ako 6 ročné ho ešte stále predám za cca 25% ceny. Takže na tie 3 roky tá cena vlastníctva a používania takého auto nie je vôbec zlá aspoň na firemné pomery. (Samozrejme tá celková cena vlastníctva je trochu vyššia lebo poistky pneumatiky atď. ale dá sa to prežiť) Na novom stratiť 75% z kúpnej ceny za 6 rokov sa mi neche ani na to nemám.
Štefan, sestričky nevozím Prišlo mi to ako dobrá voľba v tej dobe mal som to požičané od kamoša, a sa mi to zapáčilo, že to nie je zlé.
Ja som napísal cenu nového, lebo si povedal, že asi kupuješ nové. Ja som potreboval sem tam niečo zaviesť pre firmu - malú paletu s prototypom do DE alebo podobne, a mám brata na vozíčku, takže jedno veľké auto sa do rodiny vždy hodí. Ja by som si ho kľudne aj nechal ale ako 4 auto do rodiny je to zbytočne drahé.
Nové už nejakú dobu nekupujeme, nemá to význam. Ja mám takú záľubu všetko zaškrtať v cenníku a to je potom moc drahé. Tie peniaze ktoré na tom stratí človek za prvý rok vlastníctva sú proste v momentálnej situácií moc. To druhé sme kúpili jazdené, a predávali ako 5 ročné po tom čo skončila záruka, lebo za prvých 10 tisíc km po záruke to zožralo tak 5 tisíc na servise. Skrátka už ani ten mercedes nie je čo býval, a nemá zmysel do toho tlačiť prachy keď to nevydrží. Kedysi sme jazdili autá kľudne aj 400-500 tisíc km, dneska to skôr už len berieme ako spotrebák a dávame po záruke preč.
AD2 vzhľadom na zmeny zákonov sa moc neoplatí kúpiť na firmu drahšie auto ako 48 tisíc, keď ho nemôžeš celé odpísať - resp takýto luxus si my dovoliť nemôžeme, je to zbytočné ajtak...
Ono tie luxusnejšie autá idú za prvé 3 roky s cenou brutálne dole. Ja som tak kupoval teraz čo mám ako 3 ročné, ešte daľšie 3 roky malo záruku, kilometrov z limitu záruky najazdených menej ako polovicu, nebúrané, kúpené na slovensku - za cca 36% z ceny nového - po 3 rokoch. Na to, že to auto bolo v podstate ako nové to je slušná úspora. A ako 6 ročné ho ešte stále predám za cca 25% ceny. Takže na tie 3 roky tá cena vlastníctva a používania takého auto nie je vôbec zlá aspoň na firemné pomery. (Samozrejme tá celková cena vlastníctva je trochu vyššia lebo poistky pneumatiky atď. ale dá sa to prežiť) Na novom stratiť 75% z kúpnej ceny za 6 rokov sa mi neche ani na to nemám.
Workstation: HP Z230- i7 4770, 16gb DDR3, GTX 960, SSD RAID 2x256GB, 3x HP 24" LCD
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7075
- Dátum registrácie: Po 01. Sep, 2008, 18:59
- Bydlisko: Prešov(39)
Re: Všeobecná diskusia II
mne pri novom aute akurat vyhovuje ze si tam dam co chcem hej, ale tu v karoqu som zistil co chcem v dalsom a zas co ozaj ze nepotrebujem, napr samoparkovanie nepouzivam takmer vobec, bezdrotove nabijanie tiez nula, a zas som si ho aj chcel nechat ale presne ako pises ze po zaruke sa zacne sypat.
hry- ps5
doma-HP probook
doma-HP probook