T-Com DSL - info, novinky,...
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: T-Com DSL - info, novinky,...
Ja som urgoval tyzden dennodenne a v.j.bali sa na mna… dnes sa technik unuval prist, od utorka minuleho tyzdna… zhodilo mi linku lebo system automaticky navysoval rychlosti dsl a mne navysli na 25mbit, pricom linka viac jak 20nedavala… tak mi to prestavili na 20 a co sa stalo, ze mi to stale ide max 14mbit ako predtym ked som mal len 15mbit profil ale aspon to ide…
Silno premyslam nad 4g netom +router, meral som mobilom vo vnutri budovy 90-100mbit islo, len tie limity na data 300gb mi pridu asi malo, resp nemam sajnu kolko mesacne miniem v kancli
Silno premyslam nad 4g netom +router, meral som mobilom vo vnutri budovy 90-100mbit islo, len tie limity na data 300gb mi pridu asi malo, resp nemam sajnu kolko mesacne miniem v kancli
- Hexaris
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 806
- Dátum registrácie: Št 11. Júl, 2019, 19:35
- Bydlisko: Nekde na zahori
Re: T-Com DSL - info, novinky,...
Priemerna rodina ma spotrebu okolo 300GB. 128k radio denne 10h mas za mesiac 17GB. Obcas video, surfovanie, posta a nemozes mat problem, pornhub do toho nepocitam
Ak v tom bude TV stream, bude to uz bohuzial horsie.
Ak v tom bude TV stream, bude to uz bohuzial horsie.
Your value does not decrease because of someone's inability to see your worth.
BOOK: MB Air M1 2020 AMP: Topping DX3Pro+ HEADPHONES: HiFiMAN HE400SE
BOOK: MB Air M1 2020 AMP: Topping DX3Pro+ HEADPHONES: HiFiMAN HE400SE
Re: T-Com DSL - info, novinky,...
Quicky vo Windows 10 v stave siete ti zobrazuje prenesené dáta za posledných 30 dní. Či tam máš ten Macbook? V ňom si to nevieš niekde pozrieť?
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: T-Com DSL - info, novinky,...
Ficim uz kompletne apple tak neviem, a pouzivam ho aj doma tak by to nebolo objektivne.
Pozriem ci router nema nieco take
Pozriem ci router nema nieco take
-
- Používateľ
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: Ut 11. Aug, 2009, 22:29
Re: T-Com DSL - info, novinky,...
quicky: Spotrebu dát máš uvedenú každý mesiac vo faktúre.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: T-Com DSL - info, novinky,...
? Tak to som si nevsimol ani raz. Skusim to dnes pozriet.
P.s. Dakujem za tip!
update: pozrel som 3 posledne faktury na kazdej su prenesene data 0GB. takze nic nove som sa nedozvedel.
P.s. Dakujem za tip!
update: pozrel som 3 posledne faktury na kazdej su prenesene data 0GB. takze nic nove som sa nedozvedel.
- MaxMan
- Redaktor
- Príspevky: 1673
- Dátum registrácie: Po 18. Okt, 2004, 14:00
- Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Re: T-Com DSL - info, novinky,...
Trable s Telekomom:
Kontaktovala ma operátorka Telekomu, že mi vie poskytnúť lepší DSL net ako mám (som u DIGI na VDSL 30/3 s FUP a dvojitým NAT). Že mi dajú tiež 30/3 bez FUP a s verejnou IP (pre mňa zavážila verejná IP aj neaplikovanie FUP). Súhlasil som pod podmienkou, že sa viem vrátiť nazad k DIGI, ak to nepôjde ako sľubovali (niekoľkokrát opakovala, že všetko pôjde a ak nie, vrátia ma na DIGI - vytvoria v ústredni nový port pre Telekom a zapoja ma tam. Digi zostane voľný a stále registrovaný na mňa, keďže som u DIGI nepodával žiadosť o zrušenie - tú by som podal až potom, čo by mi fungovalo DSL od Telekomu). Túto poistku som žiadal preto, lebo viem, aké bývajú problémy pri migráciách DSL.
Technik ma prepojil na nový port. Samozrejme rýchlosť nie 30/3, ale len nejakých 20/2 - vraj prvý týždeň to tak ide a potom zvýšia profil. OK, čakám... Po 7 dňoch od zriadenia podskočila rýchlosť na chabých 23/2,5 - vraj je to OK a že ja mám linku 25/3! Pritom mi sväto sväte tvrdila ženská, že budem mať 30/3. Zistil som, že VDSL majú len 25/3 a 30/3 je optika!!! Pekné svinstvo od operátorky, ktorá mi klamala.
Takže služba nemá deklarované parametre... idem odstúpiť od zmluvy do 14 dní - na predajni spisujem zrušenie s podmienkou, aby ma prepojili nazad na port DIGI v ústredni. Tu navrhol predajca na predajni (lebo vraj sa odstúpiť od zmluvy nedá telefonicky - pritom zriadiť služba sa dá???) spísať reklamáciu, do ktorej dal poznámku o žiadosti na zrušenie služby s podmienkou zapojenia nazad na DIGI. To aby ma hneď neodpojili od netu, ale aby to sprocesovali s technikom. Ani som domov nedošiel z Telekomu a už mi nešiel net... Telefonát predajcovi (samozrejme nedvíha)... Po dlhšom čase sa ozval a že nechápe prečo ma odpojili tak rýchlo, aj keď dal len reklamáciu. Vraj to pourguje. Druhý deň mail v znení:
Takže som volal na infolinku, prečo mi zrušili net bez opätovného pripojenia k DIGI (ako mi operátorka pri nákupe služby sľubovala - podotýkam, že hovory sa nahrávajú a viackrát som si overoval fakty o pripojení nazad). Odpoveď operátorky mi ustrelila dekel až na Melmak: keďže už niesom ich klientom (zrušená služba), nemajú sa so mňou o čom baviť a ani nebudú riešiť môj problém! Že si mám volať DIGI aby ma pripojili nazad. Nepomohla ani argumentácia, že pri nákupe služby mi bolo viackrát potvrdené, že ak zruším zmluvu do 14 dní, napoja ma nazad. Pekný o*eb z ich strany a krásny "prozákaznícky" prístup.
Len podotknem, že ženská, s ktorou som objednával toto DSL pripojenie mi sama od seba povedala, že ak bude problém, mám napísať mail s jej menom a kontaktom na mňa a ona sa mi ozve. Na začiatku, ešte pred pripojením som ju tak kontaktoval a do cca hodiny sa aj ozvala. Potom, ako som mal problém s netom som jej písal opäť a hádajte čo.... doteraz sa neozvala.
Nakoniec som volal s malou dušičkou do DIGI a po vysvetlení situácie zadali požiadavku na technika. Ten prišiel dnes a v priebehu 10-15 minút ma zapojil nazad. V tom stihol aj premerať linku, presunúť sa k ústredni a opäť skontroloval u mňa linku.
Takže pre mňa rada do budúcna: aj keby mi sľubovali hory doly v Telekome, neprejdem k nim. Pritom Telekom vlastní DIGI a mám podozrenie, že aj call centrum majú spoločné. Určite by som nečakal takéto podrazy na zákazníka, aké predviedol Telekom.
Sorry za viac emotívny príspevok, ale toto by nakrklo aj najväčšieho flegmatika... Samozrejme podávam podnet na prešetrenie celého problému..
Kontaktovala ma operátorka Telekomu, že mi vie poskytnúť lepší DSL net ako mám (som u DIGI na VDSL 30/3 s FUP a dvojitým NAT). Že mi dajú tiež 30/3 bez FUP a s verejnou IP (pre mňa zavážila verejná IP aj neaplikovanie FUP). Súhlasil som pod podmienkou, že sa viem vrátiť nazad k DIGI, ak to nepôjde ako sľubovali (niekoľkokrát opakovala, že všetko pôjde a ak nie, vrátia ma na DIGI - vytvoria v ústredni nový port pre Telekom a zapoja ma tam. Digi zostane voľný a stále registrovaný na mňa, keďže som u DIGI nepodával žiadosť o zrušenie - tú by som podal až potom, čo by mi fungovalo DSL od Telekomu). Túto poistku som žiadal preto, lebo viem, aké bývajú problémy pri migráciách DSL.
Technik ma prepojil na nový port. Samozrejme rýchlosť nie 30/3, ale len nejakých 20/2 - vraj prvý týždeň to tak ide a potom zvýšia profil. OK, čakám... Po 7 dňoch od zriadenia podskočila rýchlosť na chabých 23/2,5 - vraj je to OK a že ja mám linku 25/3! Pritom mi sväto sväte tvrdila ženská, že budem mať 30/3. Zistil som, že VDSL majú len 25/3 a 30/3 je optika!!! Pekné svinstvo od operátorky, ktorá mi klamala.
Takže služba nemá deklarované parametre... idem odstúpiť od zmluvy do 14 dní - na predajni spisujem zrušenie s podmienkou, aby ma prepojili nazad na port DIGI v ústredni. Tu navrhol predajca na predajni (lebo vraj sa odstúpiť od zmluvy nedá telefonicky - pritom zriadiť služba sa dá???) spísať reklamáciu, do ktorej dal poznámku o žiadosti na zrušenie služby s podmienkou zapojenia nazad na DIGI. To aby ma hneď neodpojili od netu, ale aby to sprocesovali s technikom. Ani som domov nedošiel z Telekomu a už mi nešiel net... Telefonát predajcovi (samozrejme nedvíha)... Po dlhšom čase sa ozval a že nechápe prečo ma odpojili tak rýchlo, aj keď dal len reklamáciu. Vraj to pourguje. Druhý deň mail v znení:
Či boli služby zriadené korektne a či jedna veta o nekorektných informáciách stačí ako ospravedlnenie, nebudem ani komentovať. Zabili to textom o neúčtovaní zmluvnej pokuty. Veď zákon im to jasne ukladá pri zrušení do 14 dní!Vazeny pan xxx,
reagujem na Vas podnet 1-795415604065. Po jeho prevereni som zistila, ze ste si u nas zriadili novy Magio internet, ktory nie je ziadnym sposobom prepojeny s internetom od predchadzajuceho poskytovatela. Z nasej strany Vam boli sluzby zriadene korektne. Ak ste zrusili internetove sluzby u ineho poskytovatela je potrebne opatovne tam aj poziadat o ich znovu zapojenie. Je mi luto, ze Vam bola komunikovane nekorektna informacia. Nase sluzby mate deaktivovane ku dnu 28.07.2021 bez vyuctovania zmluvnej pokuty.
Verim, ze moje vyjadrenie prijmete, prosim, s porozumenim.
S uctou
Iveta ...
Tim reklamacii
Bajkalska 28, 817 62 Bratislava
<http://www.telekom.sk>
Takže som volal na infolinku, prečo mi zrušili net bez opätovného pripojenia k DIGI (ako mi operátorka pri nákupe služby sľubovala - podotýkam, že hovory sa nahrávajú a viackrát som si overoval fakty o pripojení nazad). Odpoveď operátorky mi ustrelila dekel až na Melmak: keďže už niesom ich klientom (zrušená služba), nemajú sa so mňou o čom baviť a ani nebudú riešiť môj problém! Že si mám volať DIGI aby ma pripojili nazad. Nepomohla ani argumentácia, že pri nákupe služby mi bolo viackrát potvrdené, že ak zruším zmluvu do 14 dní, napoja ma nazad. Pekný o*eb z ich strany a krásny "prozákaznícky" prístup.
Len podotknem, že ženská, s ktorou som objednával toto DSL pripojenie mi sama od seba povedala, že ak bude problém, mám napísať mail s jej menom a kontaktom na mňa a ona sa mi ozve. Na začiatku, ešte pred pripojením som ju tak kontaktoval a do cca hodiny sa aj ozvala. Potom, ako som mal problém s netom som jej písal opäť a hádajte čo.... doteraz sa neozvala.
Nakoniec som volal s malou dušičkou do DIGI a po vysvetlení situácie zadali požiadavku na technika. Ten prišiel dnes a v priebehu 10-15 minút ma zapojil nazad. V tom stihol aj premerať linku, presunúť sa k ústredni a opäť skontroloval u mňa linku.
Takže pre mňa rada do budúcna: aj keby mi sľubovali hory doly v Telekome, neprejdem k nim. Pritom Telekom vlastní DIGI a mám podozrenie, že aj call centrum majú spoločné. Určite by som nečakal takéto podrazy na zákazníka, aké predviedol Telekom.
Sorry za viac emotívny príspevok, ale toto by nakrklo aj najväčšieho flegmatika... Samozrejme podávam podnet na prešetrenie celého problému..
Ani srnky netušia čo som mal/mám...
-
- Používateľ
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: Ut 11. Aug, 2009, 22:29
Re: T-Com DSL - info, novinky,...
Tie ženy na linke technicky nemajú páru o tom čo ponúkajú. Neveril by som im ani slovo. Hlavne predať. Ak nastane nejaký problém, stratia sa. Mám pocit, že vyvolávajú ľudia, ktorí ani nie sú z Telekomu, ale z nejakej externej firmy. Telekom sa aj obhajuje, že on nič, to Vás len externá firma uviedla do omylu. Takto môjmu bratovi predali po telefóne Magio Internet. Všetko podpísal, problém bol, že na jeho ulici by museli pridať stĺp (dodatočné náklady im nevoňajú) takže radšej všetko zrušili. Ale po telefóne s ničím nie je problém (realita je často iná). Sám mám dlhé roky VDSL a som celkom spokojný, ale ak niečo potrebujem vybaviť je to ako hrach na stenu hádzať. Ja som malý človiečik, oni korporácia, čo mi pri hociakej maličkosti znovu posielajú celú zmluvu na podpis a nakoniec sa to aj tak nedá. Keď som predĺžoval zmluvu cez web, bolo tam zaškrtnuté: "Chcem neverejnú IP adresu". Ako človek znalý, som prepol na "Chcem verejnú dynamickú IP". Verejná statická IP je za poplatok. Aj na tom vidno ako chcú nachytať človeka, čo sa nevyzná, aby si odsúhlasil nevhodnú variantu. Nelíši sa to od rôznych šmejdov.
Re: T-Com DSL - info, novinky,...
Bohuzial predajcovia v telekome nie len ze nemaju paru o technickej stranke toho co ponukaju, nepoznaju ani ich podmienky a cennik. Pravidelne sa mi stavalo ze mi volali ze mi konci viazanost biznis dsl programu ze ak si nepredlzim viazanost budem platit viac, ked som chcel vediet o kolko viac kedze v cenniku to nie je uvedene tak len ze o par eur viac, ze mam podpisat novu viazanost aby som to mal za rovnaku cenu aj dalej.
Nasledne som volal ja na infolinku a chcel vediet preco by som mal po skonceni viazanosti platit viac ako je uvedene v cenniku, na co mi ani ten predajca nevedel odpovedat no dal ma na cakanie s tym ze mi to preveri, odhadujem ze si to musel preverit u nadriadeneho a asi po 10 minutach cakania mi potvrdil ze mam pravdu ze cena sa mi po skonceni viazanosti nezmeni, ze sa tie podmienky museli asi menit. - nie nemenili sa niekolko rokov no ja ako zakaznik ich mam lepsie nastudovane ako predajcovia.
Aktualne je situacia v telekome taka ze vam budu slubovat cokolvek aby predali / predlzili sluzbu aj napriek tomu ze hovor je nahravany vam bez problemov budu klamat, pripadne vam nepovedia pravdu lebo ju ani samy nepoznaju.
Osobne odporucam neuzatvarat ziadne zmluvy s telekomom cez telefon, v krajnom pripade trvajte na tom aby vam poslali NAVRH zmluvy ktoru si precitate a az po podpisani a zaslani na ich adresu nadobudne platnost a nikdy nesuhlaste s uzatvorenim zmluvy na dialku nakolko to co vam povedia a naslubuju a to co pride v zmluve casto nie je to iste.
Nasledne som volal ja na infolinku a chcel vediet preco by som mal po skonceni viazanosti platit viac ako je uvedene v cenniku, na co mi ani ten predajca nevedel odpovedat no dal ma na cakanie s tym ze mi to preveri, odhadujem ze si to musel preverit u nadriadeneho a asi po 10 minutach cakania mi potvrdil ze mam pravdu ze cena sa mi po skonceni viazanosti nezmeni, ze sa tie podmienky museli asi menit. - nie nemenili sa niekolko rokov no ja ako zakaznik ich mam lepsie nastudovane ako predajcovia.
Aktualne je situacia v telekome taka ze vam budu slubovat cokolvek aby predali / predlzili sluzbu aj napriek tomu ze hovor je nahravany vam bez problemov budu klamat, pripadne vam nepovedia pravdu lebo ju ani samy nepoznaju.
Osobne odporucam neuzatvarat ziadne zmluvy s telekomom cez telefon, v krajnom pripade trvajte na tom aby vam poslali NAVRH zmluvy ktoru si precitate a az po podpisani a zaslani na ich adresu nadobudne platnost a nikdy nesuhlaste s uzatvorenim zmluvy na dialku nakolko to co vam povedia a naslubuju a to co pride v zmluve casto nie je to iste.
- MaxMan
- Redaktor
- Príspevky: 1673
- Dátum registrácie: Po 18. Okt, 2004, 14:00
- Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Re: T-Com DSL - info, novinky,...
Moja chyba bola, že som im uveril. Ale keďže tvrdia, že sa hovory nahrávajú, podávam podnet na prešetrenie a sťažnosť na postup pri zriaďovaní/rušení DSL. Neočakávam, že sa niečo prevratné stane, ale za takéto klamstvá, pochybenia a ignoráciu si zaslúžia minimálne menší prievan vo firme.
Ani srnky netušia čo som mal/mám...
Re: T-Com DSL - info, novinky,...
Odhadujem ze ti poslu len ospravedlnenie, jedine keby si vycislil nejaku skodu ktora ti bola ich zavadzanim sposobena a riesil to pravnou cestou by si mohol nieco dosiahnut a mozno by to malo aj nejaky dopad na daneho predajcu.
V pripade keby si bol este stale ich zakaznik tak by ti ponukli nejaku zlavu z nasledujucej faktury.
Bohuzial telekom rovnako ako orange ma vacsinu veci outsorcovane/ riesene externymi firmami takze nejaky posun k lepsiemu je tam nepravdepodobny.
V pripade keby si bol este stale ich zakaznik tak by ti ponukli nejaku zlavu z nasledujucej faktury.
Bohuzial telekom rovnako ako orange ma vacsinu veci outsorcovane/ riesene externymi firmami takze nejaky posun k lepsiemu je tam nepravdepodobny.
-
- Používateľ
- Príspevky: 493
- Dátum registrácie: Ut 30. Mar, 2021, 20:49
- Bydlisko: Trenčín
Re: T-Com DSL - info, novinky,...
V tom bude pekný bordel pre ADSL sú M, L, XL, a pre optiku toto... a zároveň ceny stále totožné s tým čo má ADSL, pekné znevýhodnenie ako vždy. Rýchlosti sú inak teraz omnoho lepšie, len je tu otázka aké sú poruchové rýchlosti, lebo tabuľkovo mi môžu ponúknuť 1000Mb/s, ale ak podľa ich tabuľky ak to pôjde 500Mb/s tak to je v poriadku podľa nich.
Inak nikde som sa nedočítal v tom článku, ale dotyčný by si tam mohol dopísať, že prenos na nový program a novú rýchlosť nie je automatizovaný, treba o to požiadať.
Inak nikde som sa nedočítal v tom článku, ale dotyčný by si tam mohol dopísať, že prenos na nový program a novú rýchlosť nie je automatizovaný, treba o to požiadať.
Re: T-Com DSL - info, novinky,...
ja len nerozumiem co cakas, ze sa s adsl udeje lebo tam je bohuzial limit technologia a neinvestovanie do infastruktury do ktorej sa zial na vela miestach ani investovat pre par ludi neoplati a nikto ti nebude robit support bez zisku.
Spoiler: ukázať
Re: T-Com DSL - info, novinky,...
Telekom o nutnosti a možnosti prechodu jasne nedefinoval. Radšej sme to neuvádzali.JacobSteven napísal: ↑St 25. Aug, 2021, 21:19 V tom bude pekný bordel pre ADSL sú M, L, XL, a pre optiku toto... a zároveň ceny stále totožné s tým čo má ADSL, pekné znevýhodnenie ako vždy. Rýchlosti sú inak teraz omnoho lepšie, len je tu otázka aké sú poruchové rýchlosti, lebo tabuľkovo mi môžu ponúknuť 1000Mb/s, ale ak podľa ich tabuľky ak to pôjde 500Mb/s tak to je v poriadku podľa nich.
Inak nikde som sa nedočítal v tom článku, ale dotyčný by si tam mohol dopísať, že prenos na nový program a novú rýchlosť nie je automatizovaný, treba o to požiadať.
Po overovaní ale ak dnes ma zákazník 5-15Mbps vo veľa oblastiach ho prehodiť na VDSL a zvýšia mu upload na 3 Mbps. Minimálne pre upload sa to oplatí.
Spoiler: ukázať