Skoda Citigo-e IV, VW e-UP!, Seat Mii - skusenosti
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Skoda Citigo-e IV, VW e-UP!, Seat Mii - skusenosti
Ja sa pytam na konkretne jeho auto, zbytocne to tu spamujete laskou k dizlu, toto je tema o konkretnych modeloch...
- Trubka
- Nový používateľ
- Príspevky: 188
- Dátum registrácie: Št 27. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: BA-Rusovce
Re: Skoda Citigo-e IV, VW e-UP!, Seat Mii - skusenosti
Dakujem za odpoved a som rad ze si s autom spokojny, znie to ako super sposob ako vyriesit dochadzanie do prace ak si to vies dobijat doma. Tak ako sa pyta Jednoduska, je mozne autu naprogramovat nech povedzme o 6 rano zacne kurit kym je pripojene v zasuvke aby si nasadol do vyhriateho? Viem ze drahsie modely to zvyknu mat ale to je zase trochu ina cenova kategoria.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Skoda Citigo-e IV, VW e-UP!, Seat Mii - skusenosti
sedem sekund guuglenia ? https://www.mojelektromobil.sk/skoda-citigoe-iv-test/
Pre používateľa môže byť oveľa dôležitejšia informácia o aktuálnej pozícii auta. Tú v aplikácii taktiež nájdete, a preto môžete mať svoje vozidlo vždy pod kontrolou. Ak už auto máte napojené na nabíjačku, cez aplikáciu si viete spustiť alebo zastaviť nabíjanie, no taktiež si môžete vytvoriť nabíjacie plány. Posledná funkcia, ktorá sa v aplikácii skrýva, je ovládanie klimatizácie. Vozidlo si môžete na diaľku vykúriť alebo vychladiť. Stačí, ak si zvolíte vami požadovanú teplotu.
Pri používaní aplikácie je nutné myslieť na to, že nie je konštantne spojená s autom. Ak chcete z auta získať nové informácie, musíte ich aktualizovať. Tento proces zvyčajne trvá približne 10 sekúnd.
nespominaju programovanie "o siestej zacni kurit" ale predpokladam ze zanieteny elektromobilista nema najmensi problem kazdy den rano klepat do telefonu dvadsat minut pred odchodom aby auto zacalo ohrievat.
Pre používateľa môže byť oveľa dôležitejšia informácia o aktuálnej pozícii auta. Tú v aplikácii taktiež nájdete, a preto môžete mať svoje vozidlo vždy pod kontrolou. Ak už auto máte napojené na nabíjačku, cez aplikáciu si viete spustiť alebo zastaviť nabíjanie, no taktiež si môžete vytvoriť nabíjacie plány. Posledná funkcia, ktorá sa v aplikácii skrýva, je ovládanie klimatizácie. Vozidlo si môžete na diaľku vykúriť alebo vychladiť. Stačí, ak si zvolíte vami požadovanú teplotu.
Pri používaní aplikácie je nutné myslieť na to, že nie je konštantne spojená s autom. Ak chcete z auta získať nové informácie, musíte ich aktualizovať. Tento proces zvyčajne trvá približne 10 sekúnd.
nespominaju programovanie "o siestej zacni kurit" ale predpokladam ze zanieteny elektromobilista nema najmensi problem kazdy den rano klepat do telefonu dvadsat minut pred odchodom aby auto zacalo ohrievat.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Skoda Citigo-e IV, VW e-UP!, Seat Mii - skusenosti
zase tam je kurenie plne elektricke, a up je maly... do 5minut musi byt sneh na streche roztopeny
tak ci tak myslim si ze to je posledna vec ktora ta pri tom aute bude trapit
to auto dava zmysel... ak nahadzes spalovacim motorom polena pod kolesa, elekromobil zadotuje stat aj automobilka, mas nizke naroky, jazdis po meste, mas kde nabijat... sam by som si ho v takej situacii kupil
tak ci tak myslim si ze to je posledna vec ktora ta pri tom aute bude trapit
to auto dava zmysel... ak nahadzes spalovacim motorom polena pod kolesa, elekromobil zadotuje stat aj automobilka, mas nizke naroky, jazdis po meste, mas kde nabijat... sam by som si ho v takej situacii kupil
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Skoda Citigo-e IV, VW e-UP!, Seat Mii - skusenosti
mna zaujima co povie yesper ako realnu skusenost
a zaslat signal na zapnutie je ine ako cakat nieco od auta naspat, to je jedenek klik a koniec, ziadne 20 minutove klikania.
a zaslat signal na zapnutie je ine ako cakat nieco od auta naspat, to je jedenek klik a koniec, ziadne 20 minutove klikania.
Re: Skoda Citigo-e IV, VW e-UP!, Seat Mii - skusenosti
hjunde na elektriku ma taky predhrev, neverim ze by to v skodovke nebolo.
aj ked, lowcost koncernu, moze prekvapit
aj ked, lowcost koncernu, moze prekvapit
Re: Skoda Citigo-e IV, VW e-UP!, Seat Mii - skusenosti
ano, je to mozne naprogramovat na konkretne casy, avsak auto musi byt pripojene k zasuvke. Vies tam takych planov (ako dole na obrazku) nahodit viacero, nezavislo od seba.
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Skoda Citigo-e IV, VW e-UP!, Seat Mii - skusenosti
nepouzival si to doma? skor ma zaujima neplanovane zapinanie, tj pijes kavu, tuknes nech sa nahreje, za 10 minut sadas.
prosto alternativa standardnemu bufiku. vidim v tom ozaj + kedze netreba dalsi motor co nahrieva sustavu ktora nahrieva kabinu atd.
prosto alternativa standardnemu bufiku. vidim v tom ozaj + kedze netreba dalsi motor co nahrieva sustavu ktora nahrieva kabinu atd.
Re: Skoda Citigo-e IV, VW e-UP!, Seat Mii - skusenosti
vies to zapnut z appky aj manualne, bez toho planovania hore, ale auto musi byt v zasuvke.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Skoda Citigo-e IV, VW e-UP!, Seat Mii - skusenosti
To obmedzenie na zasuvku je skoda. Tam malo byt obmedzenie max. na nejaku spodnu hranicu stavu nabitia (e.g. 20-30%). Novsie auta (e.g. id3, 4, ...) by mali mat moznost to pustit zvlast.
Jednoduska: ak je v aute tepelne cerpadlo, tak bude to robit vyhrev, nakolko je to aj efektivnejsie.
Jednoduska: ak je v aute tepelne cerpadlo, tak bude to robit vyhrev, nakolko je to aj efektivnejsie.
FVE 12.45 kWp V/Z
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Skoda Citigo-e IV, VW e-UP!, Seat Mii - skusenosti
>> a zaslat signal na zapnutie je ine ako cakat nieco od auta naspat, to je jedenek klik a koniec, ziadne 20 minutove klikania.
ja som nepisal ze musis 20 minut klikat - ja som napisal ze 20 minut pred odchodom kliknes. To je rozdiel. Z toho co som citoval hore je uplne jasne ze kliknut on-demand mozes, nebolo tam jasne ci si mozes programovat casy a to doplnil majitel vozu (i ked z toho " cez aplikáciu si viete spustiť alebo zastaviť nabíjanie, no taktiež si môžete vytvoriť nabíjacie plány. " to priamo sršalo len som si nebol isty ci to nahodou neni "vykur na 17 stupnov" alebo "kur 15 minut" alebo nejaka podobna low-costovina.
Obmedzenie na zasuvku je velka skoda akoze ja by som vobec nemal strach pouzit elektrovoz aj sposobom "mam 28kWh baterku, teraz budem 10 minut kurit na 2kW cize miniem 0.33kWh energie kedze 10 minut je 1/6 z hodiny" lebo za 10 minut sa ten interier SIGNIFIKANTNE zohreje. Taketo nieco mi pride uplne v pohode, skoda toho obmedzenia na zasuvku... i ked tomu rozumiem. Zase spravit nejake bezpecnostne vypinanie tiez neni problem, ved to je blby software... ked si majitel zapne ze o siedmej rano kurit a do 30 minut nepride, tak sa auto emergecny vypne aby sa baterka zbytocne nevybijala a hotovo ... a samozrejme tato doba bude tiez konfigurovatelna v appke, cojaviem do 1 hod max, a v kazdom pripade tam bude non-configurable bezpecnostna poistka ze ked kapacita baterie padne pod 10kWh tak sa to vzdy vypne. Podobnu vec maju tie naftaky - ak klesne palivo v nadrzi pod 10 litrov, bufik sa vypne.
Vobec nechcem drahe komplikovane umele inteligencie "podla pozicie auta a najblizsej nabijacky sa bude urcovat minimalna rezerva v baterke..." lebo auto nevie ako naponahlo bude majitel mat a kam bude chciet ist a ci bude chciet vysedavat na nabijacke a ci ta nabijacka funguje a ci cestou k nej neni padnutych sedem stromov...
Yo ?
ja som nepisal ze musis 20 minut klikat - ja som napisal ze 20 minut pred odchodom kliknes. To je rozdiel. Z toho co som citoval hore je uplne jasne ze kliknut on-demand mozes, nebolo tam jasne ci si mozes programovat casy a to doplnil majitel vozu (i ked z toho " cez aplikáciu si viete spustiť alebo zastaviť nabíjanie, no taktiež si môžete vytvoriť nabíjacie plány. " to priamo sršalo len som si nebol isty ci to nahodou neni "vykur na 17 stupnov" alebo "kur 15 minut" alebo nejaka podobna low-costovina.
Obmedzenie na zasuvku je velka skoda akoze ja by som vobec nemal strach pouzit elektrovoz aj sposobom "mam 28kWh baterku, teraz budem 10 minut kurit na 2kW cize miniem 0.33kWh energie kedze 10 minut je 1/6 z hodiny" lebo za 10 minut sa ten interier SIGNIFIKANTNE zohreje. Taketo nieco mi pride uplne v pohode, skoda toho obmedzenia na zasuvku... i ked tomu rozumiem. Zase spravit nejake bezpecnostne vypinanie tiez neni problem, ved to je blby software... ked si majitel zapne ze o siedmej rano kurit a do 30 minut nepride, tak sa auto emergecny vypne aby sa baterka zbytocne nevybijala a hotovo ... a samozrejme tato doba bude tiez konfigurovatelna v appke, cojaviem do 1 hod max, a v kazdom pripade tam bude non-configurable bezpecnostna poistka ze ked kapacita baterie padne pod 10kWh tak sa to vzdy vypne. Podobnu vec maju tie naftaky - ak klesne palivo v nadrzi pod 10 litrov, bufik sa vypne.
Vobec nechcem drahe komplikovane umele inteligencie "podla pozicie auta a najblizsej nabijacky sa bude urcovat minimalna rezerva v baterke..." lebo auto nevie ako naponahlo bude majitel mat a kam bude chciet ist a ci bude chciet vysedavat na nabijacke a ci ta nabijacka funguje a ci cestou k nej neni padnutych sedem stromov...
Yo ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.