>> Ked porovnavam tieto "rodine" vozitka s takym grand voyager, tak mi pridu smiesne. Cenou, vybavou aj vykonom.a ze 55kw motor 2.0TDi.
tožť...
>> vaculik mal raz jedno video ze aky super uz je btdi myslim v multivane, tiez uskrteny vraj na miniliony hovorili,
lenze dvojturbo je kravina uz z principu, tam neni co skrtit... okrem konstrukterov ktori do toho isli a manažeris ktori im to schvalili. Jednoturbo s pevnou regulaciou, priskrtene naspodu aby majitela nenapadlo jazdit na 1295 rpm kde to nadmerne produkuje castice a vsetko schytava sanie, egr, turbo, dpf... a vyriesene. Celozivotny kamošš inak ma tu 140kW verziu, motor generalka pri 140.000km za desat papierov, Bratislava Impa dva roky dozadu. Masina parkovana vo vyhrievanej garazi v banke a v baraku, zimu poznala len par minut na ceste medzi tymi garazami, sneh v zivote nestretla. No comment.
Fakt neni dnes najmensi problem postavit motor co vydrzi milion kilometrov s prislusenstvom a celym ansablom a splni euro6. Problem je taky motor predat, zakaznici sa rozhodne nebudu mlátiť o 80kW 1.9djesel aj ked zopar kusov by sa ich predalo. Normalna hlupa analogia 1.9tdi 85kW co bolo v roku 2001 akurat commonrail, s močkou a dépéef...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.