pravda, mam taku mensiu vydrz
rozdiel je v tom ze pri namontovani H7 led --nemas-- ziadnu legalnu moznost svietit, kdezto pri pouziti led light baru pouzivas plne legalne standartne svetla a len ked to situacia umoznuje, vtedy si prisvietis.
Pracovne svetla su plne legalne (ehm akurat nie na dialnici hned sa k tomu dostaneme), prerabane LEDky v halogen/xenon/čočka svetlometoch su absolutne vzdy nelegalne. Jediny dovod preco taketo doplnujuce svetla nie su legalne na verejnych komunikaciach je ten, ze kazdy sedliak si ich moze namontovat inak a nastavit inak - takze samozrejme LED Light Bary vedia oslepovat a preto nemozu byt univerzalne schvalene. Pevne namontovany svetlomet z vyroby je trosicku ina kategoria.
Ledky nemozu byt bez oslepovania VO VSETKYCH MOZNYCH AJ NEMOZNYCH HELIGONOCH. Serdžiho poznam a videl som vsetky jeho videa. Kukni si ako strasidelne rozlicne svieti jedna a ta ista LEDka v rozlicnych svetlach :
https://www.youtube.com/watch?v=NjDJrcS848s tento rus robi testy na svetlach Kii a Chevroletu a je to sakrarozdiel.
Takze neni svetlomet H4 ako svetlomet H4 ; neni svetlomet H7 ako svetlomet H7 a presne toto je dovod preco neexistuje celoeuropska homologizacia pre Osram ani nikoho ineho A ANI NEBUDE.
KEBY BOLO MOZNE SPRAVIT LEDKU KTORA ROVNAKO VYBORNE FUNGUJE VO VSETKYCH AUTACH ALEBO COJAVIEM ASPON V 90% Z NICH, UZ BY TO DAVNO VOLAKTO SPRAVIL a zarabal prachy. Ale proste univerzalne to nejde. Vyhodou dorabaneho LED baru a rozumneho cloveka je to, ze moze byt ukrutne silnejsi nez standartne svetla.
>> a sa len tak strucne opytam, ze naco sa ondiet s LED, ked sa daju dat krasne prestavbove bixenon sady do projektorov.
presne ako pises : nelegalne. Rovnako nelegalne ako capnut H4/H7 LED do H4/H7 halogenu.
Nic co si spravime doma nikdy nebude schvalene v laboratoriu a ako hore vidis, svetla su rozlicne. Kuknite si cely kanal toho rusa, ma tam toho stovku.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.