Tiez to nejak nechapem. Mam este pred tebou kupovaneho Superba, vcera prekrocil 220t km (v aprili 6 rokov) a v zasade nic mu nie je. Ano, v poslednej dobe sa nieco ozyva na ACC, niekedy rano po nastartovani ostane ACC vypnute a musim opatovne nastartovat auto, aby ACC nabehlo. Mam podozrenie na nejaky blbnuci kontakt. Ale tak nejak to k najazdu a veku asi patri, ze tu a tam sa nieco uz moze ukazat.
Tak na novych supoch a octach sa pomerne casto zasekava infotejment. Hlavne s pripojenym telefonom. Zase to nie je take hrozne. Stavaju sa aj horsie a drahsie veci.
Tych 7r v kii je na neobmedzene kilometre? A na vsetky veci?
mp3turbo ty tu velebíš tie vojadžery jak keby to bol nezničiteľný stroj........to, že máš po 17 rokoch 270tkm je úplne bežný nájazd na tie roky.
Veľa aut robí ročný nájazd tri krát toľko a za tie roky by mal 3/4 miliona a je jedno čo je to či Škoda, Volvo, Ford, VW, Peugeot pokaziť sa to môže.
Podľa mňa nové autá vydržia minimálne toľko čo staré, je pravda, že sú také čo ešte len po 1000km už majú niečo pokazené ale štatisticky tie nové autá spravia tie km za oveľa kratší čas.
Ja osobne staršie auto ako 2012 ročník by som nechcel. Možno som už zhíčkaný ale proste mám rád aj technológie a aj to aby auto nejak rozumne vyzeralo.
mirjak napísal: ↑Pi 28. Jan, 2022, 23:49
dnes po dlhsej dobe TK/EK... tak nalepky na okno sice zrusili (- 2x 3,50e), ale zaviedli poplatok za tie 2ks A4 akoze "TK protokol" - ten zeleny a cerveny papier 2x 3.50e + zdrazenie EK z 30 na 33.50e a TK z 30 na 33.50e a finalne z 73e pred dvoma rokmi som dnes dal 80e. Trosku ma dojalo, ze ujo technik zhadzoval na kazdom kolese stredovu krytku, ze ci tam mam naozaj vsetky skrutky...
puklice? to by si mal mat dolu.
stiv napísal: ↑Ut 01. Feb, 2022, 17:15
Tak na novych supoch a octach sa pomerne casto zasekava infotejment. Hlavne s pripojenym telefonom. Zase to nie je take hrozne. Stavaju sa aj horsie a drahsie veci.
tak potom ok.
je jeho povinnostou vsetko riadne skontrolovat, je za to plateny aby vyradil nesposobile auta z obehu.
zial na cestach beha aj to, co uz sa da povazovat za hranicny stav. napr u nas je parking zadrbany od oleja, to je na vyhadzov z stk.
>> Ja osobne staršie auto ako 2012 ročník by som nechcel. Možno som už zhíčkaný ale proste mám rád aj technológie a aj to aby auto nejak
>> rozumne vyzeralo.
prva cast v pohode, rozumne vyzeralo znamena konzumne vyjadrenie. Pre mna rozumne vyzera napriklad Ferrarri 250 GTO a Jaguar E-Type a Duesenbergy z roku 1929. Vobec neohrdnem ani Šelbyho Korbičky tiez zo sestdesiatych rokov, Fordacky GT40, ale to ze nerozoznas Audi a2 od a8 mi zase az take rozumne nepride.
Namiesto rozumne by som pouzil... Konzumne.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
az by niekoho zajimalo co je ta peugeotacka EAT8 zac... ked som do googlu dal AWF8F35 failure tak jediny dohladatelny pripad bol na nejakom volve kde mu do prevodovky kvoli chybe motora natiekla chladiaca kvapalina... inak ani ň
To su dobre spravy nechce sa mi to pozerat ale je to ako spm tusil, ze to montuju vselikde, tj. Odskusane.
Inak v garaz.tv meraju g top, tj. Zrychlenie v stupani v rovnakych podmienkach a tiez dosli ku vysledkom ze VAG 150 konove motory tahaju lepsie ako korejske 170 (cca, neviem kolko to ma po facelifte).
Takze asi kombinacia trochu vyssieho realneho vykonu a rychlost radenia dsg?
naladenie riadiacich jednotiek (priduesene naspodu kvoli emisiam a nezvladnutemu dpf ? kvoli vacsej zivotnosti dpf ? konstrukterske a designove dovody su rozlicne, navyse ked ma DSG sedem stupnov a nejaky iny automat sest alebo nedajboze päť v silnejsom motore co slabsie prevodovky nezvladaju krutak tak to samozrejme zase musis inak poskladat kvoli ekonomike a laboratornym testom spotreby = tam ide nejaka dynamika uplne doriti von kominom, to automobilku nezaujima, zato dve deci spotreby v laboratornych testoch su absolutna top priorita)... atd, atd.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Podla mna tvoja hypoteza nie je vobec zlá, aj mne sa zda ze VAG klame tym lepsim sposobom pre zakaznika a korejci naopak.
Su vsak aj niektore VAG motory ktore mali mierne menej koni alebo rovnako koni ako uvadzali.
Co je vsak nutne si uvedomit, je ze G top ma svoje limitácie. Koeficient sa ráta ako zrychlenie od 50 do 100 kmh a ak nedajboze ta prevodovka je nastavena tak, ze radi tesne pred dosiahnutim 100 kmh, tak ten motor je výrazne penalizovaný.