hej tento automaticky manever som neraz zazil poslednej dobe na novom berlingu, ale som na to zvyknuty z cias ked som mal motoricky volant ku hram a v tej dobe nedokonaly sw to tahal ako sa mu zachcelo.
V leopoldove nemusis vysvetlovat, tam sa sedi za fet a podvody, skor asi inde
Lane assist taha aj na dialnici pri zuzeniach. A ked su vsetky rozjebabrane, ako napr. u nas, tak si to uzijes.
Taktiez by som vypichol dalsiu super featurku a to pipanie ked nejdes stredom pruhu. Akoze vidis ciaru v zrkadle vedla auta a ono to pipa ze nejdes stredom. Clovek sa nasere len co to zabudne vypnut.
Ale aby som len nehejtoval tak ma to aj vyhody. Ked sa hras s telefonom tak uz ani nemusis drzat volant alebo pozerat na cestu.
neviem ci zapinat smerovku ked zostavam vo svojom prude len sa proste priblizim viacej stredovej ciare (lebo sa vsetci zblaznia ze kam odbacam, zacnu sa trepat okolo mna vpravo presne tam kde je cyklista, a ked nefabulujem tak dokonca ani neviem ci tu smerovku mam zapinat podla predpisov pretoze autoskolu som robil hodne davno), nastastie ja taketo masiny nemam a nepocitujem blato v gaťach.
Len aby sa nestalo to ze zapnes smerovku, neprejdes dostatocne cez stredovu ciaru tak ta robot yebne do protismeru pod autobus - ved si mal zapnutu smerovku, tak co...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Ked das smerovku tak sa ten line assist uplne opusti a prestane do toho sahat.
Tak ci tak:
1. Kvalita značenia je hlavne v tomto období katastrofalna, ciary casto uz ani neexistuju
2. Diery, ktorym sa vyhybas tym ze prejdes cez ciary
3. Cesty tretej triedy kde sice namalovali ciary, ale realne to nie je dost široké na 2 pruhy... Takze ciary ignorujes
To hore trápi asi 100% vodičov. A potom tu som ja ktory vodorovne značenie berie dosť nezáväzne...
mp3turbo napísal: ↑Pi 04. Feb, 2022, 21:31
neviem ci zapinat smerovku ked zostavam vo svojom prude len sa proste priblizim viacej stredovej ciare
Obiehas? Obiehas. Po novom mas prikazane dodrzat 1.5m medzeru, toto nedas vo vlastnom pruhu takmer nikde.
Ja teda neviem, za tych 6 rokov si nepamatam, ze by mi to tak silno tahalo volant, aby som z toho mal stres. Mam to pustene non-stop (ale do 60kmh je u mna vypnuty, zapina sa az niekde okolo 60 kmh). A nemam zapnute prediktivne vedenie v strede pruhu, iba pomoc pri opustani pruhu ("kuzelkovy" mod).
Skilex ma ale dobru poznamku. U nas je to tazka pohoda, v podstate dobre znacene cesty s minimom chyb. Na neznacenych / zle znacenych cestach to dokaze robit bordel.
zuzenie pravy pruh do laveho, koncia zdvojene pruhy. oproti siel ako bonus kamion. neviem ktory system sa rozodol ze ide uradovat ale asi si auto myslelo ze to idem supnut pod ten kamion, kia mi skoro vytrha volant z ruky ze ideme do jarku ked som sa preradzoval, zase ale neni to tak mocne aby som zramoval cyklistu alebo co. som si celkom isty ze som mal smrkovku. nemozem povedat, zeby som bol fanusik. odco si to ale uziva, ze mu to keruje same
nemozes. pri plnej ciare nemozes prechadzat, mozes len obchadzat prekazky, do coho spada vsetko zastavene a nehybajuce sa. co iduci cyklista teda urcite nie je.
fuha teraz aby som si opakoval predpisy… lebo ked je tam “len” zvisla znacka zakaz predchadzania B29a, tak vtedy motocykle predbiehat smiem, aj bicykel aj chodcov. Tak to platilo, ked som robil autoskolu. Nieco sa teda zmenilo, alebo pri vodorovnom znaceni (plna ciara) je to uz inak?
EDIT: aha uz chapem, to bolo o predbiehani, ked je plna ciara... s 1.5m odstupom je to spravit legalne problem
Naposledy upravil/-a mirjak v So 05. Feb, 2022, 17:07, upravené celkom 1 krát.